i knowquote:Op maandag 25 juli 2005 12:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dan is er helemaal een enorm gat tussen jou en Biebz....![]()
Harde buiken voelen hier als ehh, harde buikenquote:Op maandag 25 juli 2005 12:48 schreef Igraine het volgende:
Leuk gevoel is dat he als ze de hik hebben, ik had het vorige week voor het eerst...![]()
Ik heb ook weer last van krampen en volgens mij ook harde buiken (hoewel ik die eik nooit heb gehad dus niet precies weet hoe dat voelt) maar niet erger dan afgelopen dagen iig.
Van mij mag 't echt wel gaan gebeuren nu, zelfs m'n man zit al elke keer van 'wanneer komt ze er nou uit?' Die laatste dagen afwachten is echt niet zo leuk. Ik ga niet meer in m'n eentje ver weg, ik rij geen auto meer (behalve hele korte stukjes dan) Ik zit echt maar een beetje thuis te hangen en te rommelen en te wachten.... Nou ja, genoeg geklaagd weer.![]()
Rekkie, spannend joh, 't zou idd een heel stipt kind kunnen worden. Het is ook wel weer tijd voor een nieuw beebje hier.
Meid, ik hoop het echt voor je...Maar helaas hebben we er geen invloed opquote:Op maandag 25 juli 2005 13:15 schreef Fuente het volgende:
i know
Maar ik moet toegeven dat ik het ook erg zat begin te worden. Ik vind het allemaal eng worden, met bloeddruk enz, gelukkig woensdag weerr naar de VK. En verder, de nachten... bleugh, ik slaap voor geen meter, heb jij dat ook?
Maar spannend wordt het wel voor jou, je zit er zo dicht op. Ik duim voor je dat het niet te lang meer duurt hoor
Kunnen wij ook allemaal weer genieten van een vers babytje!
De dokter heeft vakantie!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef jessie het volgende:
Ingrid wat zei de dokter?
Ik breng morgenochtend voor 10.00 braaf mijn plasje! Ik weet nu wel zeker dat ik harde buiken heb (gehad). Een raar, onprettig gevoel. Net alsof er een strakke band om je buik zit. Voelt dan ook hard aan. Vandaar de naam ook neem ik aan.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:49 schreef Rottdog het volgende:
Ingrid wel snel doen hoor voordat je een nierbekontsteking krijgt dan ben je verder van huis.
Daar kan je ook harde buiken van krijgen van een blaasontsteking.
Harde buik is echt heel strak Saffier voelt niet prettig erg ongemakkelijk.
Ja het is vandaag eigenlijk..... ik zag ook dat ik om 00:10 het berichtje typte.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:44 schreef Jelief het volgende:
Rekkie ik hoop dat morgen de laatste controle is bij de vlos!
Had dat ff eerder gezegd, dan hadden we vast gerichter ingekochtquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:05 schreef Rottdog het volgende:
Rekkie het is gewoon een meisje en die komt iets later dan het geplande buurjongetje![]()
het trappen is heerlijk , maar niet als het pijnlijk wordtquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:19 schreef Fuente het volgende:
Girly, dat is schrikken zeg! Heeft hij zelf nu achteraf (niet dat je daar nu wat aan hebt) wel door dat dat absoluut niet kan? Gelukkig is alles goed gegaan
Rekkie, al meer nieuws?
Evenstar, ja dat schoppen als je wilt slapenWordt alleen maar erger
Maar het heeft ook wel wat vind ik, mannetje slaapt, ik ben wakker, en beepje ook, is wel gezellig
.
Strakkies naar de VK, ben benieuwd, hoef pas om 12:30 dus heb nog wel even.
ik probeer me aan te wennen om op de rug te slapen, ben zelf nl een buikslaper , slaap ik op me buik nergens last van , slaap ik op me rug dan ben ik een boksbalquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:31 schreef Belana het volgende:
Girly, dat lijkt me wel heel erg! Realiseert hij zich niet dat het gevaarlijk kan zijn? Kun je misschien op een ander moment rustig met hem praten?
Evenstar, toch mooi dat je de baby al zo voelt! ik kreeg de tip om niet met mijn handen op mijn buik te gaan slapen, omdat ze daar vaak op reageren.
Kindje komt niet zo snel in de verdrukking hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik probeer me aan te wennen om op de rug te slapen, ben zelf nl een buikslaper , slaap ik op me buik nergens last van , slaap ik op me rug dan ben ik een boksbalmaar ben op de een of andere manier bang dat ik het kindje in de bedrukking leg als ik op me buik slaap ( bewust) dom want in je slaap draai je en als baby zich bedrukt voelt dan eldt die zich volgens mij wel...
handen op de buik doe ik ook niet alleen als ik bewut me ons mafkeesje bezig ben dan volgt hij/zij echt je handen en dan zie je dus het naar buiten ploppen
Wat zal je geschrokken zijn zeg! En wat Belana (toch?) al zei; op een rustig moment hier nog met hem op terugkomen! Hoe oud is je broertje? Wanneer mag jij weer voor een echo? En houden ze nu extra onder controle ivm je mola? Of stel ik nu te veel vragen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:17 schreef Girly het volgende:
Saffier- misschien een hele rare vraag, maar hoe komt het dat je zo'n last van je stuitje heb? ik heb nog nooit gehoord dat mensen daar last van hebben tijdens zwangerschap, sterkte ermee
met mij is verder alles wel okeej, had wel een kl*te moment, had ruzie met mijn broertje waardoor hij me een schop gaf, gelukkig niet in mijn buik,maar op borsthoogte,ik was er flink van overstuur waardoor ik op bed ben gaan liggen, werd er helemaal naar van, en omdat ik zo overstuur was ,maakte ik me ook al zorgen om die kleine.
wat kunnen broertjes gemeen zijn zeg, hij heb ook flink op zijn flikker gehad van mijn ouders, ik zou er niet aan moeten denken dat mijn buik geraakt werd, denk je een avondje gezellig bij je ouders te eten , krijg je dit. *zal wel pubertijd zijn*
nieuw tip voor mij - negeren die handel
-Mijn lieve schattige donshaartjes verdwijnen en komen terug in een kleur die je niet wiltquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:45 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik ben ook zo ontzettend blij dat ik nog geen moment misselijk ben geweest! Succes Evenstar.
Alle andere dames![]()
Yep!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:53 schreef easy-going het volgende:
Igraine, ben je aan het voorpiepen???
voor de zekerheid dan maar![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:30 schreef Igraine het volgende:
[..]
Yep!
Ik ben gisteren bevallen van een gezonde dochtervan 3130 gram en 50 cm lang. Ze heet Myhron Page
![]()
Uitgebreid verhaal volgt later, ga nu even slapen.![]()
Ik drink iig veel water. Ik slik multivitamine pillen voor zwangeren en daar zit vitamine c in.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:28 schreef Saffier het volgende:
Fijn dat je geen blaasontsteking hebt Ingrid! Veel blijven drinken scheelt een hoop en je mag altijd uit voorzorg aan de vitamine-C en/of de cranberrypillen hoor!
Dit was het enige dat echt herkende in het lijstje van je. En ja, het ziet er niet uit. Op mijn buik zijn de donshaartjes nog zichtbaar aanwezig, maar ze kleuren dus donker. Lelijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
-Mijn lieve schattige donshaartjes verdwijnen en komen terug in een kleur die je niet wilt![]()
En dan na de bevalling krijg je haaruitval en dan verdwijnt het weerquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
-Mijn lieve schattige donshaartjes verdwijnen en komen terug in een kleur die je niet wilt![]()
De vitamine c die in zo'n pil zitten zijn niet genoeg om je urine zuurder te maken anders had je die klachten niet gehad toch? Ik weet niet hoe het zit met zwangerschap en hoge doseringen vitamine c maar als het mag zou ik meer innemen als ik jou was.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:10 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik drink iig veel water. Ik slik multivitamine pillen voor zwangeren en daar zit vitamine c in.
Ik heb nog wel dezelfde klachten, ze worden wel iets minder.
Ik sliep in het begin ook erg slecht Girly, vooral omdat ik om de haverklap naar de wc moest.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:39 schreef Girly het volgende:
ff een vraagje, ik slaap elke nacht onzettend slecht, blijf er tig keer uitgaan, wie had hier ook in het begin last van?
ben ook snel buiten adem, bijv met trap lopen of ff boodschappen doen, is toch helemaal niet gezond toch? dit soort klachten zou je toch moeten krijgen als je op het einde loop?
ik ga niet voor elk probleempje de gyn bellen, dus weet iemand het hier?
hier had ik de vorige keer helemaal geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |