cliché's zijn er niet voor niets : het maakt puntje bij paaltje geen donder uit, als het maar gezond isquote:Op zondag 10 juli 2005 15:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iedereen zegt dat ik een meisjesmama ben, ze zien me niet met een zoontje
mij maakt het niets uit in ieder geval, al heb ik misschien wel een heel lichte voorkeur voor een meid
Dubbel likker ijsjes heb ik trouwens in tijden niet gehad, het enige wat me van die dingen is bijgebleven is is dat het omhulseltje altijd enorm plaktequote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wat IK mis.
Alleen is maar alleen.
Alleen zijn heeft ook zo z'n voordelenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Alleen is maar alleen.
Ik geloof het ook ja, moet alleen nog 'wennen' aan het idee.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen zijn heeft ook zo z'n voordelen
Ook alleen kun je gelukkig zijn hoor, als ik iets heb geleerd van mn vakantie naar Ibiza in mn uppie, is het dat wel. Ik heb geen vent nodig om dat e bereiken, dat zou alleen een extra "bonus" zijn. Geluk hangt niet van iemand/iets af, dat hangt van jezelf afquote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Alleen is maar alleen.
Veels te ver weg, das wel een half uur met de trein mênquote:Op zondag 10 juli 2005 15:14 schreef PhaE het volgende:
* PhaE nodigt hierbij iedereen uit om in Apeldoorn terrasje te komen pikken.
We zitten bij de Finnegans
Je bent ook een schatje.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
thanks![]()
als het een jongen is, noem ik hem trancie![]()
en dat de stokjes zo vies smaaktenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Dubbel likker ijsjes heb ik trouwens in tijden niet gehad, het enige wat me van die dingen is bijgebleven is is dat het omhulseltje altijd enorm plakte
idd, het maakt niets uit, een gezond en gelukkig kind, dat is het enige wat ik wilquote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef milagro het volgende:
cliché's zijn er niet voor niets : het maakt puntje bij paaltje geen donder uit, als het maar gezond is
ik was eerst een jongetjesmeisje, toen een mannenvrouw en dientengevolge iets later een zoontjesmama "jij houdt zo van jongens, mannen, hier heb je er nog 2"
Zoals ik hierboven al zei, moet er nog aan wennen.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ook alleen kun je gelukkig zijn hoor, als ik iets heb geleerd van mn vakantie naar Ibiza in mn uppie, is het dat wel. Ik heb geen vent nodig om dat e bereiken, dat zou alleen een extra "bonus" zijn. Geluk hangt niet van iemand/iets af, dat hangt van jezelf af
Alhoewel het natuurlijk fijner is om samen te genieten en gelukkig te zijn
Om daar nog maar over te zwijgen, typische klieder kinderijsjesquote:
nog langer van bij mij uitquote:Op zondag 10 juli 2005 15:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Veels te ver weg, das wel een half uur met de trein mên
ik heb je echt gemist hoor tranceptorquote:
Dan moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonen.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb je echt gemist hoor tranceptor![]()
joeyt geen een seconde, maar jou echt wel![]()
het heeft idd ff tijd nodigquote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei, moet er nog aan wennen.
Het is ook nog maar een maand geleden natuurlijk..
Maar gaat de goede kant op!
Alleen 's avonds en in het weekend is het gewoon ff net wat moeilijker allemaal.
Maar kom er wel bovenop!
tenminste, dat zegt mijn verstand, gevoel is het er niet mee eens.. maar dat is ook het hele eieren eten
Ben nu echt weg!
dag dag allemaal!
die wafeldingen, na een hap, komt het aan de andere kant eruit.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Om daar nog maar over te zwijgen, typische klieder kinderijsjes
ding ding ding, issie weerquote:Op zondag 10 juli 2005 15:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn broer nu, maar goed in het dorp hebben ze wel een ijsboer. Twee zelfs.![]()
Ik ben blij dat ik die nooit heb aangeraaktquote:Op zondag 10 juli 2005 15:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
die wafeldingen, na een hap, komt het aan de andere kant eruit.
* Mukie blij is met ben & jerry ijs
nee, te warmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |