abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28807284
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:35 schreef twi het volgende:

[..]

De 0-4 score was pijnlijk, maar redelijk geflatteerd. Verder zijn 10 punten verschil niet onoverkomelijk in het komende seizoen. Dat zijn 3 wedstrijden en 't gat is er niet meer.
Ajax heeft schijnbaar al sinds jaar en dag betere spelers, of in ieder geval betere spelers 'in potentie', het komt er alleen zelden tot nooit uit. Het komt misschien door mijn rood-witte bril, maar ik vind Alex toch echt een klasse beter dan zowel Grygera en Heitinga. Zelfs een Beasley brengt meer dan Mitea of Boukhari, die het afgelopen seizoen toch veel speelden. De confrontatie Farfán-Rosales/De Ridder ga ik blindelings aan.

Het elftal van PSV was het afgelopen seizoen veel- en veel uitgebalanceerder, en dus beter, dan Ajax. Het vertrek van Van Bommel, Vogel en Park is een groot gemis, maar ogenschijnlijk is de ploeg op die posities goed versterkt (op Park (vooralsnog) na). Ajax lijkt dichter naar PSV te zijn toegekropen, maar bij Ajax is de selectie compleet terwijl die van PSV nog volop in beweging is. Momenteel geef ik PSV (met de huidige selectie minus Lee) nog het voordeel.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28807317
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:41 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat gold voor Ajax in het seizoen 2002/2003. Terwijl het team niet veel is verandert.
PSV werd dat seizoen kampioen, je vergist je een seizoen denk ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:51:42 #253
83238 s0d
no fear..
pi_28807370
Het doet nog steeds pijn als ik de Champions League beelden terugkijk op die goalzzz.om

Doelpunt Park tegen Milan, kippenvel
face your fears.. live your dreams..
pi_28807397
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:49 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Daarom werd PSV ook kampioen in 2003 ?
Ik doel op het Europese avontuur van Ajax, waarin de kwartfinale werd bereikt.
pi_28807563
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef twi het volgende:

[..]

Da's natuurlijk overdreven, maar Gomes is ook niet overdreven goed, en zeker niet met voorsprong de beste keeper in Nederland. Er zijn in Nederland geen overduidelijke uitblinkers.
Gomes en Timmer waren toch wel met voorsprong de beste van het seizoen
pi_28807612
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:52 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ik doel op het Europese avontuur van Ajax, waarin de kwartfinale werd bereikt.
Oke, dat begreep ik niet uit je post.
pi_28807705
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:01 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Oke, dat begreep ik niet uit je post.
Was inderdaad een beetje vaag omschreven
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:06:38 #258
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28807749
Ze waren de besten, maar het zijn geen bijzondere keepers. Geen keepers die wedstrijden winnen, althans. Maar dat vind ik.
pi_28807953
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:06 schreef twi het volgende:
Ze waren de besten, maar het zijn geen bijzondere keepers. Geen keepers die wedstrijden winnen, althans. Maar dat vind ik.
Ben ik het niet helemaal mee eens, Gomes was toch op sommige momenten heel belangrijk.
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:20:31 #260
125093 jimsterititus
Wannabe-Keizer van Rome
pi_28808036
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:52 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Lodewijks, Timmer, Gentenaar, Wapenaar, jaja ook een Stekelenburg in goed doen.

En Ajax heeft nog steeds de betere spelers, dus ja ze kunnen makkelijk kampioen worden.
hahahah dat meen je niet.....

aplausje voor aldostuta!!!!!! de betere clown dan GOMES (inderdaad hoofdletters G-O-M-E-S)
Boterhamzakjes zijn ZO passé :{w
En ik heb ook een forum :)
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:47:21 #261
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28808545
Wat een discussie over wie het sterkste elftal heeft..

Zoveel maakt het niet uit namelijk in de eredivisie. Zelfs als Ajax of PSV kwalitatief mindere spelers heeft, zullen ze nogsteeds meedoen om het kampioenschap, simpelweg omdat ze nogsteeds bijna alle wedstrijden zullen winnen. Zolang je geen kutverdediging hebt zoals Feyenoord vorig jaar, win je vrijwel elke wedstrijd in de eredivisie omdat een Vennegoor / Robert, Rosenberg / Babel of Kuijt / Kalou en anders wel een andere spits of middenvelder altijd wel een paar goals maken. Het gaat vooral om de toppers, en bv. AZ, FC Utrecht, SC Heerenveen en Roda JC uit
pi_28809599
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef PyTh het volgende:
Vind het wel grappig dat al die ajaciedjes hier komen melden dat PSV toch wel in de problemen gaat komen terwijl er alleen voor Park nog geen opvolger beschikbaar is
Wie is dan de opvolger van Lee en eventueel Ooijer?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:54:28 #263
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28809977
Als Ooijer zegt dat hij niet weg gaat dan gaat hij ook niet weg.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28810001
Tot ie ineens die nullen in dat salaris ziet...
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:56:34 #265
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28810043
Die ziet u nu ook al
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28810105
Maar dan wel 1 of 2 minder.

Overigens betaalt PSV belastingtechnisch nooit ronde bedragen uit.
www.thuisuiteten.nl
pi_28810155
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Tot ie ineens die nullen in dat salaris ziet...
en dan er wel bij nadenkt dat het er wat minder worden in werkelijkheid
pi_28810199
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Maar dan wel 1 of 2 minder.

Overigens betaalt PSV belastingtechnisch nooit ronde bedragen uit.
Lijkt me dat PSV daar niet de enige in is.
That's all folks!
pi_28810281
Nou, dat was nog een oud trucje van Fons S.
www.thuisuiteten.nl
pi_28810944
Geen idee of dit misschien met Kalou te maken heeft, maar het lijkt me nuttig om te melden:
quote:
Transfer Owoeri naar Feyenoord rond; Nigeriaan tekent voor een seizoen

Feyenoord.nl meldt dat Feyenoord vandaag tot een akkoord is gekomen met de vleugelaanvaller John Owoeri. Hij overtuigde de technische staf dus al zo snel dat hij een contract kreeg aangeboden. Hij tekende voor een seizoen 'met de mogelijkheid tot een langere verbintenis'.
Volgens Feyenoord zal hij zich aansluiten bij de selectie zodra alle formaliteiten afgerond zijn. Hij is dus niet meegegaan naar China. Owoeri is inmiddels toegevoegd aan de spelerslijst en daarmee beschikbaar voor het favoriete elftal van de fans.
Knappe transfer van Feijenoord

Gaan we nou weer Ajax vs. PSV vergelijken? Wat mij betreft lijken de spelers van PSV beter te presteren in teamverband, waarbij de spelers van Ajax vaak minder laten zien dan je zou verwachten. Dat maakt vergelijken onmogelijk. Tel daarbij de stugge houding op van enkele VBL-users, en je komt uit op een nutteloze discussie.

Leuk
pi_28812745
André Ooijer voor twee jaar naar Genoa

14/7/2005 21:14

PSV moet weer een speler laten gaan. Nadat Mark van Bommel, Johann Vogel, Ji-Sung Park en (waarschijnlijk) Young-Pyo Lee al uit Eindhoven vertrokken, speelt ook André Ooijer volgend seizoen elders. De verdediger kwam een tweejarig contract met het Italiaanse Genoa overeen.
PSV wordt in financieel opzicht niet slechter van de deal. De Eindhovense club ontvangt nog anderhalf miljoen euro voor de net 31 geworden verdediger, die eerder uitkwam voor Volendam en Roda JC. André Ooijer groeide op bij Ajax uit zijn geboorteplaats Amsterdam.

De overgang van de zestienvoudig Oranje-international hing al langer in de lucht, maar kwam maar niet rond omdat onduidelijk was of Serie B-kampioen Genoa door financiële perikelen wel in de Serie A zou mogen blijven.

André Ooijer moet alleen nog medisch worden gekeurd. Doorstaat hij die keuring, dan zal hij zich zaterdag melden in het trainingskamp van zijn nieuwe club

K.U.T. maar gun het hem wel.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_28813014
KUT
pi_28813090
omg, dit is enorme shit
Leuk voor Ooijer, maar niet voor ons
pi_28813100
pi_28813177
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:53 schreef ASSpirine het volgende:
omg, dit is enorme shit
Leuk voor Ooijer, maar niet voor ons
Inderdaad, alhoewel Ooijer vervangbaarder is dan Park, Van Bommel en eventueel Lee
Maar ja weer een (potentiele) basisspeler die vertrekt
pi_28813312
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:54 schreef Spideyman het volgende:
Als Ooijer zegt dat hij niet weg gaat dan gaat hij ook niet weg.
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Bogelund was geen basisspeler en dus niet echt heel belangrijk.
Ooijer vertrekt niet en Lee is ook nog niet officieel weg
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:04:30 #277
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_28813446
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:12:00 #278
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28813670
jezus....dit is echt naaien gek..wedden dat we nu afgescheept / opgescheept ( ) worden met die proefspeler..pff..en dan Lee ook nog natuurlijk....áls die voor minder dan 5 miljoen euro weggaat, dan word ik helemáál hellig

PSV schijnt die speler aangetrokken te hebben die FC Groningen eerst heel graag wou, maar waar ze vanaf zagen omdat hij geen werkvergunning zou kunnen krijgen..hij maakte grote indruk op een toernooi voor zijn leeftijd, is 18 jaar, een tweebenige spelmaker, kost 500.000 euro en komt van Internacional. Lekker vaag bezig..
pi_28813774
Ik hoop dat de deal niet doorgaat
pi_28813788
Ik denk dat PSV absoluut niet zwakker is geworden van het vertrek van Lee. Ik vond hem zelden sterk spelen, alleen in de CL speelde hij in enkele wedstrijden de sterren van de hemel, verder was het maar een matige verdediger. Met het vertrek van Ooijer levert PSV wel ervaring in (maar jullie hebben altijd nog Cocu). Ooijer is al vrij oud en zou er de komende jaren wellicht niet beter op worden. En een snelle, balvaardige verdediger was het eigenlijk ook niet. Kortom, ik denk dat ik als Ajacied geen reden heb hem nu te juichen, PSV is nogsteeds, samen met Ajax, de grootste kanshebber op de titel. Zoals gewoonlijk
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_28813871
Krijgen we nu wel Lucius op de rechtsback plaats
pi_28813961
Anderhalf miljoen is wel weinig...
pi_28813964
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:15 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat PSV absoluut niet zwakker is geworden van het vertrek van Lee. Ik vond hem zelden sterk spelen, alleen in de CL speelde hij in enkele wedstrijden de sterren van de hemel, verder was het maar een matige verdediger.
Maar zijn aanvallende inbreng is wel belangrijk geweest afgelopen seizoen. Zijn voorzetten heb toch regelmatig voor gevaar en/of doelpunten gezorgd
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:21:52 #284
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28813989
Hm...toch wil ik in ieder geval een retegoeie linksback en vervanger voor Park weer, en een goeie concurrent voor Lucius als hij daadwerkelijk de nieuwe rechtsback wordt.
pi_28814700
Lee is idd nog niet weg
pi_28814826
ooijer weg

1 van de beste verdedigers
Nothing to see here, carry on
pi_28814898
Tjongejonge, ga je een dag naar Arnhem toe, kom je thuis en dan lees je dat Ooijer is verkocht Er is wel een Braziliaan voor terug gekomen al ken ik hem niet. Schijnt wel aardig goed te zijn, maar heb 'm nog niet zien spelen, dus ff kijken of 't wat is. Lee zal wel naar Monaco gaan, dus Hiddink zal zich nog flink moeten roeren op de transfermarkt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28815195
Goed nieuws: Zabaleta of Rafinha komt. De bron is Steef van het Feyenoord netwerk, een scout van Feyenoord, die in Zuid-Amerika scout en alles wat hij daar heeft gezegd is tot nu toe uitgekomen. .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:16:37 #289
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28815813
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:48 schreef RijstNatie het volgende:
ooijer weg

1 van de beste verdedigers
Is dit al zeker dan?

Het gaat zo wel erg hard. Nu maar hopen dat er goed geinvesteerd wordt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28816084
Heel jammer weer een basisspeler en Nederlander weg .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28816119
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws: Zabaleta of Rafinha komt. De bron is Steef van het Feyenoord netwerk, een scout van Feyenoord, die in Zuid-Amerika scout en alles wat hij daar heeft gezegd is tot nu toe uitgekomen. .
Mhaw of ik zo'n vaag zuid amerikaans talent echt goed nieuws vind .
pi_28816244
Zabaleta ken ik van het jeugd Wk. Maar is die Rafinha goed? Hoe oud ed?
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:32:03 #293
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28816384
Zabaleta...die kon op verschillende posities toch? Is hij een goeie opvolger voor Ooijer denk je Cultheld? En wat weet je van Rafinha en die andere Braziliaan met die naam die ik de hele tijd weer vergeet?
pi_28816505
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:16 schreef PirE het volgende:

[..]

Is dit al zeker dan?

Het gaat zo wel erg hard. Nu maar hopen dat er goed geinvesteerd wordt.
www.vi.nl
Nothing to see here, carry on
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:42:23 #295
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28816677
Zabaleta gaat naar PSG, toch? Scheelt een lettertje
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:43:36 #296
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28816705
Potverdepotver! Cultheld hoe zeker ben je van Zabaleta en Rafinha? Ik heb even in de wk-selecties gekeken en op google en Rafinha is voor 99 % zeker de Brazilië-onder-20 rechtsback Rafael die zo retegoed was!!! Als die komttttt gek...daar was ik echt weg van! En Zabaleta zie ik ook graag komen, die liet een aantal keer aardige dingen zien. Maar voor welke positie zou hij dan gehaald worden?

Ik hoop echt zo hard dat dit doorgaat..zou echt superbruut zijn..vooral die Rafinha ( Rafael ) is een onvoorstelbare aankoop...Sevilla, Real Betis Sevilla en Arsenal onder andere hadden ook al belangstelling!
pi_28816767
Juist en als die clubs belangstelling hebben komt hij niet. Mocht hij wel komen dan is hij waarschijnlijk ook niet zo gek goed...
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:48:27 #298
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28816846
Sevilla en Real Betis Sevilla spelen in een betere competitie, maar PSV heeft de grote naam en speelt Champions League. Arsenal kan niets doen, want hij krijgt geen vergunning om in de Engelse competitie te spelen omdat hij eerst 75 % van de A-Interlands van het afgelopen jaar gespeeld moet hebben. Wat ook de reden is dat Alex niet bij Chelsea speelt of zal spelen voorlopig Bovendien kan hij zich bij PSV supergoed ontwikkelen, in een aanvallende competitie.

Waarom zou PSV geen supergoeie spelers kunnen halen? Je kan andere clubs ook voor zijn of slagvaardiger zijn enz. hoor Bovendien kwamen bijvoorbeeld vorig jaar Alex, Gomes en Farfán, en die vond ik wél gek goed
pi_28816885
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
scout van Feijenoord en PSV
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:52:28 #300
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28816969
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

scout van Feijenoord en PSV
De goede spelers stuurt hij naar PSV, de rest gaat naar Feyenoord :p
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')