abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:00:23 #151
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28330813
is er ook.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_28330884
Ja, dus leve de vegetariërs
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:04:14 #153
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28330933
vegetariers

de natuur maakt niet voor niks vlees aan voor ons.
in den beginnen leefde de planten en bomen, dier en mens samen. allen profiteerde van elkaar.

tot de mens dus alles begon te onderdrukken en uitbuiten. sindsdien is het nooit meer goedgekomen met ons

die gasten die steeds konijnenvoer eten komen aardig wat te kort wat betreft voedingsstoffen. ze zullen dus zwaar aan de vitamine pillen zitten. heb echt medelijden met dat soort figuren
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:10:48 #154
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28331127
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef Enyalius het volgende:
die gasten die steeds konijnenvoer eten komen aardig wat te kort wat betreft voedingsstoffen. ze zullen dus zwaar aan de vitamine pillen zitten. heb echt medelijden met dat soort figuren
Hoeft niet hoor, als ze dat er nou voor over hebben? Niemand die ze dwingt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_28331157
Medelijden nu niet direct ... maar ze moeten dus niet zitten zeveren dat het voor het welzijn van de dieren is, als je bedenkt dat planten ook leven.
Trouwens, die dieren worden er speciaal voor gekweekt ... moest niemand vlees eten, zouden die dieren er ook niet zijn.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:13:13 #156
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331210
ik dwing ze niet. maar ik vind het nog steeds zielig op dezelfde schaal als neo-nazi's. enige verschil is dat vegetariers niet zo agresief zijn en zich opdwingen maar das mijn mening

omdat planten minder tekenen van leven tonen is het natuurlijk niet zo erg om die op te eten. maar ja hun zijn er tevens ook voor om het leven hier instant te houden.

maar je moet alles in mate doen heh, dat vergeten nog al veel
pi_28331225
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef Enyalius het volgende:
vegetariers

de natuur maakt niet voor niks vlees aan voor ons.
in den beginnen leefde de planten en bomen, dier en mens samen. allen profiteerde van elkaar.

tot de mens dus alles begon te onderdrukken en uitbuiten. sindsdien is het nooit meer goedgekomen met ons
Iemand noemde mij laatst een vagueatarian. Dit omdat ik wel vlees eet af en toe maar dan van niet bio-industrie. Maar ook door mijn tic; ik kan sinds ik ooit zwanger raakte geen dood rauw vlees zien of ruiken zonder te walgen van de geur en het gevoel.

Ik vind het wel heel erg walgelijk om te zien dat er dagelijk varkens onder afgrijselijke omstandigheden naar het slachthuis gevoerd worden. En ze weten wat ze te wachten staan. Het geeft me echt iedere dag een pijnlijke steek.

In Afrika is dat anders. Je zoekt een dier uit en dat wordt heel snel geslacht en verwerkt. Smaakt ook heel anders. Hoewel ik moet toegeven dat ik nog groen word bij de herinnering aan een schaap. Het slachten op zich vond ik niet walgelijk zoals het ging. maar toen later alles verwerkt werd terwijl de kop met glazige ogen op het dressoir lag toe te kijken werd ik niet goed. En de lucht!!!!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28331226
Enyalius ... als jij toch al je antwoorden uit het astrale haalt ... hoe zit het met aliens en eventueel "contact" ?
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:15:21 #159
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331283
wat wil je precies weten unclescorp?
pi_28331291
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:13 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind het wel heel erg walgelijk om te zien dat er dagelijk varkens onder afgrijselijke omstandigheden naar het slachthuis gevoerd worden. En ze weten wat ze te wachten staan. Het geeft me echt iedere dag een pijnlijke steek.
Ik heb geen problemen met vlees eten, maar idd, de manier van 'verwerking' kan beter. Maar ja, gans de wereld draait om geld en winst, dus alles moet zo goedkoop mogelijk opgelost worden, emoties zijn dan onbestaande ...
pi_28331317
Gewoon ... zijn ze er of hier en wordt er 'binnenkort' misschien contact gemaakt ?
pi_28331381
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
Medelijden nu niet direct ... maar ze moeten dus niet zitten zeveren dat het voor het welzijn van de dieren is, als je bedenkt dat planten ook leven.
Trouwens, die dieren worden er speciaal voor gekweekt ... moest niemand vlees eten, zouden die dieren er ook niet zijn.
Nou ja.... als het om kweek gaat dan zou in jouw visie de hele discussie over klonen en genetische manipulatie en aanverwante zaken ook onnodig zijn. Aangezien dat dan ter dienste staat van de mensheid en er speciaal voor dat doel gekweekt wordt.

Men is gaan kweken voor dat doel. En dat is niet echt nodig op deze schaal. Liever dat dat wezen er niet geweest was dan het lijden dat nu toegebracht wordt. Kun je zeggen dat dat voor het karma van dat bewustzijn nodig is maar ik wil dan toch wel opkomen voor het welzijn van een medewezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28331415
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen met vlees eten, maar idd, de manier van 'verwerking' kan beter. Maar ja, gans de wereld draait om geld en winst, dus alles moet zo goedkoop mogelijk opgelost worden, emoties zijn dan onbestaande ...
Precies.... da's nou juist het hele probleem
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28331487
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:18 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja.... als het om kweek gaat dan zou in jouw visie de hele discussie over klonen en genetische manipulatie en aanverwante zaken ook onnodig zijn. Aangezien dat dan ter dienste staat van de mensheid en er speciaal voor dat doel gekweekt wordt.

Men is gaan kweken voor dat doel. En dat is niet echt nodig op deze schaal. Liever dat dat wezen er niet geweest was dan het lijden dat nu toegebracht wordt. Kun je zeggen dat dat voor het karma van dat bewustzijn nodig is maar ik wil dan toch wel opkomen voor het welzijn van een medewezen.
Heho ... er is wel nog een verschil tussen kweken en clonen of genetisch manipuleren ... ik heb mijn kids ook op de ouderwetse manier gemaakt hoor
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:23:05 #165
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331515
je hebt die gasten die veel mensen omschrijven als "greys". die zijn er zo nu en dan. ze zijn behoorlijk technologisch geavanceerd. ze zijn niet slecht ofzo, maar erg zelfzuchtig en zien ons als een toekomstige dreiging voor hun bestaan. dus komen ze af en toe even wat onderzoekjes doen. ze bewegen zich tussen de 3e en 6e trillings niveau. aangezien de planeet aarde op het moment op 4 zit en sommige mensen op 5 komt het voor dat je ze af en toe gewoon kunt zien en andere keren niet.

dan zijn er de ancturians. die zijn aardig en spiritueel veel verder dan ons. en ook technologisch gezien. ze zijn hier om ons verder te helpen en te begeleiden met onze volgen evolutie stap. een aantal van hun zielen zijn geincarneerd in mensen lichamen en dus opgevoed als "reguliere" kinderen. dus je weet niet eens dat ze hier zijn tenzij je ze tegenkomt op het astrale. en een aantal van die graancirkels zijn van hun afkomstig, zoals je kunt lezen uit een andere draad van mij.. ze gaan hoogstwaarschijnlijk binnen nu en 10 jaar bewust contact maken, maar quote me hier niet op deze gasten zitten qua trillings nivea veel hoger dan ons, je kunt ze voorlopig nog niet zien in deze werkelijkheid.

er zijn nog veel meer rassen (ik ken ze verre van allemaal), maar daar weet ik niet van of ze hier naar toe gaan komen of niet. voorlopig niet. dus geen reptillians, geen Ancients die in het centurm van de aarde wonen en dat soort dingen.

geruchten van bepaalde mensen is dat er The Ancients in de core van de aarde wonen met 1 of andere machine die er voor zorgt dat zielen niet kunnen ontsnappen. dat reptillians hun slaven zijn. en leuke complot twist dat ze de amerikaanse overheid gebruiken om een nieuwe NWO op te richten. dat er een conflict gaande is tussen The ancients en the greys maar dat er dan een nep invasie komt die de NWO start. maar dat geloof ik niet aangezien ik er niks over kan vinden dat concreet is. ben niks tegen gekomen in het centrum van Gaia.

[ Bericht 6% gewijzigd door Enyalius op 29-06-2005 11:28:43 ]
pi_28331571
Ok thx ... kan ik weer ff verderpuzzelen met alle andere info die ik zoal gelezen heb ...
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:26:45 #167
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331639
ik heb liever dat we niet gedaan hadden wat we vroeger deden. alles jagen tot het uitgestorven was. dat was de natuurlijke weg en we namen alleen wat we nodig hadden. de huiden en alles van het dier werd gebruikt. nu heb je instant dieren waar alleen het vlees van gebruikt wordt en de rest niet. veel gaat verloren. en daarnaast inderdaad, de wereld draait om geld en macht en niet om wat juist is. alles heeft zijn prijs en je kunt er niet onderuit.

over de medische wetenschap....het is leuk en aardig maar ik heb daar zeer veel morele vraagtekens bij
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:29:02 #168
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331722
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:25 schreef UncleScorp het volgende:
Ok thx ... kan ik weer ff verderpuzzelen met alle andere info die ik zoal gelezen heb ...
leef je uit. ik ga even douchen
pi_28331724
@Enyalius....

Je zegt in t topic over geldvragende paragnosten enzo dat je maar in de buurt van een boek hoeft te komen om te weten of er onzin in staat....

Nou ben ik zomaar nieuwsgierig, of je dat ook hebt met zeg maar topics..... En de starters daarvan. Of gaat dat een beetje ver?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_28331771
Enyalius ... je haalt dus je info uit het astrale ipv uit films, boeken enz.
Zou je eventueel kunnen geloven dat alles wat er gebeurt op de wereld ook een soort patroon volgt met eventuele hidden messages ?
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:30:59 #171
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331785
ik heb het met zo'n beetje alles dus ook met teksten die ik online lees. de topic waar ik niet in reageer zijn degene waar ik dus koppijn van krijg. komt ook wel eens voor dat halverwege zo'n draad er een verandering plaatsvind met de teksten en dingen die geplaatst worden. dan stop ik ook met lezen en deelnemen.

maar als ik weet dat het gewoon gezellig ouwehoeren is of een stripboek, dan weet je al dat het onzin is en krijg ik er bewust geen hoofdpijn van.
pi_28331844
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef Enyalius het volgende:
ik heb liever dat we niet gedaan hadden wat we vroeger deden. alles jagen tot het uitgestorven was. dat was de natuurlijke weg en we namen alleen wat we nodig hadden. de huiden en alles van het dier werd gebruikt. nu heb je instant dieren waar alleen het vlees van gebruikt wordt en de rest niet. veel gaat verloren. en daarnaast inderdaad, de wereld draait om geld en macht en niet om wat juist is. alles heeft zijn prijs en je kunt er niet onderuit.

over de medische wetenschap....het is leuk en aardig maar ik heb daar zeer veel morele vraagtekens bij
Vraagtekens bij de medische wetenschap en verder bij bijna alles in het huidige systeem. En het is allemaal zo ingewikkeld geworden dat de hele mensheid er met open ogen intrapt. Viva het simplisme. Dan kun je door de bomen het bos tenminste nog zien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28331942
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef Enyalius het volgende:
ik heb het met zo'n beetje alles dus ook met teksten die ik online lees. de topic waar ik niet in reageer zijn degene waar ik dus koppijn van krijg. komt ook wel eens voor dat halverwege zo'n draad er een verandering plaatsvind met de teksten en dingen die geplaatst worden. dan stop ik ook met lezen en deelnemen.

maar als ik weet dat het gewoon gezellig ouwehoeren is of een stripboek, dan weet je al dat het onzin is en krijg ik er bewust geen hoofdpijn van.
Dat is het leuke aan dit topic.... tussen het ouwehoeren door worden er ook interessante dingen besproken. Gewoon het leven. Het leven is geen topic waarin maar een ding besproken mag worden maar een afwisseling van serieuze en minder serieuze zaken die allemaal even belangrijk zijn in hun functie. Net als de planten en dieren waar we het over hebben.

Dat bedoe ik ook met siplisme. Kleine systemen kun je in het groot zien. Merk dat het niet wezenlijk verschilt.

Vaag he! Ik ben wat vaag vandaag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:36:21 #174
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331951
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef UncleScorp het volgende:
Enyalius ... je haalt dus je info uit het astrale ipv uit films, boeken enz.
Zou je eventueel kunnen geloven dat alles wat er gebeurt op de wereld ook een soort patroon volgt met eventuele hidden messages ?
zo kom ik niet aan douchen toe

ja er zitten patronen in. tegenwoordig ontvangen steeds meer mensen onbewust berichten. helaas zijn er veel mensen die het nog niet horen en kunnen begrijpen dus geven ze er hun eigen twist aan. of maken ze onbewust een film met gates er in naar bepaalde plekken in het astrale.

andere vorm van hidden messages zijn afkomstig van je beschermers en gidsen. de manier dat jij een bericht ontvangt verschilt per persoon. de een ziet een aaneenvolging van gebeurtenissen als bericht, anderen schrijven teksten of zijn kunstenaars die iets schilderen en daar iets uit halen. is maar net wat jouw persoonlijk aanspreekt en dat wordt gebruikt om met jouw te communiceren. zo heb ik vaak dat ik muziek luister, maar dan luister ik niet echt meer en uit het niets springen bepaalde woorden er uit die ik dan oppik.

zoals "ben ik nu verliefd op die meid?" en dan komt er een tekst voorbij "this is not love" heel banaal maar wel duidelijk

of er hidden messages zitten in muziek nummers die je alleen hoort als je het achteruit afspeeld, nee dat geloof ik niet. dat ze diepere betekenissen hebben dat wel. maar ja dat weet iedereen, niet alles wat gezongen word is meteen wat het is. zo werd er in het verleden vaak gezongen over iets dat eigenlijk over drugs ging weet je
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:43:23 #175
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28332132

* Mirage leest mee en vindt het een leuke discussie !

Ik heb helaas nu niet de tijd/concentratie om inhoudelijk te reageren... ben eten aan het maken ( oma haalt zoontje van school) .

Maar leuk hoor !
Eigenlijk vind ik deze gesprekken/discussie al een eigen topic waard, waarschijnlijk krijg je dan ook nóg meer reacties. niet iedereen leest het ouwehoer topic.
En mensen verwachten zéker niet dat hier een serieus gesprek gevoerd wordt.

* Mirage gaat verder met stiekem lurken

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')