![]()
 Grrrrrrr had hele post gemaakt en ben 'm ineens helemaal kwijt Grrrrr, opnieuw dus! 
![]() 
 Igraine, nog even dan heb je een mooi babytje in je armen! Ik hoop dat je binnenkort een paar lekker lange nachten maakt!
Ingrid; jammer dat ik het nu pas lees van je waarschijnlijk-blaasontsteking, nu komen mijn tips misschien wat laat. Zodra ik het aan voel komen (ja ja, ervaringsdeskundige) ga ik aan de vitamine-C-tabletten en aan de cranberry-capsules, dat is om je urine zuurder te maken zodat de bacterien moeilijker kunnen overleven. En veel, heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel drinken om je blaas te spoelen. En ik hang meteen met de huisarts of de HAP aan de lijn (ligt aan het tijdstip), dan  mag ik eigenlijk altijd meteen langskomen. Ze kijken het na en weten binnen 2 minuten of het zo is of niet. Met een penecillinekuurtje ben je er dan zo weer vanaf. Zelf wacht ik nooit langer dan één dag met bellen, maar ik ben dan ook meestal stikberoerd van een blaasontsteking. Ik hoop voor je dat het meevalt!!
E.T. hoe gaat het met jou en Swets? Ik las dat je er thuis afscheid van hebt kunnen nemen, hoop dat je het een plekje kan geven!
Harde buiken, voelt dat alsof de kleine gegroeid is en je buik nog niet heeft meegedaan? Met een strakke en gespannen huid? Zo ja, dan weet ik wanneer ik het rustiger aan moet gaan doen!
Jelief hoe gaat het bij jou? Ik zag een hele mooie buikfoto! En Suzanna hoe loopt het bij jou en met de kleine?
Rekkie heb jij al nieuws van het thuisfront?
Enne, ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het met de nieuw-zwangeren gaat onder ons... Tink kan je het al geloven? Girly hoe voel jij je? Belana hoe is de moeheid? Ik blijf duimen voor een voorspoedige zwangerschap hoor dames! 
 dat doe ik voor iedereen natuurlijk    Ik had gister al gezegd dat de muurschildering af is en er is ook een nieuwe buikfoto, maar ik moet nog even geduld hebben voor ik ze kan posten, want Lautie moet ze voor me online gooien! Gister lekker in bad geweest bij mijn beste vriendin C. en ik heb de hele nacht en vandaag de hele nacht die kleine voelen sporten! Gaaf 
![]()
 , maar ik hoop dat Pluk nu net zo moe is als ik ben, dan kunnen we vannacht waarschijnlijk wat beter slapen! 
![]() 
 Verder loopt het hier wel lekker, ik heb wel last van mijn stuitje steeds wat meer, maar de chiropracticer heeft me beloofd dat zodra hij 'in positie' staat, ik van de pijn af ben. En ik ben  
![]() 
  ![]()
  ik moet écht op mezelf letten en niet te veel doen, dan gaat het goed, maar pffff ik blijf hopen dat met nog wat minder word! Tegen Lautie zeg ik wel steeds dat ik in mijn handjes mag knijpen, bijna nergens last van, hoop dat dat zo nog even blijft!!
Het is weeer een heeeeeeel lang verhaal geworden, ik ga mijn mandje weer opzoeken!  
![]() 

Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana