alles eens proberenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:26 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die nooit heb aangeraakt
lig al naakt op mn balkon te zonnenquote:
Wat de boer niet lust eet ie nietquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:28 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Wat de boer niet lust kent, vreet ie niet![]()
mwah, daar kunnen jullie toch wel tegen ?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak in een singlestopic.
nee want deze boer lust geen wafel ijsjes, sorry voor de subtiele verwisselingquote:
De vraag is of jij wel tegen de daarop volgende reacties kunt. Tranceptor bijt de spits al af, zie ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah, daar kunnen jullie toch wel tegen ?
ik krijg geeneens een verslag van jequote:
k heb 4j in de bouw gezeten, denk dat k alles al nr mn hoofd heb gekregenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:31 schreef dawg het volgende:
[..]
De vraag is of jij wel tegen de daarop volgende reacties kunt. Tranceptor bijt de spits al af, zie ik.![]()
Dan is het goed. Foto's dan maar?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
k heb 4j in de bouw gezeten, denk dat k alles al nr mn hoofd heb gekregen
dan nietquote:Op zondag 10 juli 2005 15:30 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
nee want deze boer lust geen wafel ijsjes, sorry voor de subtiele verwisseling
sbquote:Op zondag 10 juli 2005 15:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
weet echt niet over welk verslag muux het heeft
neequote:
Nou wat was het toen nog zorgeloos..... geen gezeik met vriendinnetjes, ideaal, wat dat betreft...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan niet![]()
Je weet niet wat je mist, je handen en gezicht helemaal onder, je kleren en je moeder die boos is omdat ze nu weer moet wassen
Wat was de lagere school toch een leuke periode
sensation blackquote:
Dat heb ik nu ook niet hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Nou wat was het toen nog zorgeloos..... geen gezeik met vriendinnetjes, ideaal, wat dat betreft...
issut dan zo erg met je of valt het wel mee?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Nou wat was het toen nog zorgeloos..... geen gezeik met vriendinnetjes, ideaal, wat dat betreft...
Een portie gezeik houdt je wel weer scherp, dus vandaar dat ik dat af en toe nog wel heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |