Die zal als laatste worden gekozen tijdens de partijtjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:04 schreef Zapper het volgende:
Leandro in Eindhoven moeten melden? Dat overleeft ie niet
Dat zal wel meevallen. Z'n zaakwaarnemer zit er vooral achter.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die zal als laatste worden gekozen tijdens de partijtjes
Alsof Alex een hekel aan hem heeft.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef johannes1986 het volgende:
Wordt nog gezellig als hij zich inderdaad moet melden. Wat mij betreft wordt hij op de trainingspotjes constant 1 op 1 gezet met onze beul Alex![]()
Of we zetten hem gewoon linksback als Lee vertrekt![]()
laat maar komenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:04 schreef Zapper het volgende:
Leandro in Eindhoven moeten melden? Dat overleeft ie niet
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof Alex een hekel aan hem heeft.
Nee hoor, ik wou alleen even aangeven dat Leandro waarschijnlijk met open armen zou worden ontvangen omdat hij een groot talent blijft en Hiddink het in hem ziet zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
JIj gaat ook overal serieus op in.
Alex is onze "beul" remember?
Als hij gewoon goed voetbalt, is hij zo weer in genade aangenomen hoor. Zie verhaal Trabelsi.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef johannes1986 het volgende:
Wordt nog gezellig als hij zich inderdaad moet melden. Wat mij betreft wordt hij op de trainingspotjes constant 1 op 1 gezet met onze beul Alex![]()
Nou zo'n over het paard getild talent als Leandro zal deze uitspraak misschien wel als zijn redding zien, want ik vermoed dat Co gehakt van hem gaat maken als hij niet heel rap zijn maniertjes afzweert !quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:37 schreef Dylan Dog het volgende:
De kans dat Cicinho bijPSV komt spelen is groter dan dat Leandro nog ooit op de Herdgang komt trainen met PSV.
De enige reden waarom Trabelsi nu nog bij Ajax speelt is Koeman. Die wilde hem terug en ging hem op z'n vrije dag opzoeken voor een man tot man gesprek zonder vervelende zaakwaarnemers. Die situatie kun je niet vergelijken met de zaak Leandro. Bovendien heeft het verleden uitgewezen dat Leandro toch gewoon doet wat hij wil.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als hij gewoon goed voetbalt, is hij zo weer in genade aangenomen hoor. Zie verhaal Trabelsi.
Met andere woorden, jij hebt waarschijnlijk ongelijkquote:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij hebt waarschijnlijk ongelijk![]()
Dat maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De enige reden waarom Trabelsi nu nog bij Ajax speelt is Koeman. Die wilde hem terug en ging hem op z'n vrije dag opzoeken voor een man tot man gesprek zonder vervelende zaakwaarnemers. Die situatie kun je niet vergelijken met de zaak Leandro. Bovendien heeft het verleden uitgewezen dat Leandro toch gewoon doet wat hij wil.
En hij is nog altijd een zeer creatieve, getalenteerde spelmaker.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
Punt blijft dat de situatie met goede wil opgelost kan worden. Definitief stellen dat hij niet meer welkom is, is onzin. Ook jullie supporters zullen blij zijn als hij 35 goals maakt....
Nee hoor, eerder op de positie van Park. Een echte 10, die ook op een flank kan spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:53 schreef JustJunior het volgende:
Als Leandro net iets minder lui was, zou hij met Cocu en Simons prima kunnen functioneren op het middenveld. Maarja, ik geef het weinig kans
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij hebt waarschijnlijk ongelijk![]()
We hebben inderdaad gezien wat Leandro presteerde op de linksbuitenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, eerder op de positie van Park. Een echte 10, die ook op een flank kan spelen.
Park is geen linksbuiten, maar een veredelde aanvallende middenvelder tussen de linies. Zo zou Leandro ook kunnen renderen. Ik vraag me trouwens af of Porto Leandro wel wil hebben: Misschien dumpt Co hem wel bij PSV voor niks.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
We hebben inderdaad gezien wat Leandro presteerde op de linksbuitenAls je hem met Cocu en Simons op het middenveld zet, dan is er zoveel verdedigend vermogen dat je Leandro als een 10 kan laten spelen, waar hij wel zal renderen.
Lekker nuttige discussie dit, aangezien PSV waarschijnlijk gewoon één miljoen krijgt en Leandro lekker bij Porto gaat ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |