Dat zei iedereen vorig jaar ook. Misschien haken Simons e.d. wel zonder moeite aan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:46 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Spelers als Van Bommel, Vogel, Lee, Park en wellicht Alex vormden de ruggengraat van het PSV van vorig seizoen. Als al die spelers vertrekken, en er komen een aantal nieuwe bij die zich nog moeten bewijzen dan weet ik niet of PSV op zijn sloffen kampioen wordt.
Alsof het elftal van Ajax vorig jaar zo goed was?quote:Ajax is op VDV in tact gebleven, dus het zal spannend worden. Maar dan acht ik de kansen gelijkwaardig.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar wel de beste keeper en beste centrale verdediger van het afgelopen seizoen![]()
![]()
koppelen met Maudquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hey Spidey.
Met Mateja gaat het kei goed!
Boeruh zit er nog niet in maar PSV heb ik al gehoord
[afbeelding]
Wie weet haken Lindenbergh en Rosenberg ook zonder moeite aan, en schiet hij er 30 in. Afwachten maar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:48 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat zei iedereen vorig jaar ook. Misschien haken Simons e.d. wel zonder moeite aan.
Blijkbaar goed genoeg om tweede te worden, dat zegt denk ik ook wel wat over de verdere concurrentie dan PSV.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:48 schreef fransie102 het volgende:
Alsof het elftal van Ajax vorig jaar zo goed was?
Feyenoord was dramatisch, maar AZ was gewoon beter dan jullie. Die zijn alleen vermoeid geraakt door Europees succesquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:51 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Blijkbaar goed genoeg om tweede te worden, dat zegt denk ik ook wel wat over de verdere concurrentie dan PSV.
Daar kun je nu nog geen uitspraken over doen, die balans kun je pas halverwege de competitie afwegen. Maar het feit dat veel spelers uit een goed team van vorig jaar vertrekken, is natuurlijk niet bevordelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:51 schreef fransie102 het volgende:
Maar op het niveau van Ajax aanhaken is momenteel makkelijker dan op het niveau van PSVHet gaat erom of de huidige spelers het beter dan vorig jaar doen, en de aankopen niet aanhaken maar het niveau omhoog trekken.
Snel geedit kleine volkszanger?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Wie weet haken Lindenbergh en Rosenberg ook zonder moeite aan, en schiet hij er 30 in. Afwachten maar.
Tuurlijk, maar ik zeg gewoon wat mij het waarschijnlijkste lijkt. PSV staat er nu gewoon beter voor, maar dan kan over 3 maanden totaal anders zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:53 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Daar kun je nu nog geen uitspraken over doen, die balans kun je pas halverwege de competitie afwegen.
Je vergeet die kale Deenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Snel geedit kleine volkszanger?
Vorig jaar: Robben, Rommedahl, Kezman, Waterrreus
Dit jaar: Vogel, van Bommel, Park en waarschijnlijk Lee
Ooijer gaat niet weg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:55 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Je vergeet die kale Deenen Ooijer wellicht
Met mijn geheugen is niets mis, dramatische wedstrijd, die PSV dik verdient won.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ooijer gaat niet weg.
Heb nu al zin om jullie weer te zien huilen bij het duel om de Johan Fruitschaal. Weet je nog wel die vorige keer in de ArenA? Om ieders geheugen ff op te frissen:
0-1 Cocu Video zip
0-2 Van Bommel Video zip
0-3 Van Bommel Video zip
0-4 Van Bommel Video zip
Simons gaat Bommel evenaren![]()
Bogelund was geen basisspeler en dus niet echt heel belangrijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:55 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Je vergeet die kale Deenen Ooijer wellicht
Das Stimmt.quote:
Daar heb je gelijk in, al was het niet meer de van der Vaart van de voorgaande seizoenen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Das Stimmt.
Al is van der Vaart nog erg belangrijk geweest in wedstrijden van ajax afgelopen seizoen waar Bogelund weinig toegevoegde waarde voor PSV had
Maar nog wel heel belangrijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:15 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, al was het niet meer de van der Vaart van de voorgaande seizoenen.
maken jullie je dan geen zorgen om de kansen van Feyenoord?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hoe langer die leegloop bij PSV duurt, hoe sterker de kansen voor Ajax stijgen. Dat is duidelijk
Gezien de prestaties van vorig seizoen, en het eventuele vertrek naast Goor van nog een belangrijke speler, maak ik me weinig zorgen om Feyenoord. Maar ja, je weet het nooit in de voetballerijquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:48 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
maken jullie je dan geen zorgen om de kansen van Feyenoord?![]()
Lodewijks, Timmer, Gentenaar, Wapenaar, jaja ook een Stekelenburg in goed doen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Welke keeper vond jij afgelopen seizoen dan beter dan Gomes?
En jij denkt dus dat ajax met de huidige ploeg kampioen gaat worden ten faveure van PSV?![]()
Kerel wat maak je jezelf weer belachelijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:52 schreef aldostuta het volgende:
Lodewijks, Timmer, Gentenaar, Wapenaar, jaja ook een Stekelenburg in goed doen.
En Ajax heeft nog steeds de betere spelers, dus ja ze kunnen makkelijk kampioen worden.
... en hier eindigt je geloofwaardigheid ineens weer abruptquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En Ajax heeft nog steeds de betere spelers, dus ja ze kunnen makkelijk kampioen worden.
dit ga je niet serieus menen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als PSV in de buurt komt van vorig jaar, en Ajax presteert beter, dan zitten ze op gelijke hoogte. Neem daarbij in ogenschouw dat PSV meer kwaliteit kwijtraakt dan Ajax, en dan zou het verschil door moeten slaan in 't voordeel van Ajax. Vermits de Ajacieden het niveau wat ze kunnen halen behalen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:51 schreef fransie102 het volgende:
Ajax moet beter presteren dan vorig seizoen, PSV hoeft 'alleen maar' in de buurt te komen van het niveau van vorig seizoen.
Simons ken ik helemaal niet en van Vayrinen moet ik nog zien of hij wel meekan op dit niveay.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat wel al heb ik heel veel vertrouwen in Simons en Vayrinen/Afellay als opvolgers van Vogel en Bommel.
Verschil is dat PSV meer een team is, meer ervaren spelers heeft en een veeel betere coach heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:27 schreef twi het volgende:
Leg jij ze maar stuk voor stuk tegen elkaar, Zapper. Alleen Alex en Cocu zijn daadwerkelijk beter dan de spelers die diezelfde positie bij Ajax bekleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |