Waar zijn die sterke mannen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
Ook moeten er sterke mannen mee, maar dat is volgens mij niet zo'n probleem met het WFL-publiek dat interesse heeft getoond.
Maar ... maar .. maar... het was zo'n lief tvp'tjequote:Op donderdag 26 mei 2005 16:58 schreef Alicey het volgende:
Je tvp is nu in de eeuwige bittenvelden aan het ronddolen.
slowchat --> [WFL-LFC#95] De S van Sociaal en TRU = waarheid 8-)quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar ... maar .. maar... het was zo'n lief tvp'tje![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:59 schreef Reya het volgende:
Ik kijk liever in een kroeg ipv in een kuil naar onverklaarbare lichtjes...![]()
Ik ga meequote:Op donderdag 26 mei 2005 17:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
je dacht toch niet dat we echt in die kuil gingen zitten? dit is gewoon een excuus om een avond te zuipen, joh
Dan neem je een fles whisky mee.. Sowieso geen slecht idee, want het had waarschijnlijk goed geholpen tegen het verkleumde gevoel in dat bos, met dat noodweer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:59 schreef Reya het volgende:
Ik kijk liever in een kroeg ipv in een kuil naar onverklaarbare lichtjes...![]()
Ik denk het wel, en anders kruip ik gewoon tegen je aan als ik koud en klam blijf.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zorg voor een fles sterke whisky
Is 55.7% sterk genoeg?
Ik ga gewoon tussen Alicey en Doffy inzittenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk het wel, en anders kruip ik gewoon tegen je aan als ik koud en klam blijf.
geen sterkere?`quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zorg voor een fles sterke whisky
Is 55.7% sterk genoeg?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
Ik denk het wel, en anders kruip ik gewoon tegen je aan als ik koud en klam blijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |