goedendag...quote:
bezet is niet goedquote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Dank je voor het warme welkom, ik heb net ontdekt dat ik via mn schoolmail wel hier kan registreren. maar goed soms is het erg als ik weer eens op het bezette meisje val, kan een hoop gezeik opleveren, maar das ook wel weer leuk vind ik.
hoiquote:
singles zijn beter idd, bij gebrek aan is dit wel spannend, ik moet mezelf toch een beetje bezighouden.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
bezet is niet goed
singles beters
Dat andere komt alleen maar gezeik van, veel gezeik
was het nog allemaal gelukt ?quote:
ieder zijn of haar eigen ding hequote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
singles zijn beter idd, bij gebrek aan is dit wel spannend, ik moet mezelf toch een beetje bezighouden.![]()
hoeft ook niet, daarvoor issut weekendquote:Op zondag 10 juli 2005 15:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
geloof het![]()
Weet allene niet zo veel meer nu!![]()
tja ze had me versierd/ of ik haar en ze vertelde me pas anderhalf maand later dat ze een vrind had... dus tja, er gebeurt niets bijzonders in de zin van vreemdgaan. Ik vermaak me er wel mee, allemaal een beetje vaag dus.quote:
zoek de spelfout?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
tja ze had me versierd/ of ik haar en ze vertelde me pas anderhalf maand later dat ze een vrind had... dus tja, er gebeurt niets bijzonders in de zin van vreemdgaan. Ik vermaak me er wel mee, allemaal een beetje vaag dus.
dan mogeb ze van mij mooi terug naar hun vriendinquote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
tja ze had me versierd/ of ik haar en ze vertelde me pas anderhalf maand later dat ze een vrind had... dus tja, er gebeurt niets bijzonders in de zin van vreemdgaan. Ik vermaak me er wel mee, allemaal een beetje vaag dus.
Haar vriend heeft een potentieprobleem.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
intussen was ik al verkocht, jammer genoeg, ik geef je groot gelijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan mogeb ze van mij mooi terug naar hun vriendin
Ik geloof dat het een religieus probleempje is, tja en dan is zij een beetje frustiquote:Op zondag 10 juli 2005 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Haar vriend heeft een potentieprobleem.![]()
of het is een van de andere 300 opties
romeo et juiet spelen is leuk voor even, maar niet steeds weerquote:Op zondag 10 juli 2005 15:56 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een religieus probleempje is, tja en dan is zij een beetje frusti
nee, ik word er ook een beetje moe van.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
romeo et juiet spelen is leuk voor even, maar niet steeds weer
heerlijk tactischquote:
Heb ik gehad met een jehova getuige.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:59 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
nee, ik word er ook een beetje moe van.
linkje, ben luiquote:
Ja dan lijkt het alsof jr op de tweede plaats komt, beetje jammer al met al.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb ik gehad met een jehova getuige.
Leuk is anders iig
Heeft welgeteld 3 maanden geduurd, toen was het over, lukt gewoonweg niet.
Als ik flieft ben, wil ik dat graag uiten ipv op mn tellen te passen, tegen wie ik wat zeg etc...
lekkerrrrr...quote:Op zondag 10 juli 2005 16:05 schreef saaw het volgende:
ik kom net terug van 3 dagen chillen op een woonboot aan een prive-eilandjebij vinkeveen
het was geweldig, maar heb amper geslapen dus ga nu douche en in het zonnetje een dutje doen
totzo
Jupsquote:Op zondag 10 juli 2005 16:06 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Ja dan lijkt het alsof jr op de tweede plaats komt, beetje jammer al met al.
Er zijn heel wat meer meisjes die ook wel leuk zijn, gister in de trein was er ook weer een uiterst aardig exemplaar dat naast me kwam zitten, ben ff aan het wachten op haar eerste mailtje, dat wordt vast leuk...
handig he, vriendenquote:Op zondag 10 juli 2005 16:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Versierblunders deel 18
Ik doe het nog ook![]()
vage denkwijze waar ik helemaal niets mee kan.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jups
Dat k na vrienden kom, kan ik inkomen, maar na religie?
Misschien issut omdat ik dat niet zo zag als hem
geweldigquote:
geef es de linkquote:Op zondag 10 juli 2005 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
geweldig![]()
maar ik weet ondertussen al haar naam.
Cu2 enzo is handig![]()
jupsquote:Op zondag 10 juli 2005 16:11 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
vage denkwijze waar ik helemaal niets mee kan.![]()
voor de vleeskeuringquote:
ze heeft geen CU2, maar haar naam stond op de foto's van de uitgaansgelegenheidquote:
beach promotie team komt naar je toe deze zomerquote:
sorry ik ben hier nieuw en ken het verhaal dus niet, zou je me kunnen inlichten?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:13 schreef Beach het volgende:
[..]
ze heeft geen CU2, maar haar naam stond op de foto's van de uitgaansgelegenheid![]()
ik wil wel een foto plaatsen, maar ik weet neit of dat verstandig isquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 16:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
beach promotie team komt naar je toe deze zomer
verkapt linkje?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:15 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wil wel een foto plaatsen, maar ik weet neit of dat verstandig is
oeh, checktquote:Op zondag 10 juli 2005 16:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ik post hem wel stiekum in het breezertopic![]()
Gefeliciteerd . . .quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
hallo, petitlapin piept eventjes binnen om te melden dat ze in verwachting is van haar eerste kindje![]()
![]()
![]()
![]()
ons kindje wordt verwacht begin maart 2006![]()
laat ons hopen dat alles goed gaat![]()
bbq om half 6quote:Op zondag 10 juli 2005 16:26 schreef ripstardeluxe het volgende:
Wat wordt er gekookt hiero???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |