abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28332150
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat is het leuke aan dit topic.... tussen het ouwehoeren door worden er ook interessante dingen besproken. Gewoon het leven. Het leven is geen topic waarin maar een ding besproken mag worden maar een afwisseling van serieuze en minder serieuze zaken die allemaal even belangrijk zijn in hun functie. Net als de planten en dieren waar we het over hebben.

Dat bedoe ik ook met siplisme. Kleine systemen kun je in het groot zien. Merk dat het niet wezenlijk verschilt.

Vaag he! Ik ben wat vaag vandaag.
Dat ben ik geloof ik mn hele leven al!!!

Weet altijd iets zo uit te leggen dat ik t zelf niet meer snap bijvoorbeeld!!!

Maar je hebt wel gelijk ja...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_28332153
Ik volg al jaren een orakel die bezig is met the Super Torch Ritual ... en hij zoekt dus patronen in gebeurtenissen enzo. En volgens hem betreden we nu een "intense window", en af en toe vallen er woorden zoals PoleShift, Contact enzo ...

Ach wotever ... vroeger wou ik die site hier niet doorgeven omdat je er ook kon posten , en ik wou die gast de onnozele reacties van sommige Fokkers besparen. Maar nu kan je er niet meer posten en ook het forum is gesloten omdat hij het tegenwoordig té druk heeft, alles zit precies in een stroomversnelling ... anyway ... voor de geïnteresseerden dan : http://www.goroadachi.com/etemenanki/

Aaah ... my kingdom for a shower ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28332204
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef Enyalius het volgende:
ik heb het met zo'n beetje alles dus ook met teksten die ik online lees. de topic waar ik niet in reageer zijn degene waar ik dus koppijn van krijg. komt ook wel eens voor dat halverwege zo'n draad er een verandering plaatsvind met de teksten en dingen die geplaatst worden. dan stop ik ook met lezen en deelnemen.

maar als ik weet dat het gewoon gezellig ouwehoeren is of een stripboek, dan weet je al dat het onzin is en krijg ik er bewust geen hoofdpijn van.
Pfff... Lijkt me soms handig, maar ook zeer vermoeiend.....!!!
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:56:31 #179
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28332561
ben ik weer. helemaal schoon. gedouched en geschoren. als me haren droog zijn ff gellen en meteen tande poetsen en moet ik weer werken
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:57:56 #180
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28332605
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:56 schreef Enyalius het volgende:
ben ik weer. helemaal schoon. gedouched en geschoren. als me haren droog zijn ff gellen en meteen tande poetsen en moet ik weer werken
druk druk druk druk
Maar het houdt je wel bezig en in ritme
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:59:22 #181
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28332651
zo druk is het ook weer niet. ik plan alles in korte tijd, ff explosief bezig zijn. en de rest lekker chillen
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:01:01 #182
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28332711
interesante theorien op die site scorp
pi_28332721
ja idd
check it out !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:04:25 #184
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28332816
zit nu de theorie te lezen over The Great Floods. goed onderbouwd, maar klopt niet helemaal heb ik het idee. hij claimt dat het een test is en als we slagen dat we ge adopteerd worden door een ras met een hogere intelligentie die hij "The watchers"noemt.

maar die floods zijn niks meer dan opruimingen. overtollige zielen terug halen om ze elders weer te incarneren om daar de balans te herstellen en hier te behouden.

die gozer doet ook alsof alles in de sterren gelinked is met arnold zwarzenegger
pi_28332874
In feite denkt hij gewoon luidop ... pas nadat de feiten zich voorgedaan hebben kan hij een patroon zoeken, en als het nodig is corrigeert hij zichzelf.
Hij wil niet echt een Nostradamus ofzo zijn hoor.
Maar het is verdomd interessant om te blijven volgen ...
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:07:36 #186
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28332927
het zijn inderdaad interesante gedachten om te lezen
pi_28332966
Eindelijk es iemand met wie ik hierover op een normale manier kan converseren ...

Ik heb er al es een topic over willen starten maar ik huiver al bij de gedachte aan al de belachelijke reacties die ik zou krijgen.
Fok is hier niet rijp voor
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:09:32 #188
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28333000
vind die time river theory toch het meest interesante.
pi_28333041
Ja is een boek van hem.
Gans de Nijl is als een tijdlijn van onze geschiedenis ....
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:12:22 #190
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28333104
is wel lachen. mensen, iedereen met hun eigen theory in wat voor gebied dan ook, komen allen uit op de volgende evolutie stap van de mens naar een hoger bewustzijn. zowel technologisch als spiritueel
pi_28333162
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:08 schreef UncleScorp het volgende:
Eindelijk es iemand met wie ik hierover op een normale manier kan converseren ...

Ik heb er al es een topic over willen starten maar ik huiver al bij de gedachte aan al de belachelijke reacties die ik zou krijgen.
Fok is hier niet rijp voor
belachelijke reacties krijg je toch wel....
Die moet je er voor je zel fgewoon uitfilteren...
Denk dat je best eens verbaasd zou kunnen staan hoeveel mensen hier serieus op in willen gaan... Of erdoor aan het denken worden gezet!
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:16:33 #192
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28333249
heb het gebookmarked om later te lezen als ik meer tijd heb. delen van die River of Time Theory zijn hetzelfde wat ik samen met iemand anders ook had bedacht 2-3 jaar trug.
pi_28334807
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:13 schreef vamperotica het volgende:
belachelijke reacties krijg je toch wel....
Die moet je er voor je zel fgewoon uitfilteren...
Denk dat je best eens verbaasd zou kunnen staan hoeveel mensen hier serieus op in willen gaan... Of erdoor aan het denken worden gezet!
Misschien waag ik me er ooit wel es aan ...
pi_28337101
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Misschien waag ik me er ooit wel es aan ...
Why not....... patronen......zie ze overal om me heen. de hele wereld bestaat uit patronen. Wil juist graag weten hoe anderen dat zien en andere theorieen lezen.
Start dat topic. Als wij er klaar voor zijn is dat alles dat Fok! nodig heeft
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:31:23 #195
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28338443
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef Enyalius het volgende:
vegetariers

de natuur maakt niet voor niks vlees aan voor ons.
in den beginnen leefde de planten en bomen, dier en mens samen. allen profiteerde van elkaar.

tot de mens dus alles begon te onderdrukken en uitbuiten. sindsdien is het nooit meer goedgekomen met ons

die gasten die steeds konijnenvoer eten komen aardig wat te kort wat betreft voedingsstoffen. ze zullen dus zwaar aan de vitamine pillen zitten. heb echt medelijden met dat soort figuren
is dat zo , heb je medelijden met mij?
ik eet nooit vlees , nooit vis , nooit kaas , nooit boter , nooit eieren
drink ook nooit melk.
en nee ik doe dit niet vrijwillig , ik ben allergisch voor die troep , word zwaar misselijk als ik het eet/drink

ben ik in slechte staat?
eet ik veel vitaminen?
nee.

dus kom niet met dat soort botkoppige nposts aan zetten
ben anders van je gewend.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:38:58 #196
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28338723
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

is dat zo , heb je medelijden met mij?
ik eet nooit vlees , nooit vis , nooit kaas , nooit boter , nooit eieren
drink ook nooit melk.
en nee ik doe dit niet vrijwillig , ik ben allergisch voor die troep , word zwaar misselijk als ik het eet/drink

ben ik in slechte staat?
eet ik veel vitaminen?
nee.

dus kom niet met dat soort botkoppige nposts aan zetten
ben anders van je gewend.
allergisch voor eiwitten ?

Lastig lijkt me dat met het kiezen van voeding.
Houden de mensen die je voeding bezorgen hier wel rekening mee ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28339337
BG ... er is toch wel verschil tussen mensen die er allergisch voor zijn en mensen die het uit zogezegde overtuiging doen ... uit liefde voor het dier maar planten mogen er wel aan geloven ?
pi_28339466
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:54 schreef UncleScorp het volgende:
BG ... er is toch wel verschil tussen mensen die er allergisch voor zijn en mensen die het uit zogezegde overtuiging doen ... uit liefde voor het dier maar planten mogen er wel aan geloven ?
Laatst ontmoette ik iemand die geen honing at omdat ie dan het product van de noeste arbeid van het bijenvolk opvrat en dat wilde hij niet. Toen heb ik hem ook gezegd dat een plant een levend wezen is end at ie dan maar dood moest gaan van de honger of van de lucht moest leren leven. En ook de lucht is lastig. God weet wat voor een organismen je dagelijks inademt. Lopen laat dan ook maar gelijk. Hoeveel microben kill je met een voetstap?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28339478
en BG ... denk jij dat de Fokkers klaar zijn voor een topic over Goro ?
pi_28343651
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:59 schreef Enyalius het volgende:
zo druk is het ook weer niet. ik plan alles in korte tijd, ff explosief bezig zijn. en de rest lekker chillen
Zelfde hier. Altijd hollen of stilstaan.
Net gehold. Sta nu weer stil
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')