Ben er afgelopen september mee begonnen. Maar het loopt nog niet hard hoor. Heb meer werk aan dansworkshops en aan haren vlechten.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:34 schreef Enyalius het volgende:
ah ha. en sinds wanneer geef je die schilder cursussen in dbele schilderen?
Ietsje te veelzijdig. Maakt het focussen wat moeilijk want ik wil niks laten vallen. En pak hier en daar nog meer op. Afrikaanse catering voor een vriendin op de vierdaagse.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:37 schreef Enyalius het volgende:
veelzijdig
als alles goed gaat ga ik eind van het jaar lesgeven in reiki en spirituele groei en werken met energie en de basis beginselen om het universum te begrijpen.
Ben nieuwsgierig naar lesmethodes. Hoe draag jij over wat je weet? Waar ga je dat doen?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef Enyalius het volgende:
wat wil je er over weten. vraag en gij zult antwoord krijgen
En wat gaat er komen dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:37 schreef Enyalius het volgende:
veelzijdig
als alles goed gaat ga ik eind van het jaar lesgeven in reiki en spirituele groei en werken met energie en de basis beginselen om het universum te begrijpen.
kortom ik ga mensen wakker maken en voorbereiden op wat komen gaat
Je steelt mijn textquote:Op maandag 27 juni 2005 21:55 schreef vamperotica het volgende:
En wat gaat er komen dan?
een kennis gaat haar eigen praktijk op richten eind van het jaar. en vroeg of ik eventueel zin had om te helpen. dat heb ik wel, maar dan wel op een manier die de andere reiki leraren niet doen. ik heb een andere visie vanwege levenservaring. ik vraag inderdaad weinig tot geen geld. alleen maar reiskosten vergoeding, want ik moet 2 uur met de trein reizen, en mischien een klein beetje extra voor de lesmaterie waar ik me tijd in steek om het voor te bereiden. 100-150 euro in total die 5 mensen aan bijdragen lijkt me dan niet veel.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben nieuwsgierig naar lesmethodes. Hoe draag jij over wat je weet? Waar ga je dat doen?
Ik heb wel eens gezien dat sommigen daar goud geld mee verdienen maar zo'n type lijk jij me helemaal niet. Wil ook wel meer weten over het hoe en wat van het meer optimale gebruik van je energiebanen. En antwoorden roepen waarschijnlijk meer vragen op.
geduld. je zult het zien als het er is. geen haast. het is niet alsof het binnen een korte tijd gebeurd. zou best nog es een generatie of 2 overheen kunnen gaan. zou handig zijn als ik de details wist, maar dat doe ik nietquote:
mmm, lijkt me voor mij ook geen slecht plan.quote:
even jouw quote uit feedback:quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef iteejer het volgende:
Iedereen doet reiki these days.
Geeft mij weer gelijk iets van 'en dus ik niet'.
en ja...... reiki schijn populair te zijn op het moment. reden te meer om uit te kijken voor charlatans die daar een slaatje uit slaan.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef iteejer het volgende:
inderdaad steeds meer mensen doen reiki. maar veel mensen zitten nog in die fase dat ze nog "wakker" en bewust moeten worden. meeste die ik ken zijn niet verder gegaan dan graad 2 omdat ze toen al hun werkelijke richting gevonden hadden waarin ze alles leerde dat voor hun op toepassing was.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef iteejer het volgende:
Ja.... die vraag stelde je straks maar bijna niemand beantwoordde die. inclusief jijzelf, tot nu toequote:Op maandag 27 juni 2005 22:21 schreef Enyalius het volgende:
precies nok nok. moet je er in verdiepen en iemand vinden waar je je goed bij voelt. die connectie heb je nodig en krijg je niet zomaar bij iedereen.
wat mij persoonlijk tegenstaat zijn die weekenden waarin een massa productie plaatsvind. veel mensen in 1 gebouw voor 1 weekend die van 1 naar 4 gaan in zo'n korte tijd. dat is slecht en duur.
je moet tijd er tussen laten zitten om de materie op te nemen en te verwerken en te begrijpen voor je door gaat. waarom denk je dat budhistische monniken zo ontzettend lang bezig zijn voor ze weer verder gaan?
en ja mijn geloofs ideeen komen dichter bij het budhisme dan wat anders
Weet je wat het punt is....... alleen het woord film maakt me al slaperigquote:Op maandag 27 juni 2005 22:25 schreef Enyalius het volgende:
welke vraag? die van "wat is jullie visie over religies in het algemeen?"?
trouwens heeft iemand hier de film Waking Life gekeken? een echte aanrader. zag het voorbij komen in een topic op deze forum en meteen even geprobeerd. zeer zwaar en filosophish
Wel allemaal dingen die ik me ook wel eens afvraag. Misschien moet ik hem een keer kijken om een uur of 12 's middags. dan blijf ik vast wel wakker.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef Enyalius het volgende:
nou deze film gaat over slapen
een kijk op de maatschappij, evolutie, de gedachten van de mens, is de wereld echt of een droom waarin we dromen dat soort zaken.
hij is apart...
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:54 schreef BaajGuardian het volgende:
for the WAN!!
for the WAN!!!
baajguardian is op fokradio WINNAAR van de IRCZINGTMEE ronde geworden
woohooooo
Ik dacht dat jij vrijgezel was..... dan heb je toch geen last van dit soort dingenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:41 schreef Enyalius het volgende:
ik begin moe te worden van dit gezeik wat emoties betreft. krijg nachtelijke problemen met deze obstakels. ik wil god verdomme weer eens fatsoenlijk kunnen slapen :S
Met zoetgevoist gemiauw natuurlijk. En toen won ie een schoen....... die via het open raam naar zijn hoofd werd gesmeten door een boze buurtbewoner.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:40 schreef iteejer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Waarmee heb je ze omgekocht?
Maar toch nog wel geslapen??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:44 schreef Enyalius het volgende:
ja ik ben vrijgezel en zal dat nog een lange tijd blijven. maar dat is een ander verhaal
Dus jij post hier nog voor je wakker bent????? Da's pas een buitenlichamelijke ervaring en prestatie.quote:
Ik iig niet voor de koffie en sigaretje.quote:
lieverd, die koffie en die sigaret moet je ook pakken terwijl je pc opstart.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik iig niet voor de koffie en sigaretje.
Jaaaa, doe ik ook. maar voor de pc opgestart is ben ik al begonnen aan de koffie en peuk. En dan is er ook een kind dat wakker wordt. En ik ben ook wel zo'n miep die voor hem een ontbijtje maakt en een bakkie thee zet enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
lieverd, die koffie en die sigaret moet je ook pakken terwijl je pc opstart.
Je hebt dan... koffie, sigaret..én fok... wat wil je nog meer ?
nou moet ik wel zeggen dat ik voor de koffie, de sigaret en fok al wel een ronde met waterbakken heb gelopen
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:59 schreef Enyalius het volgende:
ieder zijn ding
ik zet in de ochtend altijd heavy metal up en hard
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:18 schreef Enyalius het volgende:
Hatebreed - Trust no one, Confide in no one
en dat keihard...hehe leuk voor die buren
Zonnebankquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:31 schreef Enyalius het volgende:
ik ga even een uurtje onder de zonnebank. tot zo
Oudere dames van lichte zeden ben ik hier nog niet tegengekomen. Maar goed..... je weet nooit zeker wat er achter een nick zit natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:18 schreef iteejer het volgende:
Het is iig duidelijk waarom dit topic heet zoals het heet..
Ik ook nietquote:
jajaja.... een en al contradictie en reflectie......LOLquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:52 schreef Enyalius het volgende:
ik impliceer niks...u ziet niks, u voelt niks. het is een optische illusie gecreerd door je geest in deze lucide omgeving van energie. de droomstaat. ik ben hier niet eens, ik ben een droomkarakatuur in jouw absurde belevenis van jouw wereldbeeld. ik ben self aware that i don't excist
Die loopt weer helemaal in de pas....quote:Op maandag 27 juni 2005 23:07 schreef nokwanda het volgende:
Mirage........ hoeis het afgelopen met jouw jeugdige delinquent ?
Owwkay....... Happy..... i rejoyce alongquote:
jaaahhh, jij snapt het.quote:
Yeah !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaahhh, jij snapt het.
If I say jump, you don't ask why. You ask: how high.
Zoals ik al zei in het vorige topic... Het schiet niet echt op. ik zou meer aan publiciteit moeten doen. Maar dat kost geld dat ik niet heb. Dus heb ik het voorlopig vooral nog druk met af en toe een dansworkshop op een school omdat ik daarvoor zomaar gevraagd blijk te worden en vooral ook met haren vlechten. Zomertijd..... dan wilt iedereen opeens vlechtjes. Maar ik hoop met de vierdaagse iets aan de publiciteit voor mijn schilderwerk te kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Yeah !![]()
over die link gisten... wat leuk joh !! Jammer dat je zo ver weg woont anders wa ik best geïneteresseerd ine ne cursus geweest. Is het op regelmatige basis dat mensen deze cursus bij je volgen?
Ik weet niet zo goed hoe het met Nijmegen zit, maar hier in Rotterdam heb in veel wijken wijkcentra's.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in het vorige topic... Het schiet niet echt op. ik zou meer aan publiciteit moeten doen. Maar dat kost geld dat ik niet heb. Dus heb ik het voorlopig vooral nog druk met af en toe een dansworkshop op een school omdat ik daarvoor zomaar gevraagd blijk te worden en vooral ook met haren vlechten. Zomertijd..... dan wilt iedereen opeens vlechtjes. Maar ik hoop met de vierdaagse iets aan de publiciteit voor mijn schilderwerk te kunnen doen.
Punt is dat folders van enige kwaliteit moeten zijn endat is nou juist hetgeen dat geld kost. Kopietjes.... okay....... maar die zijn zwart wit. Geven dus helemaal geen goede indruk van wat er mogelijk is. Dus moeten het kleurenkopietjes zijn en die zijn duur.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe het met Nijmegen zit, maar hier in Rotterdam heb in veel wijken wijkcentra's.
Deze wijkcentra's bieden allerlei activiteiten aan. Ook liggen er allerlei folders met activiteiten die niets met het centrum van doen hebben.
Misschien een idee voor jou.. een paar copiën maken en die bij de centra's ophangen / neerleggen.
En de wijkcentra bieden wel activiteiten ja..... maar het werkt zo dat de ruimtes gesubsidieerd zijn. Je moet dus al wel een cursusaanbod hebben en een ruimte huren. Dan pikken de wijkcentra dat wel op. Beetje kip/ei verhaalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe het met Nijmegen zit, maar hier in Rotterdam heb in veel wijken wijkcentra's.
Deze wijkcentra's bieden allerlei activiteiten aan. Ook liggen er allerlei folders met activiteiten die niets met het centrum van doen hebben.
Misschien een idee voor jou.. een paar copiën maken en die bij de centra's ophangen / neerleggen.
Rijst wel iig..........en een hete tomatensaus met veel madame Jeanettes en zoete aardappel en een salade. Kip is idd wel een goed idee maar daar had ik nog geen besluit over genomen...... bij deze dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef Mirage het volgende:
"Gok hier wat de ander eet"![]()
Ik gok dat nokwanda rijst, kip en ananas eet.
Oeh, dat zou idd erg lekker zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Rijst wel iig..........en een hete tomatensaus met veel madame Jeanettes en zoete aardappel en een salade. Kip is idd wel een goed idee maar daar had ik nog geen besluit over genomen...... bij deze dan.
En nu jij......
euh.........gebakken aardappels, zalmmootje met een lekker sausje, salade, doperwtjes.
mmmm, denk dat ik maar bij jou kom eten
Niet standaard........Vaak ook gewoon hollandse pot hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:44 schreef Mirage het volgende:
volgens mij eet jij behoorlijk pittig is het niet ?
Tafeltje dek je.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
ik eet loempia en de rest weet ik nog niet , want ik krijg thuisbezorging en had nog niet gekeken wat er in dat ding zat , alleen de loempia zag ik ,
met mijn oogen
Maar ik ben helemaal niet op de 9de jarigquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:46 schreef Enyalius het volgende:
bleh ben kapot. thuis van werken. ik ga de 9e naar nijmegen voor een verjaardag daar
I know.... ik had er eenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:05 schreef Enyalius het volgende:
ik kom ook niet voor jouw. ken je nauwelijks
quote:
... en als je nou écht gelooft dat er in dat ding een heus feestmaal zit met al je favoriete lekkers ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
ik eet loempia en de rest weet ik nog niet , want ik krijg thuisbezorging en had nog niet gekeken wat er in dat ding zat , alleen de loempia zag ik ,
met mijn oogen
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef Enyalius het volgende:
hmmm 34...tja dat is het randje...op je 35 gaat alles berg afwaards. sorry maar het is gedaan met je. de goeie tijden zijn dan afgelopen![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
... en als je nou écht gelooft dat er in dat ding een heus feestmaal zit met al je favoriete lekkers ?
Moet toch lukken ?
(zie ander topic)
You go girl !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er gaat hier helemaal niks AFwaards!!! In fact ......Ik kan niet wachten tot ik 40 ben. Men zegt dat het leven dan pas begint.
De meest interessante tijd van je leven dus !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:16 schreef Enyalius het volgende:
40....dan ben je pas een echte fossiel. het leven gaat dan zeer zeker niet beginnen. het is meer the beginning of the end met midlife crissesen en dergelijke![]()
Ik??? Dachut nie..... ik nu nog het lijf van een 20-jarige. Misschien dat ik dan eindelijk op 30 ga lijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:16 schreef Enyalius het volgende:
40....dan ben je pas een echte fossiel. het leven gaat dan zeer zeker niet beginnen. het is meer the beginning of the end met midlife crissesen en dergelijke![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien word ik dan eindelijk volwassen
En ik lijk qua karakter idd heel erg veel op een van mijn poezevriendinnetjesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
De meest interessante tijd van je leven dus !
les 1 bij vrouwen... strijk ze nóóit tegen hun haren in... of was dat nou bij poezen... nou ja één pot nat... allebei krabben ze je ogen uit als je je niet aan de regel houdt...
quote:
Hey!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Parvus het volgende:
jeetje, 2 dagen niet online gelijk deeltje 3![]()
Ik ben er over aangesproken door een vrouw....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]Is ook iets dat ik wel eens doe ja.......
dat heet ontkenningquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
De meest interessante tijd van je leven dus !
Dat heb ik met Joel ook wel eens gedaan ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben er over aangesproken door een vrouw....
Het plensde uit de lucht, maar het was wel lekker warm.
Ik haal mijn zoontje uit school en net buiten het schoolplein heb je een soort viaduckt waar de metro over gaat.
Veel mensen bleven daar onder schuilen. Ik greep mijn zoontje bij zijnhand en we hebben gierend door de regen naa rhuis gerend.
De zoon van de vrouw had geklaagd "maar Brian mag dat ook" etc.... de jongen had blijkbaar behoorlijk door gedramd want de volgende ochtend kreeg ik het te horen van haar.
Tsja.. ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer kan dan glimlachen op zo'n moment en zeggen "goh wat vervelend voor je"
Ik zou echt vre-se-lijk in lachen uitbarsten als ik zo'n mens recht moest aankijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben er over aangesproken door een vrouw....
Het plensde uit de lucht, maar het was wel lekker warm.
Ik haal mijn zoontje uit school en net buiten het schoolplein heb je een soort viaduckt waar de metro over gaat.
Veel mensen bleven daar onder schuilen. Ik greep mijn zoontje bij zijnhand en we hebben gierend door de regen naa rhuis gerend.
De zoon van de vrouw had geklaagd "maar Brian mag dat ook" etc.... de jongen had blijkbaar behoorlijk door gedramd want de volgende ochtend kreeg ik het te horen van haar.
Tsja.. ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer kan dan glimlachen op zo'n moment en zeggen "goh wat vervelend voor je"
http://images.google.com/images?q=Baardagamen&hl=en&hs=Gxd&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zijn baardagamen toch? Mirage heeft ze. Jij ook al.
Could be...... maar da's mijn realiteit. Je bent nog jongquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef Enyalius het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?q=Baardagamen&hl=en&hs=Gxd&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wi
plaatjes
Nou in dat geval moeten we dan maar een feestje vieren ter ere van jou als het eenmaal zo ver is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:39 schreef Enyalius het volgende:
ik probeer niet verder dan 30 te komen eigenlijk. mensen denken dat ik een doodswens heb of zwaar depressief ben ofzo, maar ik wil gewoon naar huis
yep.... ben ook weg nu.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:41 schreef Enyalius het volgende:
ik ga even een stuk of 3 films kijken. spreek je later
yup......Dat zijn ze....!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef Enyalius het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?q=Baardagamen&hl=en&hs=Gxd&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wi
plaatjes
Ik neem altijd een flesje shampoo mee!!! Ben je in 1 klap... Nou ja, zeg maar plensbui.... klaar!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:58 schreef Parvus het volgende:
Ik ben nog jong, maar ik denk altijd dat ik later ook dat soort dingen zou doen als ik vader was. Ik snap dan echt niet waarom mensen dan zo kunnen zeuren. Je kind vind het schitterend en 1 keer wassen (en douchen) en je bent weer helemaal schoon...
Ff een vraagje vanwege een post in een ander topic.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:41 schreef Enyalius het volgende:
ik ga even een stuk of 3 films kijken. spreek je later
Flikker dan ook een linkje neer mênquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ff een vraagje vanwege een post in een ander topic.
Waarom ben je zo overtuigd?
Ja goede vraag. Ik ben hem ff kwijt. Normaal zijn al me active topics tabladen (door ctrl-shift klikken in me active topic lijst in vuurvosje). Anyway, ik lees de shit, hop wat reacties in me geheugen, en ga posten als ik klaar ben met lezen. Niet ideaal maar hej ik heb die drangquote:
*haalt voodoo-pop uit de kastquote:
Kijk, dat bedoel ik nou. ( ik neem trouwens je gewoonte om overalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja goede vraag. Ik ben hem ff kwijt. Normaal zijn al me active topics tabladen (door ctrl-shift klikken in me active topic lijst in vuurvosje). Anyway, ik lees de shit, hop wat reacties in me geheugen, en ga posten als ik klaar ben met lezen. Niet ideaal maar hej ik heb die drang
Ff zoeken brb: Telekinese en dan vooral dit: "ik weet dat je verkeerd zit." vond ik interessant.
Die dwangmatige handelingen wil je niet (denk ik)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef jogy het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou. ( ik neem trouwens je gewoonte om overal [afbeelding] te posten een beetje over. )
Ellooquote:
ik was nieuwsgierig dus deed zo'n google naar mijn naam. staan mijn tattoo's er ook gewoon tussenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
yup......Dat zijn ze....!!!
En beesten met jouw naam zijn ook errug mooi!
Denk positiefquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:48 schreef Enyalius het volgende:
kan ik je vanavond pas zeggen of dat zo is
Gelukkig heb je fok!quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:00 schreef Enyalius het volgende:
bleh het wordt broeierig heet en vanavond regen/onweer...denk ik
en nu verveel ik me
God mooooooorning Beunigen!!quote:
Ik had nog een vraag voor je staan (mits je tijd hebt natuurlijk)quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:03 schreef Enyalius het volgende:
ja dus lees ik deze maar even Is er leven na de dood? vindt het wel interessant de meningen van anders. maakt me aan het lachen op de vroege ochtend
Alleen dreunt het gebonk zo door in je eigen hoofdquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Mirage het volgende:
Gooeeeeeie morgen
Ik krijg zo mijn schoonmams over de vloer en heb het te vroeg tegen de kleine uk vermeld.
Hij roept nu de hele tijd ooooooooooooooooooooomaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bij de voordeur terwijl hij met zijn tractor op de deur timmert.
Het is serieus goed dat ik geen onderburen heb.
Dat huis wordt alleen als opslag gebruikt.
Meurningquote:
Waarom denk ik direct aan gestolen horloges enzo?quote:Dat huis wordt alleen als opslag gebruikt.
vind het best. ik zit nu alleen keihard te lachen over wat er gepost worden. er is maar een enkeling die aardig in de beurt komt van hoe het werkt. mensen snappen nog steeds niet dat ze religien moeten laten vallen en met hun eigen spiritualiteit verder moetenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik had nog een vraag voor je staan aan (mits je tijd hebt natuurlijk)
Denk jij dat als mensen meermaals dit soort posts van jouw lezen ( als in uitlachen bv) ze nog gestimuleerd zijn om te posten ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Enyalius het volgende:
[..]
vind het best. ik zit nu alleen keihard te lachen over wat er gepost worden. er is maar een enkeling die aardig in de beurt komt van hoe het werkt. mensen snappen nog steeds niet dat ze religien moeten laten vallen en met hun eigen spiritualiteit verder moeten
Haal jij ook ideeen uit boeken enzo? Of is het puur eigen gedachtegangen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Enyalius het volgende:
vind het best. ik zit nu alleen keihard te lachen over wat er gepost worden. er is maar een enkeling die aardig in de beurt komt van hoe het werkt. mensen snappen nog steeds niet dat ze religien moeten laten vallen en met hun eigen spiritualiteit verder moeten
* Mirage brengt wat leven in de brouwerijquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
haha!![]()
Beuningen is nog best wel dood :p
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
haha!![]()
Beuningen is nog best wel dood :p
dank je wel voor je antwoord,quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef Enyalius het volgende:
@Mirage
ja ik kan best arrogant over komen dat weet ik. mensen mogen posten en denken wat ze willen. ik houd ze niet tegen. ik denk dat ik rustig mag lachen, weet zeker dat er ook anderen zijn die om mijn gedachten gang lachen.
wat denk ik hier over. iedereen moet zijn eigen ingeving volgen, of het nu inhoud iemand te vermoorden of juist heel lief en aardig te zijn, dat maakt niet uit. dat wat als goed op kwaad gezien wordt door onze opgedrongen maatschappij is toch niet hoe we werkelijk "gecontroleerd en geconditioneerd" worden. de karma kickt vanzelf wel in om het leven van iemand te vermoeilijken als ie iets doet wat niet mag.
de vraagstelling van live dan.
ik haal zeer weinig uit boeken en films. ik ga astraal en ervaar het voor mezelf of haal het uit de universele bieb. stuk betrouwbaarder
Dat je karma je terug kicked is idd waar, ja. Tenminste........ waar...... in mijn ervaring wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef Enyalius het volgende:
wat denk ik hier over. iedereen moet zijn eigen ingeving volgen, of het nu inhoud iemand te vermoorden of juist heel lief en aardig te zijn, dat maakt niet uit. dat wat als goed op kwaad gezien wordt door onze opgedrongen maatschappij is toch niet hoe we werkelijk "gecontroleerd en geconditioneerd" worden. de karma kickt vanzelf wel in om het leven van iemand te vermoeilijken als ie iets doet wat niet mag.
de vraagstelling van live dan.
ik haal zeer weinig uit boeken en films. ik ga astraal en ervaar het voor mezelf of haal het uit de universele bieb. stuk betrouwbaarderik kies een onderwerp uit en ga dan op onderzoek uit. zo heb ik een eindelijk een antwoord gevonden hoe zielen van planten en dieren nu werken. is anders dan dat van de mens.
Hoeft niet hoor, als ze dat er nou voor over hebben? Niemand die ze dwingt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef Enyalius het volgende:
die gasten die steeds konijnenvoer eten komen aardig wat te kort wat betreft voedingsstoffen. ze zullen dus zwaar aan de vitamine pillen zitten. heb echt medelijden met dat soort figuren
Iemand noemde mij laatst een vagueatarian. Dit omdat ik wel vlees eet af en toe maar dan van niet bio-industrie. Maar ook door mijn tic; ik kan sinds ik ooit zwanger raakte geen dood rauw vlees zien of ruiken zonder te walgen van de geur en het gevoel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef Enyalius het volgende:
vegetariers![]()
de natuur maakt niet voor niks vlees aan voor ons.
in den beginnen leefde de planten en bomen, dier en mens samen. allen profiteerde van elkaar.
tot de mens dus alles begon te onderdrukken en uitbuiten. sindsdien is het nooit meer goedgekomen met ons
Ik heb geen problemen met vlees eten, maar idd, de manier van 'verwerking' kan beter. Maar ja, gans de wereld draait om geld en winst, dus alles moet zo goedkoop mogelijk opgelost worden, emoties zijn dan onbestaande ...quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:13 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind het wel heel erg walgelijk om te zien dat er dagelijk varkens onder afgrijselijke omstandigheden naar het slachthuis gevoerd worden. En ze weten wat ze te wachten staan. Het geeft me echt iedere dag een pijnlijke steek.
Nou ja.... als het om kweek gaat dan zou in jouw visie de hele discussie over klonen en genetische manipulatie en aanverwante zaken ook onnodig zijn. Aangezien dat dan ter dienste staat van de mensheid en er speciaal voor dat doel gekweekt wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
Medelijden nu niet direct ... maar ze moeten dus niet zitten zeveren dat het voor het welzijn van de dieren is, als je bedenkt dat planten ook leven.
Trouwens, die dieren worden er speciaal voor gekweekt ... moest niemand vlees eten, zouden die dieren er ook niet zijn.
Precies.... da's nou juist het hele probleemquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met vlees eten, maar idd, de manier van 'verwerking' kan beter. Maar ja, gans de wereld draait om geld en winst, dus alles moet zo goedkoop mogelijk opgelost worden, emoties zijn dan onbestaande ...
Heho ... er is wel nog een verschil tussen kweken en clonen of genetisch manipuleren ... ik heb mijn kids ook op de ouderwetse manier gemaakt hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:18 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja.... als het om kweek gaat dan zou in jouw visie de hele discussie over klonen en genetische manipulatie en aanverwante zaken ook onnodig zijn. Aangezien dat dan ter dienste staat van de mensheid en er speciaal voor dat doel gekweekt wordt.
Men is gaan kweken voor dat doel. En dat is niet echt nodig op deze schaal. Liever dat dat wezen er niet geweest was dan het lijden dat nu toegebracht wordt. Kun je zeggen dat dat voor het karma van dat bewustzijn nodig is maar ik wil dan toch wel opkomen voor het welzijn van een medewezen.
leef je uit. ik ga even douchenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:25 schreef UncleScorp het volgende:
Ok thx ... kan ik weer ff verderpuzzelen met alle andere info die ik zoal gelezen heb ...
Vraagtekens bij de medische wetenschap en verder bij bijna alles in het huidige systeem. En het is allemaal zo ingewikkeld geworden dat de hele mensheid er met open ogen intrapt. Viva het simplisme. Dan kun je door de bomen het bos tenminste nog zien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef Enyalius het volgende:
ik heb liever dat we niet gedaan hadden wat we vroeger deden. alles jagen tot het uitgestorven was. dat was de natuurlijke weg en we namen alleen wat we nodig hadden. de huiden en alles van het dier werd gebruikt. nu heb je instant dieren waar alleen het vlees van gebruikt wordt en de rest niet. veel gaat verloren. en daarnaast inderdaad, de wereld draait om geld en macht en niet om wat juist is. alles heeft zijn prijs en je kunt er niet onderuit.
over de medische wetenschap....het is leuk en aardig maar ik heb daar zeer veel morele vraagtekens bij
Dat is het leuke aan dit topic.... tussen het ouwehoeren door worden er ook interessante dingen besproken. Gewoon het leven. Het leven is geen topic waarin maar een ding besproken mag worden maar een afwisseling van serieuze en minder serieuze zaken die allemaal even belangrijk zijn in hun functie. Net als de planten en dieren waar we het over hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef Enyalius het volgende:
ik heb het met zo'n beetje alles dus ook met teksten die ik online lees. de topic waar ik niet in reageer zijn degene waar ik dus koppijn van krijg. komt ook wel eens voor dat halverwege zo'n draad er een verandering plaatsvind met de teksten en dingen die geplaatst worden. dan stop ik ook met lezen en deelnemen.
maar als ik weet dat het gewoon gezellig ouwehoeren is of een stripboek, dan weet je al dat het onzin is en krijg ik er bewust geen hoofdpijn van.
zo kom ik niet aan douchen toequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef UncleScorp het volgende:
Enyalius ... je haalt dus je info uit het astrale ipv uit films, boeken enz.
Zou je eventueel kunnen geloven dat alles wat er gebeurt op de wereld ook een soort patroon volgt met eventuele hidden messages ?
Dat ben ik geloof ik mn hele leven al!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan dit topic.... tussen het ouwehoeren door worden er ook interessante dingen besproken. Gewoon het leven. Het leven is geen topic waarin maar een ding besproken mag worden maar een afwisseling van serieuze en minder serieuze zaken die allemaal even belangrijk zijn in hun functie. Net als de planten en dieren waar we het over hebben.
Dat bedoe ik ook met siplisme. Kleine systemen kun je in het groot zien. Merk dat het niet wezenlijk verschilt.
Vaag he! Ik ben wat vaag vandaag.
Pfff... Lijkt me soms handig, maar ook zeer vermoeiend.....!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef Enyalius het volgende:
ik heb het met zo'n beetje alles dus ook met teksten die ik online lees. de topic waar ik niet in reageer zijn degene waar ik dus koppijn van krijg. komt ook wel eens voor dat halverwege zo'n draad er een verandering plaatsvind met de teksten en dingen die geplaatst worden. dan stop ik ook met lezen en deelnemen.
maar als ik weet dat het gewoon gezellig ouwehoeren is of een stripboek, dan weet je al dat het onzin is en krijg ik er bewust geen hoofdpijn van.
druk druk druk drukquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:56 schreef Enyalius het volgende:
ben ik weer. helemaal schoon. gedouched en geschoren. als me haren droog zijn ff gellen en meteen tande poetsen en moet ik weer werken
belachelijke reacties krijg je toch wel....quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:08 schreef UncleScorp het volgende:
Eindelijk es iemand met wie ik hierover op een normale manier kan converseren ...
Ik heb er al es een topic over willen starten maar ik huiver al bij de gedachte aan al de belachelijke reacties die ik zou krijgen.
Fok is hier niet rijp voor
Misschien waag ik me er ooit wel es aan ...quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:13 schreef vamperotica het volgende:
belachelijke reacties krijg je toch wel....
Die moet je er voor je zel fgewoon uitfilteren...
Denk dat je best eens verbaasd zou kunnen staan hoeveel mensen hier serieus op in willen gaan... Of erdoor aan het denken worden gezet!
Why not....... patronen......zie ze overal om me heen. de hele wereld bestaat uit patronen. Wil juist graag weten hoe anderen dat zien en andere theorieen lezen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Misschien waag ik me er ooit wel es aan ...
is dat zo , heb je medelijden met mij?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef Enyalius het volgende:
vegetariers![]()
de natuur maakt niet voor niks vlees aan voor ons.
in den beginnen leefde de planten en bomen, dier en mens samen. allen profiteerde van elkaar.
tot de mens dus alles begon te onderdrukken en uitbuiten. sindsdien is het nooit meer goedgekomen met ons
die gasten die steeds konijnenvoer eten komen aardig wat te kort wat betreft voedingsstoffen. ze zullen dus zwaar aan de vitamine pillen zitten. heb echt medelijden met dat soort figuren
allergisch voor eiwitten ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
is dat zo , heb je medelijden met mij?
ik eet nooit vlees , nooit vis , nooit kaas , nooit boter , nooit eieren
drink ook nooit melk.
en nee ik doe dit niet vrijwillig , ik ben allergisch voor die troep , word zwaar misselijk als ik het eet/drink
ben ik in slechte staat?
eet ik veel vitaminen?
nee.
dus kom niet met dat soort botkoppige nposts aan zetten
ben anders van je gewend.
![]()
Laatst ontmoette ik iemand die geen honing at omdat ie dan het product van de noeste arbeid van het bijenvolk opvrat en dat wilde hij niet. Toen heb ik hem ook gezegd dat een plant een levend wezen is end at ie dan maar dood moest gaan van de honger of van de lucht moest leren leven. En ook de lucht is lastig. God weet wat voor een organismen je dagelijks inademt. Lopen laat dan ook maar gelijk. Hoeveel microben kill je met een voetstap?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:54 schreef UncleScorp het volgende:
BG ... er is toch wel verschil tussen mensen die er allergisch voor zijn en mensen die het uit zogezegde overtuiging doen ... uit liefde voor het dier maar planten mogen er wel aan geloven ?
Zelfde hier. Altijd hollen of stilstaan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:59 schreef Enyalius het volgende:
zo druk is het ook weer niet. ik plan alles in korte tijd, ff explosief bezig zijn. en de rest lekker chillen
Pfff ...quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:28 schreef Enyalius het volgende:
ben net thuis. ben kapot fysiek. dus weer tijd om me mentaal verder te vermoeien.
hier heb ik een stelling die vandaag in me omhoog kwam uit het niets. es kijken wat jullie er van denken.
stel je hebt de kracht, de wijsheid en het recht gekregen om mensen te vergeven. maar niet iedereen en je moet het echt menen voor het werkt. maar je mag niet iedereen vergeven voor hun acties, alleen degenen die door ontwetendheid tegen hun natuur in gehandeld hebben. een "goed" persoon deed iets slechts en een "slecht" persoon deed iets goed. door middel van vergeven draag jij zorg ervoor dat het karma van die mensen op de juiste hoogte of laagte blijft.
zou jij deze taak op je nemen? zo ja waarom, of juist niet. wat is jouw visie erop? zoals "willen mensen wel vergeven worden" en "waarom zou dat mijn taak moeten zijn" etc etc.
Ja, daarom juist... Ik ben nu al zo vergevingsgezind... En ik weet niet of ik dat op "grote schaal" anders zou doen... Ik ben nogal van de tweede kansen zeg maar....quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Enyalius het volgende:
het gaat niet over vergevingsgezind zijn naar mensen in je directe omgeving. maar een diepere manier van vergeven op globale schaal.
Provided dat ik de kracht en de wijsheid en het recht zou hebben........... Compleet afhankelijk van de situatie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:28 schreef Enyalius het volgende:
ben net thuis. ben kapot fysiek. dus weer tijd om me mentaal verder te vermoeien.
hier heb ik een stelling die vandaag in me omhoog kwam uit het niets. es kijken wat jullie er van denken.
stel je hebt de kracht, de wijsheid en het recht gekregen om mensen te vergeven. maar niet iedereen en je moet het echt menen voor het werkt. maar je mag niet iedereen vergeven voor hun acties, alleen degenen die door ontwetendheid tegen hun natuur in gehandeld hebben. een "goed" persoon deed iets slechts en een "slecht" persoon deed iets goed. door middel van vergeven draag jij zorg ervoor dat het karma van die mensen op de juiste hoogte of laagte blijft.
zou jij deze taak op je nemen? zo ja waarom, of juist niet. wat is jouw visie erop? zoals "willen mensen wel vergeven worden" en "waarom zou dat mijn taak moeten zijn" etc etc.
Nee die taak zou ik nietop mij willen nemen, want degene (of het iets) dat mij die taak zou aanbieden bevalt mij niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:28 schreef Enyalius het volgende:
Dat wat jij beschrijft is dus iets dat ik totaal niet heb.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Provided dat ik de kracht en de wijsheid en het recht zou hebben........... Compleet afhankelijk van de situatie.
Wil niet dat het nodig is maar dat is struisvogelpolitiek.
Ben ook wel eens in die situatie geweest. Het is verschrikkelijk moeilijk.
Dus in die zin...... ja.... het kan karma veranderen. Ik zag dat het nodig was. Een hoogste noodsituatie en ik deed het.
Ook wel eens in de situatie geweest dat ik iemand de vergeving juist niet toewenste maar het rotste karma ooit. Mijn temperament doet dat wel eens. Dat is niet goed. Wil ik helemaal niet.
Dus ik denk dat ik eerder iemands vergeving moet krijgen dan dat ik die nogmaals moet geven.
Zwak als je bent met medelijden toekijken???quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:10 schreef Mirage het volgende:
Doet hij dit niet... dan komt diegene zichzelf vanzelf tegen en zal ik met enige triompf (en zwak als ik ben tegelijkertijd enige medelijden) toekijken.
jezelf tegen komen is óók een les. En als ze die geleerd hebben wil ik met alle soorten van liefde helpen de brokstukken bij elkaar te rapen..of soms nog beter..iets nieuws te kleien..
En de hardhorige... laat ze lekker barsten !
Vergeving horo je niet van een ander te krijgen op die manier.
Vergeving roep je zelf op je af.
Ik heb het ook niet over een ruzietje. Dan ben ik ook heel erg fel en zeg ook dingen die ik niet zou moeten zeggen. ook dan heb ik heel erg heftige emoties.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat wat jij beschrijft is dus iets dat ik totaal niet heb.
Als ik tegenover iemand sta die zich voor mijn gevoel misdraagt dan vecht ik aan de buitenkant als een leeuwin ( en winnen zal ik !). En toch kan ik zoiemand nie iets slechts toewensen.
het is ook niet zo dat dit uit angst is voor wat het uiteindelijk met mij zou doen ( het slecht toewensen), maar echt omdat ik het gewoon niet zo voel.
Het is zelfs zo dat ik soms van binnen ( hoe pittig ik aan de buitenkant op zo;'n moment ook kan zijn) zelfs iets denk als "arme jiji... jij gaat jezelf héél extreem tegen komen..." en heb dan zelfs een vorm van medelijden.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee die taak zou ik nietop mij willen nemen, want degene (of het iets) dat mij die taak zou aanbieden bevalt mij niet.
Als je iets verkeerd doet zónder dat je de intentie ook had om iets verkeerd te doen, vind ik dat dat niet eens op de één of andere "lijst" bij gehouden zou moeten worden.
Ja het kan zijn dat je anderen kwaad doet, ja het kan zijn dat je dingen doet die zogenaamd eigenlijk niet door de beugel passen... nou ja pech hoor ! Ik zeg tegen de kinderen altijd.... "ongelukjes kunnen wél pijn doen, ongelukjes kunnen je ook verdrietig maken... maar ongelukjes zijn nóóit erg !!"
Al die dingen dragen er aan bij dat jij jezelf leert kennen, dat jij inzicht krijgt in jezelf én alles om je heen. Het maakt dat je "wijzer" wordt.
op het moment dat iemand iets verkeerd doet met ook daadwerkelijk de intentie om iets verkeerds te doen (bv iemand kwaad doen) dan denk ik dat ik ook niet nodig ben om "vergeving" te geven.
dat zou ik niet eens willen.
Diegene kan vergeving zelf op zich af roepen door daadwerkelijk berouw te hebben en een verandering in zichzelf te weeg te brengen.
Doet hij dit niet... dan komt diegene zichzelf vanzelf tegen en zal ik met enige triompf (en zwak als ik ben tegelijkertijd enige medelijden) toekijken.
jezelf tegen komen is óók een les. En als ze die geleerd hebben wil ik met alle soorten van liefde helpen de brokstukken bij elkaar te rapen..of soms nog beter..iets nieuws te kleien..
En de hardhorige... laat ze lekker barsten !
Vergeving horo je niet van een ander te krijgen op die manier.
Vergeving roep je zelf op je af.
Dat bedoel ik ook met een tweede kans.....
Op globale schaal ? Zoiets als Bush moeten vergeven ? Of die nieuwe gek daar in Iran die de wereld een islamitische revolutie belooft ? ... pfew ...quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Enyalius het volgende:
het gaat niet over vergevingsgezind zijn naar mensen in je directe omgeving. maar een diepere manier van vergeven op globale schaal.
en je hebt de kennis/wijsheid mee gekregen over wat voor natuur en persoonlijkheid iedereen heeft. dus je weet wie tegen hun natuur in handeld. en wie bepaald het ... jij want jij het dat recht en de toestemming van hoger af gekregen. jouw wil is wet op dat gebied tot je natuurlijk onbekwaam bevonden word en gewoon weer alles ontnemen krijgt als het te erg voor de balans is
je zult dingen dan niet echt bekijken van jouw optiek, maar je zult hun kant van het verhaal ook weten en hun motivatie...hun echte motivatie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Op globale schaal ? Zoiets als Bush moeten vergeven ? Of die nieuwe gek daar in Iran die de wereld een islamitische revolutie belooft ? ... pfew ...
Maar hoe kan je onbekwaam gevonden als je de nodige kennis over alles en iedereen beschikt ? Dan ga je toch bewust in de fout ? Als je je gewoon aan de regels houdt, ben je steeds goed bezig
Maar is zo'n taak wel weggelegd for 1 tiny human ?
In dit kader zul je zelf wellicht ook nooit voelen dat je zelf vergeving nodig zou kunnen hebben. Dus aan je vragen: Wat zou je ervan zeggen als je zelf iets op je geweten zou hebben?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:33 schreef Enyalius het volgende:
juist...interesant.
mijn visie is meer van...het maakt me niet uit of ik het zou mogen of niet, het is meer hoe ik het zou gebruiken of juist niet. waarom zou ik iemand vergeven die ik niet persoonlijk ken? waarom zou ik het moeten doen terwijl er iemand bij het schimmenrijk zit die het nog eens dunnetjes over doet als de ziel binnen komt? de mens van tegenwoordig is zo arrogant, waarom zouden ze vergevenis willen? laat ze er maar om vragen en berouw tonen als ze het zo graag willen.
ik denk...fuck mankind. let them burn in their own sorrow.
maar dat mag ik weer niet zeggen. dus heb ik het omgebogen naar. laat iedereen maar doen wat ze willen zolang ze mij maar niet lastig vallen. als ze dat wel doen hebben ze een groot probleem.
Ja waarom zou je dan in de eerste plaats deze gave/taak krijgen ? Ik zou deze last niet willen dragen. Het is soms al moeilijk genoeg om in je directe omgeving op een correcte manier te handelen/vergeven, laat staan op globaal niveau.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:33 schreef Enyalius het volgende:
juist...interesant.
mijn visie is meer van...het maakt me niet uit of ik het zou mogen of niet, het is meer hoe ik het zou gebruiken of juist niet. waarom zou ik iemand vergeven die ik niet persoonlijk ken? waarom zou ik het moeten doen terwijl er iemand bij het schimmenrijk zit die het nog eens dunnetjes over doet als de ziel binnen komt? de mens van tegenwoordig is zo arrogant, waarom zouden ze vergevenis willen? laat ze er maar om vragen en berouw tonen als ze het zo graag willen.
Tja, ik herken mezelf hier wel wat in. Uiteindelijk val je altijd terug op je eigen persoontje. Ik was enig kind en erg op mijn eigen maar ik heb dit gelukkig ondertussen kunnen uitbreiden met 1 vrouwtje en 2 kids. En dat is mijn wereld geworden nu, een lapje grond met een leuk huisje erop en het gezinnetje. Dat is de basis, alles wat er vandaarbuiten bijkomt is meegenomen.quote:ik denk...fuck mankind. let them burn in their own sorrow.
maar dat mag ik weer niet zeggen. dus heb ik het omgebogen naar. laat iedereen maar doen wat ze willen zolang ze mij maar niet lastig vallen. als ze dat wel doen hebben ze een groot probleem.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:50 schreef Enyalius het volgende:
morguh.
zoals hans teeuwen zei "je stelt wel moeilijke vragen zo vroeg in de nacht"
op het astrale is geen absoluut goed of kwaad. je moet meer denken aan orde en chaos, want ja er zijn immers tegenpolen. maar je hebt beide nodig om te kunnen groeien. niemand is goed en niemand is fout want iedereen doet wat hij of zei moet doen. goed en fout/kwaad is subjectief en in het oog van de waarnemer en zijn waarden van beoordelen.
er zitten inderdaad veel grijstinten tussen zwart en wit en oog nog een aantal andere kleuren. die een rol spelen.
Tis een stuk minder heet. Blijkbaar maakt dat mensen weer serieus. Helaas ben ik bang dat ik ongeneeslijk ben op het ouwehoervlak. Hoewel...... helaas..... wel zo gezond aan de andere kant. Altijd serieus laat een mens doordraaien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:28 schreef UncleScorp het volgende:
Moeilijke vragen idd ... dit is geen geouwehoer meer hé
Bij deze roepen we om Stennyquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:37 schreef Enyalius het volgende:
ik een profeet? wat voor privileges schenkt mij dat? beeldschone dames die me de hele dag entertainen terwijl ik de fok! tempel zit op mijn troon?
scorp in kan het in het heel kort opschrijven hoe ik het doe sinds kinds zijnde. ik ontspan, hou me rug recht en stap uit me lichaam. makkelijk heh?daarom denk ik dat het beter is om aan iemand anders uitleg te vragen hierover dan ik aangezien ik niet de moeilijke weg heb hoeven te belopen hiermee :S
Plant produceerde een ei waar een kip uitkwamquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:37 schreef Enyalius het volgende:
ik een profeet? wat voor privileges schenkt mij dat? beeldschone dames die me de hele dag entertainen terwijl ik de fok! tempel zit op mijn troon?
scorp in kan het in het heel kort opschrijven hoe ik het doe sinds kinds zijnde. ik ontspan, hou me rug recht en stap uit me lichaam. makkelijk heh?daarom denk ik dat het beter is om aan iemand anders uitleg te vragen hierover dan ik aangezien ik niet de moeilijke weg heb hoeven te belopen hiermee :S
en als afsluiter een heel oud en ontzettend simpel dilemma die veel mensen om de 1 of andere reden het antwoord niet op hebben. Wat was er eerst...de kip of het ei? das een makkie. ik geef een hint...het heeft te maken met de planten
Nok nok denkt het snelst in haar vaagste momenten. Dan niet meer in staat woorden te absorberen maar enkel beelden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:57 schreef Enyalius het volgende:
Nok Nok die had je snel.
maar eigenlijk kwamen er eerst kuikentjes uit al die eitjes die aan die planten groeide.
die kuikentjes groeide totdat er een populatie was die groot genoeg was om zichzelf in stand te kunnen houden.
*doet zijn draaideur impersonatie*
fok!maagden...ik weet niet. geloof dat ik vroeg om dames die er goed uitzien. of ze maagd zijn is niet belangrijk.
helaas geen representatie van mijn lege hoofdquote:
Zucht........... geweldig.quote:
Maar slaap je dan of ben je wakker ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:37 schreef Enyalius het volgende:
scorp in kan het in het heel kort opschrijven hoe ik het doe sinds kinds zijnde. ik ontspan, hou me rug recht en stap uit me lichaam. makkelijk heh?![]()
I know dit is een vraag aan Enyalius.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maar slaap je dan of ben je wakker ?
Als je wakker blijft, wat gebeurt er dan als je gestoord wordt door achtergrondgeluiden of kids of katten die op je buik trampolientje spelen ?
Anders kan je op je werk fysiek aanwezig blijven en ondertussen een astraal uitstapje maken ?
Ik blow niet. Meer dan 10 jaar geleden voor het laatst een trekje genomen van iemand. En voor die tijd ook nooit meer dan een trekje. Drinken doe ik ook al niet veel. Voel het zo snel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:03 schreef UncleScorp het volgende:
Maar "doe" je dan iets als je "weg" bent ?
Als ik es teveel geblowd heb, ben ik soms ook weg hoor ... maar da's wss niet hetzelfde
Kunstenaar...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:43 schreef Enyalius het volgende:
ben weer trug van het werk. saai zoals gewoonlijk.
die lege post is een creatieve representatie van de maatschappij
die kunstenaars en hun dingen tegenwoordig
maag speelt nog steeds op sinds ik die hamburgers gisteren had gemaakt :S
uhm..astraal vraagstukje van scorp. ik kan rustig astraal reizen en werken tegelijk. het is wel een uitputtende bezigheid. laatst was ik met me werk bezig in zuid-holland terwijl ik in limburg een oma van iemand in haar stervings proces aan het begeleiden was.
we hebben een poging gedaan om de struiken te bevuilen. ik bevuilde uiteindelijk voornamelijk mezelf.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:08 schreef UncleScorp het volgende:
euh ... dus je vriendin kwam bij jou eten ... en daarna hebben jullie samen ff de straat ... euh ... bevuild ?![]()
quote:
Hij bedoelt wss die toestanden van daarnet ... dampende nokwanda .. .dampende broek ... etcquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:38 schreef nokwanda het volgende:
Dampend????
ja je kan reizen door deze werkelijkheid. jouw aanwezigheid is hetzelfde als die van een geest, in princiepe. zelfde wereld en straten en objecten in huizen. je gaat door muren en alles heen en ziet alle entiteiten en zielen die er zijn. je kunt met het hogere bewustzijn van iemand communiceren zonder dat ie het door heeft. je kan dingen proberen te bewegen, maar dat is mij nog niet gelukt, in theorie is het wel mogelijk maar heb je veel energie voor nodig. dus iets tastbaars aanraken en meenemen is uigelegd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:38 schreef UncleScorp het volgende:
Astraal reizen ... vragenboekje nr 2
Als je dan reist ... is de wereld dan hetzelfde als nu ? Zelfde huizen, straten ? Kan je mensen bewust maken van je aanwezigheid ? Kan je iets tastbaars aanraken of meenemen ?
enz enz
Communiceren ? Informatie vragen of een babbeltje over het weer ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:08 schreef Enyalius het volgende:
je kunt met het hogere bewustzijn van iemand communiceren zonder dat ie het door heeft.
Mooi....quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
wat forum plaatjes http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Forum%20GFX/
mijn fav
[afbeelding]
ik ben ook creatief met photoshop en 3dstudiomax
Kan t ook op afbetaling?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:46 schreef Enyalius het volgende:
haastige spoed is zelden goed. wat een cliché zeg
ik verkoop nog reizen naar Vesuvius. de bergen zijn erg mooi dit seizoen. voor maar 1 ziel mag je er heen
Voor eeuwig....????quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:56 schreef Enyalius het volgende:
hehe wil je dat? ja je kan je ziel "weggeven" aan een entiteit/godheid. dit gebeurt door een bloed offer, met je eigen bloed, aan die godheid. je hebt je ziel dan gegeven aan die godheid en bent dus voor eeuwigheid in dienst van die godheid.
dat is me even duidelijk gemaakt toen ik voor de lol op het punt stond wat bloed te doneren voor een ritueel. en nee je krijgt er geen leuke bonussen voor in de ruil
Tja... Hoe zeggen ze dat ook alweer....quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:01 schreef Enyalius het volgende:
ik dacht precies hetzelfde erotisch vampiertje![]()
3dstudiomax....... mijn nageslacht geilt daarop. ook op de stijl van je plaatjes. Zal het hem morgen eens laten zien. Hij maakt dat soort dingen ook wel eens. (mijn kleine nerd)quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
wat forum plaatjes http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Forum%20GFX/
mijn fav
[afbeelding]
ik ben ook creatief met photoshop en 3dstudiomax
Doet me sterk denken aan menstruatiebloedrituelen en de taboes daaromheen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:56 schreef Enyalius het volgende:
hehe wil je dat? ja je kan je ziel "weggeven" aan een entiteit/godheid. dit gebeurt door een bloed offer, met je eigen bloed, aan die godheid. je hebt je ziel dan gegeven aan die godheid en bent dus voor eeuwigheid in dienst van die godheid.
dat is me even duidelijk gemaakt toen ik voor de lol op het punt stond wat bloed te doneren voor een ritueel. en nee je krijgt er geen leuke bonussen voor in de ruil
vertel vertel. ik hou wel van taboesquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doet me sterk denken aan menstruatiebloedrituelen en de taboes daaromheen.
truste!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:08 schreef UncleScorp het volgende:
Soit, ik ga nog wat tegen 't vrouwke plakken in de zetel en dan gaan pitten.
Morgen nog een drukke dag.
plakse Scorp!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef Enyalius het volgende:
[..]
vertel vertel. ik hou wel van taboes
slaap ze scorp zie je morguh wel
Ach.. Die lopen er hier zat rond schijnt...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:27 schreef Enyalius het volgende:
tja is inderdaad link/ gelukkig betekend married untill death do us part ook niks meer tegenwoordig. dus als je je zielen echt met elkaar wilt verbinden heb je toch iets nodig met wat meer diepgang dan een kerkelijke trouwerij. en ik kan me geen hoogpriesteres vinden in deze tijd
Ach nee, trouwen doe je niet met een papiertje maar met je hart en ziel. Een verbintenis is een zaak van de ziel en daar heeft geen priester de macht toe om het meer of minder waard te maken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:27 schreef Enyalius het volgende:
tja is inderdaad link/ gelukkig betekend married untill death do us part ook niks meer tegenwoordig. dus als je je zielen echt met elkaar wilt verbinden heb je toch iets nodig met wat meer diepgang dan een kerkelijke trouwerij. en ik kan me geen hoogpriesteres vinden in deze tijd
Wat? Hogepriesters?? Tell me!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach.. Die lopen er hier zat rond schijnt...
ja, kijk... daar gaat het bij mij altijd fout....quote:
Sommige zien er iig wel jong uit.... Of ze dat ook zijn????quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:35 schreef Enyalius het volgende:
geef me een lisjtje met adressen. ga ik ze stalken
als ze jong zijn tenminste
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Sommige zien er iig wel jong uit.... Of ze dat ook zijn????
LOLquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef Enyalius het volgende:
wicca...in dat geval ken ik er al een paar...hmm met 1 heb ik al...als ik haar es lief aan kijk mischien dat ze het dan voor me doet. zo'n ziele verbintenis met iemand maken. maar dan is de vraag. wil ik wel met iemand voor alle eeuwigheid samen zijn. en die ziel in elk leven weer tegen komen :S
wat heb je elkaar na 40 jaar huwelijk nog te zeggen? laat staan 400 jaar ronddwalen doorhet universum.
zie je het al voor je? "ik trek hier een streep. dit is mijn helft van het universum, das de jouwe. en ik wil je de komende milennia niet meer zien klootzak"
Je kunt zoveel met elkaar delen zonder "vervelend" aan elkaar vast te zitten....quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef Enyalius het volgende:
wicca...in dat geval ken ik er al een paar...hmm met 1 heb ik al...als ik haar es lief aan kijk mischien dat ze het dan voor me doet. zo'n ziele verbintenis met iemand maken. maar dan is de vraag. wil ik wel met iemand voor alle eeuwigheid samen zijn. en die ziel in elk leven weer tegen komen :S
wat heb je elkaar na 40 jaar huwelijk nog te zeggen? laat staan 400 jaar ronddwalen doorhet universum.
zie je het al voor je? "ik trek hier een streep. dit is mijn helft van het universum, das de jouwe. en ik wil je de komende milennia niet meer zien klootzak"
I disagree.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je kunt zoveel met elkaar delen zonder "vervelend" aan elkaar vast te zitten....
En ach... Als je elkaar een paar x per leven tegen komt.... Dan blijft het nog leuk toch?
Maar geldt dat ook nog als je voor altijd en eeuwig dag in dag uit bij elkaar zou zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I disagree.
Als het lekker is (op welk niveau dan ook) smaakt het naar meer.
Maar misschien ben ik dan toch nog verslavingsgevoelig.
Geen idee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar geldt dat ook nog als je voor altijd en eeuwig dag in dag uit bij elkaar zou zijn?
Met een leuk heksje?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef Enyalius het volgende:
ik ga nog niet naar bed. zit in een interesante discussie op msn
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:53 schreef Enyalius het volgende:
ik zal het wel openen
en nee het is niet met een heksje.
met een gozer. hij en ik zitten op dezelfde lijn maar toch ook weer niet. hij is af en toe net zo arrogant als ik in de forum posts van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |