Hij bedoelt wss die toestanden van daarnet ... dampende nokwanda .. .dampende broek ... etcquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:38 schreef nokwanda het volgende:
Dampend????
ja je kan reizen door deze werkelijkheid. jouw aanwezigheid is hetzelfde als die van een geest, in princiepe. zelfde wereld en straten en objecten in huizen. je gaat door muren en alles heen en ziet alle entiteiten en zielen die er zijn. je kunt met het hogere bewustzijn van iemand communiceren zonder dat ie het door heeft. je kan dingen proberen te bewegen, maar dat is mij nog niet gelukt, in theorie is het wel mogelijk maar heb je veel energie voor nodig. dus iets tastbaars aanraken en meenemen is uigelegd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:38 schreef UncleScorp het volgende:
Astraal reizen ... vragenboekje nr 2
Als je dan reist ... is de wereld dan hetzelfde als nu ? Zelfde huizen, straten ? Kan je mensen bewust maken van je aanwezigheid ? Kan je iets tastbaars aanraken of meenemen ?
enz enz
Communiceren ? Informatie vragen of een babbeltje over het weer ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:08 schreef Enyalius het volgende:
je kunt met het hogere bewustzijn van iemand communiceren zonder dat ie het door heeft.
Mooi....quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
wat forum plaatjes http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Forum%20GFX/
mijn fav
[afbeelding]
ik ben ook creatief met photoshop en 3dstudiomax
Kan t ook op afbetaling?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:46 schreef Enyalius het volgende:
haastige spoed is zelden goed. wat een cliché zeg
ik verkoop nog reizen naar Vesuvius. de bergen zijn erg mooi dit seizoen. voor maar 1 ziel mag je er heen
Voor eeuwig....????quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:56 schreef Enyalius het volgende:
hehe wil je dat? ja je kan je ziel "weggeven" aan een entiteit/godheid. dit gebeurt door een bloed offer, met je eigen bloed, aan die godheid. je hebt je ziel dan gegeven aan die godheid en bent dus voor eeuwigheid in dienst van die godheid.
dat is me even duidelijk gemaakt toen ik voor de lol op het punt stond wat bloed te doneren voor een ritueel. en nee je krijgt er geen leuke bonussen voor in de ruil
Tja... Hoe zeggen ze dat ook alweer....quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:01 schreef Enyalius het volgende:
ik dacht precies hetzelfde erotisch vampiertje![]()
3dstudiomax....... mijn nageslacht geilt daarop. ook op de stijl van je plaatjes. Zal het hem morgen eens laten zien. Hij maakt dat soort dingen ook wel eens. (mijn kleine nerd)quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
wat forum plaatjes http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Forum%20GFX/
mijn fav
[afbeelding]
ik ben ook creatief met photoshop en 3dstudiomax
Doet me sterk denken aan menstruatiebloedrituelen en de taboes daaromheen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:56 schreef Enyalius het volgende:
hehe wil je dat? ja je kan je ziel "weggeven" aan een entiteit/godheid. dit gebeurt door een bloed offer, met je eigen bloed, aan die godheid. je hebt je ziel dan gegeven aan die godheid en bent dus voor eeuwigheid in dienst van die godheid.
dat is me even duidelijk gemaakt toen ik voor de lol op het punt stond wat bloed te doneren voor een ritueel. en nee je krijgt er geen leuke bonussen voor in de ruil
vertel vertel. ik hou wel van taboesquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doet me sterk denken aan menstruatiebloedrituelen en de taboes daaromheen.
truste!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:08 schreef UncleScorp het volgende:
Soit, ik ga nog wat tegen 't vrouwke plakken in de zetel en dan gaan pitten.
Morgen nog een drukke dag.
plakse Scorp!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef Enyalius het volgende:
[..]
vertel vertel. ik hou wel van taboes
slaap ze scorp zie je morguh wel
Ach.. Die lopen er hier zat rond schijnt...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:27 schreef Enyalius het volgende:
tja is inderdaad link/ gelukkig betekend married untill death do us part ook niks meer tegenwoordig. dus als je je zielen echt met elkaar wilt verbinden heb je toch iets nodig met wat meer diepgang dan een kerkelijke trouwerij. en ik kan me geen hoogpriesteres vinden in deze tijd
Ach nee, trouwen doe je niet met een papiertje maar met je hart en ziel. Een verbintenis is een zaak van de ziel en daar heeft geen priester de macht toe om het meer of minder waard te maken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:27 schreef Enyalius het volgende:
tja is inderdaad link/ gelukkig betekend married untill death do us part ook niks meer tegenwoordig. dus als je je zielen echt met elkaar wilt verbinden heb je toch iets nodig met wat meer diepgang dan een kerkelijke trouwerij. en ik kan me geen hoogpriesteres vinden in deze tijd
Wat? Hogepriesters?? Tell me!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach.. Die lopen er hier zat rond schijnt...
ja, kijk... daar gaat het bij mij altijd fout....quote:
Sommige zien er iig wel jong uit.... Of ze dat ook zijn????quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:35 schreef Enyalius het volgende:
geef me een lisjtje met adressen. ga ik ze stalken
als ze jong zijn tenminste
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Sommige zien er iig wel jong uit.... Of ze dat ook zijn????
LOLquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef Enyalius het volgende:
wicca...in dat geval ken ik er al een paar...hmm met 1 heb ik al...als ik haar es lief aan kijk mischien dat ze het dan voor me doet. zo'n ziele verbintenis met iemand maken. maar dan is de vraag. wil ik wel met iemand voor alle eeuwigheid samen zijn. en die ziel in elk leven weer tegen komen :S
wat heb je elkaar na 40 jaar huwelijk nog te zeggen? laat staan 400 jaar ronddwalen doorhet universum.
zie je het al voor je? "ik trek hier een streep. dit is mijn helft van het universum, das de jouwe. en ik wil je de komende milennia niet meer zien klootzak"
Je kunt zoveel met elkaar delen zonder "vervelend" aan elkaar vast te zitten....quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef Enyalius het volgende:
wicca...in dat geval ken ik er al een paar...hmm met 1 heb ik al...als ik haar es lief aan kijk mischien dat ze het dan voor me doet. zo'n ziele verbintenis met iemand maken. maar dan is de vraag. wil ik wel met iemand voor alle eeuwigheid samen zijn. en die ziel in elk leven weer tegen komen :S
wat heb je elkaar na 40 jaar huwelijk nog te zeggen? laat staan 400 jaar ronddwalen doorhet universum.
zie je het al voor je? "ik trek hier een streep. dit is mijn helft van het universum, das de jouwe. en ik wil je de komende milennia niet meer zien klootzak"
I disagree.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je kunt zoveel met elkaar delen zonder "vervelend" aan elkaar vast te zitten....
En ach... Als je elkaar een paar x per leven tegen komt.... Dan blijft het nog leuk toch?
Maar geldt dat ook nog als je voor altijd en eeuwig dag in dag uit bij elkaar zou zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I disagree.
Als het lekker is (op welk niveau dan ook) smaakt het naar meer.
Maar misschien ben ik dan toch nog verslavingsgevoelig.
Geen idee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar geldt dat ook nog als je voor altijd en eeuwig dag in dag uit bij elkaar zou zijn?
Met een leuk heksje?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef Enyalius het volgende:
ik ga nog niet naar bed. zit in een interesante discussie op msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |