quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heracles gaat verrassenPSV wordt de logische landskampioen natuurlijk
neem Barreto ook ff meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef WooZ het volgende:
Morgen naar NEC - Porto, ik neem l**nd* wel mee terug naar Eindhoven, kunnen we em daar vogelvrij verklaren
quote:
Ik geef Heracles meer kans dan RBC en Sparta. Heracles zal nacompetitie halen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:34 schreef PirE het volgende:
Heracles lijkt me ook een moeilijk in te schatten ploeg. Kunstgras kan in hun voordeel werken.
k las je post en dat was echt een prachtige topictitelquote:
Soms heb ik nog wel eens van die momenten ja, soms.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
k las je post en dat was echt een prachtige topictitel
het is de waarheidquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef Zapper het volgende:
[..]
Soms heb ik nog wel eens van die momenten ja, soms.
Maar ik lieg niet toch?
Dat geldt ook voor mijquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:09 schreef JustJunior het volgende:
Jezus, gaat opeens hard met dat topicIk ga zondag op vakantie, grotendeels geen contact met de buitenwereld waarschijnlijk, dus ik vraag me af wat ik tegenkom als ik terug ben
![]()
Ik denk dat de nieuwsgierigheid bij mij ook wintquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mijHopelijk kan ik in Alanya ff een internetcafé bezoeken i.v.m. eventuele PSV-transfers
Schaaf wegquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:05 schreef Spideyman het volgende:
Geen concreet bod op Lee, Leandro in ongelijk gesteld... das weer eens wat positiever nieuws
PSV moet gewoon van Heracles winnen in Almelo. Daarvoor is het kwaliteitsverschil te groot, lijkt me. Geen excuses over het kunstgras, als ze verliezen is het eigen schuld en komt het niet doordat Heracles baat heeft bij het kunstgras.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:34 schreef PirE het volgende:
Heracles lijkt me ook een moeilijk in te schatten ploeg. Kunstgras kan in hun voordeel werken.
Dat hier al over gediscussieerd wordt. Niks minder dan een oevrwinning is aan de orde, komop zeg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:22 schreef Lionheaad het volgende:
PSV moet gewoon van Heracles winnen. Met minder mogen ze geen genoegen nemen. Het kwaliteitsverschil is gewoon te groot. Het kunstgras is eigenlijk alleen in het voordeel van de voetballende ploeg en dat zou PSV moeten zijn in deze wedstrijd.
Geld om Alex/Kalou te kopen dus!quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef WooZ het volgende:
Overigens is PSV in het gelijk gesteld door de KNVB, dus nóg niet bij het CAS (internationaal voetbal gerechtshof).
Het was de FIFA die Leo speelgerechtigd verklaarde, maar nu de KNVB PSV in het gelijk heeft gesteld, is de kans aanzienlijk dat Porto toch eindelijk met geld over tafel komt
Ik denk dat we het geld eerder moeten reserveren voor een goede vervanger voor Park en evt. Lee. Op rechts hebben we Ooijer en als reserve Lucius.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef johannes1986 het volgende:
Even een wellicht heel wild idee..Als we nou al ons geld bij elkaar schrapen, zouden we dan kans maken om Cicinho te halen? Die rechtsback van Brazilië tijdens de Confederations Cup? Hij speelde werkelijk de pannen van het dak, één van de beste spelers van het toernooi. Hij is 25 jaar en speelt geloof ik bij Sao Paulo. VfL Wolfsburg zit heel erg achter hem aan, dus concurrentie genoeg, maar als zij hem zouden kunnen krijgen, dan moet het ons ook kunnen lukken?
Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover
Ja alles de route is al zo goed als uitgestippeld. Gaan met een groepsreis, kamperenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Al concrete plannen voor de VS? Ben er in 2000 geweest, misschien kan ik tips geven
8 miljoen moet ie kosten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:06 schreef johannes1986 het volgende:
Dat is waar, ik bedoelde ook vooral als Ooijer vertrekt, als je dan Cicinho zou kunnen halen, dan kan Cicinho als aanvallende rechtsback met Lucius een linie ervoor, en dan over elkaar heengaan misschien?
Leuke dingen idd, stad is geweldig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:19 schreef WooZ het volgende:
[..]
In SF wil ik iig cable car/ alcatraz / over de golden gate fietsen en wat buurtjes bezoeken (fisherman's warf, chinatown, union square)
Gewoon vooraan beginnen en dan naar achteren lopen, zie je vanalles. Caesar's is prachtig, eigenlijk is alles mooi.quote:Vegas: gewoon ordinair gokken op the strip, en de M&M's en Coca Cola winkel bezoeken
Welk specifiek hotel is nu echt leuk om te zijn geweest, of maakt dat niet zoveel uit?
(ik ken uit ocean's eleven het MGM, Mirage etc.)
GC en Bryce zijn muijn favoriete parken, echt schitterend.quote:De bekende national parks gaan we allemaal af o.a. yosemite/zion/bryce/grand canyon/death valley/hoover dam etc.
Flagstaff is een grappig stadje. Verder is de reis redelijk compleet lijkt me, cool man!quote:Heb je toevallig nog leuke ideeën voor in één v/d steden, die niet erg bekend zijn?
Mooi zoquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Leuke dingen idd, stad is geweldig.
[..]
Gewoon vooraan beginnen en dan naar achteren lopen, zie je vanalles. Caesar's is prachtig, eigenlijk is alles mooi.
[..]
GC en Bryce zijn muijn favoriete parken, echt schitterend.
[..]
Flagstaff is een grappig stadje. Verder is de reis redelijk compleet lijkt me, cool man!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:59 schreef MIster911 het volgende:
http://www.chmbc.co.kr/vod/chmbctv.asx
als je oefenwedstrijd van psv wilt zien
Verder doet die link 't nietquote:Opstelling PSV:
Zoetebier, Fehér, Lamey, Addo, Ferreyra, Simons, Vayrynen, Dufour, Beerens, Sibon en Robert.
Wissels: Coe, Alex, Lee, Farfán, Vennegoor of Hesselink, Aisatti.
Ik als toevallige langskomer zag het woord Flagstaff staan en omdat ik daar vorige week nog was kan ik je nog wel wat tips geven denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:19 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja alles de route is al zo goed als uitgestippeld. Gaan met een groepsreis, kamperen
Zijn immers ook maar studenten en kost al knaken zat, verder zijn we te jong om te mogen rijden
![]()
In SF wil ik iig cable car/ alcatraz / over de golden gate fietsen en wat buurtjes bezoeken (fisherman's warf, chinatown, union square)
Vegas: gewoon ordinair gokken op the strip, en de M&M's en Coca Cola winkel bezoeken
Welk specifiek hotel is nu echt leuk om te zijn geweest, of maakt dat niet zoveel uit?
(ik ken uit ocean's eleven het MGM, Mirage etc.)
LA: beverly hills / universal studio's/ eindigen dag op het strand, venice beach. Verder wil ik hier voor minimaal ¤400,- kleding inslaan net als in NYC afgelopen jaar
De bekende national parks gaan we allemaal af o.a. yosemite/zion/bryce/grand canyon/death valley/hoover dam etc.
Maar dat zijn allemaal vrij standaard dingen dus, die in elke reisgids staan
Heb je toevallig nog leuke ideeën voor in één v/d steden, die niet erg bekend zijn?
-edit-
dit is de route ongeveer
8 miljoen is inderdaad wel héél veel. Maar ik denk dat je ze uiteindelijk voor ongeveer hetzelfde bedrag kan krijgen. Het zou echt te gek zijn als we 1 van die 2 konden krijgen, al zal het wel weer niet lukken...ik wacht met smart op nog 2-4 goeie aankopen, anders wordt het voor het eerst sinds jaren weer een kutseizoenquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
8 miljoen moet ie kosten.
Dan heb ik liever dat ze Kromkamp van AZ overnemen.
Ik denk dat het heel erg tegen zal vallen. Als we geluk hebben 0,5 - 2 miljoen euro, en dan spring ik nog een gat in de lucht. We zijn gewoon hard genaaid, want je kon echt wel zien dat hij kon voetballen..quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:14 schreef ASSpirine het volgende:
Hoeveel denken we voor Leandro te kunnen krijgen?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:08 schreef johannes1986 het volgende:
Misschien een tijdelijke oplossing om Lee op te volgen als hij weggaat en we geen betere vervanger kunnen vinden?
Ik bedoelde voor 1 jaar, omdat hij ook niet de jongste meer is, en ik liever een jonge ( -re ) speler op de backsposities zie. Dat hij alweer een contract heeft getekend bij een andere club wist ik niet, welke club is de gelukkige?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft trouwens al getekend bij een andere club in de Serie A
Wat voor systeem zouden we eignelijk gaan spelen dit jaar denken jullie? Ik hoop een soort 4-4-2, waardoor Vennegoor in de spits kan met Robert zwervend om hem heen, Cocu en Simons centraal op het middenveld en Farfán en Beasley of de nog aan te trekken vleugelspeler op de flanken...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:18 schreef Spideyman het volgende:
Robert is gewoon een killer, maar ik denk niet dat hij genoeg basisplaatsen zal krijgen om 20 goals te maken. Ik zie hem nog wel de concurrentie aangaan met Beasley voor een positie op een van de vleugels trouwens.
Netjes van ze. Heel even off-topic danquote:
CL zal te hoog gegrepen zijn. 't Zal een aardige middenmotor zijn denk ik, met een beetje geluk doen ze mee om UC-plaatsen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:23 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Netjes van ze. Heel even off-topic danHeeft Fiorentina een sterk elftal volgend seizoen? Voor een Champions League plaats bijvoorbeeld? Ze kopen namelijk relaxte spelers aan..in de winterstop verrasten ze ook al met onder andere Bojinov ( zie artikel een tijdje terug in de V.I. )
Daar heb je een punt. Bovendien had ik dan geen plaatsje ingeruimd voor Väyrynen op het middenveld, en dat is wel één van mijn favorieten nu denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:23 schreef Spideyman het volgende:
Ik zou vooral 4-3-3 blijven spelen met de punt naar achter op het middenveld, systeem dus niet veranderen. De automatismen van dat systeem zitten nog voor een groot deel in de hoofdjes van de huidige selectie. Never change a winning system zeg maar.
Clownquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef johannes1986 het volgende:
Even een wellicht heel wild idee..Als we nou al ons geld bij elkaar schrapen, zouden we dan kans maken om Cicinho te halen? Die rechtsback van Brazilië tijdens de Confederations Cup? Hij speelde werkelijk de pannen van het dak, één van de beste spelers van het toernooi. Hij is 25 jaar en speelt geloof ik bij Sao Paulo. VfL Wolfsburg zit heel erg achter hem aan, dus concurrentie genoeg, maar als zij hem zouden kunnen krijgen, dan moet het ons ook kunnen lukken?
Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover
1 miljoenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:14 schreef ASSpirine het volgende:
Hoeveel denken we voor Leandro te kunnen krijgen?
Niks.quote:
quote:
KNVB heeft niks te vertellen, slimmerik.quote:
Waarom zou Porto in het gelijk gesteld worden als de zaak naar Lausanne of Geneve gaat slimmerik?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
KNVB heeft niks te vertellen, slimmerik.
Deze zaak gaat gewoon naar Lausanne of Geneve en dan wordt Porto weer in het gelijk gesteld.
Die kans is in ieder geval erg groot omdat Porto al eerder in het gelijk werd gesteld door de Fifa. De KNVB heeft (zo goed als) geen invloed op deze zaak.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom zou Porto in het gelijk gesteld worden als de zaak naar Lausanne of Geneve gaat slimmerik?
Het feit dat Leandro gewoon een contract had bij PSV lijkt me genoeg reden voor PSV om te zaak te winnen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die kans is in ieder geval erg groot omdat Porto al eerder in het gelijk werd gesteld door de Fifa. De KNVB heeft (zo goed als) geen invloed op deze zaak.
Leandro heeft dat contract op 17-jarige leeftijd getekend. Volgens de KNVB mag dat wel, maar de Fifa twijfelt. Let maar op: Porto krijgt weer gelijk en Leandro voetbalt over een jaar bij een Portugese kneuzenclub of bij Fluminense of zo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het feit dat Leandro gewoon een contract had bij PSV lijkt me genoeg reden voor PSV om te zaak te winnen.
Of heeft Leandro volgens de Fifa regels dan geen officieel contract bij PSV![]()
Zo is AS Roma ongeveer ook gestraft met het halen van Mexesquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef johannes1986 het volgende:
Eigenlijk zou FC Porto bij wijze van straf en als signaal naar andere clubs een transfersom van 10 miljoen euro moeten betalen![]()
Kopen wij Kromkamp en Landzaat en dan hebben we de selectie voorlopig rond![]()
Dude, waarom zouden we opeens met twee spitsen gaan spelen. Dat gedoe van de diepe spits met de zwervende "10" eromheen werkt al jaren niet meer (Denk aan Kezman en Vennegoor / Bruggink). Alleen met Nilis en Van the Man werkte dat nog. Laten we nou maar gewoon twee "zwervende" buitenspelers aanhouden, met Farfán en Beasly / Robert en eventueel (quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:31 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Gomes
Ooijer, Alex, Bouma, Lee
Simons
Väyrynen ( redelijk aanvallend ) , Cocu ( iets verdedigender )
Farfán
Robert ( zwervend achter en rondom Vennegoor ) , Vennegoor
Een onvergelijkbare situatie natuurlijk, daar Mexes zijn contract op volwassen leeftijd heeft getekend.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo is AS Roma ongeveer ook gestraft met het halen van Mexes
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef johannes1986 het volgende:
Kopen wij Kromkamp en Landzaat en dan hebben we de selectie voorlopig rond![]()
Van Vi.nlquote:PSV krijgt gelijk, Leandro niet transfervrij
13/7/2005 14:30
FC Porto zal over de brug moeten komen met een afkoopsom wil de Portugese club kunnen blijven beschikken over Leandro. De Braziliaanse aanvaller heeft de zaak tegen PSV verloren.
Bij het hoogste sporttribunaal (CAS) werd het langlopende dispuut tussen Leandro en PSV beslecht. De uitspraak was in het voordeel van de Eindhovense club: het tot 2007 lopende contract van Leandro is rechtsgeldig.
Met de uitspraak kan de Eindhovense club een transfersom afdwingen bij FC Porto, waar Leandro een half jaar geleden neerstreek. De Braziliaan maakte vorig seizoen met toestemming van de FIFA zijn debuut voor de Portugese club. De wereldvoetbalbond ging over tot vrijgave in de veronderstelling dat de twee clubs elkaar zouden vinden in een afkoopsom.
'Ik neem aan dat die vrijgave nu wordt teruggedraaid en dat hij voorlopig geen wedstrijd mag spelen voor FC Porto', zegt PSV-woordvoerder Pedro Hewitt Salazar vanuit Korea tegen VI.nl. 'We gaan wachten op FC Porto om te praten.'
Salazar wil niet te veel op de zaken vooruit lopen. Maar in het geval dat FC Porto niet bereid is de verlangde afkoopsom te betalen voor Leandro, bestaat de kans dat de Braziliaan zich in Eindhoven moet melden.
Die zal als laatste worden gekozen tijdens de partijtjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:04 schreef Zapper het volgende:
Leandro in Eindhoven moeten melden? Dat overleeft ie niet
Dat zal wel meevallen. Z'n zaakwaarnemer zit er vooral achter.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die zal als laatste worden gekozen tijdens de partijtjes
Alsof Alex een hekel aan hem heeft.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef johannes1986 het volgende:
Wordt nog gezellig als hij zich inderdaad moet melden. Wat mij betreft wordt hij op de trainingspotjes constant 1 op 1 gezet met onze beul Alex![]()
Of we zetten hem gewoon linksback als Lee vertrekt![]()
laat maar komenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:04 schreef Zapper het volgende:
Leandro in Eindhoven moeten melden? Dat overleeft ie niet
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof Alex een hekel aan hem heeft.
Nee hoor, ik wou alleen even aangeven dat Leandro waarschijnlijk met open armen zou worden ontvangen omdat hij een groot talent blijft en Hiddink het in hem ziet zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
JIj gaat ook overal serieus op in.
Alex is onze "beul" remember?
Als hij gewoon goed voetbalt, is hij zo weer in genade aangenomen hoor. Zie verhaal Trabelsi.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef johannes1986 het volgende:
Wordt nog gezellig als hij zich inderdaad moet melden. Wat mij betreft wordt hij op de trainingspotjes constant 1 op 1 gezet met onze beul Alex![]()
Nou zo'n over het paard getild talent als Leandro zal deze uitspraak misschien wel als zijn redding zien, want ik vermoed dat Co gehakt van hem gaat maken als hij niet heel rap zijn maniertjes afzweert !quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:37 schreef Dylan Dog het volgende:
De kans dat Cicinho bijPSV komt spelen is groter dan dat Leandro nog ooit op de Herdgang komt trainen met PSV.
De enige reden waarom Trabelsi nu nog bij Ajax speelt is Koeman. Die wilde hem terug en ging hem op z'n vrije dag opzoeken voor een man tot man gesprek zonder vervelende zaakwaarnemers. Die situatie kun je niet vergelijken met de zaak Leandro. Bovendien heeft het verleden uitgewezen dat Leandro toch gewoon doet wat hij wil.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als hij gewoon goed voetbalt, is hij zo weer in genade aangenomen hoor. Zie verhaal Trabelsi.
Met andere woorden, jij hebt waarschijnlijk ongelijkquote:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij hebt waarschijnlijk ongelijk![]()
Dat maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De enige reden waarom Trabelsi nu nog bij Ajax speelt is Koeman. Die wilde hem terug en ging hem op z'n vrije dag opzoeken voor een man tot man gesprek zonder vervelende zaakwaarnemers. Die situatie kun je niet vergelijken met de zaak Leandro. Bovendien heeft het verleden uitgewezen dat Leandro toch gewoon doet wat hij wil.
En hij is nog altijd een zeer creatieve, getalenteerde spelmaker.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
Punt blijft dat de situatie met goede wil opgelost kan worden. Definitief stellen dat hij niet meer welkom is, is onzin. Ook jullie supporters zullen blij zijn als hij 35 goals maakt....
Nee hoor, eerder op de positie van Park. Een echte 10, die ook op een flank kan spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:53 schreef JustJunior het volgende:
Als Leandro net iets minder lui was, zou hij met Cocu en Simons prima kunnen functioneren op het middenveld. Maarja, ik geef het weinig kans
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij hebt waarschijnlijk ongelijk![]()
We hebben inderdaad gezien wat Leandro presteerde op de linksbuitenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, eerder op de positie van Park. Een echte 10, die ook op een flank kan spelen.
Park is geen linksbuiten, maar een veredelde aanvallende middenvelder tussen de linies. Zo zou Leandro ook kunnen renderen. Ik vraag me trouwens af of Porto Leandro wel wil hebben: Misschien dumpt Co hem wel bij PSV voor niks.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
We hebben inderdaad gezien wat Leandro presteerde op de linksbuitenAls je hem met Cocu en Simons op het middenveld zet, dan is er zoveel verdedigend vermogen dat je Leandro als een 10 kan laten spelen, waar hij wel zal renderen.
Lekker nuttige discussie dit, aangezien PSV waarschijnlijk gewoon één miljoen krijgt en Leandro lekker bij Porto gaat ballen
Ik zei niet dat Park een linksbuiten was, ik doelde op jouw opmwerking van "op de flanken" spelen. Leandro heeft laten zien op linksbuiten er weinig van te bakken, daarom zou ik ervoor pleiten om hem centraal op het middenveld te posteren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park is geen linksbuiten, maar een veredelde aanvallende middenvelder tussen de linies. Zo zou Leandro ook kunnen renderen. Ik vraag me trouwens af of Porto Leandro wel wil hebben: Misschien dumpt Co hem wel bij PSV voor niks.
En jij verwijt mij niet te kunnen discussiëren, terwijl je niet inhoudelijk op mijn Park-vergelijking reageert?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:30 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik zei niet dat Park een linksbuiten was, ik doelde op jouw opmwerking van "op de flanken" spelen. Leandro heeft laten zien op linksbuiten er weinig van te bakken, daarom zou ik ervoor pleiten om hem centraal op het middenveld te posteren.
M.i. is Park een rechtsbuiten die veel naar binnen trekt en zich laat zakken. Maarja, deze discussie met jou is vrij nutteloos. Aangezien jij een van die VBL-users bent die in absolute termen spreekt en nooit toegeeft in een discussie![]()
Verder ben je wel leuk cultheld, maar discussiëren is niet je sterkste punt
Nog een keeperquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:37 schreef DeTolk het volgende:
PSV test Koreaanse doelman Ki-Seok Cha
13/7/2005 17:21
PSV krijgt morgen weer een Koreaan bij de selectie: de ploeg van trainer Guus Hiddink test dan de achttienjarige doelman Ki-Seok Cha.
'We hebben hem uitgenodigd, ik hoop hem snel in actie te zien', zo liet Hiddink weten op de website van zijn club.
Cha komt uit voor Chunnam Dragons en was onlangs nog met zijn land actief op het WK onder 20. Op dat toernooi keepte hij de drie groepsduels voor zijn land, tegen Zwitserland, Brazilië en Nigeria.
gelukkig hebben we nog geen keepersquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:37 schreef DeTolk het volgende:
PSV test Koreaanse doelman Ki-Seok Cha
13/7/2005 17:21
PSV krijgt morgen weer een Koreaan bij de selectie: de ploeg van trainer Guus Hiddink test dan de achttienjarige doelman Ki-Seok Cha.
'We hebben hem uitgenodigd, ik hoop hem snel in actie te zien', zo liet Hiddink weten op de website van zijn club.
Cha komt uit voor Chunnam Dragons en was onlangs nog met zijn land actief op het WK onder 20. Op dat toernooi keepte hij de drie groepsduels voor zijn land, tegen Zwitserland, Brazilië en Nigeria.
Ik durf te stellen dat Leandro nooit meer voor PSV speelt. Heel Eindhoven heeft een bloedhekel aan dit meneertje en andersom is het niet anders. Er is geen goede wil en die zal er ook nooit komen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
Punt blijft dat de situatie met goede wil opgelost kan worden. Definitief stellen dat hij niet meer welkom is, is onzin. Ook jullie supporters zullen blij zijn als hij 35 goals maakt....
Waar zit je ergens rubber?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig hebben we nog geen keepers
k zal dadelijk eens gaan kijken of Leandro ook in de Goffert is, zo ja dan sleur k hem aan zn nekvel mee
geen idee waar k zit heb de kaartjes niet gehaald maar k neem achter de goal.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:31 schreef WooZ het volgende:
[..]
Waar zit je ergens rubber?
ik zit ff op de uni omdak ff wat moest uitprinten, rij na de wedstrijd een keer naar huis, eerst nog ff terrasje pikken denk ik
Weet je of bij de Goffert btje makkelijk kunt parkeren?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
En jij verwijt mij niet te kunnen discussiëren, terwijl je niet inhoudelijk op mijn Park-vergelijking reageert?
Door jou?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:33 schreef johannes1986 het volgende:
Leandro is een verwend kutjoch...
Heb je met hem geknikkerd?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:33 schreef johannes1986 het volgende:
Leandro is een verwend kutjoch...
maar tóch heeftie wat waardoor ik hoop dat hij op één of andere weirde manier terugkeert bij PSV en dan de pannen van het dak speelt
Heel even maar, want hij zei al gauw dat hij er te jong mee begonnen was en toen ging hij opeens met allemaal andere lui waarvan die makkelijker kon winnenquote:
Je oordeelt op basis van wat de media je voorschotelen. Beetje jammer om zo op Leandro te zeiken, terwijl je eigenlijk maar weinig weet van hem.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:49 schreef johannes1986 het volgende:
haha mafkees![]()
als ik Leandro zie, en ik kijk daarnaast ook naar het weer...dan vraag ik me af hoelang die jongen al buiten loopt
quote:De drie jonge stagiaires Roy Beerens, Guy Dufour en Ismaïl Aissati kregen speeltijd (twee van hen zelfs een basisplaats) en op de training bleek dat proefspeler Roy Myrie Medrano erg goed in de groep ligt. Jefferson Farfán kent de verdediger, wáár van precies moet nog worden nagevraagd.
Die heb ik als achtergrond op mijn telefoonquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:33 schreef Spideyman het volgende:
Allen opstaan en meebrullen:
Voor Rood-Wit gezongen
Vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen want
[afbeelding]
Hehe tof. In echt mp3 formaat ofzo of in bliepjes?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die heb ik als achtergrond op mijn telefoon
Geen "Arbeit Macht Frei"?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:33 schreef Spideyman het volgende:
Allen opstaan en meebrullen:
Voor Rood-Wit gezongen
Vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen want
[afbeelding]
Tis hier geen Jodenclub hequote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:06 schreef Spideyman het volgende:
Tis hier geen Jodenclub he
Disclaimer: no offence tegen Joden
en die van Liverpool vind je zeker wel mooiquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die poort doet me inderdaad een beetje aan Dachau denken
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die poort doet me inderdaad een beetje aan Dachau denken
same counts for mequote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die van Liverpool vind je zeker wel mooi
Dat is nog steeds een goed idee!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef Zapper het volgende:
Zit die Pipo de Clown hier nog te lurken of hoe zit dat?
Dylan Dog, hoe staat het met je idee van usericons in de OP?
Dan moeten er dus nog zeker 3 spelers bijkomen voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een goed idee!
Later meer
Lee dus weg
Die fotoquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hehe tof. In echt mp3 formaat ofzo of in bliepjes?
Die foto heb ik trouwens ook met m'n telefoon gemaakt
PyTh, Kalou komt echt niet hoor. Die kiest voro de weg van de minste weerstand, dus bijtekenen. Goede linksachters zijn er niet in NL, dus kom je op een buitenlander, of Ferreyra wordt de nieuwe back. Verder dat Kromkamp toch een optie wordt nu?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan moeten er dus nog zeker 3 spelers bijkomen voor volgend seizoen.
Ben benieuwd wat Guusje uit de hoge hoed zal gaan toveren.
Hoop stiekum nog steeds dat Kalou komt maar of dat wijsheid is....
Al denk ik wel dat als feyenoord en Kalou eruit zouden zijn we dat al gehoord hadden.
Kromkamp kost idd 8 miljoen maar met het vertrek van Lee en eventueel Ooijer komt dat geld beschikbaar. Verder heeft PSV zowel Fehér als Lamey als pasmunt voor AZ.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:00 schreef Lionheaad het volgende:
Kromkamp kost 8 miljoen en is dus te duur voor PSV....
Verder hoop ik dat PSV een paar extra spelers kan aantrekken anders zie ik het zeer somber in voor PSV aankomend seizoen...
Ferreyra wordt de nieuwe back. Daar gaat PSV dit jaar niet in investeren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:14 schreef JustJunior het volgende:
Lee en Ooijer zullen waarschijnlijk net geen acht miljoen opleveren (5 + 2 schat ik). Dus dan heb je met dat geld maar één backpositie vervangen, en wel degene waar je al een adequate vervanger voor had (Lucius)![]()
Ik zou eerst maar scouten naar een goede linksback, wat natuurlijk al lang gedaan is, en daar geld voor vrijmaken
Volgens mij is dat Csabaquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:19 schreef JustJunior het volgende:
Daar zit wel wat in jaMaar ik vraag me af of hij het niveau aankan. Het lijkt me een beetje een laconieke voetballer. Een verdediging Kromkamp - Alex - Bouma - Ferreyra is niet eens zo slecht. Maarja, zie Alex maar te behouden en Kromkamp te halen
EDIT: foto's van de wedstrijd trouwens hier te vinden.
Wie is dit? Is dat nou Ferreyra
[afbeelding]
Doe eens niet zo dramatisch.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:00 schreef Lionheaad het volgende:
Verder hoop ik dat PSV een paar extra spelers kan aantrekken anders zie ik het zeer somber in voor PSV aankomend seizoen...
Lees het ajax topic eens door ten tijde van het gezeik met Trabelsi. Daar stonden exact dezelfde reacties. Begrijp me niet verkeerd, ik stel niet dat het goed zal komen. Ik stel dat het nooit volledig over zal zijn, daar is de voetbalwereld veeeeeeeeeeeeel te opportunistisch voor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat Leandro nooit meer voor PSV speelt. Heel Eindhoven heeft een bloedhekel aan dit meneertje en andersom is het niet anders. Er is geen goede wil en die zal er ook nooit komen.
Ach, anders haal je Emanuelsson toch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:12 schreef Lionheaad het volgende:
Lijkt me alleen sterk dat PSV zoveel voor Kromkamp wil betalen...
Nee hoor, dat lijkt me inderdaad Osmar Daniel Ferreyraquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Csaba
[afbeelding]
Niet goed genoeg voor PSVquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ach, anders haal je Emanuelsson toch?
Ah you're right, ze lijken in ieder geval op elkaar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, dat lijkt me inderdaad Osmar Daniel Ferreyra
[afbeelding]
Gut, de aantrekkingskracht van de ajax talenten is kennelijk als sneeuw voor de zon verdwenenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor PSV![]()
Bij jullie kan ie mooi meedraaien denk ik
De door de media opgeklopte vermeende interesse is nooit concreet geweest Aldos, hoe vaak moet ik je dat nog uitleggen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gut, de aantrekkingskracht van de ajax talenten is kennelijk als sneeuw voor de zon verdwenen![]()
Ben benieuwd hoe lang jullie dat vouhouden
altijd weer die verdraaide media he, die alles uit duim zuigen....quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
De door de media opgeklopte vermeende interesse is nooit concreet geweest Aldos, hoe vaak moet ik je dat nog uitleggen?![]()
En men noemt de amsterdammers arrogant?quote:Kan op het moment geen speler bij ajax bedenken die enige toegevoegde waarde zou hebben voor PSV![]()
Hey Spidey.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ah you're right, ze lijken in ieder geval op elkaar.
Hey Pyth, hoe is het nou met kleine Mateja? Kan ie al BOERUHH roepen??
Maxwell....quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
De door de media opgeklopte vermeende interesse is nooit concreet geweest Aldos, hoe vaak moet ik je dat nog uitleggen?![]()
Kan op het moment geen speler bij ajax bedenken die enige toegevoegde waarde zou hebben voor PSV![]()
Trabelsi. Maxwell.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kan op het moment geen speler bij ajax bedenken die enige toegevoegde waarde zou hebben voor PSV![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hey Spidey.
Met Mateja gaat het kei goed!
Boeruh zit er nog niet in maar PSV heb ik al gehoord
[afbeelding]
Voor rechts hebben we niemand nodig als Ooijer niet vertrekt en Maxwell is zwaar geblesseerd op het moment.quote:
Ooijer vertrekt wel en zelfs met Ooijer in de selectie is Trabelsi beter. Maar goed, verder dan die twee kwam ik ook niet hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor rechts hebben we niemand nodig als Ooijer niet vertrekt en Maxwell is zwaar geblesseerd op het moment.
Als die fit zou zijn zou ik 'm natuurlijk graag als vervanger van Lee zien komen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef aldostuta het volgende:
[..]
altijd weer die verdraaide media he, die alles uit duim zuigen....
Niks arrogants aan, gewoon de (harde) realiteitquote:En men noemt de amsterdammers arrogant?
Met grote ogen zit ie je aan te kijken... ziet er goed uit Pyth!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hey Spidey.
[afbeelding]
Nee Pyth, die foto van Spidey is toch echt Feherquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, dat lijkt me inderdaad Osmar Daniel Ferreyra
[afbeelding]
Ik ben er toch redelijk zeker van dat het Ferreyra is. Sinds wanneer heft Fehér een oorbel bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:11 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nee Pyth, die foto van Spidey is toch echt Feher
Ow, wacht ik zat naar die foto van Spidey te kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ben er toch redelijk zeker van dat het Ferreyra is. Sinds wanneer heft Fehér een oorbel bijvoorbeeld?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt meer op die van PSV van op die van Liverpool
En een half jaar geleden was iedereen, ook in dit forum, het er nog over eens dat ajax de beste spelers had. Nu zou er ineens geen enkele meer goed genoeg voor jullie zijn? OVer opportunisme gesprokenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Vooral de Telegraaf heeft er een handje van
[..] [quote]
Haha, ongelooflijk dit....
[quote]Niks arrogants aan, gewoon de (harde) realiteit![]()
de spelrs met de meeste potentiequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En een half jaar geleden was iedereen, ook in dit forum, het er nog over eens dat ajax de beste spelers had. Nu zou er ineens geen enkele meer goed genoeg voor jullie zijn? OVer opportunisme gesproken
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hey Spidey.
[afbeelding]
niemand nodig voor op rechts? Hallo we gaan van 3 rechtsbacken terug naar 1 als Ooijer ook nog gaatquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor rechts hebben we niemand nodig als Ooijer niet vertrekt en Maxwell is zwaar geblesseerd op het moment.
Als die fit zou zijn zou ik 'm natuurlijk graag als vervanger van Lee zien komen
Maxwell en Trabelsi zei ik toch. Verder had ik Van der Vaart graag gezien en Sneijder in vorm, maar die is ie al jaren kwijt en vind ik dat een arrogante kutjanus. Verder zie ik geen spelers bij Ajax die beter zijn dat wat PSV heeft rondlopen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En een half jaar geleden was iedereen, ook in dit forum, het er nog over eens dat ajax de beste spelers had. Nu zou er ineens geen enkele meer goed genoeg voor jullie zijn? OVer opportunisme gesproken
er was eenv ergelijkingstopic voor de basis 11en van beide clubs en alle ajacieden vonden de ajacieden beter en de PSVers de PSVers beter. Volgens mij vond MM Escudé zelfs beter dan Alexquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
MM vond Alex een oevrschatte verdediger die het in de HCE aardig zou doen maar in Europa onmiddellijk dorod e mand zou vallen. Hij vond Gomes ook een clown.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er was eenv ergelijkingstopic voor de basis 11en van beide clubs en alle ajacieden vonden de ajacieden beter en de PSVers de PSVers beter. Volgens mij vond MM Escudé zelfs beter dan Alexk zal eens gaan zoeken
dat is toch de basis van de eredivisie, wie is beter?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:52 schreef ThomasBerge het volgende:
We zijn weer in "Ajax-tegen-PSV-"Wij zijn beter"-fase beland
Ja, dat zal de competitie dan ook uitwijzen. Maar bij dit soort discussies op internet vervalt men altijd weer in cliché'squote:Op donderdag 14 juli 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is toch de basis van de eredivisie, wie is beter?
Lee zal wel gaan maar ik denk dat Ooijer zal blijven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
Ooijer en Lee vermoedelijk weg dus. Dan komt er toch wel een fiks probleem.
Nou, Alex moet nog altijd bevestigen natuurlijk. Nog steeds erg weinig wendbaar, dat kan hem gaan opbreken. We zullen het dit seizoen wel zien.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
MM vond Alex een oevrschatte verdediger die het in de HCE aardig zou doen maar in Europa onmiddellijk dorod e mand zou vallen. Hij vond Gomes ook een clown.
???quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
.
Problemen op linksback zijn niet groter dan bij ajax.
Maar er zal wel iemand bij moeten komen voor linksachter.
Ferreyra kan ook op linksback spelen mmquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Dat is wat anders dan slechts Goesens als optie overhouden.
Ne BOuma. En Beasley ook wel/quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ferreyra kan ook op linksback spelen mm![]()
Dat wel al heb ik heel veel vertrouwen in Simons en Vayrinen/Afellay als opvolgers van Vogel en Bommel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het blijft natuurlijk afwachten wat die opvolgers presteren...
Gomes IS ook een clown en Alex IS traagquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
MM vond Alex een oevrschatte verdediger die het in de HCE aardig zou doen maar in Europa onmiddellijk dorod e mand zou vallen. Hij vond Gomes ook een clown.
Maar wel de beste keeper en beste centrale verdediger van het afgelopen seizoenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gomes IS ook een clown en Alex IS traag
Grappig hoe creatief je een quote kan verdraaien (overschatte verdediger die door de mand zal vallen in Europa -----> IS traagquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gomes IS ook een clown en Alex IS traag
Zelfs met exact dezelfde ploeg worden jullie komend seizoen geen kampioen. Jullie hebben een top seizoen gedraaid vorig jaar en boven jullie kunnen gepresteerd, waar de concurrentie het tegenovergestelde deedquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef PyTh het volgende:
Vind het wel grappig dat al die ajaciedjes hier komen melden dat PSV toch wel in de problemen gaat komen terwijl er alleen voor Park nog geen opvolger beschikbaar is
Alax is goed, mits hij tegen een niet al te snelle spits staat.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar wel de beste keeper en beste centrale verdediger van het afgelopen seizoen![]()
![]()
Als MMs post erna zou lezen, zou je je de moeite van deze post bespaard hebben....quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:34 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Grappig hoe creatief je een quote kan verdraaien (overschatte verdediger die door de mand zal vallen in Europa -----> IS traag).
Dat heb ik GRygera ook wel eens zien doenquote:anyway, ik geloof dat Alex Europees nog weleens een aardig sprintje heeft ingezet en de bal wonderwel gered heeft. Hij oogt log maar hij is sneller dan je zou verwachten
Welke keeper vond jij afgelopen seizoen dan beter dan Gomes?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Alax is goed, mits hij tegen een niet al te snelle spits staat.
Gomez is bij lange na niet de beste keeper, kom op zeg. zodra zijn blunders afgestraft worden (niet zijn verdienste), piepen jullie ook wel anders.
Hoe langer die leegloop bij PSV duurt, hoe sterker de kansen voor Ajax stijgen. Dat is duidelijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Welke keeper vond jij afgelopen seizoen dan beter dan Gomes?
En jij denkt dus dat ajax met de huidige ploeg kampioen gaat worden ten faveure van PSV?![]()
Zelfs dan blijven de kansen van PSV veel groter.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hoe langer die leegloop bij PSV duurt, hoe sterker de kansen voor Ajax stijgen. Dat is duidelijk
Spelers als Van Bommel, Vogel, Lee, Park en wellicht Alex vormden de ruggengraat van het PSV van vorig seizoen. Als al die spelers vertrekken, en er komen een aantal nieuwe bij die zich nog moeten bewijzen dan weet ik niet of PSV op zijn sloffen kampioen wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:43 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zelfs dan blijven de kansen van PSV veel groter.
Nee PSV wordt met 2 vingers in de neus weer kampioenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
En jij denkt dus dat ajax met de huidige ploeg kampioen gaat worden ten faveure van PSV?![]()
Dat zei iedereen vorig jaar ook. Misschien haken Simons e.d. wel zonder moeite aan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:46 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Spelers als Van Bommel, Vogel, Lee, Park en wellicht Alex vormden de ruggengraat van het PSV van vorig seizoen. Als al die spelers vertrekken, en er komen een aantal nieuwe bij die zich nog moeten bewijzen dan weet ik niet of PSV op zijn sloffen kampioen wordt.
Alsof het elftal van Ajax vorig jaar zo goed was?quote:Ajax is op VDV in tact gebleven, dus het zal spannend worden. Maar dan acht ik de kansen gelijkwaardig.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar wel de beste keeper en beste centrale verdediger van het afgelopen seizoen![]()
![]()
koppelen met Maudquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hey Spidey.
[afbeelding]
Wie weet haken Lindenbergh en Rosenberg ook zonder moeite aan, en schiet hij er 30 in. Afwachten maar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:48 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat zei iedereen vorig jaar ook. Misschien haken Simons e.d. wel zonder moeite aan.
Blijkbaar goed genoeg om tweede te worden, dat zegt denk ik ook wel wat over de verdere concurrentie dan PSV.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:48 schreef fransie102 het volgende:
Alsof het elftal van Ajax vorig jaar zo goed was?
Feyenoord was dramatisch, maar AZ was gewoon beter dan jullie. Die zijn alleen vermoeid geraakt door Europees succesquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:51 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Blijkbaar goed genoeg om tweede te worden, dat zegt denk ik ook wel wat over de verdere concurrentie dan PSV.
Daar kun je nu nog geen uitspraken over doen, die balans kun je pas halverwege de competitie afwegen. Maar het feit dat veel spelers uit een goed team van vorig jaar vertrekken, is natuurlijk niet bevordelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:51 schreef fransie102 het volgende:
Maar op het niveau van Ajax aanhaken is momenteel makkelijker dan op het niveau van PSVHet gaat erom of de huidige spelers het beter dan vorig jaar doen, en de aankopen niet aanhaken maar het niveau omhoog trekken.
Snel geedit kleine volkszanger?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Wie weet haken Lindenbergh en Rosenberg ook zonder moeite aan, en schiet hij er 30 in. Afwachten maar.
Tuurlijk, maar ik zeg gewoon wat mij het waarschijnlijkste lijkt. PSV staat er nu gewoon beter voor, maar dan kan over 3 maanden totaal anders zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:53 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Daar kun je nu nog geen uitspraken over doen, die balans kun je pas halverwege de competitie afwegen.
Je vergeet die kale Deenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Snel geedit kleine volkszanger?
Vorig jaar: Robben, Rommedahl, Kezman, Waterrreus
Dit jaar: Vogel, van Bommel, Park en waarschijnlijk Lee
Ooijer gaat niet weg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:55 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Je vergeet die kale Deenen Ooijer wellicht
Met mijn geheugen is niets mis, dramatische wedstrijd, die PSV dik verdient won.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ooijer gaat niet weg.
Heb nu al zin om jullie weer te zien huilen bij het duel om de Johan Fruitschaal. Weet je nog wel die vorige keer in de ArenA? Om ieders geheugen ff op te frissen:
0-1 Cocu Video zip
0-2 Van Bommel Video zip
0-3 Van Bommel Video zip
0-4 Van Bommel Video zip
Simons gaat Bommel evenaren![]()
Bogelund was geen basisspeler en dus niet echt heel belangrijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:55 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Je vergeet die kale Deenen Ooijer wellicht
Das Stimmt.quote:
Daar heb je gelijk in, al was het niet meer de van der Vaart van de voorgaande seizoenen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Das Stimmt.
Al is van der Vaart nog erg belangrijk geweest in wedstrijden van ajax afgelopen seizoen waar Bogelund weinig toegevoegde waarde voor PSV had
Maar nog wel heel belangrijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:15 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, al was het niet meer de van der Vaart van de voorgaande seizoenen.
maken jullie je dan geen zorgen om de kansen van Feyenoord?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hoe langer die leegloop bij PSV duurt, hoe sterker de kansen voor Ajax stijgen. Dat is duidelijk
Gezien de prestaties van vorig seizoen, en het eventuele vertrek naast Goor van nog een belangrijke speler, maak ik me weinig zorgen om Feyenoord. Maar ja, je weet het nooit in de voetballerijquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:48 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
maken jullie je dan geen zorgen om de kansen van Feyenoord?![]()
Lodewijks, Timmer, Gentenaar, Wapenaar, jaja ook een Stekelenburg in goed doen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kerel wat maak je jezelf weer belachelijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:52 schreef aldostuta het volgende:
Lodewijks, Timmer, Gentenaar, Wapenaar, jaja ook een Stekelenburg in goed doen.
En Ajax heeft nog steeds de betere spelers, dus ja ze kunnen makkelijk kampioen worden.
... en hier eindigt je geloofwaardigheid ineens weer abruptquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En Ajax heeft nog steeds de betere spelers, dus ja ze kunnen makkelijk kampioen worden.
dit ga je niet serieus menen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als PSV in de buurt komt van vorig jaar, en Ajax presteert beter, dan zitten ze op gelijke hoogte. Neem daarbij in ogenschouw dat PSV meer kwaliteit kwijtraakt dan Ajax, en dan zou het verschil door moeten slaan in 't voordeel van Ajax. Vermits de Ajacieden het niveau wat ze kunnen halen behalen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:51 schreef fransie102 het volgende:
Ajax moet beter presteren dan vorig seizoen, PSV hoeft 'alleen maar' in de buurt te komen van het niveau van vorig seizoen.
Simons ken ik helemaal niet en van Vayrinen moet ik nog zien of hij wel meekan op dit niveay.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat wel al heb ik heel veel vertrouwen in Simons en Vayrinen/Afellay als opvolgers van Vogel en Bommel.
Verschil is dat PSV meer een team is, meer ervaren spelers heeft en een veeel betere coach heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:27 schreef twi het volgende:
Leg jij ze maar stuk voor stuk tegen elkaar, Zapper. Alleen Alex en Cocu zijn daadwerkelijk beter dan de spelers die diezelfde positie bij Ajax bekleden.
Da's natuurlijk overdreven, maar Gomes is ook niet overdreven goed, en zeker niet met voorsprong de beste keeper in Nederland. Er zijn in Nederland geen overduidelijke uitblinkers.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit ga je niet serieus menen?![]()
![]()
![]()
Kom op zeg, anders lul je even met hem mee, de grootste lamzak van dit forum.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:27 schreef twi het volgende:
Leg jij ze maar stuk voor stuk tegen elkaar, Zapper. Alleen Alex en Cocu zijn daadwerkelijk beter dan de spelers die diezelfde positie bij Ajax bekleden.
Ach kom op man. Tussen PSV en Ajax zat afgelopen jaar 8 straatlengtes verschilquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
Als PSV in de buurt komt van vorig jaar, en Ajax presteert beter, dan zitten ze op gelijke hoogte. Neem daarbij in ogenschouw dat PSV meer kwaliteit kwijtraakt dan Ajax, en dan zou het verschil door moeten slaan in 't voordeel van Ajax. Vermits de Ajacieden het niveau wat ze kunnen halen behalen.
Gedeeltelijk mee eens. De ervaring is eigenlijk alleen bij Cocu en Ooijer echt voorhanden. Voor de rest valt het daarmee wel mee. De rest klopt inderdaad. Het is aan Blind om het ongelijk daarin te bewijzen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV meer een team is, meer ervaren spelers heeft en een veeel betere coach heeft.
De 0-4 score was pijnlijk, maar redelijk geflatteerd. Verder zijn 10 punten verschil niet onoverkomelijk in het komende seizoen. Dat zijn 3 wedstrijden en 't gat is er niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:34 schreef fransie102 het volgende:
Ach kom op man. Tussen PSV en Ajax zat afgelopen jaar 8 straatlengtes verschil
Dat is nu ook af te wachten, nu een groot deel van het team weg is, en weer nieuwe jongens in het team moeten worden gewerkt. Het is dan ook de vraag of PSV meteen vanaf het begin weer een team is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV meer een team is, meer ervaren spelers heeft en een veeel betere coach heeft.
Niet alleen in het puntenaantal in de competitie. Als je de wedstrijden Bayern - Ajax en PSV - AC Milan bekijkt weet jij ook wel dat PSV een klasse apart in Nederland is/was.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
De 0-4 score was pijnlijk, maar redelijk geflatteerd. Verder zijn 10 punten verschil niet onoverkomelijk in het komende seizoen. Dat zijn 3 wedstrijden en 't gat is er niet meer.
Dat gold voor Ajax in het seizoen 2002/2003. Terwijl het team niet veel is verandert.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Niet alleen in het puntenaantal in de competitie. Als je de wedstrijden Bayern - Ajax en PSV - AC Milan bekijkt weet jij ook wel dat PSV een klasse apart in Nederland is/was.
2002/2003?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat gold voor Ajax in het seizoen 2002/2003. Terwijl het team niet veel is verandert.
Ajax heeft schijnbaar al sinds jaar en dag betere spelers, of in ieder geval betere spelers 'in potentie', het komt er alleen zelden tot nooit uit. Het komt misschien door mijn rood-witte bril, maar ik vind Alex toch echt een klasse beter dan zowel Grygera en Heitinga. Zelfs een Beasley brengt meer dan Mitea of Boukhari, die het afgelopen seizoen toch veel speelden. De confrontatie Farfán-Rosales/De Ridder ga ik blindelings aan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
De 0-4 score was pijnlijk, maar redelijk geflatteerd. Verder zijn 10 punten verschil niet onoverkomelijk in het komende seizoen. Dat zijn 3 wedstrijden en 't gat is er niet meer.
PSV werd dat seizoen kampioen, je vergist je een seizoen denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat gold voor Ajax in het seizoen 2002/2003. Terwijl het team niet veel is verandert.
Ik doel op het Europese avontuur van Ajax, waarin de kwartfinale werd bereikt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom werd PSV ook kampioen in 2003 ?
Gomes en Timmer waren toch wel met voorsprong de beste van het seizoenquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef twi het volgende:
[..]
Da's natuurlijk overdreven, maar Gomes is ook niet overdreven goed, en zeker niet met voorsprong de beste keeper in Nederland. Er zijn in Nederland geen overduidelijke uitblinkers.
Oke, dat begreep ik niet uit je post.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik doel op het Europese avontuur van Ajax, waarin de kwartfinale werd bereikt.
Was inderdaad een beetje vaag omschrevenquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, dat begreep ik niet uit je post.
Ben ik het niet helemaal mee eens, Gomes was toch op sommige momenten heel belangrijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:06 schreef twi het volgende:
Ze waren de besten, maar het zijn geen bijzondere keepers. Geen keepers die wedstrijden winnen, althans. Maar dat vind ik.
hahahah dat meen je niet.....quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wie is dan de opvolger van Lee en eventueel Ooijer?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef PyTh het volgende:
Vind het wel grappig dat al die ajaciedjes hier komen melden dat PSV toch wel in de problemen gaat komen terwijl er alleen voor Park nog geen opvolger beschikbaar is
en dan er wel bij nadenkt dat het er wat minder worden in werkelijkheidquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Tot ie ineens die nullen in dat salaris ziet...
Lijkt me dat PSV daar niet de enige in is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Maar dan wel 1 of 2 minder.
Overigens betaalt PSV belastingtechnisch nooit ronde bedragen uit.
Knappe transfer van Feijenoordquote:Transfer Owoeri naar Feyenoord rond; Nigeriaan tekent voor een seizoen
Feyenoord.nl meldt dat Feyenoord vandaag tot een akkoord is gekomen met de vleugelaanvaller John Owoeri. Hij overtuigde de technische staf dus al zo snel dat hij een contract kreeg aangeboden. Hij tekende voor een seizoen 'met de mogelijkheid tot een langere verbintenis'.
Volgens Feyenoord zal hij zich aansluiten bij de selectie zodra alle formaliteiten afgerond zijn. Hij is dus niet meegegaan naar China. Owoeri is inmiddels toegevoegd aan de spelerslijst en daarmee beschikbaar voor het favoriete elftal van de fans.
Inderdaad, alhoewel Ooijer vervangbaarder is dan Park, Van Bommel en eventueel Leequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:53 schreef ASSpirine het volgende:
omg, dit is enorme shit
Leuk voor Ooijer, maar niet voor ons
quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:54 schreef Spideyman het volgende:
Als Ooijer zegt dat hij niet weg gaat dan gaat hij ook niet weg.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bogelund was geen basisspeler en dus niet echt heel belangrijk.
Ooijer vertrekt niet en Lee is ook nog niet officieel weg
Maar zijn aanvallende inbreng is wel belangrijk geweest afgelopen seizoen. Zijn voorzetten heb toch regelmatig voor gevaar en/of doelpunten gezorgdquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:15 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat PSV absoluut niet zwakker is geworden van het vertrek van Lee. Ik vond hem zelden sterk spelen, alleen in de CL speelde hij in enkele wedstrijden de sterren van de hemel, verder was het maar een matige verdediger.
Is dit al zeker dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:48 schreef RijstNatie het volgende:
ooijer weg
1 van de beste verdedigers
Mhaw of ik zo'n vaag zuid amerikaans talent echt goed nieuws vindquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws: Zabaleta of Rafinha komt. De bron is Steef van het Feyenoord netwerk, een scout van Feyenoord, die in Zuid-Amerika scout en alles wat hij daar heeft gezegd is tot nu toe uitgekomen..
www.vi.nlquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Is dit al zeker dan?
Het gaat zo wel erg hard. Nu maar hopen dat er goed geinvesteerd wordt.
scout van Feijenoord en PSVquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws: Zabaleta of Rafinha komt. De bron is Steef van het Feyenoord netwerk, een scout van Feyenoord, die in Zuid-Amerika scout en alles wat hij daar heeft gezegd is tot nu toe uitgekomen..
De goede spelers stuurt hij naar PSV, de rest gaat naar Feyenoord :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |