Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef Tranceptor het volgende:
Ik gun niemand kanker en ook jou niet. Je hebt geen idee waar je over praat, muts.
Ik neem aan dat ze bedoelt dat mensen hier (het westen blabla) daar niet bekend mee zijn. Met kanker daarentegen wel.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee, tuberculose bestaat niet meer?
Komt minder vaak voor iig dan kanker.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee, tuberculose bestaat niet meer?
Het houdt geen verband met de ziektequote:Op zondag 10 juli 2005 13:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Net als ik net zei. Kanker betekent gewoon een scheldwoord en houdt geen verband met die ziekte. Ik heb ook genoeg mensen eraan verloren.
Doe toch niet zo jankzakkerig.
Anders rot je even op stomme loserquote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
jezus kanker zeg, wat een hypocriet gedrag om een enkel woordje.
Dit is ook not done TC.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Grappig hoe een muurbloempje van het Da Vinc in Purmerend hier kan uitgroeien tot een mensen dood verwensend figuur.![]()
ah, dus zolang het de ver-van-mijn-bed-show is, mag je er gerust mee schelden, maar ow wee als het te dicht bij komt.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze bedoelt dat mensen hier (het westen blabla) daar niet bekend mee zijn. Met kanker daarentegen wel.
Inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Komt minder vaak voor iig dan kanker.
Iedereen in NL heeft wel iemand verloren aan kanker, of kent iemand die het heeft.
Pokkeziekte
Ik kan soms de hyperbool wat teveel hanteren hoor, maar ik ben op zich niet het type dat vrouwen als voetveeg gebruikt. Dan zou ik ook geen relaties hebben gehad e.d. JoeyT is degene die vreemdging e.d.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hm, dat kan ook wel. Maar zoals ik je soms zie reageren kreeg ik er echt die gedachte bij. Mijn excuses als dat niet zo is.
Hey waarom ik nou weer????!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 13:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hu?
Sorry hoor, maar dit mis ik echt even.![]()
Ik denk echt dat je de oude Joey voor je hebt nu.![]()
Hoe ik dat weet? Omdat je als je iemand er langzaam aan weg hebt zien teren je niet zo tof zou lopen doen hier. Probeer het anders, dat is het enige dat ik kan zeggen tegen je. Dit is gewoon laag en zielig.quote:
Als je nou is een beetje op past met wat je zegt en m'n broek leuk vind ben je best een leuk meisjequote:Op zondag 10 juli 2005 13:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen prikken
Als je zn serieuze uitspraken leest, merk je dat hij gekwetst is geweest en net zoals alle singles hiero toch een leuke vriend/in wilt hebben waar hij mee kan knuffelen
Nou ja, dat maakte ik op uit je postgedrag hier. Ik weet niet hoe jij IRL bent en hoe je je daar gedraagt. Dat kan ik trouwens ook niet weten uit je posts hier. Maar zoals je soms postte maakte ik het daaruit op. Misschien verkeerd gedacht hoor...quote:Op zondag 10 juli 2005 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan soms de hyperbool wat teveel hanteren hoor, maar ik ben op zich niet het type dat vrouwen als voetveeg gebruikt. Dan zou ik ook geen relaties hebben gehad e.d. JoeyT is degene die vreemdging e.d.
Nog een die het niet snapt. Als mensen daar aanstoot aan nemen, wie ben jij dan om te zeggen dat hij/zij zich aanstelt? Sukkeltje.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ah, dus zolang het de ver-van-mijn-bed-show is, mag je er gerust mee schelden, maar ow wee als het te dicht bij komt.
please..
Dit slaat echt als een lul op een drumstel.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe ik dat weet? Omdat je als je iemand er langzaam aan weg hebt zien teren je niet zo tof zou lopen doen hier.
Grappig.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral omdat hij de grootste kneus op school was en mij niet eens kende.
Als jij nou een fatsoenlijke broek koopt is alles opgelost.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als je nou is een beetje op past met wat je zegt en m'n broek leuk vind ben je best een leuk meisje
Zou ik niet doen als ik jou wasquote:
Sabrina! Zeg eens even dat we moeten stoppen met rellen.quote:
Dat vind ik een mooi plan.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
@ de rest, ff dimmen allemaal.
Met kanker gooien is gewoon not done.
Nouk kan niet met TC overweg, mooi negeer elkaar.
TC maakt soms opmerkingen die niet door de buegel kunnen, maar daar hebben we allemaal wel eens last van (me incl).
Kunnen we het nu over iets leuks hebben?
Omgquote:Op zondag 10 juli 2005 13:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Grappig.
Dit stond al in eerdere topics, ik heb hier niet nieuws aan verteld. Daar kwam ze zelf mee. Ik zat klassen hoger dan je en bij veel dingen binnen school en ik ken je niet. Terug naar je muurtje!![]()
Ik had vanacht een zwarte aan. En de rest is op één na effen. En die broek is gewoon voor fout locatiesquote:Op zondag 10 juli 2005 13:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als jij nou een fatsoenlijke broek koopt is alles opgelost.
Erm je broek heb ik extra niets over gezegdquote:Op zondag 10 juli 2005 13:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als je nou is een beetje op past met wat je zegt en m'n broek leuk vind ben je best een leuk meisje
Oh bijlezen doe ik bijna niet meer, is niet te doen in dit tempo.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zou even wachten tot de storm weer is gaan liggen met bijlezen...
Oh. Dan is het goed. Zet die broek dan maar gewoon niet meer op de foto.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik had vanacht een zwarte aan. En de rest is op één na effen. En die broek is gewoon voor fout locaties
wat kan ik er aan doen dat iemand een uitspraak van mij anders interpreteert dan hij bedoeld is? Als ik bijvoorbeeld zeg; "Kanker trein", waarom associeert iemand dat dan in godesnaam met z'n oma die 2 jaar geleden aan longkanker is overleden?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Nog een die het niet snapt. Als mensen daar aanstoot aan nemen, wie ben jij dan om te zeggen dat hij/zij zich aanstelt? Sukkeltje.
Nou relnichten stop met rellen!!!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 13:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sabrina! Zeg eens even dat we moeten stoppen met rellen.![]()
hoi hoiquote:
Zijn date van Woensdag was verplaatst naar vandaag ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vertel Metro.![]()
Je hebt opmerkingen die niet door de beugel kunnen en lage opmerkingen.
Ik wilde al met haar trouwen wegens haar IT-ervaringquote:Op zondag 10 juli 2005 13:43 schreef dawg het volgende:
Hey Mukie, doe jij mcse?! Een it-meisje, met een voorliefde voor tattoo's en auto's.![]()
* dawg vindt de rellen wel weer genoeg geweest.
Wat nou please. Dat is gewoon iets gevoelsmatig. Jij kunt je er niets bij voorstellen dat iemand het erg vindt dat er met een ziekte word gescholden waar hij/zij iemand aan heeft verloren? Lekker als je daaraan herinnert moet worden door een ordinaire scheldpartij.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ah, dus zolang het de ver-van-mijn-bed-show is, mag je er gerust mee schelden, maar ow wee als het te dicht bij komt.
please..
Nee ik zeg het nietquote:Op zondag 10 juli 2005 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik had vanacht een zwarte aan. En de rest is op één na effen. En die broek is gewoon voor fout locaties
nee, over een uurtje alquote:
Jij gebruikt kanker als scheldwoord. Dat vind ik een groter zwaktebod dan sukkeltje.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat kan ik er aan doen dat iemand een uitspraak van mij anders interpreteert dan hij bedoeld is? Als ik bijvoorbeeld zeg; "Kanker trein", waarom associeert iemand dat dan in godesnaam met z'n oma die 2 jaar geleden aan longkanker is overleden?
ow en trouwens, dat afsluiten met zinnen met woorden als "sukkeltje" en "losen" is wel zo'n ongelovelijk zwaktebod.
Het gaat nog niet eens om het noemen van de ziekte, het is nog een doodsverwensing ook.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat nou please. Dat is gewoon iets gevoelsmatig. Jij kunt je er niets bij voorstellen dat iemand het erg vindt dat er met een ziekte word gescholden waar hij/zij iemand aan heeft verloren? Lekker als je daaraan herinnert moet worden door een ordinaire scheldpartij.
Mietjequote:
Ik denk dat metro een maar al te goed argument heeft, dus donder hier gewoon op als je zulke opmerkingen maakt... Je weet niet waar je t over hebt en je zou je ff achter je oren krabben als je hoorde waarom juist deze reactie van jou zo fout is...quote:
Ga huilen.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het gaat nog niet eens om het noemen van de ziekte, het is nog een doodsverwensing ook.![]()
Ben nu bezig met 70-270 iddquote:Op zondag 10 juli 2005 13:43 schreef dawg het volgende:
Hey Mukie, doe jij mcse?! Een it-meisje, met een voorliefde voor tattoo's en auto's.![]()
* dawg vindt de rellen wel weer genoeg geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |