Probleem effen broeken zijn oud, en nergens meer te koop. Aan elke broek zit momenteel wel een frummeltje en wat kleurverschillen enzoquote:Op zondag 10 juli 2005 13:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh. Dan is het goed. Zet die broek dan maar gewoon niet meer op de foto.
Film kijkenquote:
LOLquote:Ik wilde al met haar trouwen wegens haar IT-ervaring
Yep en dat hou ik zoquote:Op zondag 10 juli 2005 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Probleem effen broeken zijn oud, en nergens meer te koop. Aan elke broek zit momenteel wel een frummeltje en wat kleurverschillen enzo
En Muuk je wou iets zeggen maar je durfde niet?
Ik ben al klaarquote:Op zondag 10 juli 2005 13:50 schreef Mukie het volgende:
@ Anthraxx
[..]
LOL
@ Metro, ga jij je idd eens klaarmaken
Misschien moet je de trends toch iets beter in de gaten houden.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Probleem effen broeken zijn oud, en nergens meer te koop. Aan elke broek zit momenteel wel een frummeltje en wat kleurverschillen enzo
En Muuk je wou iets zeggen maar je durfde niet?
Is dat een ja?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:50 schreef Mukie het volgende:
@ Anthraxx
[..]
LOL
@ Metro, ga jij je idd eens klaarmaken
Ik zie iedereen er nog in lopen eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 juli 2005 13:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Misschien moet je de trends toch iets beter in de gaten houden.
Laat die broek eens zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Over welk type broek gaat het? Je draagt toch niet zo'n overjarige housebroek mag ik hopen?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zie iedereen er nog in lopen eerlijk gezegd
Eigenlijk om 1 uur maar ik belde dr om half 1 wakkerquote:
Misschien is het waar jij woont nog in. Dan weet je in ieder geval al wat je over een half jaar moet aantrekken.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zie iedereen er nog in lopen eerlijk gezegd
Zullen we eens gaan interfacen?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat een ja?
Lijkt me erg romantisch hoor. Tijdens het eten elkaar bijpraten over de nieuwste computer ontwikkelingen. Romantisch in het licht van 20-jaar oude fosfor schermen dineren![]()
Ik moet er ECHT niet aan denken aan zo'n scenario. Lijkt me echt niets.
Nee die zag ik helemaal niet aankomenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:52 schreef dawg het volgende:
Mukie, cool, mcse.
Met jou zou ik weleens een beschuitje willen eten.
die was wel erg doorzichtig he
Heb jij haar zo ontmoet?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eigenlijk om 1 uur maar ik belde dr om half 1 wakker![]()
dus ze komt nu over een half uurtje ongeveer
en ja bij mij filmpje kijken
We moeten echt een proberen of wij compatible zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zullen we eens gaan interfacen?
Kijken of jouw hardware bij mijn software past
Maar goed dat je belde danquote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2005 13:47 schreef Tranceptor het volgende:
...
• JoeyT neukt kipjes met borderline.
...
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zullen we eens gaan interfacen?
Kijken of jouw hardware bij mijn software past
nee, via mijn hypermoderne computer:quote:
Ik zou sowieso bellen over bij wie we zouden afspreken.quote:
Even denken. Sja hij is fout ja. Ik kan het niet anders zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Linker figuur met broek in actie
Broek valt toch wel meequote:Op zondag 10 juli 2005 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Linker figuur met broek in actie
De rest niet wou je zeggenquote:
Ben jij ook zo'n figuur die alleen voor de zomer de sportschool induikt omdat mensen anders je vetrollen op het strand zien?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoihoi.
Oh ja ik heb gisteren bruut gebankdrukt dus ik word vet gespierd
Dat is toch een telefooncentrale ?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee, via mijn hypermoderne computer:
[afbeelding]
![]()
Newsflash: van 1 keer bankdrukken word je nog niet gespierd.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoihoi.
Oh ja ik heb gisteren bruut gebankdrukt dus ik word vet gespierd
Daar hebben we het al over gehad, je wilt gewoon horen dat jij de leukste bent vd 3quote:
Nee, elke dag gaan wel, maar dan moet je steeds andere shirts halen, anders knal je drdoorheenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Newsflash: van 1 keer bankdrukken word je nog niet gespierd.
Was ook voor haar bedoeld niet voor julliequote:Op zondag 10 juli 2005 14:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad, je wilt gewoon horen dat jij de leukste bent vd 3![]()
Hoho dat heb je mij niet horen zeggen, ik ging alleen even op de broek af.quote:
Dat is hij ook.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad, je wilt gewoon horen dat jij de leukste bent vd 3![]()
Ik heb de hoop op een goddelijk lichaam allang opgegeven. Daarom fitness ik maar 1 keer per week en doe ik verder aan wat hardlopen zo'n 2x in de week erbij.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee, elke dag gaan wel, maar dan moet je steeds andere shirts halen, anders knal je drdoorheen
Val je op Schwarzeneggers trouwens? Of op magere IT-ers? Of op normale mensen, dat kan ook.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee, elke dag gaan wel, maar dan moet je steeds andere shirts halen, anders knal je drdoorheen
Dit was niet de 1e keerquote:Op zondag 10 juli 2005 14:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Newsflash: van 1 keer bankdrukken word je nog niet gespierd.
quote:Op zondag 10 juli 2005 13:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ben jij ook zo'n figuur die alleen voor de zomer de sportschool induikt omdat mensen anders je vetrollen op het strand zien?
En de twaalfde maand vreet je alles eraan wat je de 11 maanden ervoor eraf getrained hebt?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dit was niet de 1e keer
[..]Dude..... mên
Ik sport me 11 maanden per jaar het leplazarus
Joey trekt altijd klanten aanquote:
Heb nu weer kort haar, trouwens een tering lijer maakte een foto van de gast met wie ik was en ik sta me er natuurlijk heel snugger en vertieft naar te kijken. Hopelijk verschijnt die nergens op I-netquote:Op zondag 10 juli 2005 14:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is hij ook.![]()
Ik zou van zijn sterretje best een rondje willen maken.![]()
Jammer dat ik je gister niet gezien heb.![]()
Tot welke categorie behoor jij eigenlijk dawg? Ben jij een betaman?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Val je op Schwarzeneggers trouwens? Of op magere IT-ers? Of op normale mensen, dat kan ook.
Als je lats uit je shirtje knallen moet je de armgaten gewoon groter knippenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb nu weer kort haar, trouwens een tering lijer maakte een foto van de gast met wie ik was en ik sta me er natuurlijk heel snugger en vertieft naar te kijken. Hopelijk verschijnt die nergens op I-net
Het voelt iig keihard aan en is gewoon niet lekker meer, wat mij betreft.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb de hoop op een goddelijk lichaam allang opgegeven. Daarom fitness ik maar 1 keer per week en doe ik verder aan wat hardlopen zo'n 2x in de week erbij.
Trouwens, zo'n lichaam zoals je in de media e.d. ziet kun je toch niet bereiken zonder wat hulpmiddelen lijkt me. En is dat nou echt zo mooi?
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En de twaalfde maand vreet je alles eraan wat je de 11 maanden ervoor eraf getrained hebt?
Zie reactie iets hieronderquote:Op zondag 10 juli 2005 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Val je op Schwarzeneggers trouwens? Of op magere IT-ers? Of op normale mensen, dat kan ook.
Mwah het was een foto bij het podium na 06:00...... Dus kan nog wel eens van ID&T zelf ook zijn damnnnquote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij wel op internet staat dan. Een lief meisje had een foto van mij genomen. Het kostte eigenlijk geld maar ze vond me lief (en ik wachtte alleen maar ff op dr accu) dus ik kreeg em gratis. Het is wel een leuke foto geworden, ik sta er minder vertieft op dan ik me voelde.
![]()
Nee.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tot welke categorie behoor jij eigenlijk dawg? Ben jij een betaman?![]()
Gefeliciteerd meid!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
hallo, petitlapin piept eventjes binnen om te melden dat ze in verwachting is van haar eerste kindje![]()
![]()
![]()
![]()
ons kindje wordt verwacht begin maart 2006![]()
laat ons hopen dat alles goed gaat![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
hallo, petitlapin piept eventjes binnen om te melden dat ze in verwachting is van haar eerste kindje![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]Dude....
..... mên.... in april moet ik uitrusten van het schaatsseizoen
![]()
Gatverquote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als je lats uit je shirtje knallen moet je de armgaten gewoon groter knippen
[afbeelding]
Kijk zo
Wow das ff schrikken... Lang geleden...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ah, gelukkig nog iemand die zich niet blindstaart op de sportschool figuren.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het voelt iig keihard aan en is gewoon niet lekker meer, wat mij betreft.
Ziet er imposant uit, maar je hebt er geen ruk aan.
Geef mij maar een vent met een normaal figuur
dan kies ik toch voor jou, denk ikquote:Op zondag 10 juli 2005 14:08 schreef Plato1980 het volgende:
Gefeliciteerd!
Wie wordt trouwens de peetoom? Joey of ik?![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
ZIen!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij wel op internet staat dan. Een lief meisje had een foto van mij genomen. Het kostte eigenlijk geld maar ze vond me lief (en ik wachtte alleen maar ff op dr accu) dus ik kreeg em gratis. Het is wel een leuke foto geworden, ik sta er minder vertieft op dan ik me voelde.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Gefeliciteerd !!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd PL!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als je lats uit je shirtje knallen moet je de armgaten gewoon groter knippen
[afbeelding]
Kijk zo
Wooh! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik word ook zo irl genoemdquote:Op zondag 10 juli 2005 14:37 schreef dawg het volgende:
PL, BE, Q, TC, MUKIE het is wat met die afkortingen.
Dat komt omdat je zo heet...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik word ook Annie genoemd IRL.
Hij moet werkenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
wie? wat? waar? en waarom gaat het niet door?
Goed plan!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Anthraxx wil wel in zijn plaats, vermoed ik.
Kunnen jullie meteen interfacen.
Als af en toe de helft van de posts wordt weggehaald, is deze reeks een stuk gemakkelijker bij te houden.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Even een opruimslotje...
Van harte gefeliciteerd, PL. Veel geluk.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
De overbevolking een stapje helpen is altijd positief.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:45 schreef broer het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd, PL. Veel geluk.
Ik heb bijna 7 uur geslapenquote:
De maatschappij, dat ben jij. Trek je conclusies.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef QyRoZ het volgende:
De overbevolking een stapje helpen is altijd positief.
Een lekkere dame om het plaatje compleet te maken?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef PhaE het volgende:
Aaaahhh.. heerlijk. Lig op het balkon, ingesmeerd met notenolie, laptopje naast me, boek bij me, ijskoud biertje, peuken..
Wat wil een mens nog meer?
Lunchen!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef PhaE het volgende:
Aaaahhh.. heerlijk. Lig op het balkon, ingesmeerd met notenolie, laptopje naast me, boek bij me, ijskoud biertje, peuken..
fuck mn zonnebrand is opquote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef PhaE het volgende:
Nee, even nietquote:Op zondag 10 juli 2005 14:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Een lekkere dame om het plaatje compleet te maken?
veel plezierquote:Op zondag 10 juli 2005 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga een ijsje pakken en verder genieten van de Tour
thanks, en ook voor alle andere felicitaties van de anderen, I'm touchedquote:Op zondag 10 juli 2005 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en natuurlijk gefeliciteerd aan PL... Ik vond je al zo veel aanwezig in OUD laatst.
er bestaat dus geen nieuwe fles?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik denk dat er naast je interpunctie nog een fles ligt.
hoi! wat leuk he al die bekende namen. t lijtk wel alsof hier voornamelijk steeds dezelfde mensen komen.quote:
Zou je denkenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:53 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
hoi! wat leuk he al die bekende namen. t lijtk wel alsof hier voornamelijk steeds dezelfde mensen komen.
Dat komt omdat deze groep het zo goed met elkaar kan vinden.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:53 schreef PPWB84 het volgende:
t lijtk wel alsof hier voornamelijk steeds dezelfde mensen komen.
ik zit met mn laptop buitenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:39 schreef PPWB84 het volgende:
waarom zijn we niet buiten. ik voel me schuldig dat ik binnen zit. dus ik ga eens kijken of t gezellig is aan de plas. dag!
lol, maar k denk dat ik die dan ff voorbij laat gaanquote:Op zondag 10 juli 2005 14:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Anthraxx wil wel in zijn plaats, vermoed ik.
Kunnen jullie meteen interfacen.
snif snif geen laptop voor handenquote:
ach als ik standby had deze week, dan kon ik ook nietquote:
Wat is er mis met mij?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
lol, maar k denk dat ik die dan ff voorbij laat gaan
verschil moet er zijnquote:Op zondag 10 juli 2005 14:58 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
snif snif geen laptop voor handen![]()
thanksquote:
Ik weet wel watquote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef PhaE het volgende:
grrrrrrrrquote:
![]()
![]()
![]()
... en als het een meisje is, noem ik haar milagroquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
... en als het een meisje is, noem ik haar milagro![]()
nix mis, doe alleen niet aan ruilhandelquote:
Ik ook wel..quote:
heerlijk op mn balkonnetje op een matrasje, drinken drbij en relaxenquote:
had ik het daarover ?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ook wel..
Maar laat liever mijn verstand spreken nu.
Tuurlijk, lekker schoppen en met de 1e de beste het bed induiken zal mijn lusten wel bevredigen, maar is het slim? Ik denk van niet, dus doe het ook maar niet.
Ik ben iemand van de serieuze relaties (5,5 maanden * 7,5 maanden * 1,75 jaar * 4,5 jaar * 3,5 jaar, in chronologische volgorde), dus zou mezelf tekort doen als ik nu ga scharrelen. Sowieso spreekt het mij totaal niet aan
iedereen zegt dat ik een meisjesmama benquote:
wij heersenquote:
Nee, maar dat is wat IK mis.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
had ik het daarover ?
ik mis een zwembad, strand, cocktails en dubbelikkerijsjes![]()
Nou ja Als je dat vind dan moet je dat vooral niet doen, maar aan de andere kant kan het wel leuk en gezelli zijn om een slaapfeestje te houden, vin ik wel tenminste...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ook wel..
Maar laat liever mijn verstand spreken nu.
Tuurlijk, lekker schoppen en met de 1e de beste het bed induiken zal mijn lusten wel bevredigen, maar is het slim? Ik denk van niet, dus doe het ook maar niet.
Ik ben iemand van de serieuze relaties (5,5 maanden * 7,5 maanden * 1,75 jaar * 4,5 jaar * 3,5 jaar, in chronologische volgorde), dus zou mezelf tekort doen als ik nu ga scharrelen. Sowieso spreekt het mij totaal niet aan
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
had ik het daarover ?
ik mis een zwembad, strand, cocktails en dubbelikkerijsjes Festini perenijsjes![]()
vin ik ookquote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Nou ja Als je dat vind dan moet je dat vooral niet doen, maar aan de andere kant kan het wel leuk en gezelli zijn om een slaapfeestje te houden, vin ik wel tenminste...
cliché's zijn er niet voor niets : het maakt puntje bij paaltje geen donder uit, als het maar gezond isquote:Op zondag 10 juli 2005 15:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iedereen zegt dat ik een meisjesmama ben, ze zien me niet met een zoontje
mij maakt het niets uit in ieder geval, al heb ik misschien wel een heel lichte voorkeur voor een meid
Dubbel likker ijsjes heb ik trouwens in tijden niet gehad, het enige wat me van die dingen is bijgebleven is is dat het omhulseltje altijd enorm plaktequote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wat IK mis.
Alleen is maar alleen.
Alleen zijn heeft ook zo z'n voordelenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Alleen is maar alleen.
Ik geloof het ook ja, moet alleen nog 'wennen' aan het idee.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen zijn heeft ook zo z'n voordelen
Ook alleen kun je gelukkig zijn hoor, als ik iets heb geleerd van mn vakantie naar Ibiza in mn uppie, is het dat wel. Ik heb geen vent nodig om dat e bereiken, dat zou alleen een extra "bonus" zijn. Geluk hangt niet van iemand/iets af, dat hangt van jezelf afquote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Alleen is maar alleen.
Veels te ver weg, das wel een half uur met de trein mênquote:Op zondag 10 juli 2005 15:14 schreef PhaE het volgende:
* PhaE nodigt hierbij iedereen uit om in Apeldoorn terrasje te komen pikken.
We zitten bij de Finnegans
Je bent ook een schatje.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
thanks![]()
als het een jongen is, noem ik hem trancie![]()
en dat de stokjes zo vies smaaktenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Dubbel likker ijsjes heb ik trouwens in tijden niet gehad, het enige wat me van die dingen is bijgebleven is is dat het omhulseltje altijd enorm plakte
idd, het maakt niets uit, een gezond en gelukkig kind, dat is het enige wat ik wilquote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef milagro het volgende:
cliché's zijn er niet voor niets : het maakt puntje bij paaltje geen donder uit, als het maar gezond is
ik was eerst een jongetjesmeisje, toen een mannenvrouw en dientengevolge iets later een zoontjesmama "jij houdt zo van jongens, mannen, hier heb je er nog 2"
Zoals ik hierboven al zei, moet er nog aan wennen.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ook alleen kun je gelukkig zijn hoor, als ik iets heb geleerd van mn vakantie naar Ibiza in mn uppie, is het dat wel. Ik heb geen vent nodig om dat e bereiken, dat zou alleen een extra "bonus" zijn. Geluk hangt niet van iemand/iets af, dat hangt van jezelf af
Alhoewel het natuurlijk fijner is om samen te genieten en gelukkig te zijn
Om daar nog maar over te zwijgen, typische klieder kinderijsjesquote:
nog langer van bij mij uitquote:Op zondag 10 juli 2005 15:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Veels te ver weg, das wel een half uur met de trein mên
ik heb je echt gemist hoor tranceptorquote:
Dan moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonen.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb je echt gemist hoor tranceptor![]()
joeyt geen een seconde, maar jou echt wel![]()
het heeft idd ff tijd nodigquote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei, moet er nog aan wennen.
Het is ook nog maar een maand geleden natuurlijk..
Maar gaat de goede kant op!
Alleen 's avonds en in het weekend is het gewoon ff net wat moeilijker allemaal.
Maar kom er wel bovenop!
tenminste, dat zegt mijn verstand, gevoel is het er niet mee eens.. maar dat is ook het hele eieren eten
Ben nu echt weg!
dag dag allemaal!
die wafeldingen, na een hap, komt het aan de andere kant eruit.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Om daar nog maar over te zwijgen, typische klieder kinderijsjes
ding ding ding, issie weerquote:Op zondag 10 juli 2005 15:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn broer nu, maar goed in het dorp hebben ze wel een ijsboer. Twee zelfs.![]()
Ik ben blij dat ik die nooit heb aangeraaktquote:Op zondag 10 juli 2005 15:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
die wafeldingen, na een hap, komt het aan de andere kant eruit.
* Mukie blij is met ben & jerry ijs
nee, te warmquote:
alles eens proberenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:26 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die nooit heb aangeraakt
lig al naakt op mn balkon te zonnenquote:
Wat de boer niet lust eet ie nietquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:28 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Wat de boer niet lust kent, vreet ie niet![]()
mwah, daar kunnen jullie toch wel tegen ?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak in een singlestopic.
nee want deze boer lust geen wafel ijsjes, sorry voor de subtiele verwisselingquote:
De vraag is of jij wel tegen de daarop volgende reacties kunt. Tranceptor bijt de spits al af, zie ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah, daar kunnen jullie toch wel tegen ?
ik krijg geeneens een verslag van jequote:
k heb 4j in de bouw gezeten, denk dat k alles al nr mn hoofd heb gekregenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:31 schreef dawg het volgende:
[..]
De vraag is of jij wel tegen de daarop volgende reacties kunt. Tranceptor bijt de spits al af, zie ik.![]()
Dan is het goed. Foto's dan maar?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
k heb 4j in de bouw gezeten, denk dat k alles al nr mn hoofd heb gekregen
dan nietquote:Op zondag 10 juli 2005 15:30 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
nee want deze boer lust geen wafel ijsjes, sorry voor de subtiele verwisseling
sbquote:Op zondag 10 juli 2005 15:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
weet echt niet over welk verslag muux het heeft
neequote:
Nou wat was het toen nog zorgeloos..... geen gezeik met vriendinnetjes, ideaal, wat dat betreft...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan niet![]()
Je weet niet wat je mist, je handen en gezicht helemaal onder, je kleren en je moeder die boos is omdat ze nu weer moet wassen
Wat was de lagere school toch een leuke periode
sensation blackquote:
Dat heb ik nu ook niet hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Nou wat was het toen nog zorgeloos..... geen gezeik met vriendinnetjes, ideaal, wat dat betreft...
issut dan zo erg met je of valt het wel mee?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Nou wat was het toen nog zorgeloos..... geen gezeik met vriendinnetjes, ideaal, wat dat betreft...
Een portie gezeik houdt je wel weer scherp, dus vandaar dat ik dat af en toe nog wel heb.quote:
jupsquote:Op zondag 10 juli 2005 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer.
Maarja, het topic loopt zo ook al snel genoeg.![]()
lamaquote:Op zondag 10 juli 2005 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm waarover moet ik verslag doen?![]()
Dank je voor het warme welkom, ik heb net ontdekt dat ik via mn schoolmail wel hier kan registreren. maar goed soms is het erg als ik weer eens op het bezette meisje val, kan een hoop gezeik opleveren, maar das ook wel weer leuk vind ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
issut dan zo erg met je of valt het wel mee?
ow en welkom btw
goedendag...quote:
bezet is niet goedquote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Dank je voor het warme welkom, ik heb net ontdekt dat ik via mn schoolmail wel hier kan registreren. maar goed soms is het erg als ik weer eens op het bezette meisje val, kan een hoop gezeik opleveren, maar das ook wel weer leuk vind ik.
hoiquote:
singles zijn beter idd, bij gebrek aan is dit wel spannend, ik moet mezelf toch een beetje bezighouden.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
bezet is niet goed
singles beters
Dat andere komt alleen maar gezeik van, veel gezeik
was het nog allemaal gelukt ?quote:
ieder zijn of haar eigen ding hequote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
singles zijn beter idd, bij gebrek aan is dit wel spannend, ik moet mezelf toch een beetje bezighouden.![]()
hoeft ook niet, daarvoor issut weekendquote:Op zondag 10 juli 2005 15:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
geloof het![]()
Weet allene niet zo veel meer nu!![]()
tja ze had me versierd/ of ik haar en ze vertelde me pas anderhalf maand later dat ze een vrind had... dus tja, er gebeurt niets bijzonders in de zin van vreemdgaan. Ik vermaak me er wel mee, allemaal een beetje vaag dus.quote:
zoek de spelfout?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
tja ze had me versierd/ of ik haar en ze vertelde me pas anderhalf maand later dat ze een vrind had... dus tja, er gebeurt niets bijzonders in de zin van vreemdgaan. Ik vermaak me er wel mee, allemaal een beetje vaag dus.
dan mogeb ze van mij mooi terug naar hun vriendinquote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
tja ze had me versierd/ of ik haar en ze vertelde me pas anderhalf maand later dat ze een vrind had... dus tja, er gebeurt niets bijzonders in de zin van vreemdgaan. Ik vermaak me er wel mee, allemaal een beetje vaag dus.
Haar vriend heeft een potentieprobleem.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
intussen was ik al verkocht, jammer genoeg, ik geef je groot gelijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan mogeb ze van mij mooi terug naar hun vriendin
Ik geloof dat het een religieus probleempje is, tja en dan is zij een beetje frustiquote:Op zondag 10 juli 2005 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Haar vriend heeft een potentieprobleem.![]()
of het is een van de andere 300 opties
romeo et juiet spelen is leuk voor even, maar niet steeds weerquote:Op zondag 10 juli 2005 15:56 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een religieus probleempje is, tja en dan is zij een beetje frusti
nee, ik word er ook een beetje moe van.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
romeo et juiet spelen is leuk voor even, maar niet steeds weer
heerlijk tactischquote:
Heb ik gehad met een jehova getuige.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:59 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
nee, ik word er ook een beetje moe van.
linkje, ben luiquote:
Ja dan lijkt het alsof jr op de tweede plaats komt, beetje jammer al met al.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb ik gehad met een jehova getuige.
Leuk is anders iig
Heeft welgeteld 3 maanden geduurd, toen was het over, lukt gewoonweg niet.
Als ik flieft ben, wil ik dat graag uiten ipv op mn tellen te passen, tegen wie ik wat zeg etc...
lekkerrrrr...quote:Op zondag 10 juli 2005 16:05 schreef saaw het volgende:
ik kom net terug van 3 dagen chillen op een woonboot aan een prive-eilandjebij vinkeveen
het was geweldig, maar heb amper geslapen dus ga nu douche en in het zonnetje een dutje doen
totzo
Jupsquote:Op zondag 10 juli 2005 16:06 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Ja dan lijkt het alsof jr op de tweede plaats komt, beetje jammer al met al.
Er zijn heel wat meer meisjes die ook wel leuk zijn, gister in de trein was er ook weer een uiterst aardig exemplaar dat naast me kwam zitten, ben ff aan het wachten op haar eerste mailtje, dat wordt vast leuk...
handig he, vriendenquote:Op zondag 10 juli 2005 16:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Versierblunders deel 18
Ik doe het nog ook![]()
vage denkwijze waar ik helemaal niets mee kan.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jups
Dat k na vrienden kom, kan ik inkomen, maar na religie?
Misschien issut omdat ik dat niet zo zag als hem
geweldigquote:
geef es de linkquote:Op zondag 10 juli 2005 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
geweldig![]()
maar ik weet ondertussen al haar naam.
Cu2 enzo is handig![]()
jupsquote:Op zondag 10 juli 2005 16:11 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
vage denkwijze waar ik helemaal niets mee kan.![]()
voor de vleeskeuringquote:
ze heeft geen CU2, maar haar naam stond op de foto's van de uitgaansgelegenheidquote:
beach promotie team komt naar je toe deze zomerquote:
sorry ik ben hier nieuw en ken het verhaal dus niet, zou je me kunnen inlichten?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:13 schreef Beach het volgende:
[..]
ze heeft geen CU2, maar haar naam stond op de foto's van de uitgaansgelegenheid![]()
ik wil wel een foto plaatsen, maar ik weet neit of dat verstandig isquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 16:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
beach promotie team komt naar je toe deze zomer
verkapt linkje?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:15 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wil wel een foto plaatsen, maar ik weet neit of dat verstandig is
oeh, checktquote:Op zondag 10 juli 2005 16:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ik post hem wel stiekum in het breezertopic![]()
Gefeliciteerd . . .quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
bbq om half 6quote:Op zondag 10 juli 2005 16:26 schreef ripstardeluxe het volgende:
Wat wordt er gekookt hiero???
Hier? BrE3Z@H De3lTjU4 32 - Nu met eigen merchandise!quote:
hmm bij mij zal de buurvrouw (oftewel de friet) wel kokenquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 16:29 schreef Beach het volgende:
toch maar niet, het is namelijk niet zo'n goed gelukte foto![]()
maar ik ga me neit gek maken, ik zie wel volgende week
jammer, dan kan ze ook niet goedegekeurd worden hequote:Op zondag 10 juli 2005 16:29 schreef Beach het volgende:
toch maar niet, het is namelijk niet zo'n goed gelukte foto![]()
maar ik ga me neit gek maken, ik zie wel volgende week
ze is door mij al goedgekeurdquote:Op zondag 10 juli 2005 16:33 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
jammer, dan kan ze ook niet goedegekeurd worden he![]()
das het belangrijkste hequote:
dronken voerenquote:Op zondag 10 juli 2005 16:38 schreef ripstardeluxe het volgende:
ik ga mezelf voeren, tot later
ander keertjequote:
volgende week sta ik er zoenend op met haar, i promisequote:
ben benieuwdquote:Op zondag 10 juli 2005 16:44 schreef Beach het volgende:
[..]
volgende week sta ik er zoenend op met haar, i promise![]()
![]()
kwestie van houdingquote:Op zondag 10 juli 2005 16:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben bang van niet, ik ben nogal unsuccesvol![]()
gisteren wassut toch ook bijna gelukt ?quote:
okquote:Op zondag 10 juli 2005 16:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
gisteren wassut toch ook bijna gelukt ?
de volgende keer wat eerder op afstappen
Ja, niets. Ik moet ergens iets afhalen, heb niets in huis.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:26 schreef ripstardeluxe het volgende:
Wat wordt er gekookt hiero???
Een gewetensvraag: wat heb je het eerst gelokaliseerd in je nieuwe woonplaats, de dichtstbijzijnde supermarkt of de beste snackbar?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:41 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, niets. Ik moet ergens iets afhalen, heb niets in huis.
hangt er vanaf waar de lekkerste chicks werkenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef broer het volgende:
[..]
Een gewetensvraag: wat heb je het eerst gelokaliseerd in je nieuwe woonplaats, de dichtstbijzijnde supermarkt of de beste snackbar?
Haiquote:
psst Gonorroequote:Op zondag 10 juli 2005 17:49 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
single zijn is tof, mits er af en toe stevig geneukt word natuurlijk
das de ideale situatie, maar niet altijd haalbaar jammer genoegquote:Op zondag 10 juli 2005 17:49 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
single zijn is tof, mits er af en toe stevig geneukt word natuurlijk
bbq??quote:Op zondag 10 juli 2005 17:53 schreef Mukie het volgende:
hai BATrix
ff sigaartje oproken en op naar de bbq
hoe was t?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:57 schreef Tranceptor het volgende:
Even nagenieten hier met de livestream van Sensation Black.
Ik heb geen snackbar in de buurt (ontdekt) en ook nog geen tijd gehad om fatsoenlijk boodschappen te doen.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef broer het volgende:
[..]
Een gewetensvraag: wat heb je het eerst gelokaliseerd in je nieuwe woonplaats, de dichtstbijzijnde supermarkt of de beste snackbar?
Het was wel heel tof, maar een meisje dat (eerst niet en toen toch wel) meeging wilde per se om 4 uur weg. Mevrouw was een beetje moe Je snapt wel dat deze jongen furieus was( fucking 60 euro), maar de rest van het gezelschap (mijn broers vrienden) schikten zich erin. Ik kon er toen ook niks meer aan doen. Ik was nog hartstikke hyper van de muziek en alles, ik vond het goed waardeloos.quote:
Vrouwenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het was wel heel tof, maar een meisje wat meeging wilde per se om 4 uur weg. Je snapt wel dat deze jongen furieus was, maar de rest van het gezelschap (mijn broers vrienden) schikte zich erin. Ik kon er toen ook niks meer aan doen. Ik was nog hartstikke hyper van de muziek en alles, ik vond het goed waardeloos.
Tot 4 uur heb ik me prima vermaakt, stampie stampie.![]()
Zeikwijf, dan kon ze toch gewoon op de tribune gaan zitten bij de andere muurbloempjes? Mevrouw kon bij mn broer blijven slapen, maar wel naast mij. En dat was het christelijk meiske teveel, alsof ik dr ook maar met 1 vinger had aangeraakt. Onaantrekkelijk was ze ook nog, nou ja ze misstond niet in het publiek op Sensation.quote:
Ja beeeeeeeeeeeeetje jammer dat ze zo goed rekening met de rest hield..quote:Op zondag 10 juli 2005 18:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeikwijf, dan kon ze toch gewoon op de tribune gaan zitten bij de andere muurbloempjes? Mevrouw kon bij mn broer blijven slapen, maar wel naast mij. En dat was het christelijk meiske teveel, alsof ik dr ook maar met 1 vinger had aangeraakt. Onaantrekkelijk was ze ook nog, nou ja ze misstond niet in het publiek op Sensation.![]()
Vrouweninderdaad.
Sja je hebt van die wijven, die denken alleen maar aan zichzelfquote:Op zondag 10 juli 2005 18:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja beeeeeeeeeeeeetje jammer dat ze zo goed rekening met de rest hield..![]()
Als er bij ons iemand moe is dan gaat diegene idd gewoon ff leker ergens zitten.. de rest blijft dan gewoon in de buurt.. is niet zo heel moeilijk om een beetje rekening met elkaar te houden toch..quote:Op zondag 10 juli 2005 18:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja je hebt van die wijven, die denken alleen maar aan zichzelf.
Ik had gewoon moeten blijven, dan maar moeilijk naar huis. Ik heb er nog spijt van.![]()
Ik had het meer dan prima naar mijn zin namelijk..![]()
Soesterweg 267 (Cafetaria Happy). Er zijn er ongetwijfeld nog meer in jouw buurt.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb geen snackbar in de buurt (ontdekt) en ook nog geen tijd gehad om fatsoenlijk boodschappen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |