abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:21:22 #51
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28767112
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:18 schreef Spideyman het volgende:
Robert is gewoon een killer, maar ik denk niet dat hij genoeg basisplaatsen zal krijgen om 20 goals te maken. Ik zie hem nog wel de concurrentie aangaan met Beasley voor een positie op een van de vleugels trouwens.
Wat voor systeem zouden we eignelijk gaan spelen dit jaar denken jullie? Ik hoop een soort 4-4-2, waardoor Vennegoor in de spits kan met Robert zwervend om hem heen, Cocu en Simons centraal op het middenveld en Farfán en Beasley of de nog aan te trekken vleugelspeler op de flanken...
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:23:16 #52
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28767173
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:20 schreef Sloggi het volgende:
Fiorentina
Netjes van ze. Heel even off-topic dan Heeft Fiorentina een sterk elftal volgend seizoen? Voor een Champions League plaats bijvoorbeeld? Ze kopen namelijk relaxte spelers aan..in de winterstop verrasten ze ook al met onder andere Bojinov ( zie artikel een tijdje terug in de V.I. )
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:23:50 #53
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28767183
Ik zou vooral 4-3-3 blijven spelen met de punt naar achter op het middenveld, systeem dus niet veranderen. De automatismen van dat systeem zitten nog voor een groot deel in de hoofdjes van de huidige selectie. Never change a winning system zeg maar.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28767230
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:23 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Netjes van ze. Heel even off-topic dan Heeft Fiorentina een sterk elftal volgend seizoen? Voor een Champions League plaats bijvoorbeeld? Ze kopen namelijk relaxte spelers aan..in de winterstop verrasten ze ook al met onder andere Bojinov ( zie artikel een tijdje terug in de V.I. )
CL zal te hoog gegrepen zijn. 't Zal een aardige middenmotor zijn denk ik, met een beetje geluk doen ze mee om UC-plaatsen.
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:31:29 #55
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28767447
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:23 schreef Spideyman het volgende:
Ik zou vooral 4-3-3 blijven spelen met de punt naar achter op het middenveld, systeem dus niet veranderen. De automatismen van dat systeem zitten nog voor een groot deel in de hoofdjes van de huidige selectie. Never change a winning system zeg maar.
Daar heb je een punt. Bovendien had ik dan geen plaatsje ingeruimd voor Väyrynen op het middenveld, en dat is wel één van mijn favorieten nu denk ik Ik vind het een mooie, goeie speler.
Wat vind je van zoiets? ( Even aangenomen dat iedereen die er nu zit zou blijven, ook al is dat waarschijnlijk niet zo )

Gomes
Ooijer, Alex, Bouma, Lee
Simons
Väyrynen ( redelijk aanvallend ) , Cocu ( iets verdedigender )
Farfán
Robert ( zwervend achter en rondom Vennegoor ) , Vennegoor

Dat is een hele sterke opstelling lijkt me, en dan hebben we ook nog onder andere Lucius, Ferreyra, De Jong, Beasley enz. , en die nog aan te trekken opvolger voor Park. We zitten trouwens heel dun in de echte spitsen..volgens mij alleen Vennegoor en Robert ( Sibon gaat waarschijnlijk weg en vind ik niet goed genoeg en Farfán vind ik niet echt een spits en hebben we naar mijn mening op andere posities nodig... ) En hoe zit het met Colin? Waar speelt die ook alweer volgend jaar?
pi_28768494
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef johannes1986 het volgende:
Even een wellicht heel wild idee.. Als we nou al ons geld bij elkaar schrapen, zouden we dan kans maken om Cicinho te halen? Die rechtsback van Brazilië tijdens de Confederations Cup? Hij speelde werkelijk de pannen van het dak, één van de beste spelers van het toernooi. Hij is 25 jaar en speelt geloof ik bij Sao Paulo. VfL Wolfsburg zit heel erg achter hem aan, dus concurrentie genoeg, maar als zij hem zouden kunnen krijgen, dan moet het ons ook kunnen lukken? Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover
Clown
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28768954
Spelers die al ooit in een dergelijke nationale ploeg hebben gespeeld, komen never nooit niet naar PSV, klaar.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28769023
AC Milan en diverse Spaanse en Portugese clubs willen hem ook hebben; Ook Wolfsburg zal kansloos zijn
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28769208
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:14 schreef ASSpirine het volgende:
Hoeveel denken we voor Leandro te kunnen krijgen?
1 miljoen
pi_28769221
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

1 miljoen
Niks.
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:27:02 #61
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28769259
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Niks.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28769340
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef PyTh het volgende:

[..]

KNVB heeft niks te vertellen, slimmerik.

Deze zaak gaat gewoon naar Lausanne of Geneve en dan wordt Porto weer in het gelijk gesteld.
pi_28769343
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Niks.
Die mogelijkheid is ook groot
pi_28769426
Porto haalt gewoon een speler weg bij PSV terwijl hij een contract heeft.

Eigenlijk zou Porto dezelfde straf als Roma moeten krijgen toch ?
Al vind ik die straf wel overdreven.
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:33:49 #65
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28769467
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

KNVB heeft niks te vertellen, slimmerik.

Deze zaak gaat gewoon naar Lausanne of Geneve en dan wordt Porto weer in het gelijk gesteld.
Waarom zou Porto in het gelijk gesteld worden als de zaak naar Lausanne of Geneve gaat slimmerik?
pi_28769522
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Waarom zou Porto in het gelijk gesteld worden als de zaak naar Lausanne of Geneve gaat slimmerik?
Die kans is in ieder geval erg groot omdat Porto al eerder in het gelijk werd gesteld door de Fifa. De KNVB heeft (zo goed als) geen invloed op deze zaak.
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:46:24 #67
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28769920
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die kans is in ieder geval erg groot omdat Porto al eerder in het gelijk werd gesteld door de Fifa. De KNVB heeft (zo goed als) geen invloed op deze zaak.
Het feit dat Leandro gewoon een contract had bij PSV lijkt me genoeg reden voor PSV om te zaak te winnen.

Of heeft Leandro volgens de Fifa regels dan geen officieel contract bij PSV
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:47:27 #68
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28769955
Eigenlijk zou FC Porto bij wijze van straf en als signaal naar andere clubs een transfersom van 10 miljoen euro moeten betalen

Kopen wij Kromkamp en Landzaat en dan hebben we de selectie voorlopig rond
pi_28770088
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Het feit dat Leandro gewoon een contract had bij PSV lijkt me genoeg reden voor PSV om te zaak te winnen.

Of heeft Leandro volgens de Fifa regels dan geen officieel contract bij PSV
Leandro heeft dat contract op 17-jarige leeftijd getekend. Volgens de KNVB mag dat wel, maar de Fifa twijfelt. Let maar op: Porto krijgt weer gelijk en Leandro voetbalt over een jaar bij een Portugese kneuzenclub of bij Fluminense of zo.
pi_28770103
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef johannes1986 het volgende:
Eigenlijk zou FC Porto bij wijze van straf en als signaal naar andere clubs een transfersom van 10 miljoen euro moeten betalen

Zo is AS Roma ongeveer ook gestraft met het halen van Mexes
pi_28770110
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:31 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Gomes
Ooijer, Alex, Bouma, Lee
Simons
Väyrynen ( redelijk aanvallend ) , Cocu ( iets verdedigender )
Farfán
Robert ( zwervend achter en rondom Vennegoor ) , Vennegoor
Dude, waarom zouden we opeens met twee spitsen gaan spelen. Dat gedoe van de diepe spits met de zwervende "10" eromheen werkt al jaren niet meer (Denk aan Kezman en Vennegoor / Bruggink). Alleen met Nilis en Van the Man werkte dat nog. Laten we nou maar gewoon twee "zwervende" buitenspelers aanhouden, met Farfán en Beasly / Robert en eventueel ( ) Kalou, die Vennegoor van voorzetten voorzien
pi_28770140
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Zo is AS Roma ongeveer ook gestraft met het halen van Mexes
Een onvergelijkbare situatie natuurlijk, daar Mexes zijn contract op volwassen leeftijd heeft getekend.
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:53:34 #73
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28770181
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef johannes1986 het volgende:

pi_28770462
quote:
PSV krijgt gelijk, Leandro niet transfervrij

13/7/2005 14:30

FC Porto zal over de brug moeten komen met een afkoopsom wil de Portugese club kunnen blijven beschikken over Leandro. De Braziliaanse aanvaller heeft de zaak tegen PSV verloren.
Bij het hoogste sporttribunaal (CAS) werd het langlopende dispuut tussen Leandro en PSV beslecht. De uitspraak was in het voordeel van de Eindhovense club: het tot 2007 lopende contract van Leandro is rechtsgeldig.

Met de uitspraak kan de Eindhovense club een transfersom afdwingen bij FC Porto, waar Leandro een half jaar geleden neerstreek. De Braziliaan maakte vorig seizoen met toestemming van de FIFA zijn debuut voor de Portugese club. De wereldvoetbalbond ging over tot vrijgave in de veronderstelling dat de twee clubs elkaar zouden vinden in een afkoopsom.

'Ik neem aan dat die vrijgave nu wordt teruggedraaid en dat hij voorlopig geen wedstrijd mag spelen voor FC Porto', zegt PSV-woordvoerder Pedro Hewitt Salazar vanuit Korea tegen VI.nl. 'We gaan wachten op FC Porto om te praten.'

Salazar wil niet te veel op de zaken vooruit lopen. Maar in het geval dat FC Porto niet bereid is de verlangde afkoopsom te betalen voor Leandro, bestaat de kans dat de Braziliaan zich in Eindhoven moet melden.
Van Vi.nl
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:04:43 #75
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28770579
Leandro in Eindhoven moeten melden? Dat overleeft ie niet
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')