Ajax heeft schijnbaar al sinds jaar en dag betere spelers, of in ieder geval betere spelers 'in potentie', het komt er alleen zelden tot nooit uit. Het komt misschien door mijn rood-witte bril, maar ik vind Alex toch echt een klasse beter dan zowel Grygera en Heitinga. Zelfs een Beasley brengt meer dan Mitea of Boukhari, die het afgelopen seizoen toch veel speelden. De confrontatie Farfán-Rosales/De Ridder ga ik blindelings aan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
De 0-4 score was pijnlijk, maar redelijk geflatteerd. Verder zijn 10 punten verschil niet onoverkomelijk in het komende seizoen. Dat zijn 3 wedstrijden en 't gat is er niet meer.
PSV werd dat seizoen kampioen, je vergist je een seizoen denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat gold voor Ajax in het seizoen 2002/2003. Terwijl het team niet veel is verandert.
Ik doel op het Europese avontuur van Ajax, waarin de kwartfinale werd bereikt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom werd PSV ook kampioen in 2003 ?
Gomes en Timmer waren toch wel met voorsprong de beste van het seizoenquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef twi het volgende:
[..]
Da's natuurlijk overdreven, maar Gomes is ook niet overdreven goed, en zeker niet met voorsprong de beste keeper in Nederland. Er zijn in Nederland geen overduidelijke uitblinkers.
Oke, dat begreep ik niet uit je post.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik doel op het Europese avontuur van Ajax, waarin de kwartfinale werd bereikt.
Was inderdaad een beetje vaag omschrevenquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, dat begreep ik niet uit je post.
Ben ik het niet helemaal mee eens, Gomes was toch op sommige momenten heel belangrijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:06 schreef twi het volgende:
Ze waren de besten, maar het zijn geen bijzondere keepers. Geen keepers die wedstrijden winnen, althans. Maar dat vind ik.
hahahah dat meen je niet.....quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Lodewijks, Timmer, Gentenaar, Wapenaar, jaja ook een Stekelenburg in goed doen.
En Ajax heeft nog steeds de betere spelers, dus ja ze kunnen makkelijk kampioen worden.
Wie is dan de opvolger van Lee en eventueel Ooijer?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef PyTh het volgende:
Vind het wel grappig dat al die ajaciedjes hier komen melden dat PSV toch wel in de problemen gaat komen terwijl er alleen voor Park nog geen opvolger beschikbaar is
en dan er wel bij nadenkt dat het er wat minder worden in werkelijkheidquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Tot ie ineens die nullen in dat salaris ziet...
Lijkt me dat PSV daar niet de enige in is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Maar dan wel 1 of 2 minder.
Overigens betaalt PSV belastingtechnisch nooit ronde bedragen uit.
Knappe transfer van Feijenoordquote:Transfer Owoeri naar Feyenoord rond; Nigeriaan tekent voor een seizoen
Feyenoord.nl meldt dat Feyenoord vandaag tot een akkoord is gekomen met de vleugelaanvaller John Owoeri. Hij overtuigde de technische staf dus al zo snel dat hij een contract kreeg aangeboden. Hij tekende voor een seizoen 'met de mogelijkheid tot een langere verbintenis'.
Volgens Feyenoord zal hij zich aansluiten bij de selectie zodra alle formaliteiten afgerond zijn. Hij is dus niet meegegaan naar China. Owoeri is inmiddels toegevoegd aan de spelerslijst en daarmee beschikbaar voor het favoriete elftal van de fans.
Inderdaad, alhoewel Ooijer vervangbaarder is dan Park, Van Bommel en eventueel Leequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:53 schreef ASSpirine het volgende:
omg, dit is enorme shit
Leuk voor Ooijer, maar niet voor ons
quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:54 schreef Spideyman het volgende:
Als Ooijer zegt dat hij niet weg gaat dan gaat hij ook niet weg.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bogelund was geen basisspeler en dus niet echt heel belangrijk.
Ooijer vertrekt niet en Lee is ook nog niet officieel weg
Maar zijn aanvallende inbreng is wel belangrijk geweest afgelopen seizoen. Zijn voorzetten heb toch regelmatig voor gevaar en/of doelpunten gezorgdquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:15 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat PSV absoluut niet zwakker is geworden van het vertrek van Lee. Ik vond hem zelden sterk spelen, alleen in de CL speelde hij in enkele wedstrijden de sterren van de hemel, verder was het maar een matige verdediger.
Is dit al zeker dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:48 schreef RijstNatie het volgende:
ooijer weg
1 van de beste verdedigers
Mhaw of ik zo'n vaag zuid amerikaans talent echt goed nieuws vindquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws: Zabaleta of Rafinha komt. De bron is Steef van het Feyenoord netwerk, een scout van Feyenoord, die in Zuid-Amerika scout en alles wat hij daar heeft gezegd is tot nu toe uitgekomen..
www.vi.nlquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Is dit al zeker dan?
Het gaat zo wel erg hard. Nu maar hopen dat er goed geinvesteerd wordt.
scout van Feijenoord en PSVquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws: Zabaleta of Rafinha komt. De bron is Steef van het Feyenoord netwerk, een scout van Feyenoord, die in Zuid-Amerika scout en alles wat hij daar heeft gezegd is tot nu toe uitgekomen..
De goede spelers stuurt hij naar PSV, de rest gaat naar Feyenoord :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |