jupsquote:Op zondag 10 juli 2005 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer.
Maarja, het topic loopt zo ook al snel genoeg.![]()
lamaquote:Op zondag 10 juli 2005 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm waarover moet ik verslag doen?![]()
Dank je voor het warme welkom, ik heb net ontdekt dat ik via mn schoolmail wel hier kan registreren. maar goed soms is het erg als ik weer eens op het bezette meisje val, kan een hoop gezeik opleveren, maar das ook wel weer leuk vind ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
issut dan zo erg met je of valt het wel mee?
ow en welkom btw
goedendag...quote:
bezet is niet goedquote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Dank je voor het warme welkom, ik heb net ontdekt dat ik via mn schoolmail wel hier kan registreren. maar goed soms is het erg als ik weer eens op het bezette meisje val, kan een hoop gezeik opleveren, maar das ook wel weer leuk vind ik.
hoiquote:
singles zijn beter idd, bij gebrek aan is dit wel spannend, ik moet mezelf toch een beetje bezighouden.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
bezet is niet goed
singles beters
Dat andere komt alleen maar gezeik van, veel gezeik
was het nog allemaal gelukt ?quote:
ieder zijn of haar eigen ding hequote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
singles zijn beter idd, bij gebrek aan is dit wel spannend, ik moet mezelf toch een beetje bezighouden.![]()
hoeft ook niet, daarvoor issut weekendquote:Op zondag 10 juli 2005 15:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
geloof het![]()
Weet allene niet zo veel meer nu!![]()
tja ze had me versierd/ of ik haar en ze vertelde me pas anderhalf maand later dat ze een vrind had... dus tja, er gebeurt niets bijzonders in de zin van vreemdgaan. Ik vermaak me er wel mee, allemaal een beetje vaag dus.quote:
zoek de spelfout?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
tja ze had me versierd/ of ik haar en ze vertelde me pas anderhalf maand later dat ze een vrind had... dus tja, er gebeurt niets bijzonders in de zin van vreemdgaan. Ik vermaak me er wel mee, allemaal een beetje vaag dus.
dan mogeb ze van mij mooi terug naar hun vriendinquote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
tja ze had me versierd/ of ik haar en ze vertelde me pas anderhalf maand later dat ze een vrind had... dus tja, er gebeurt niets bijzonders in de zin van vreemdgaan. Ik vermaak me er wel mee, allemaal een beetje vaag dus.
Haar vriend heeft een potentieprobleem.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
intussen was ik al verkocht, jammer genoeg, ik geef je groot gelijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan mogeb ze van mij mooi terug naar hun vriendin
Ik geloof dat het een religieus probleempje is, tja en dan is zij een beetje frustiquote:Op zondag 10 juli 2005 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Haar vriend heeft een potentieprobleem.![]()
of het is een van de andere 300 opties
romeo et juiet spelen is leuk voor even, maar niet steeds weerquote:Op zondag 10 juli 2005 15:56 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een religieus probleempje is, tja en dan is zij een beetje frusti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |