snif snif geen laptop voor handenquote:
ach als ik standby had deze week, dan kon ik ook nietquote:
Wat is er mis met mij?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
lol, maar k denk dat ik die dan ff voorbij laat gaan
verschil moet er zijnquote:Op zondag 10 juli 2005 14:58 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
snif snif geen laptop voor handen![]()
thanksquote:
Ik weet wel watquote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef PhaE het volgende:
Aaaahhh.. heerlijk. Lig op het balkon, ingesmeerd met notenolie, laptopje naast me, boek bij me, ijskoud biertje, peuken..
Wat wil een mens nog meer?
grrrrrrrrquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
hallo, petitlapin piept eventjes binnen om te melden dat ze in verwachting is van haar eerste kindje![]()
![]()
![]()
![]()
ons kindje wordt verwacht begin maart 2006![]()
laat ons hopen dat alles goed gaat![]()
... en als het een meisje is, noem ik haar milagroquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
... en als het een meisje is, noem ik haar milagro![]()
nix mis, doe alleen niet aan ruilhandelquote:
Ik ook wel..quote:
heerlijk op mn balkonnetje op een matrasje, drinken drbij en relaxenquote:
had ik het daarover ?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ook wel..
Maar laat liever mijn verstand spreken nu.
Tuurlijk, lekker schoppen en met de 1e de beste het bed induiken zal mijn lusten wel bevredigen, maar is het slim? Ik denk van niet, dus doe het ook maar niet.
Ik ben iemand van de serieuze relaties (5,5 maanden * 7,5 maanden * 1,75 jaar * 4,5 jaar * 3,5 jaar, in chronologische volgorde), dus zou mezelf tekort doen als ik nu ga scharrelen. Sowieso spreekt het mij totaal niet aan
iedereen zegt dat ik een meisjesmama benquote:
wij heersenquote:
Nee, maar dat is wat IK mis.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
had ik het daarover ?
ik mis een zwembad, strand, cocktails en dubbelikkerijsjes![]()
Nou ja Als je dat vind dan moet je dat vooral niet doen, maar aan de andere kant kan het wel leuk en gezelli zijn om een slaapfeestje te houden, vin ik wel tenminste...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ook wel..
Maar laat liever mijn verstand spreken nu.
Tuurlijk, lekker schoppen en met de 1e de beste het bed induiken zal mijn lusten wel bevredigen, maar is het slim? Ik denk van niet, dus doe het ook maar niet.
Ik ben iemand van de serieuze relaties (5,5 maanden * 7,5 maanden * 1,75 jaar * 4,5 jaar * 3,5 jaar, in chronologische volgorde), dus zou mezelf tekort doen als ik nu ga scharrelen. Sowieso spreekt het mij totaal niet aan
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
had ik het daarover ?
ik mis een zwembad, strand, cocktails en dubbelikkerijsjes Festini perenijsjes![]()
vin ik ookquote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Nou ja Als je dat vind dan moet je dat vooral niet doen, maar aan de andere kant kan het wel leuk en gezelli zijn om een slaapfeestje te houden, vin ik wel tenminste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |