Tot welke categorie behoor jij eigenlijk dawg? Ben jij een betaman?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Val je op Schwarzeneggers trouwens? Of op magere IT-ers? Of op normale mensen, dat kan ook.
Als je lats uit je shirtje knallen moet je de armgaten gewoon groter knippenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee, elke dag gaan wel, maar dan moet je steeds andere shirts halen, anders knal je drdoorheen
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb nu weer kort haar, trouwens een tering lijer maakte een foto van de gast met wie ik was en ik sta me er natuurlijk heel snugger en vertieft naar te kijken. Hopelijk verschijnt die nergens op I-net
Het voelt iig keihard aan en is gewoon niet lekker meer, wat mij betreft.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb de hoop op een goddelijk lichaam allang opgegeven. Daarom fitness ik maar 1 keer per week en doe ik verder aan wat hardlopen zo'n 2x in de week erbij.
Trouwens, zo'n lichaam zoals je in de media e.d. ziet kun je toch niet bereiken zonder wat hulpmiddelen lijkt me. En is dat nou echt zo mooi?
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En de twaalfde maand vreet je alles eraan wat je de 11 maanden ervoor eraf getrained hebt?
Zie reactie iets hieronderquote:Op zondag 10 juli 2005 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Val je op Schwarzeneggers trouwens? Of op magere IT-ers? Of op normale mensen, dat kan ook.
Mwah het was een foto bij het podium na 06:00...... Dus kan nog wel eens van ID&T zelf ook zijn damnnnquote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij wel op internet staat dan. Een lief meisje had een foto van mij genomen. Het kostte eigenlijk geld maar ze vond me lief (en ik wachtte alleen maar ff op dr accu) dus ik kreeg em gratis. Het is wel een leuke foto geworden, ik sta er minder vertieft op dan ik me voelde.
![]()
Nee.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tot welke categorie behoor jij eigenlijk dawg? Ben jij een betaman?![]()
Gefeliciteerd meid!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
hallo, petitlapin piept eventjes binnen om te melden dat ze in verwachting is van haar eerste kindje![]()
![]()
![]()
![]()
ons kindje wordt verwacht begin maart 2006![]()
laat ons hopen dat alles goed gaat![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
hallo, petitlapin piept eventjes binnen om te melden dat ze in verwachting is van haar eerste kindje![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]Dude....
..... mên.... in april moet ik uitrusten van het schaatsseizoen
![]()
Gatverquote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als je lats uit je shirtje knallen moet je de armgaten gewoon groter knippen
[afbeelding]
Kijk zo
Wow das ff schrikken... Lang geleden...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ah, gelukkig nog iemand die zich niet blindstaart op de sportschool figuren.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het voelt iig keihard aan en is gewoon niet lekker meer, wat mij betreft.
Ziet er imposant uit, maar je hebt er geen ruk aan.
Geef mij maar een vent met een normaal figuur
dan kies ik toch voor jou, denk ikquote:Op zondag 10 juli 2005 14:08 schreef Plato1980 het volgende:
Gefeliciteerd!
Wie wordt trouwens de peetoom? Joey of ik?![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
ZIen!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij wel op internet staat dan. Een lief meisje had een foto van mij genomen. Het kostte eigenlijk geld maar ze vond me lief (en ik wachtte alleen maar ff op dr accu) dus ik kreeg em gratis. Het is wel een leuke foto geworden, ik sta er minder vertieft op dan ik me voelde.
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Gefeliciteerd !!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd PL!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als je lats uit je shirtje knallen moet je de armgaten gewoon groter knippen
[afbeelding]
Kijk zo
Wooh! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik word ook zo irl genoemdquote:Op zondag 10 juli 2005 14:37 schreef dawg het volgende:
PL, BE, Q, TC, MUKIE het is wat met die afkortingen.
Dat komt omdat je zo heet...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik word ook Annie genoemd IRL.
Hij moet werkenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
wie? wat? waar? en waarom gaat het niet door?
Goed plan!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Anthraxx wil wel in zijn plaats, vermoed ik.
Kunnen jullie meteen interfacen.
Als af en toe de helft van de posts wordt weggehaald, is deze reeks een stuk gemakkelijker bij te houden.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Even een opruimslotje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |