abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:30:43 #251
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28367409
nee alleen wat slap en dampend geouwehoer
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_28367643
Astraal reizen ... vragenboekje nr 2

Als je dan reist ... is de wereld dan hetzelfde als nu ? Zelfde huizen, straten ? Kan je mensen bewust maken van je aanwezigheid ? Kan je iets tastbaars aanraken of meenemen ?
enz enz
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28367647
Dampend????
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28367840
Enyalius needs an avatar
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28367879
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:38 schreef nokwanda het volgende:
Dampend????
Hij bedoelt wss die toestanden van daarnet ... dampende nokwanda .. .dampende broek ... etc
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:08:28 #256
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28368597
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:38 schreef UncleScorp het volgende:
Astraal reizen ... vragenboekje nr 2

Als je dan reist ... is de wereld dan hetzelfde als nu ? Zelfde huizen, straten ? Kan je mensen bewust maken van je aanwezigheid ? Kan je iets tastbaars aanraken of meenemen ?
enz enz
ja je kan reizen door deze werkelijkheid. jouw aanwezigheid is hetzelfde als die van een geest, in princiepe. zelfde wereld en straten en objecten in huizen. je gaat door muren en alles heen en ziet alle entiteiten en zielen die er zijn. je kunt met het hogere bewustzijn van iemand communiceren zonder dat ie het door heeft. je kan dingen proberen te bewegen, maar dat is mij nog niet gelukt, in theorie is het wel mogelijk maar heb je veel energie voor nodig. dus iets tastbaars aanraken en meenemen is uigelegd.

maar als ik astraal reis ga ik niet in deze wereld rondhangen aangezien ik al weet hoe het werkt.

ik heb een avatar sterk met energie, maar ik kan hem niet aanpassen dat ie hier geaccepteerd wordt.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_28368848
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:08 schreef Enyalius het volgende:
je kunt met het hogere bewustzijn van iemand communiceren zonder dat ie het door heeft.
Communiceren ? Informatie vragen of een babbeltje over het weer ?
Kan je dan als het ware niet mensen beïnvloeden, wanneer die dan weer onbewust hun hogere bewustzijn 'raadplegen', krijgen ze info/advies die jij tegen dat hogere bewustzijn van die persoon gezegd had ?

Jij kiest voor een andere wereld ... vertel daar anders es iets kort over. Kan je daar iets mispeuteren of kan je niet vastgeraken ofzo ?

Als ik je verveel zeg je het maar hé
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:24:08 #258
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28369089
je kan ze alles vragen en zeggen wat je wilt. maar als je dingen gaat zeggen om iemand te misleiden moet je rekening houden met karma en de gevolgen van je acties. je speelt immers met iemands vrije wil. mag het gerust doen, maar besef wel de gevolgen en eventuele straffen.

andere werelden. je kan in deze (fysieke) werkelijkheid blijven en reizen diep in de aarde, of diep in de oceanen, je kunt het melkwegstelsel wat beter bekijken en de planeten gewoon op gaan. als je geoefend bent en snel genoeg heb leren reizen zul je naar de andere kant van het universum kunnen gaan. mensen denken dat het nooit stapt. tot je op de rand zit maar het is net zoals de aarde. als je aan het eind van de ene kant zit kom je aan de andere kant weer uit.

er zijn planeten die verder ontwikkeld zijn dan ons. hun trillings niveau is dan gelijk of hoger dan jouw trillings niveau als je astraal bent. dan kun je wel objecten van hun samenleving vastpakken. of je ze ook mee kunt nemen weet ik niet, probeer het uit zou ik zeggen.

maar je kunt ook naar het astrale vlak gaan. dat word gezien als The afterlife. daar zijn de meeste dingen die interesant zijn te vinden. en ook de meeste kennis.
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:30:47 #259
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28369323
wat forum plaatjes http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Forum%20GFX/

mijn fav

ik ben ook creatief met photoshop en 3dstudiomax
pi_28369499
ik ouwehoer wel luchtig tussendoor. Om ervoor te zorgen dat het licht en luchtig blijft.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:36:11 #261
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28369511
de zachte bros vulling?
pi_28369669
3dstudio wou ik altijd graag gekund hebben, maar kheb zo nooit een werkende versie + key gevonden
En photoshop rules
pi_28369742
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:

mijn fav
[afbeelding]

Mooi....
ik word er alleen een beetje duizelig van
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_28369792
En het astraal reisbureau ... ik blader nog wel even in de foldertjes ... ik zie het niet zo direct lukken bij mij
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:46:49 #265
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28369884
haastige spoed is zelden goed. wat een cliché zeg

ik verkoop nog reizen naar Vesuvius. de bergen zijn erg mooi dit seizoen. voor maar 1 ziel mag je er heen
pi_28369997
De Vesuvius hebben we gezien tijdens onze huwelijksreis naar Sorrento
pi_28370051
ah en meneer is van zwijndrecht ?
Ik van St-Niklaas
pi_28370079
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:46 schreef Enyalius het volgende:
haastige spoed is zelden goed. wat een cliché zeg

ik verkoop nog reizen naar Vesuvius. de bergen zijn erg mooi dit seizoen. voor maar 1 ziel mag je er heen
Kan t ook op afbetaling?
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:53:34 #269
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28370114
mijn heer is van zwijndrecht ja
weet alleen niet wie hij is, maar loopt hier ergens verdwaalt rond.
oh kijk daar is ie...zie zijn kop al door de muur komen nu de rest nog
pi_28370123
Kan je je ziel verkopen aan de 'duivel' zoals gezegd wordt ?
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:56:18 #271
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28370217
hehe wil je dat? ja je kan je ziel "weggeven" aan een entiteit/godheid. dit gebeurt door een bloed offer, met je eigen bloed, aan die godheid. je hebt je ziel dan gegeven aan die godheid en bent dus voor eeuwigheid in dienst van die godheid.

dat is me even duidelijk gemaakt toen ik voor de lol op het punt stond wat bloed te doneren voor een ritueel. en nee je krijgt er geen leuke bonussen voor in de ruil
pi_28370275
weggeven ?
hoho
niets voor niets
wat krijg in de plaats ?

just curious
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:59:55 #273
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28370347
je krijgt niks. je bent dan een eeuwige slaaf van de godheid waar je je ziel aan gegeven hebt. hij/zei is je nieuwe meester(es) kinky huh
pi_28370363
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:56 schreef Enyalius het volgende:
hehe wil je dat? ja je kan je ziel "weggeven" aan een entiteit/godheid. dit gebeurt door een bloed offer, met je eigen bloed, aan die godheid. je hebt je ziel dan gegeven aan die godheid en bent dus voor eeuwigheid in dienst van die godheid.

dat is me even duidelijk gemaakt toen ik voor de lol op het punt stond wat bloed te doneren voor een ritueel. en nee je krijgt er geen leuke bonussen voor in de ruil
Voor eeuwig....????

Nee, dank je vriendelijk!!!
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:01:57 #275
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28370437
ik dacht precies hetzelfde erotisch vampiertje

alhoewel, mijn ziel aan de godin der liefde geven klinkt aanlokkelijk
pi_28370503
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:01 schreef Enyalius het volgende:
ik dacht precies hetzelfde erotisch vampiertje
Tja... Hoe zeggen ze dat ook alweer....

Great minds....?

pi_28370582
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:

mijn fav
[afbeelding]

3dstudiomax....... mijn nageslacht geilt daarop. ook op de stijl van je plaatjes. Zal het hem morgen eens laten zien. Hij maakt dat soort dingen ook wel eens. (mijn kleine nerd)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28370609
Nou je sprak eerder over die kracht/macht om te vergeven ... misschien dat je ook andere krachten/machten kon verkrijgen ?
Ge moet het niet te duister ofzo gaan zoeken hoor.
Bijvoorbeeld ... ik heb altijd graag muziek gespeeld, maar sinds de komst van de pc, internet, ... vrouw en kids is dat zowat stilgevallen. Al dat gerief staat hier te bestoffen ...

Mja, waar wou ik nu eigenlijk naartoe ? hm
Het is hier toch ouwehoer dus laat ik 'm lekker staan
pi_28370643
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:56 schreef Enyalius het volgende:

Doet me sterk denken aan menstruatiebloedrituelen en de taboes daaromheen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28370678
Soit, ik ga nog wat tegen 't vrouwke plakken in de zetel en dan gaan pitten.
Morgen nog een drukke dag.
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:13:14 #281
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28370843
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Doet me sterk denken aan menstruatiebloedrituelen en de taboes daaromheen.
vertel vertel. ik hou wel van taboes

slaap ze scorp zie je morguh wel
pi_28370908
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:08 schreef UncleScorp het volgende:
Soit, ik ga nog wat tegen 't vrouwke plakken in de zetel en dan gaan pitten.
Morgen nog een drukke dag.
truste!!
pi_28371239
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef Enyalius het volgende:

[..]

vertel vertel. ik hou wel van taboes

slaap ze scorp zie je morguh wel
plakse Scorp!!!

okay.... taboes....... nou ja..... euh........ zijn van die vrouwendingen......
Een man menstruatiebloed door het eten doen om hem aan je te binden. dat deed me denken aan dat bloedoffer om jezelf eeuwig te geven.

Maar dat is letterlijk linke soep. Ten eerste is het dan niet meer vrijwillig maar een gedwongen gebondenheid en dat stinkt al imo.
En wat als het nou niet blijkt te zijn wat je ervan gehoopt had maar je hebt het wel met een bloedoffer bezegeld........ Neee..... ik ben erg impulsief maar zo ver zou ik toch niet gaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:27:01 #284
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28371332
tja is inderdaad link/ gelukkig betekend married untill death do us part ook niks meer tegenwoordig. dus als je je zielen echt met elkaar wilt verbinden heb je toch iets nodig met wat meer diepgang dan een kerkelijke trouwerij. en ik kan me geen hoogpriesteres vinden in deze tijd
pi_28371389
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:27 schreef Enyalius het volgende:
tja is inderdaad link/ gelukkig betekend married untill death do us part ook niks meer tegenwoordig. dus als je je zielen echt met elkaar wilt verbinden heb je toch iets nodig met wat meer diepgang dan een kerkelijke trouwerij. en ik kan me geen hoogpriesteres vinden in deze tijd
Ach.. Die lopen er hier zat rond schijnt...
pi_28371471
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:27 schreef Enyalius het volgende:
Ach nee, trouwen doe je niet met een papiertje maar met je hart en ziel. Een verbintenis is een zaak van de ziel en daar heeft geen priester de macht toe om het meer of minder waard te maken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28371536
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ach.. Die lopen er hier zat rond schijnt...
Wat? Hogepriesters?? Tell me!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28371597
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat? Hogepriesters?? Tell me!
ja, kijk... daar gaat het bij mij altijd fout....

Ik ben ene beetje vergeetachtig ofzo...
Ik weet het wel, maar hoe, wat waar en waarom????
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:35:18 #289
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28371600
geef me een lisjtje met adressen. ga ik ze stalken
als ze jong zijn tenminste
pi_28371740
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:35 schreef Enyalius het volgende:
geef me een lisjtje met adressen. ga ik ze stalken
als ze jong zijn tenminste
Sommige zien er iig wel jong uit.... Of ze dat ook zijn????
pi_28372115
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:40 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Sommige zien er iig wel jong uit.... Of ze dat ook zijn????
Op het moment dat je ritueel de liefde met ze wilt bedrijven veranderen ze in een oud wijf

Enyalius.... je kunt natuurlijk ook wat wiccakringen aflopen op jacht naar priesteressen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:24:53 #292
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28373159
wicca...in dat geval ken ik er al een paar...hmm met 1 heb ik al...als ik haar es lief aan kijk mischien dat ze het dan voor me doet. zo'n ziele verbintenis met iemand maken. maar dan is de vraag. wil ik wel met iemand voor alle eeuwigheid samen zijn. en die ziel in elk leven weer tegen komen :S

wat heb je elkaar na 40 jaar huwelijk nog te zeggen? laat staan 400 jaar ronddwalen doorhet universum.

zie je het al voor je? "ik trek hier een streep. dit is mijn helft van het universum, das de jouwe. en ik wil je de komende milennia niet meer zien klootzak"
pi_28373309
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef Enyalius het volgende:
wicca...in dat geval ken ik er al een paar...hmm met 1 heb ik al...als ik haar es lief aan kijk mischien dat ze het dan voor me doet. zo'n ziele verbintenis met iemand maken. maar dan is de vraag. wil ik wel met iemand voor alle eeuwigheid samen zijn. en die ziel in elk leven weer tegen komen :S

wat heb je elkaar na 40 jaar huwelijk nog te zeggen? laat staan 400 jaar ronddwalen doorhet universum.

zie je het al voor je? "ik trek hier een streep. dit is mijn helft van het universum, das de jouwe. en ik wil je de komende milennia niet meer zien klootzak"
LOL
Als je iemand tegenkomt met wie je dat wel wilt dan voel je dat vanzelf. En als je jezelf dan ook niet beperkt tot die 30 jaar dan misschien ook nog wel in dit leven. En anders doe je alles maar verder astraal.

je schrijft: met een heb ik al.....
Met heb je wat....?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28373323
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef Enyalius het volgende:

Je kunt zoveel met elkaar delen zonder "vervelend" aan elkaar vast te zitten....
En ach... Als je elkaar een paar x per leven tegen komt.... Dan blijft het nog leuk toch?
pi_28373381
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Je kunt zoveel met elkaar delen zonder "vervelend" aan elkaar vast te zitten....
En ach... Als je elkaar een paar x per leven tegen komt.... Dan blijft het nog leuk toch?
I disagree.
Als het lekker is (op welk niveau dan ook) smaakt het naar meer.
Maar misschien ben ik dan toch nog verslavingsgevoelig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28373447
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

I disagree.
Als het lekker is (op welk niveau dan ook) smaakt het naar meer.
Maar misschien ben ik dan toch nog verslavingsgevoelig.
Maar geldt dat ook nog als je voor altijd en eeuwig dag in dag uit bij elkaar zou zijn?
pi_28373584
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:34 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar geldt dat ook nog als je voor altijd en eeuwig dag in dag uit bij elkaar zou zijn?
Geen idee.
iig heb ik niet de neiging om een geliefde for granted te nemen. Dus het zou best kunnen dat het bijzonder blijft. Zelfs op dat niveau. Immers....... je kunt nooit alleen maar bij elkaar zijn. Er zijn altijd andere dingen te doen met andere entiteiten. Maar dan altijd weer bij elkaar komen...... als het me gegeven is.

*wil naar bed. Maar door mijn open raampie komt een heerlijke bloemenlucht naar binnen en ik wil niet weg van dit plekje om er maar van te blijven genieten.*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:41:06 #298
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28373683
ik ga nog niet naar bed. zit in een interesante discussie op msn
pi_28373763
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef Enyalius het volgende:
ik ga nog niet naar bed. zit in een interesante discussie op msn
Met een leuk heksje?

Hey.... deze zit bijna vol. Wie opend een nieuwe?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:53:11 #300
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28374081
ik zal het wel openen
en nee het is niet met een heksje.

met een gozer. hij en ik zitten op dezelfde lijn maar toch ook weer niet. hij is af en toe net zo arrogant als ik in de forum posts van mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')