Die heb ik als achtergrond op mijn telefoonquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:33 schreef Spideyman het volgende:
Allen opstaan en meebrullen:
Voor Rood-Wit gezongen
Vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen want
[afbeelding]
Hehe tof. In echt mp3 formaat ofzo of in bliepjes?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die heb ik als achtergrond op mijn telefoon
Geen "Arbeit Macht Frei"?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:33 schreef Spideyman het volgende:
Allen opstaan en meebrullen:
Voor Rood-Wit gezongen
Vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen want
[afbeelding]
Tis hier geen Jodenclub hequote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:06 schreef Spideyman het volgende:
Tis hier geen Jodenclub he
Disclaimer: no offence tegen Joden
en die van Liverpool vind je zeker wel mooiquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die poort doet me inderdaad een beetje aan Dachau denken
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die poort doet me inderdaad een beetje aan Dachau denken
same counts for mequote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die van Liverpool vind je zeker wel mooi
Dat is nog steeds een goed idee!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef Zapper het volgende:
Zit die Pipo de Clown hier nog te lurken of hoe zit dat?
Dylan Dog, hoe staat het met je idee van usericons in de OP?
Dan moeten er dus nog zeker 3 spelers bijkomen voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een goed idee!
Later meer
Lee dus weg
Die fotoquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hehe tof. In echt mp3 formaat ofzo of in bliepjes?
Die foto heb ik trouwens ook met m'n telefoon gemaakt
PyTh, Kalou komt echt niet hoor. Die kiest voro de weg van de minste weerstand, dus bijtekenen. Goede linksachters zijn er niet in NL, dus kom je op een buitenlander, of Ferreyra wordt de nieuwe back. Verder dat Kromkamp toch een optie wordt nu?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan moeten er dus nog zeker 3 spelers bijkomen voor volgend seizoen.
Ben benieuwd wat Guusje uit de hoge hoed zal gaan toveren.
Hoop stiekum nog steeds dat Kalou komt maar of dat wijsheid is....
Al denk ik wel dat als feyenoord en Kalou eruit zouden zijn we dat al gehoord hadden.
Kromkamp kost idd 8 miljoen maar met het vertrek van Lee en eventueel Ooijer komt dat geld beschikbaar. Verder heeft PSV zowel Fehér als Lamey als pasmunt voor AZ.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:00 schreef Lionheaad het volgende:
Kromkamp kost 8 miljoen en is dus te duur voor PSV....
Verder hoop ik dat PSV een paar extra spelers kan aantrekken anders zie ik het zeer somber in voor PSV aankomend seizoen...
Ferreyra wordt de nieuwe back. Daar gaat PSV dit jaar niet in investeren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:14 schreef JustJunior het volgende:
Lee en Ooijer zullen waarschijnlijk net geen acht miljoen opleveren (5 + 2 schat ik). Dus dan heb je met dat geld maar één backpositie vervangen, en wel degene waar je al een adequate vervanger voor had (Lucius)![]()
Ik zou eerst maar scouten naar een goede linksback, wat natuurlijk al lang gedaan is, en daar geld voor vrijmaken
Volgens mij is dat Csabaquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:19 schreef JustJunior het volgende:
Daar zit wel wat in jaMaar ik vraag me af of hij het niveau aankan. Het lijkt me een beetje een laconieke voetballer. Een verdediging Kromkamp - Alex - Bouma - Ferreyra is niet eens zo slecht. Maarja, zie Alex maar te behouden en Kromkamp te halen
EDIT: foto's van de wedstrijd trouwens hier te vinden.
Wie is dit? Is dat nou Ferreyra
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |