ze is door mij al goedgekeurdquote:Op zondag 10 juli 2005 16:33 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
jammer, dan kan ze ook niet goedegekeurd worden he![]()
das het belangrijkste hequote:
dronken voerenquote:Op zondag 10 juli 2005 16:38 schreef ripstardeluxe het volgende:
ik ga mezelf voeren, tot later
ander keertjequote:
volgende week sta ik er zoenend op met haar, i promisequote:
ben benieuwdquote:Op zondag 10 juli 2005 16:44 schreef Beach het volgende:
[..]
volgende week sta ik er zoenend op met haar, i promise![]()
![]()
kwestie van houdingquote:Op zondag 10 juli 2005 16:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben bang van niet, ik ben nogal unsuccesvol![]()
gisteren wassut toch ook bijna gelukt ?quote:
okquote:Op zondag 10 juli 2005 16:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
gisteren wassut toch ook bijna gelukt ?
de volgende keer wat eerder op afstappen
Ja, niets. Ik moet ergens iets afhalen, heb niets in huis.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:26 schreef ripstardeluxe het volgende:
Wat wordt er gekookt hiero???
Een gewetensvraag: wat heb je het eerst gelokaliseerd in je nieuwe woonplaats, de dichtstbijzijnde supermarkt of de beste snackbar?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:41 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, niets. Ik moet ergens iets afhalen, heb niets in huis.
hangt er vanaf waar de lekkerste chicks werkenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef broer het volgende:
[..]
Een gewetensvraag: wat heb je het eerst gelokaliseerd in je nieuwe woonplaats, de dichtstbijzijnde supermarkt of de beste snackbar?
Haiquote:
psst Gonorroequote:Op zondag 10 juli 2005 17:49 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
single zijn is tof, mits er af en toe stevig geneukt word natuurlijk
das de ideale situatie, maar niet altijd haalbaar jammer genoegquote:Op zondag 10 juli 2005 17:49 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
single zijn is tof, mits er af en toe stevig geneukt word natuurlijk
bbq??quote:Op zondag 10 juli 2005 17:53 schreef Mukie het volgende:
hai BATrix
ff sigaartje oproken en op naar de bbq
hoe was t?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:57 schreef Tranceptor het volgende:
Even nagenieten hier met de livestream van Sensation Black.
Ik heb geen snackbar in de buurt (ontdekt) en ook nog geen tijd gehad om fatsoenlijk boodschappen te doen.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef broer het volgende:
[..]
Een gewetensvraag: wat heb je het eerst gelokaliseerd in je nieuwe woonplaats, de dichtstbijzijnde supermarkt of de beste snackbar?
Het was wel heel tof, maar een meisje dat (eerst niet en toen toch wel) meeging wilde per se om 4 uur weg. Mevrouw was een beetje moe Je snapt wel dat deze jongen furieus was( fucking 60 euro), maar de rest van het gezelschap (mijn broers vrienden) schikten zich erin. Ik kon er toen ook niks meer aan doen. Ik was nog hartstikke hyper van de muziek en alles, ik vond het goed waardeloos.quote:
Vrouwenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het was wel heel tof, maar een meisje wat meeging wilde per se om 4 uur weg. Je snapt wel dat deze jongen furieus was, maar de rest van het gezelschap (mijn broers vrienden) schikte zich erin. Ik kon er toen ook niks meer aan doen. Ik was nog hartstikke hyper van de muziek en alles, ik vond het goed waardeloos.
Tot 4 uur heb ik me prima vermaakt, stampie stampie.![]()
Zeikwijf, dan kon ze toch gewoon op de tribune gaan zitten bij de andere muurbloempjes? Mevrouw kon bij mn broer blijven slapen, maar wel naast mij. En dat was het christelijk meiske teveel, alsof ik dr ook maar met 1 vinger had aangeraakt. Onaantrekkelijk was ze ook nog, nou ja ze misstond niet in het publiek op Sensation.quote:
Ja beeeeeeeeeeeeetje jammer dat ze zo goed rekening met de rest hield..quote:Op zondag 10 juli 2005 18:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeikwijf, dan kon ze toch gewoon op de tribune gaan zitten bij de andere muurbloempjes? Mevrouw kon bij mn broer blijven slapen, maar wel naast mij. En dat was het christelijk meiske teveel, alsof ik dr ook maar met 1 vinger had aangeraakt. Onaantrekkelijk was ze ook nog, nou ja ze misstond niet in het publiek op Sensation.![]()
Vrouweninderdaad.
Sja je hebt van die wijven, die denken alleen maar aan zichzelfquote:Op zondag 10 juli 2005 18:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja beeeeeeeeeeeeetje jammer dat ze zo goed rekening met de rest hield..![]()
Als er bij ons iemand moe is dan gaat diegene idd gewoon ff leker ergens zitten.. de rest blijft dan gewoon in de buurt.. is niet zo heel moeilijk om een beetje rekening met elkaar te houden toch..quote:Op zondag 10 juli 2005 18:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja je hebt van die wijven, die denken alleen maar aan zichzelf.
Ik had gewoon moeten blijven, dan maar moeilijk naar huis. Ik heb er nog spijt van.![]()
Ik had het meer dan prima naar mijn zin namelijk..![]()
Soesterweg 267 (Cafetaria Happy). Er zijn er ongetwijfeld nog meer in jouw buurt.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb geen snackbar in de buurt (ontdekt) en ook nog geen tijd gehad om fatsoenlijk boodschappen te doen.
Bij [b]mijn[/b ]vrienden ook inderdaad, maar mijn broer's vrienden zijn uberhaupt niet echt helemaal types voor stampfeestjes. Ik vond het gezellig weer even wat met mijn broer te doen, maar de volgende keer ga ik met gezelligere mensen of alleen. Ik ben namelijk ook nog eens een dik uur op zoek geweest naar mijn broertje, ok niet helemaal op zoek ook.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Als er bij ons iemand moe is dan gaat diegene idd gewoon ff leker ergens zitten.. de rest blijft dan gewoon in de buurt.. is niet zo heel moeilijk om een beetje rekening met elkaar te houden toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |