Ik zei niet dat Park een linksbuiten was, ik doelde op jouw opmwerking van "op de flanken" spelen. Leandro heeft laten zien op linksbuiten er weinig van te bakken, daarom zou ik ervoor pleiten om hem centraal op het middenveld te posteren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park is geen linksbuiten, maar een veredelde aanvallende middenvelder tussen de linies. Zo zou Leandro ook kunnen renderen. Ik vraag me trouwens af of Porto Leandro wel wil hebben: Misschien dumpt Co hem wel bij PSV voor niks.
En jij verwijt mij niet te kunnen discussiëren, terwijl je niet inhoudelijk op mijn Park-vergelijking reageert?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:30 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik zei niet dat Park een linksbuiten was, ik doelde op jouw opmwerking van "op de flanken" spelen. Leandro heeft laten zien op linksbuiten er weinig van te bakken, daarom zou ik ervoor pleiten om hem centraal op het middenveld te posteren.
M.i. is Park een rechtsbuiten die veel naar binnen trekt en zich laat zakken. Maarja, deze discussie met jou is vrij nutteloos. Aangezien jij een van die VBL-users bent die in absolute termen spreekt en nooit toegeeft in een discussie![]()
Verder ben je wel leuk cultheld, maar discussiëren is niet je sterkste punt
Nog een keeperquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:37 schreef DeTolk het volgende:
PSV test Koreaanse doelman Ki-Seok Cha
13/7/2005 17:21
PSV krijgt morgen weer een Koreaan bij de selectie: de ploeg van trainer Guus Hiddink test dan de achttienjarige doelman Ki-Seok Cha.
'We hebben hem uitgenodigd, ik hoop hem snel in actie te zien', zo liet Hiddink weten op de website van zijn club.
Cha komt uit voor Chunnam Dragons en was onlangs nog met zijn land actief op het WK onder 20. Op dat toernooi keepte hij de drie groepsduels voor zijn land, tegen Zwitserland, Brazilië en Nigeria.
gelukkig hebben we nog geen keepersquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:37 schreef DeTolk het volgende:
PSV test Koreaanse doelman Ki-Seok Cha
13/7/2005 17:21
PSV krijgt morgen weer een Koreaan bij de selectie: de ploeg van trainer Guus Hiddink test dan de achttienjarige doelman Ki-Seok Cha.
'We hebben hem uitgenodigd, ik hoop hem snel in actie te zien', zo liet Hiddink weten op de website van zijn club.
Cha komt uit voor Chunnam Dragons en was onlangs nog met zijn land actief op het WK onder 20. Op dat toernooi keepte hij de drie groepsduels voor zijn land, tegen Zwitserland, Brazilië en Nigeria.
Ik durf te stellen dat Leandro nooit meer voor PSV speelt. Heel Eindhoven heeft een bloedhekel aan dit meneertje en andersom is het niet anders. Er is geen goede wil en die zal er ook nooit komen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
Punt blijft dat de situatie met goede wil opgelost kan worden. Definitief stellen dat hij niet meer welkom is, is onzin. Ook jullie supporters zullen blij zijn als hij 35 goals maakt....
Waar zit je ergens rubber?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig hebben we nog geen keepers
k zal dadelijk eens gaan kijken of Leandro ook in de Goffert is, zo ja dan sleur k hem aan zn nekvel mee
geen idee waar k zit heb de kaartjes niet gehaald maar k neem achter de goal.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:31 schreef WooZ het volgende:
[..]
Waar zit je ergens rubber?
ik zit ff op de uni omdak ff wat moest uitprinten, rij na de wedstrijd een keer naar huis, eerst nog ff terrasje pikken denk ik
Weet je of bij de Goffert btje makkelijk kunt parkeren?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
En jij verwijt mij niet te kunnen discussiëren, terwijl je niet inhoudelijk op mijn Park-vergelijking reageert?
Door jou?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:33 schreef johannes1986 het volgende:
Leandro is een verwend kutjoch...
Heb je met hem geknikkerd?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:33 schreef johannes1986 het volgende:
Leandro is een verwend kutjoch...
maar tóch heeftie wat waardoor ik hoop dat hij op één of andere weirde manier terugkeert bij PSV en dan de pannen van het dak speelt
Heel even maar, want hij zei al gauw dat hij er te jong mee begonnen was en toen ging hij opeens met allemaal andere lui waarvan die makkelijker kon winnenquote:
Je oordeelt op basis van wat de media je voorschotelen. Beetje jammer om zo op Leandro te zeiken, terwijl je eigenlijk maar weinig weet van hem.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:49 schreef johannes1986 het volgende:
haha mafkees![]()
als ik Leandro zie, en ik kijk daarnaast ook naar het weer...dan vraag ik me af hoelang die jongen al buiten loopt
quote:De drie jonge stagiaires Roy Beerens, Guy Dufour en Ismaïl Aissati kregen speeltijd (twee van hen zelfs een basisplaats) en op de training bleek dat proefspeler Roy Myrie Medrano erg goed in de groep ligt. Jefferson Farfán kent de verdediger, wáár van precies moet nog worden nagevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |