Da's natuurlijk overdreven, maar Gomes is ook niet overdreven goed, en zeker niet met voorsprong de beste keeper in Nederland. Er zijn in Nederland geen overduidelijke uitblinkers.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit ga je niet serieus menen?![]()
![]()
![]()
Kom op zeg, anders lul je even met hem mee, de grootste lamzak van dit forum.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:27 schreef twi het volgende:
Leg jij ze maar stuk voor stuk tegen elkaar, Zapper. Alleen Alex en Cocu zijn daadwerkelijk beter dan de spelers die diezelfde positie bij Ajax bekleden.
Ach kom op man. Tussen PSV en Ajax zat afgelopen jaar 8 straatlengtes verschilquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
Als PSV in de buurt komt van vorig jaar, en Ajax presteert beter, dan zitten ze op gelijke hoogte. Neem daarbij in ogenschouw dat PSV meer kwaliteit kwijtraakt dan Ajax, en dan zou het verschil door moeten slaan in 't voordeel van Ajax. Vermits de Ajacieden het niveau wat ze kunnen halen behalen.
Gedeeltelijk mee eens. De ervaring is eigenlijk alleen bij Cocu en Ooijer echt voorhanden. Voor de rest valt het daarmee wel mee. De rest klopt inderdaad. Het is aan Blind om het ongelijk daarin te bewijzen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV meer een team is, meer ervaren spelers heeft en een veeel betere coach heeft.
De 0-4 score was pijnlijk, maar redelijk geflatteerd. Verder zijn 10 punten verschil niet onoverkomelijk in het komende seizoen. Dat zijn 3 wedstrijden en 't gat is er niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:34 schreef fransie102 het volgende:
Ach kom op man. Tussen PSV en Ajax zat afgelopen jaar 8 straatlengtes verschil
Dat is nu ook af te wachten, nu een groot deel van het team weg is, en weer nieuwe jongens in het team moeten worden gewerkt. Het is dan ook de vraag of PSV meteen vanaf het begin weer een team is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV meer een team is, meer ervaren spelers heeft en een veeel betere coach heeft.
Niet alleen in het puntenaantal in de competitie. Als je de wedstrijden Bayern - Ajax en PSV - AC Milan bekijkt weet jij ook wel dat PSV een klasse apart in Nederland is/was.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
De 0-4 score was pijnlijk, maar redelijk geflatteerd. Verder zijn 10 punten verschil niet onoverkomelijk in het komende seizoen. Dat zijn 3 wedstrijden en 't gat is er niet meer.
Dat gold voor Ajax in het seizoen 2002/2003. Terwijl het team niet veel is verandert.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Niet alleen in het puntenaantal in de competitie. Als je de wedstrijden Bayern - Ajax en PSV - AC Milan bekijkt weet jij ook wel dat PSV een klasse apart in Nederland is/was.
2002/2003?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat gold voor Ajax in het seizoen 2002/2003. Terwijl het team niet veel is verandert.
Ajax heeft schijnbaar al sinds jaar en dag betere spelers, of in ieder geval betere spelers 'in potentie', het komt er alleen zelden tot nooit uit. Het komt misschien door mijn rood-witte bril, maar ik vind Alex toch echt een klasse beter dan zowel Grygera en Heitinga. Zelfs een Beasley brengt meer dan Mitea of Boukhari, die het afgelopen seizoen toch veel speelden. De confrontatie Farfán-Rosales/De Ridder ga ik blindelings aan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
De 0-4 score was pijnlijk, maar redelijk geflatteerd. Verder zijn 10 punten verschil niet onoverkomelijk in het komende seizoen. Dat zijn 3 wedstrijden en 't gat is er niet meer.
PSV werd dat seizoen kampioen, je vergist je een seizoen denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat gold voor Ajax in het seizoen 2002/2003. Terwijl het team niet veel is verandert.
Ik doel op het Europese avontuur van Ajax, waarin de kwartfinale werd bereikt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom werd PSV ook kampioen in 2003 ?
Gomes en Timmer waren toch wel met voorsprong de beste van het seizoenquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef twi het volgende:
[..]
Da's natuurlijk overdreven, maar Gomes is ook niet overdreven goed, en zeker niet met voorsprong de beste keeper in Nederland. Er zijn in Nederland geen overduidelijke uitblinkers.
Oke, dat begreep ik niet uit je post.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik doel op het Europese avontuur van Ajax, waarin de kwartfinale werd bereikt.
Was inderdaad een beetje vaag omschrevenquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, dat begreep ik niet uit je post.
Ben ik het niet helemaal mee eens, Gomes was toch op sommige momenten heel belangrijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:06 schreef twi het volgende:
Ze waren de besten, maar het zijn geen bijzondere keepers. Geen keepers die wedstrijden winnen, althans. Maar dat vind ik.
hahahah dat meen je niet.....quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Lodewijks, Timmer, Gentenaar, Wapenaar, jaja ook een Stekelenburg in goed doen.
En Ajax heeft nog steeds de betere spelers, dus ja ze kunnen makkelijk kampioen worden.
Wie is dan de opvolger van Lee en eventueel Ooijer?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef PyTh het volgende:
Vind het wel grappig dat al die ajaciedjes hier komen melden dat PSV toch wel in de problemen gaat komen terwijl er alleen voor Park nog geen opvolger beschikbaar is
en dan er wel bij nadenkt dat het er wat minder worden in werkelijkheidquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Tot ie ineens die nullen in dat salaris ziet...
Lijkt me dat PSV daar niet de enige in is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Maar dan wel 1 of 2 minder.
Overigens betaalt PSV belastingtechnisch nooit ronde bedragen uit.
Knappe transfer van Feijenoordquote:Transfer Owoeri naar Feyenoord rond; Nigeriaan tekent voor een seizoen
Feyenoord.nl meldt dat Feyenoord vandaag tot een akkoord is gekomen met de vleugelaanvaller John Owoeri. Hij overtuigde de technische staf dus al zo snel dat hij een contract kreeg aangeboden. Hij tekende voor een seizoen 'met de mogelijkheid tot een langere verbintenis'.
Volgens Feyenoord zal hij zich aansluiten bij de selectie zodra alle formaliteiten afgerond zijn. Hij is dus niet meegegaan naar China. Owoeri is inmiddels toegevoegd aan de spelerslijst en daarmee beschikbaar voor het favoriete elftal van de fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |