Probleem effen broeken zijn oud, en nergens meer te koop. Aan elke broek zit momenteel wel een frummeltje en wat kleurverschillen enzoquote:Op zondag 10 juli 2005 13:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh. Dan is het goed. Zet die broek dan maar gewoon niet meer op de foto.
Film kijkenquote:
LOLquote:Ik wilde al met haar trouwen wegens haar IT-ervaring
Yep en dat hou ik zoquote:Op zondag 10 juli 2005 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Probleem effen broeken zijn oud, en nergens meer te koop. Aan elke broek zit momenteel wel een frummeltje en wat kleurverschillen enzo
En Muuk je wou iets zeggen maar je durfde niet?
Ik ben al klaarquote:Op zondag 10 juli 2005 13:50 schreef Mukie het volgende:
@ Anthraxx
[..]
LOL
@ Metro, ga jij je idd eens klaarmaken
Misschien moet je de trends toch iets beter in de gaten houden.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Probleem effen broeken zijn oud, en nergens meer te koop. Aan elke broek zit momenteel wel een frummeltje en wat kleurverschillen enzo
En Muuk je wou iets zeggen maar je durfde niet?
Is dat een ja?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:50 schreef Mukie het volgende:
@ Anthraxx
[..]
LOL
@ Metro, ga jij je idd eens klaarmaken
Ik zie iedereen er nog in lopen eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 juli 2005 13:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Misschien moet je de trends toch iets beter in de gaten houden.
Laat die broek eens zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Over welk type broek gaat het? Je draagt toch niet zo'n overjarige housebroek mag ik hopen?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zie iedereen er nog in lopen eerlijk gezegd
Eigenlijk om 1 uur maar ik belde dr om half 1 wakkerquote:
Misschien is het waar jij woont nog in. Dan weet je in ieder geval al wat je over een half jaar moet aantrekken.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zie iedereen er nog in lopen eerlijk gezegd
Zullen we eens gaan interfacen?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat een ja?
Lijkt me erg romantisch hoor. Tijdens het eten elkaar bijpraten over de nieuwste computer ontwikkelingen. Romantisch in het licht van 20-jaar oude fosfor schermen dineren![]()
Ik moet er ECHT niet aan denken aan zo'n scenario. Lijkt me echt niets.
Nee die zag ik helemaal niet aankomenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:52 schreef dawg het volgende:
Mukie, cool, mcse.
Met jou zou ik weleens een beschuitje willen eten.
die was wel erg doorzichtig he
Heb jij haar zo ontmoet?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eigenlijk om 1 uur maar ik belde dr om half 1 wakker![]()
dus ze komt nu over een half uurtje ongeveer
en ja bij mij filmpje kijken
We moeten echt een proberen of wij compatible zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zullen we eens gaan interfacen?
Kijken of jouw hardware bij mijn software past
Maar goed dat je belde danquote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |