Wat zijn baardagamen toch? Mirage heeft ze. Jij ook al.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik heb al 3 kids, een maffe kat, een stel baardagamen en een ratteslangetje... Laat die vleermuizen maar buiten rondvliegen!!!
En ik denk dat mn vriendje niet zo blij wordt als ie vampieren in de klerenkast of onder mn bed vindt.....![]()
![]()
![]()
http://img21.exs.cx/img21/6593/10956.jpgquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zijn baardagamen toch? Mirage heeft ze. Jij ook al.
kan em niet zienquote:
Dacht ik ook even. heb hem daar wel gezien en mijn commentaar geschrevenquote:
Tussen Putten en Garderen, bij Drie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef Dr.Campbell het volgende:
Solse Gat? waar is dat eigenlijk?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:
denk dat ik toch niet mee kan hoor , tis me wat tever en lichamelijke klachten irriteren me 24/7
niet zeuren !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:22 schreef Lynx666 het volgende:
M'n ritje terug naar een bed vervalt ineens.![]()
.
Onzeker dus of ik er ben.
je kan wel !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:28 schreef nokwanda het volgende:
O2wwwww, verdomme...... begin nu pas echt te balen dat ik niet kan![]()
dat is jammer BG maar begrijpelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:
denk dat ik toch niet mee kan hoor , tis me wat tever en lichamelijke klachten irriteren me 24/7
Gaat ook niet om spruit. gaat om andere dingenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
je kan wel !
hup bel de oppascentrale of neem je spruit mee !
dat begreep ik eigenlijk alquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat ook niet om spruit. gaat om andere dingen
Moet kijken of ik in overleg dingen wel of niet kan verzettenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat begreep ik eigenlijk al
maar wát kan er nou belangrijker zijn dan met een stel .......... in de regen te gaan zitten.
Mits jouw aanbod nog geldt, ben ik erbij de 9de, Iteejerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:18 schreef iteejer het volgende:
Wat gaat er nu precies gebeuren, wie gaat er mee, wie niet, wie rijdt mee, etc?
[WFL/TRU-MEET] Solse Gat
Oh, ik had geloof ik toendertijd aangegeven wél naar de pre-meet te gaan. (En van daaruit met iemand meerijden naar Putten/SG)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:05 schreef Mirage het volgende:
Lynx666,
Ik zie dat jij vanuit Roosendaal met het ov komt en niet naar de premeet gaat.
Ik kom vanuit Rotterdam met het OV en ga ook niet naar de premeet.
Kan jij via Rotterdam reizen, zodat we verder samen gaan richting Putten ?
Is het mogelijk dat iemand ons in Putten ophaalt ?
oh ! Ik zie het !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Oh, ik had geloof ik toendertijd aangegeven wél naar de pre-meet te gaan. (En van daaruit met iemand meerijden naar Putten/SG)
Tis zaterdagavond, moet je dan werken?quote:Op zondag 3 juli 2005 09:09 schreef vamperotica het volgende:
ik zou wel graag mee willen... Maar ja, werk en kids enzo....![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:50 schreef qu63 het volgende:
nav meerder slowchattopics en een recent bezoek aan het solse gat, is er besloten een meet te houden met WFL én TRU om het "fenomeen" solse gat te verklaren
meer info volgt
Datum : 9 juli 2005
P = gaat mee eten met de pre-meet ; N = doet niet mee met pre-meet ; E = eigen vervoer/rijdt met iemand mee ; O = Komt met OV
Wie komen er?
Alicey PO
ATuin-hek PO
Iteejer PE
jogy E
livEliveD PO
Lupa_Solitaria PO
Lynx666 PO
Mirage NO
qu63 P
Reya PO
ViperDesign PE
Ik kom met de trein naar Utrecht Centraal. Denk dat ik wel bij de pre-meet (vanaf 18.00 uur lijkt me een goed plan) zal zijn. Maar ik kom later deze week nog met een definitief antwoord.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef iteejer het volgende:
Maarrr, lets get in detail
Er is dus een meet en een premeet.
De premeet is in Utrecht, Hoog-Catharijne, de eettent bij de roltrappen naar de uitgang bij de schouwburg en jaarbeurs.
Het planneke is, dat we daar verzamelen en van daaruit met auto's vetrekken.
Vertrek van daar zal ergens rond 2100 zijn; dan zijn we rond 21:15 - 21:30 bij de parkeerplaats Tolnegen op de A1, alwaar we eventueel anderen oppikken die niet met de auto de enge stad in willen.
Direct na die parkeerplaats is de afslag die we moeten hebben.
We zullen dan naar verwachting ergens rond 2230 bij het gat aankomen.
Wie komt waar?
Wie rijdt met wie mee?
Dat lijkt mij geen probleem. Er zijn meer pre-meetgangers die met OV komen. Moi included.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hoe ik vanaf Utrecht naar dat het Solse Gat kom, dat weet ik dus nog niet. Dus als iemand me in de auto kwijt kan. (ik neem niet zoveel ruimte in)
Daarom komen we ook met auto's naar Utrecht hequote:Op zondag 3 juli 2005 13:02 schreef Natalie het volgende:
Ik kom met de trein naar Utrecht Centraal. Denk dat ik wel bij de pre-meet (vanaf 18.00 uur lijkt me een goed plan) zal zijn. Maar ik kom later deze week nog met een definitief antwoord.
Hoe ik vanaf Utrecht naar dat het Solse Gat kom, dat weet ik dus nog niet. Dus als iemand me in de auto kwijt kan. (ik neem niet zoveel ruimte in)
Voor mij hetzelfde. Overigens kom ik vanaf Sneek. Samen treinen?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:02 schreef Natalie het volgende:
Ik kom met de trein naar Utrecht Centraal. Denk dat ik wel bij de pre-meet (vanaf 18.00 uur lijkt me een goed plan) zal zijn. Maar ik kom later deze week nog met een definitief antwoord.
Is goed.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Overigens kom ik vanaf Sneek. Samen treinen?
Het zal ook weer nietquote:Op zondag 3 juli 2005 17:53 schreef Natalie het volgende:
Maar ze zijn dat weekend bezig met het spoor, dus tot Zwolle heb je kans op vertraging (Traject Leeuwarden-Steenwijk en Steenwijk Zwolle). Ik heb er ook last van op het traject Assen-Meppel en Meppel-Zwolle. Extra reistijd is een half uur oid.
Zal je altijd zien, hè. Wil je een keertje weg, werken ze aan het spoor.quote:
Op de een of andere manier had ik at idee opgevat dat de 9e op een doordeweekse dag viel.....quote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Tis zaterdagavond, moet je dan werken?
En kinderen kun je aan een tafelpoot binden, voor een avondje/nachtje gaat dat wel.
Simpel toch? Lieve zusje kan dan mooi oppassenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:01 schreef vamperotica het volgende:
Op de een of andere manier had ik at idee opgevat dat de 9e op een doordeweekse dag viel.....
Maar mijn lieve zusje komt dan langs.....
En de kids zitten de hele week al aan de tafelpoot, die mogen juist ff vrij in het weekeind!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Simpel toch? Lieve zusje kan dan mooi oppassen
Zelfde vraag. Voor mij rijden er treinen na middernacht, maar als we er de hele nacht blijven moet ik nog even een slaapzak zien te regelen, want dan ga ik dus echt wel pitten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef Enyalius het volgende:
blijven we daar hele nacht aangezien er na middernacht geen treinen meer gaan?
Tegen die tijd zitten we al met zijn allen in het gat. Om dan ff naar utrecht te gaan om jou te halen is niet mogelijk. De hele nacht blijven - meestal niet, maar ja alles kan weer anders worden hequote:Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef Enyalius het volgende:
mischien dat...als ik kom...iemand mij tussen 11-11:30 van utrecht ns op kan halen met de auto ? en hoe zit het met de nacht. blijven we daar hele nacht aangezien er na middernacht geen treinen meer gaan?
en telefoon nummer zou makkelijk zijn zodat ik bijtijds kan bellen als ik werkelijk kom of niet.
Ik zou bijna niet geloven dat je 3 kinderen hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Moet ze doen![]()
Kinderen in een kooitje, kelder, drogeren, oppascentrale, weet ik veel..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |