quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt meer op die van PSV van op die van Liverpool
En een half jaar geleden was iedereen, ook in dit forum, het er nog over eens dat ajax de beste spelers had. Nu zou er ineens geen enkele meer goed genoeg voor jullie zijn? OVer opportunisme gesprokenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Vooral de Telegraaf heeft er een handje van
[..] [quote]
Haha, ongelooflijk dit....
[quote]Niks arrogants aan, gewoon de (harde) realiteit![]()
de spelrs met de meeste potentiequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En een half jaar geleden was iedereen, ook in dit forum, het er nog over eens dat ajax de beste spelers had. Nu zou er ineens geen enkele meer goed genoeg voor jullie zijn? OVer opportunisme gesproken
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hey Spidey.
Met Mateja gaat het kei goed!
Boeruh zit er nog niet in maar PSV heb ik al gehoord
[afbeelding]
niemand nodig voor op rechts? Hallo we gaan van 3 rechtsbacken terug naar 1 als Ooijer ook nog gaatquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor rechts hebben we niemand nodig als Ooijer niet vertrekt en Maxwell is zwaar geblesseerd op het moment.
Als die fit zou zijn zou ik 'm natuurlijk graag als vervanger van Lee zien komen
Maxwell en Trabelsi zei ik toch. Verder had ik Van der Vaart graag gezien en Sneijder in vorm, maar die is ie al jaren kwijt en vind ik dat een arrogante kutjanus. Verder zie ik geen spelers bij Ajax die beter zijn dat wat PSV heeft rondlopen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En een half jaar geleden was iedereen, ook in dit forum, het er nog over eens dat ajax de beste spelers had. Nu zou er ineens geen enkele meer goed genoeg voor jullie zijn? OVer opportunisme gesproken
er was eenv ergelijkingstopic voor de basis 11en van beide clubs en alle ajacieden vonden de ajacieden beter en de PSVers de PSVers beter. Volgens mij vond MM Escudé zelfs beter dan Alexquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
MM vond Alex een oevrschatte verdediger die het in de HCE aardig zou doen maar in Europa onmiddellijk dorod e mand zou vallen. Hij vond Gomes ook een clown.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er was eenv ergelijkingstopic voor de basis 11en van beide clubs en alle ajacieden vonden de ajacieden beter en de PSVers de PSVers beter. Volgens mij vond MM Escudé zelfs beter dan Alexk zal eens gaan zoeken
dat is toch de basis van de eredivisie, wie is beter?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:52 schreef ThomasBerge het volgende:
We zijn weer in "Ajax-tegen-PSV-"Wij zijn beter"-fase beland
Ja, dat zal de competitie dan ook uitwijzen. Maar bij dit soort discussies op internet vervalt men altijd weer in cliché'squote:Op donderdag 14 juli 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is toch de basis van de eredivisie, wie is beter?
Lee zal wel gaan maar ik denk dat Ooijer zal blijven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
Ooijer en Lee vermoedelijk weg dus. Dan komt er toch wel een fiks probleem.
Nou, Alex moet nog altijd bevestigen natuurlijk. Nog steeds erg weinig wendbaar, dat kan hem gaan opbreken. We zullen het dit seizoen wel zien.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
MM vond Alex een oevrschatte verdediger die het in de HCE aardig zou doen maar in Europa onmiddellijk dorod e mand zou vallen. Hij vond Gomes ook een clown.
???quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
.
Problemen op linksback zijn niet groter dan bij ajax.
Maar er zal wel iemand bij moeten komen voor linksachter.
Ferreyra kan ook op linksback spelen mmquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Dat is wat anders dan slechts Goesens als optie overhouden.
Ne BOuma. En Beasley ook wel/quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ferreyra kan ook op linksback spelen mm![]()
Dat wel al heb ik heel veel vertrouwen in Simons en Vayrinen/Afellay als opvolgers van Vogel en Bommel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het blijft natuurlijk afwachten wat die opvolgers presteren...
Gomes IS ook een clown en Alex IS traagquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
MM vond Alex een oevrschatte verdediger die het in de HCE aardig zou doen maar in Europa onmiddellijk dorod e mand zou vallen. Hij vond Gomes ook een clown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |