Dat ben ik geloof ik mn hele leven al!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan dit topic.... tussen het ouwehoeren door worden er ook interessante dingen besproken. Gewoon het leven. Het leven is geen topic waarin maar een ding besproken mag worden maar een afwisseling van serieuze en minder serieuze zaken die allemaal even belangrijk zijn in hun functie. Net als de planten en dieren waar we het over hebben.
Dat bedoe ik ook met siplisme. Kleine systemen kun je in het groot zien. Merk dat het niet wezenlijk verschilt.
Vaag he! Ik ben wat vaag vandaag.
Pfff... Lijkt me soms handig, maar ook zeer vermoeiend.....!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef Enyalius het volgende:
ik heb het met zo'n beetje alles dus ook met teksten die ik online lees. de topic waar ik niet in reageer zijn degene waar ik dus koppijn van krijg. komt ook wel eens voor dat halverwege zo'n draad er een verandering plaatsvind met de teksten en dingen die geplaatst worden. dan stop ik ook met lezen en deelnemen.
maar als ik weet dat het gewoon gezellig ouwehoeren is of een stripboek, dan weet je al dat het onzin is en krijg ik er bewust geen hoofdpijn van.
druk druk druk drukquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:56 schreef Enyalius het volgende:
ben ik weer. helemaal schoon. gedouched en geschoren. als me haren droog zijn ff gellen en meteen tande poetsen en moet ik weer werken
belachelijke reacties krijg je toch wel....quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:08 schreef UncleScorp het volgende:
Eindelijk es iemand met wie ik hierover op een normale manier kan converseren ...
Ik heb er al es een topic over willen starten maar ik huiver al bij de gedachte aan al de belachelijke reacties die ik zou krijgen.
Fok is hier niet rijp voor
Misschien waag ik me er ooit wel es aan ...quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:13 schreef vamperotica het volgende:
belachelijke reacties krijg je toch wel....
Die moet je er voor je zel fgewoon uitfilteren...
Denk dat je best eens verbaasd zou kunnen staan hoeveel mensen hier serieus op in willen gaan... Of erdoor aan het denken worden gezet!
Why not....... patronen......zie ze overal om me heen. de hele wereld bestaat uit patronen. Wil juist graag weten hoe anderen dat zien en andere theorieen lezen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Misschien waag ik me er ooit wel es aan ...
is dat zo , heb je medelijden met mij?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef Enyalius het volgende:
vegetariers![]()
de natuur maakt niet voor niks vlees aan voor ons.
in den beginnen leefde de planten en bomen, dier en mens samen. allen profiteerde van elkaar.
tot de mens dus alles begon te onderdrukken en uitbuiten. sindsdien is het nooit meer goedgekomen met ons
die gasten die steeds konijnenvoer eten komen aardig wat te kort wat betreft voedingsstoffen. ze zullen dus zwaar aan de vitamine pillen zitten. heb echt medelijden met dat soort figuren
allergisch voor eiwitten ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
is dat zo , heb je medelijden met mij?
ik eet nooit vlees , nooit vis , nooit kaas , nooit boter , nooit eieren
drink ook nooit melk.
en nee ik doe dit niet vrijwillig , ik ben allergisch voor die troep , word zwaar misselijk als ik het eet/drink
ben ik in slechte staat?
eet ik veel vitaminen?
nee.
dus kom niet met dat soort botkoppige nposts aan zetten
ben anders van je gewend.
![]()
Laatst ontmoette ik iemand die geen honing at omdat ie dan het product van de noeste arbeid van het bijenvolk opvrat en dat wilde hij niet. Toen heb ik hem ook gezegd dat een plant een levend wezen is end at ie dan maar dood moest gaan van de honger of van de lucht moest leren leven. En ook de lucht is lastig. God weet wat voor een organismen je dagelijks inademt. Lopen laat dan ook maar gelijk. Hoeveel microben kill je met een voetstap?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:54 schreef UncleScorp het volgende:
BG ... er is toch wel verschil tussen mensen die er allergisch voor zijn en mensen die het uit zogezegde overtuiging doen ... uit liefde voor het dier maar planten mogen er wel aan geloven ?
Zelfde hier. Altijd hollen of stilstaan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:59 schreef Enyalius het volgende:
zo druk is het ook weer niet. ik plan alles in korte tijd, ff explosief bezig zijn. en de rest lekker chillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |