Wooh! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
hallo, petitlapin piept eventjes binnen om te melden dat ze in verwachting is van haar eerste kindje![]()
![]()
![]()
![]()
ons kindje wordt verwacht begin maart 2006![]()
laat ons hopen dat alles goed gaat![]()
Ik word ook zo irl genoemdquote:Op zondag 10 juli 2005 14:37 schreef dawg het volgende:
PL, BE, Q, TC, MUKIE het is wat met die afkortingen.
Dat komt omdat je zo heet...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik word ook Annie genoemd IRL.
Hij moet werkenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
wie? wat? waar? en waarom gaat het niet door?
Goed plan!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Anthraxx wil wel in zijn plaats, vermoed ik.
Kunnen jullie meteen interfacen.
Als af en toe de helft van de posts wordt weggehaald, is deze reeks een stuk gemakkelijker bij te houden.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Even een opruimslotje...
Van harte gefeliciteerd, PL. Veel geluk.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
hallo, petitlapin piept eventjes binnen om te melden dat ze in verwachting is van haar eerste kindje![]()
![]()
![]()
![]()
De overbevolking een stapje helpen is altijd positief.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:45 schreef broer het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd, PL. Veel geluk.
Ik heb bijna 7 uur geslapenquote:
De maatschappij, dat ben jij. Trek je conclusies.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef QyRoZ het volgende:
De overbevolking een stapje helpen is altijd positief.
Een lekkere dame om het plaatje compleet te maken?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef PhaE het volgende:
Aaaahhh.. heerlijk. Lig op het balkon, ingesmeerd met notenolie, laptopje naast me, boek bij me, ijskoud biertje, peuken..
Wat wil een mens nog meer?
Lunchen!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef PhaE het volgende:
Aaaahhh.. heerlijk. Lig op het balkon, ingesmeerd met notenolie, laptopje naast me, boek bij me, ijskoud biertje, peuken..
fuck mn zonnebrand is opquote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef PhaE het volgende:
Nee, even nietquote:Op zondag 10 juli 2005 14:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Een lekkere dame om het plaatje compleet te maken?
veel plezierquote:Op zondag 10 juli 2005 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga een ijsje pakken en verder genieten van de Tour
thanks, en ook voor alle andere felicitaties van de anderen, I'm touchedquote:Op zondag 10 juli 2005 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en natuurlijk gefeliciteerd aan PL... Ik vond je al zo veel aanwezig in OUD laatst.
er bestaat dus geen nieuwe fles?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik denk dat er naast je interpunctie nog een fles ligt.
hoi! wat leuk he al die bekende namen. t lijtk wel alsof hier voornamelijk steeds dezelfde mensen komen.quote:
Zou je denkenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:53 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
hoi! wat leuk he al die bekende namen. t lijtk wel alsof hier voornamelijk steeds dezelfde mensen komen.
Dat komt omdat deze groep het zo goed met elkaar kan vinden.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:53 schreef PPWB84 het volgende:
t lijtk wel alsof hier voornamelijk steeds dezelfde mensen komen.
ik zit met mn laptop buitenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:39 schreef PPWB84 het volgende:
waarom zijn we niet buiten. ik voel me schuldig dat ik binnen zit. dus ik ga eens kijken of t gezellig is aan de plas. dag!
lol, maar k denk dat ik die dan ff voorbij laat gaanquote:Op zondag 10 juli 2005 14:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Anthraxx wil wel in zijn plaats, vermoed ik.
Kunnen jullie meteen interfacen.
snif snif geen laptop voor handenquote:
ach als ik standby had deze week, dan kon ik ook nietquote:
Wat is er mis met mij?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
lol, maar k denk dat ik die dan ff voorbij laat gaan
verschil moet er zijnquote:Op zondag 10 juli 2005 14:58 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
snif snif geen laptop voor handen![]()
thanksquote:
Ik weet wel watquote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef PhaE het volgende:
grrrrrrrrquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
ons kindje wordt verwacht begin maart 2006![]()
laat ons hopen dat alles goed gaat![]()
... en als het een meisje is, noem ik haar milagroquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
... en als het een meisje is, noem ik haar milagro![]()
nix mis, doe alleen niet aan ruilhandelquote:
Ik ook wel..quote:
heerlijk op mn balkonnetje op een matrasje, drinken drbij en relaxenquote:
had ik het daarover ?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ook wel..
Maar laat liever mijn verstand spreken nu.
Tuurlijk, lekker schoppen en met de 1e de beste het bed induiken zal mijn lusten wel bevredigen, maar is het slim? Ik denk van niet, dus doe het ook maar niet.
Ik ben iemand van de serieuze relaties (5,5 maanden * 7,5 maanden * 1,75 jaar * 4,5 jaar * 3,5 jaar, in chronologische volgorde), dus zou mezelf tekort doen als ik nu ga scharrelen. Sowieso spreekt het mij totaal niet aan
iedereen zegt dat ik een meisjesmama benquote:
wij heersenquote:
Nee, maar dat is wat IK mis.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
had ik het daarover ?
ik mis een zwembad, strand, cocktails en dubbelikkerijsjes![]()
Nou ja Als je dat vind dan moet je dat vooral niet doen, maar aan de andere kant kan het wel leuk en gezelli zijn om een slaapfeestje te houden, vin ik wel tenminste...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ook wel..
Maar laat liever mijn verstand spreken nu.
Tuurlijk, lekker schoppen en met de 1e de beste het bed induiken zal mijn lusten wel bevredigen, maar is het slim? Ik denk van niet, dus doe het ook maar niet.
Ik ben iemand van de serieuze relaties (5,5 maanden * 7,5 maanden * 1,75 jaar * 4,5 jaar * 3,5 jaar, in chronologische volgorde), dus zou mezelf tekort doen als ik nu ga scharrelen. Sowieso spreekt het mij totaal niet aan
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
had ik het daarover ?
ik mis een zwembad, strand, cocktails en dubbelikkerijsjes Festini perenijsjes![]()
vin ik ookquote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Nou ja Als je dat vind dan moet je dat vooral niet doen, maar aan de andere kant kan het wel leuk en gezelli zijn om een slaapfeestje te houden, vin ik wel tenminste...
cliché's zijn er niet voor niets : het maakt puntje bij paaltje geen donder uit, als het maar gezond isquote:Op zondag 10 juli 2005 15:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iedereen zegt dat ik een meisjesmama ben, ze zien me niet met een zoontje
mij maakt het niets uit in ieder geval, al heb ik misschien wel een heel lichte voorkeur voor een meid
Dubbel likker ijsjes heb ik trouwens in tijden niet gehad, het enige wat me van die dingen is bijgebleven is is dat het omhulseltje altijd enorm plaktequote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wat IK mis.
Alleen is maar alleen.
Alleen zijn heeft ook zo z'n voordelenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Alleen is maar alleen.
Ik geloof het ook ja, moet alleen nog 'wennen' aan het idee.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen zijn heeft ook zo z'n voordelen
Ook alleen kun je gelukkig zijn hoor, als ik iets heb geleerd van mn vakantie naar Ibiza in mn uppie, is het dat wel. Ik heb geen vent nodig om dat e bereiken, dat zou alleen een extra "bonus" zijn. Geluk hangt niet van iemand/iets af, dat hangt van jezelf afquote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Alleen is maar alleen.
Veels te ver weg, das wel een half uur met de trein mênquote:Op zondag 10 juli 2005 15:14 schreef PhaE het volgende:
* PhaE nodigt hierbij iedereen uit om in Apeldoorn terrasje te komen pikken.
We zitten bij de Finnegans
Je bent ook een schatje.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
thanks![]()
als het een jongen is, noem ik hem trancie![]()
en dat de stokjes zo vies smaaktenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Dubbel likker ijsjes heb ik trouwens in tijden niet gehad, het enige wat me van die dingen is bijgebleven is is dat het omhulseltje altijd enorm plakte
idd, het maakt niets uit, een gezond en gelukkig kind, dat is het enige wat ik wilquote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef milagro het volgende:
cliché's zijn er niet voor niets : het maakt puntje bij paaltje geen donder uit, als het maar gezond is
ik was eerst een jongetjesmeisje, toen een mannenvrouw en dientengevolge iets later een zoontjesmama "jij houdt zo van jongens, mannen, hier heb je er nog 2"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |