Doe eens niet zo dramatisch.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:00 schreef Lionheaad het volgende:
Verder hoop ik dat PSV een paar extra spelers kan aantrekken anders zie ik het zeer somber in voor PSV aankomend seizoen...
Lees het ajax topic eens door ten tijde van het gezeik met Trabelsi. Daar stonden exact dezelfde reacties. Begrijp me niet verkeerd, ik stel niet dat het goed zal komen. Ik stel dat het nooit volledig over zal zijn, daar is de voetbalwereld veeeeeeeeeeeeel te opportunistisch voor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat Leandro nooit meer voor PSV speelt. Heel Eindhoven heeft een bloedhekel aan dit meneertje en andersom is het niet anders. Er is geen goede wil en die zal er ook nooit komen.
Ach, anders haal je Emanuelsson toch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:12 schreef Lionheaad het volgende:
Lijkt me alleen sterk dat PSV zoveel voor Kromkamp wil betalen...
Nee hoor, dat lijkt me inderdaad Osmar Daniel Ferreyraquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Csaba
[afbeelding]
Niet goed genoeg voor PSVquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ach, anders haal je Emanuelsson toch?
Ah you're right, ze lijken in ieder geval op elkaar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, dat lijkt me inderdaad Osmar Daniel Ferreyra
[afbeelding]
Gut, de aantrekkingskracht van de ajax talenten is kennelijk als sneeuw voor de zon verdwenenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor PSV![]()
Bij jullie kan ie mooi meedraaien denk ik
De door de media opgeklopte vermeende interesse is nooit concreet geweest Aldos, hoe vaak moet ik je dat nog uitleggen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gut, de aantrekkingskracht van de ajax talenten is kennelijk als sneeuw voor de zon verdwenen![]()
Ben benieuwd hoe lang jullie dat vouhouden
altijd weer die verdraaide media he, die alles uit duim zuigen....quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
De door de media opgeklopte vermeende interesse is nooit concreet geweest Aldos, hoe vaak moet ik je dat nog uitleggen?![]()
En men noemt de amsterdammers arrogant?quote:Kan op het moment geen speler bij ajax bedenken die enige toegevoegde waarde zou hebben voor PSV![]()
Hey Spidey.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ah you're right, ze lijken in ieder geval op elkaar.
Hey Pyth, hoe is het nou met kleine Mateja? Kan ie al BOERUHH roepen??
Maxwell....quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
De door de media opgeklopte vermeende interesse is nooit concreet geweest Aldos, hoe vaak moet ik je dat nog uitleggen?![]()
Kan op het moment geen speler bij ajax bedenken die enige toegevoegde waarde zou hebben voor PSV![]()
Trabelsi. Maxwell.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kan op het moment geen speler bij ajax bedenken die enige toegevoegde waarde zou hebben voor PSV![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hey Spidey.
Met Mateja gaat het kei goed!
Boeruh zit er nog niet in maar PSV heb ik al gehoord
[afbeelding]
Voor rechts hebben we niemand nodig als Ooijer niet vertrekt en Maxwell is zwaar geblesseerd op het moment.quote:
Ooijer vertrekt wel en zelfs met Ooijer in de selectie is Trabelsi beter. Maar goed, verder dan die twee kwam ik ook niet hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor rechts hebben we niemand nodig als Ooijer niet vertrekt en Maxwell is zwaar geblesseerd op het moment.
Als die fit zou zijn zou ik 'm natuurlijk graag als vervanger van Lee zien komen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef aldostuta het volgende:
[..]
altijd weer die verdraaide media he, die alles uit duim zuigen....
Niks arrogants aan, gewoon de (harde) realiteitquote:En men noemt de amsterdammers arrogant?
Met grote ogen zit ie je aan te kijken... ziet er goed uit Pyth!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hey Spidey.
Met Mateja gaat het kei goed!
Boeruh zit er nog niet in maar PSV heb ik al gehoord
[afbeelding]
Nee Pyth, die foto van Spidey is toch echt Feherquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, dat lijkt me inderdaad Osmar Daniel Ferreyra
[afbeelding]
Ik ben er toch redelijk zeker van dat het Ferreyra is. Sinds wanneer heft Fehér een oorbel bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:11 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nee Pyth, die foto van Spidey is toch echt Feher
Ow, wacht ik zat naar die foto van Spidey te kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ben er toch redelijk zeker van dat het Ferreyra is. Sinds wanneer heft Fehér een oorbel bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |