quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:54 schreef Spideyman het volgende:
Als Ooijer zegt dat hij niet weg gaat dan gaat hij ook niet weg.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bogelund was geen basisspeler en dus niet echt heel belangrijk.
Ooijer vertrekt niet en Lee is ook nog niet officieel weg
Maar zijn aanvallende inbreng is wel belangrijk geweest afgelopen seizoen. Zijn voorzetten heb toch regelmatig voor gevaar en/of doelpunten gezorgdquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:15 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat PSV absoluut niet zwakker is geworden van het vertrek van Lee. Ik vond hem zelden sterk spelen, alleen in de CL speelde hij in enkele wedstrijden de sterren van de hemel, verder was het maar een matige verdediger.
Is dit al zeker dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:48 schreef RijstNatie het volgende:
ooijer weg
1 van de beste verdedigers
Mhaw of ik zo'n vaag zuid amerikaans talent echt goed nieuws vindquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws: Zabaleta of Rafinha komt. De bron is Steef van het Feyenoord netwerk, een scout van Feyenoord, die in Zuid-Amerika scout en alles wat hij daar heeft gezegd is tot nu toe uitgekomen..
www.vi.nlquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Is dit al zeker dan?
Het gaat zo wel erg hard. Nu maar hopen dat er goed geinvesteerd wordt.
scout van Feijenoord en PSVquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws: Zabaleta of Rafinha komt. De bron is Steef van het Feyenoord netwerk, een scout van Feyenoord, die in Zuid-Amerika scout en alles wat hij daar heeft gezegd is tot nu toe uitgekomen..
De goede spelers stuurt hij naar PSV, de rest gaat naar Feyenoord :pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |