Waar zijn die sterke mannen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
Ook moeten er sterke mannen mee, maar dat is volgens mij niet zo'n probleem met het WFL-publiek dat interesse heeft getoond.
Maar ... maar .. maar... het was zo'n lief tvp'tjequote:Op donderdag 26 mei 2005 16:58 schreef Alicey het volgende:
Je tvp is nu in de eeuwige bittenvelden aan het ronddolen.
slowchat --> [WFL-LFC#95] De S van Sociaal en TRU = waarheid 8-)quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar ... maar .. maar... het was zo'n lief tvp'tje![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:59 schreef Reya het volgende:
Ik kijk liever in een kroeg ipv in een kuil naar onverklaarbare lichtjes...![]()
Ik ga meequote:Op donderdag 26 mei 2005 17:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
je dacht toch niet dat we echt in die kuil gingen zitten? dit is gewoon een excuus om een avond te zuipen, joh
Dan neem je een fles whisky mee.. Sowieso geen slecht idee, want het had waarschijnlijk goed geholpen tegen het verkleumde gevoel in dat bos, met dat noodweer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:59 schreef Reya het volgende:
Ik kijk liever in een kroeg ipv in een kuil naar onverklaarbare lichtjes...![]()
Ik denk het wel, en anders kruip ik gewoon tegen je aan als ik koud en klam blijf.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zorg voor een fles sterke whisky
Is 55.7% sterk genoeg?
Ik ga gewoon tussen Alicey en Doffy inzittenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk het wel, en anders kruip ik gewoon tegen je aan als ik koud en klam blijf.
geen sterkere?`quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zorg voor een fles sterke whisky
Is 55.7% sterk genoeg?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
Ik denk het wel, en anders kruip ik gewoon tegen je aan als ik koud en klam blijf.
Ik denk zelf ook niet dat er een echte pasklare verklaring komt die alles verklaart. Sommige dingen zijn denk ik best wel te verklaren. Aan de andere kant is de vraag of een verklaring relevant is. Emoties zijn ook simpelweg te verklaren met chemie, maar het feit dat het verklaarbaar is doet niets af van de "echtheid" van de ervaring.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:21 schreef ReCreative het volgende:
Maar ik ben er voor, in navolging van iteejer, om het dan maar meteen goed wetenschappelijk aan te pakken: onderzoeken, hypothese, voorspellen en dan hup, weer naar het Gat.
Maar eigelijk wil ik het Gat helemaal niet verklaren.
Ga je ook mee Haus? En heb je hypotheses?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:33 schreef Haushofer het volgende:
In de natuur zie je vaak dat de processen die gebeuren wel begrepen worden, maar het uiteindelijke uitrekenen is een hels karwei. Het is dus maar net wat je onder "verklaren" verstaat
Nope. Er is met een beetje goede wil een correlaat aantoonbaar tussen emoties en chemie. Eén van de weinige manieren om processen in het brein te kunnen 'zien' ís echter de chemie. Maw, vrijwel alles zo niet álles heeft een chemische pendant. Kijken we dan niet naar twee aspecten van één en hetzelfde?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:25 schreef Alicey het volgende:
Emoties zijn ook simpelweg te verklaren met chemie, maar het feit dat het verklaarbaar is doet niets af van de "echtheid" van de ervaring.
Laten we eerst nou maar es op het conceptuele vlak iets voorelkaar brouwen, voordat we gaan rekenenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:33 schreef Haushofer het volgende:
In de natuur zie je vaak dat de processen die gebeuren wel begrepen worden, maar het uiteindelijke uitrekenen is een hels karwei. Het is dus maar net wat je onder "verklaren" verstaat
Er is nog geen datum geprikt. Heb je suggesties?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
Laten we eerst nou maar es op het conceptuele vlak iets voorelkaar brouwen, voordat we gaan rekenen
Wanneer is dat feest trouwens..?
Je kijkt misschien naar een bepaald aspect er van, maar het heeft een bepaald verklarend vermogen. Het feit dat iets verklaarbaar is, hoeft echter niet het mysterie er achter weg te halen. Dat is meer wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nope. Er is met een beetje goede wil een correlaat aantoonbaar tussen emoties en chemie. Eén van de weinige manieren om processen in het brein te kunnen 'zien' ís echter de chemie. Maw, vrijwel alles zo niet álles heeft een chemische pendant. Kijken we dan niet naar twee aspecten van één en hetzelfde?
Je beschrijft de 'multi-facedness' van bepaalde fenomenen, en maakt aanschouwelijk hoe de uiterlijk verschillende 'faces' inwendig met elkaar samenhangen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
Je kijkt misschien naar een bepaald aspect er van, maar het heeft een bepaald verklarend vermogen. Het feit dat iets verklaarbaar is, hoeft echter niet het mysterie er achter weg te halen. Dat is meer wat ik bedoel.
Ik denk dat we moeten zien wie er waar vandaan komt, en dan meerij-scenarios etc moeten gaan opzetten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wil best mee dat gat inHangt alleen af van een aantal praktische zaken die ongeveer gelijk zijn aan wat Alicey zei.
Ik denk dat die praktische zaken wel goed gaan komen eigenlijk..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wil best mee dat gat inHangt alleen af van een aantal praktische zaken die ongeveer gelijk zijn aan wat Alicey zei.
Mensen in Utrecht oppikken, zou dat een probleem worden? In dat geval zou iedereen die geen vervoer heeft met OV naar Utrecht kunnen komen. Maken we er een lange meet van..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten zien wie er waar vandaan komt, en dan meerij-scenarios etc moeten gaan opzetten.
Waar ik vandaan kom hangt af van het tijdstip van de meet, en van mijn werk: kan regio rotterdam zijn, maar kan ook regio soest zijn, kan zelfs nog harderwijk zijn.
Ik heb iig een auto met twee achterbanken, dus er kunnen wel wat mensen mee
Dan zit je daar vermoedelijk niet alleen. Want het is een plek die bij allerei heksenclubjes etc ook beroemd is, de kans is groot dat men er de zonnewende gaat vieren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ergens midden in de zomer wanneer het lekker weer is. De midzomernacht, wanneer is die?
Nee, geen probleem. Kunnen we Hoog-Catarijne eerst ff een pre-meet houden in een eettent daar: die kennen de fokkers al jaren, we komen daar steeds. Ook allerlei crewmeets beginnen daar vaakquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:41 schreef Alicey het volgende:
Mensen in Utrecht oppikken, zou dat een probleem worden? In dat geval zou iedereen die geen vervoer heeft met OV naar Utrecht kunnen komen. Maken we er een lange meet van..
Ik ken die tent niet, laat staan al jaren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee, geen probleem. Kunnen we Hoog-Catarijne eerst ff een pre-meet houden in een eettent daar: die kennen de fokkers al jaren, we komen daar steeds. Ook allerlei crewmeets beginnen daar vaak
Daar heb ik betrekkelijk weinig behoefte aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:41 schreef iteejer het volgende:
Dan zit je daar vermoedelijk niet alleen. Want het is een plek die bij allerei heksenclubjes etc ook beroemd is, de kans is groot dat men er de zonnewende gaat vieren.
Dan zit je daar temidden van een hoop gelal en waxinelichtjes rond het water etc.
Ga jij trouwens nog hypotheses bedenken, of ga je gewoon ervaren?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar heb ik betrekkelijk weinig behoefte aan.
Mijn motto is: "Eerst zien, dan analyseren".quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:46 schreef Alicey het volgende:
Ga jij trouwens nog hypotheses bedenken, of ga je gewoon ervaren?
Valt ook wat voor te zeggen natuurlijk, dan weet je in ieder geval zelf wat de waarnemingen zijn..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn motto is: "Eerst zien, dan analyseren".
Ja, ik geloof natuurlijk geen bal van wat al die Truthers lopen te blaten over lichtjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:50 schreef Alicey het volgende:
Valt ook wat voor te zeggen natuurlijk, dan weet je in ieder geval zelf wat de waarnemingen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |