Van harte gefeliciteerd, PL. Veel geluk.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
hallo, petitlapin piept eventjes binnen om te melden dat ze in verwachting is van haar eerste kindje![]()
![]()
![]()
![]()
De overbevolking een stapje helpen is altijd positief.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:45 schreef broer het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd, PL. Veel geluk.
Ik heb bijna 7 uur geslapenquote:
De maatschappij, dat ben jij. Trek je conclusies.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef QyRoZ het volgende:
De overbevolking een stapje helpen is altijd positief.
Een lekkere dame om het plaatje compleet te maken?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef PhaE het volgende:
Aaaahhh.. heerlijk. Lig op het balkon, ingesmeerd met notenolie, laptopje naast me, boek bij me, ijskoud biertje, peuken..
Wat wil een mens nog meer?
Lunchen!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef PhaE het volgende:
Aaaahhh.. heerlijk. Lig op het balkon, ingesmeerd met notenolie, laptopje naast me, boek bij me, ijskoud biertje, peuken..
fuck mn zonnebrand is opquote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef PhaE het volgende:
Nee, even nietquote:Op zondag 10 juli 2005 14:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Een lekkere dame om het plaatje compleet te maken?
veel plezierquote:Op zondag 10 juli 2005 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga een ijsje pakken en verder genieten van de Tour
thanks, en ook voor alle andere felicitaties van de anderen, I'm touchedquote:Op zondag 10 juli 2005 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en natuurlijk gefeliciteerd aan PL... Ik vond je al zo veel aanwezig in OUD laatst.
er bestaat dus geen nieuwe fles?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik denk dat er naast je interpunctie nog een fles ligt.
hoi! wat leuk he al die bekende namen. t lijtk wel alsof hier voornamelijk steeds dezelfde mensen komen.quote:
Zou je denkenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:53 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
hoi! wat leuk he al die bekende namen. t lijtk wel alsof hier voornamelijk steeds dezelfde mensen komen.
Dat komt omdat deze groep het zo goed met elkaar kan vinden.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:53 schreef PPWB84 het volgende:
t lijtk wel alsof hier voornamelijk steeds dezelfde mensen komen.
ik zit met mn laptop buitenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:39 schreef PPWB84 het volgende:
waarom zijn we niet buiten. ik voel me schuldig dat ik binnen zit. dus ik ga eens kijken of t gezellig is aan de plas. dag!
lol, maar k denk dat ik die dan ff voorbij laat gaanquote:Op zondag 10 juli 2005 14:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Anthraxx wil wel in zijn plaats, vermoed ik.
Kunnen jullie meteen interfacen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |