Probleem effen broeken zijn oud, en nergens meer te koop. Aan elke broek zit momenteel wel een frummeltje en wat kleurverschillen enzoquote:Op zondag 10 juli 2005 13:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh. Dan is het goed. Zet die broek dan maar gewoon niet meer op de foto.
Film kijkenquote:
LOLquote:Ik wilde al met haar trouwen wegens haar IT-ervaring
Yep en dat hou ik zoquote:Op zondag 10 juli 2005 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Probleem effen broeken zijn oud, en nergens meer te koop. Aan elke broek zit momenteel wel een frummeltje en wat kleurverschillen enzo
En Muuk je wou iets zeggen maar je durfde niet?
Ik ben al klaarquote:Op zondag 10 juli 2005 13:50 schreef Mukie het volgende:
@ Anthraxx
[..]
LOL
@ Metro, ga jij je idd eens klaarmaken
Misschien moet je de trends toch iets beter in de gaten houden.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Probleem effen broeken zijn oud, en nergens meer te koop. Aan elke broek zit momenteel wel een frummeltje en wat kleurverschillen enzo
En Muuk je wou iets zeggen maar je durfde niet?
Is dat een ja?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:50 schreef Mukie het volgende:
@ Anthraxx
[..]
LOL
@ Metro, ga jij je idd eens klaarmaken
Ik zie iedereen er nog in lopen eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 juli 2005 13:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Misschien moet je de trends toch iets beter in de gaten houden.
Laat die broek eens zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Over welk type broek gaat het? Je draagt toch niet zo'n overjarige housebroek mag ik hopen?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zie iedereen er nog in lopen eerlijk gezegd
Eigenlijk om 1 uur maar ik belde dr om half 1 wakkerquote:
Misschien is het waar jij woont nog in. Dan weet je in ieder geval al wat je over een half jaar moet aantrekken.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zie iedereen er nog in lopen eerlijk gezegd
Zullen we eens gaan interfacen?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat een ja?
Lijkt me erg romantisch hoor. Tijdens het eten elkaar bijpraten over de nieuwste computer ontwikkelingen. Romantisch in het licht van 20-jaar oude fosfor schermen dineren![]()
Ik moet er ECHT niet aan denken aan zo'n scenario. Lijkt me echt niets.
Nee die zag ik helemaal niet aankomenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:52 schreef dawg het volgende:
Mukie, cool, mcse.
Met jou zou ik weleens een beschuitje willen eten.
die was wel erg doorzichtig he
Heb jij haar zo ontmoet?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eigenlijk om 1 uur maar ik belde dr om half 1 wakker![]()
dus ze komt nu over een half uurtje ongeveer
en ja bij mij filmpje kijken
We moeten echt een proberen of wij compatible zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zullen we eens gaan interfacen?
Kijken of jouw hardware bij mijn software past
Maar goed dat je belde danquote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2005 13:47 schreef Tranceptor het volgende:
...
• JoeyT neukt kipjes met borderline.
...
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zullen we eens gaan interfacen?
Kijken of jouw hardware bij mijn software past
nee, via mijn hypermoderne computer:quote:
Ik zou sowieso bellen over bij wie we zouden afspreken.quote:
Even denken. Sja hij is fout ja. Ik kan het niet anders zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Linker figuur met broek in actie
Broek valt toch wel meequote:Op zondag 10 juli 2005 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Linker figuur met broek in actie
De rest niet wou je zeggenquote:
Ben jij ook zo'n figuur die alleen voor de zomer de sportschool induikt omdat mensen anders je vetrollen op het strand zien?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoihoi.
Oh ja ik heb gisteren bruut gebankdrukt dus ik word vet gespierd
Dat is toch een telefooncentrale ?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee, via mijn hypermoderne computer:
[afbeelding]
![]()
Newsflash: van 1 keer bankdrukken word je nog niet gespierd.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoihoi.
Oh ja ik heb gisteren bruut gebankdrukt dus ik word vet gespierd
Daar hebben we het al over gehad, je wilt gewoon horen dat jij de leukste bent vd 3quote:
Nee, elke dag gaan wel, maar dan moet je steeds andere shirts halen, anders knal je drdoorheenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Newsflash: van 1 keer bankdrukken word je nog niet gespierd.
Was ook voor haar bedoeld niet voor julliequote:Op zondag 10 juli 2005 14:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad, je wilt gewoon horen dat jij de leukste bent vd 3![]()
Hoho dat heb je mij niet horen zeggen, ik ging alleen even op de broek af.quote:
Dat is hij ook.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad, je wilt gewoon horen dat jij de leukste bent vd 3![]()
Ik heb de hoop op een goddelijk lichaam allang opgegeven. Daarom fitness ik maar 1 keer per week en doe ik verder aan wat hardlopen zo'n 2x in de week erbij.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee, elke dag gaan wel, maar dan moet je steeds andere shirts halen, anders knal je drdoorheen
Val je op Schwarzeneggers trouwens? Of op magere IT-ers? Of op normale mensen, dat kan ook.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee, elke dag gaan wel, maar dan moet je steeds andere shirts halen, anders knal je drdoorheen
Dit was niet de 1e keerquote:Op zondag 10 juli 2005 14:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Newsflash: van 1 keer bankdrukken word je nog niet gespierd.
quote:Op zondag 10 juli 2005 13:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ben jij ook zo'n figuur die alleen voor de zomer de sportschool induikt omdat mensen anders je vetrollen op het strand zien?
En de twaalfde maand vreet je alles eraan wat je de 11 maanden ervoor eraf getrained hebt?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dit was niet de 1e keer
[..]Dude..... mên
Ik sport me 11 maanden per jaar het leplazarus
Joey trekt altijd klanten aanquote:
Heb nu weer kort haar, trouwens een tering lijer maakte een foto van de gast met wie ik was en ik sta me er natuurlijk heel snugger en vertieft naar te kijken. Hopelijk verschijnt die nergens op I-netquote:Op zondag 10 juli 2005 14:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is hij ook.![]()
Ik zou van zijn sterretje best een rondje willen maken.![]()
Jammer dat ik je gister niet gezien heb.![]()
Tot welke categorie behoor jij eigenlijk dawg? Ben jij een betaman?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Val je op Schwarzeneggers trouwens? Of op magere IT-ers? Of op normale mensen, dat kan ook.
Als je lats uit je shirtje knallen moet je de armgaten gewoon groter knippenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb nu weer kort haar, trouwens een tering lijer maakte een foto van de gast met wie ik was en ik sta me er natuurlijk heel snugger en vertieft naar te kijken. Hopelijk verschijnt die nergens op I-net
Het voelt iig keihard aan en is gewoon niet lekker meer, wat mij betreft.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb de hoop op een goddelijk lichaam allang opgegeven. Daarom fitness ik maar 1 keer per week en doe ik verder aan wat hardlopen zo'n 2x in de week erbij.
Trouwens, zo'n lichaam zoals je in de media e.d. ziet kun je toch niet bereiken zonder wat hulpmiddelen lijkt me. En is dat nou echt zo mooi?
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En de twaalfde maand vreet je alles eraan wat je de 11 maanden ervoor eraf getrained hebt?
Zie reactie iets hieronderquote:Op zondag 10 juli 2005 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Val je op Schwarzeneggers trouwens? Of op magere IT-ers? Of op normale mensen, dat kan ook.
Mwah het was een foto bij het podium na 06:00...... Dus kan nog wel eens van ID&T zelf ook zijn damnnnquote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij wel op internet staat dan. Een lief meisje had een foto van mij genomen. Het kostte eigenlijk geld maar ze vond me lief (en ik wachtte alleen maar ff op dr accu) dus ik kreeg em gratis. Het is wel een leuke foto geworden, ik sta er minder vertieft op dan ik me voelde.
![]()
Nee.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tot welke categorie behoor jij eigenlijk dawg? Ben jij een betaman?![]()
Gefeliciteerd meid!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
hallo, petitlapin piept eventjes binnen om te melden dat ze in verwachting is van haar eerste kindje![]()
![]()
![]()
![]()
ons kindje wordt verwacht begin maart 2006![]()
laat ons hopen dat alles goed gaat![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
hallo, petitlapin piept eventjes binnen om te melden dat ze in verwachting is van haar eerste kindje![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]Dude....
..... mên.... in april moet ik uitrusten van het schaatsseizoen
![]()
Gatverquote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als je lats uit je shirtje knallen moet je de armgaten gewoon groter knippen
[afbeelding]
Kijk zo
Wow das ff schrikken... Lang geleden...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ah, gelukkig nog iemand die zich niet blindstaart op de sportschool figuren.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het voelt iig keihard aan en is gewoon niet lekker meer, wat mij betreft.
Ziet er imposant uit, maar je hebt er geen ruk aan.
Geef mij maar een vent met een normaal figuur
dan kies ik toch voor jou, denk ikquote:Op zondag 10 juli 2005 14:08 schreef Plato1980 het volgende:
Gefeliciteerd!
Wie wordt trouwens de peetoom? Joey of ik?![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
ZIen!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij wel op internet staat dan. Een lief meisje had een foto van mij genomen. Het kostte eigenlijk geld maar ze vond me lief (en ik wachtte alleen maar ff op dr accu) dus ik kreeg em gratis. Het is wel een leuke foto geworden, ik sta er minder vertieft op dan ik me voelde.
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Gefeliciteerd !!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd PL!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als je lats uit je shirtje knallen moet je de armgaten gewoon groter knippen
[afbeelding]
Kijk zo
Wooh! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik word ook zo irl genoemdquote:Op zondag 10 juli 2005 14:37 schreef dawg het volgende:
PL, BE, Q, TC, MUKIE het is wat met die afkortingen.
Dat komt omdat je zo heet...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik word ook Annie genoemd IRL.
Hij moet werkenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
wie? wat? waar? en waarom gaat het niet door?
Goed plan!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Anthraxx wil wel in zijn plaats, vermoed ik.
Kunnen jullie meteen interfacen.
Als af en toe de helft van de posts wordt weggehaald, is deze reeks een stuk gemakkelijker bij te houden.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Even een opruimslotje...
Van harte gefeliciteerd, PL. Veel geluk.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |