Nou ja zegquote:Op zondag 26 juni 2005 00:23 schreef Enyalius het volgende:
vond dat die burka in je fotoboek je wel beter stond hoor
Zo veel wordt er niet gelopen, dat is volledig aan jezelf.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:
oops ,
nog even klein beetje offtopic , wanneer is er dan een truth*meet ipv een wij gaan door een donker gebied lopen in het donker met....onze voeten
?
quote:Op zondag 26 juni 2005 15:23 schreef Enyalius het volgende:
waarom lopen? ik neem mijn vliegend tapijt mee mwahahha
als je een lift wilt laat het me weten![]()
maar hoe zit het met de datum. is het nog steeds op de 9e of wordt er weer een andere datum geprikt?
Jaaaah, leuk BGquote:Op zondag 26 juni 2005 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:
hm meh ik ga toch liever naar een fok meet , en dan moet dat wel wat dichterbijer dan 34873478 mijlenlaars afstanden
Idd, een heel eind reizen, een visum aanvragen, extra reisverzekering, extra proviand en auto-onderdelen voor pech-gevallen, en reizen in convooi voor de veiligheid.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:18 schreef nokwanda het volgende:
Een fok-meet waarvoor iedereen het halve land moet afreizen om in het hoge noorden te komen
Lekker
quote:Op zondag 26 juni 2005 16:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
Idd, een heel eind reizen, een visum aanvragen, extra reisverzekering, extra proviand en auto-onderdelen voor pech-gevallen, en reizen in convooi voor de veiligheid.
En een cursus 'vlucht-naar-een-terp-bij-hoogwater'.
Ah ja. All for fok..
"meisjes plagen kusjes vragen" geldt natúúrlijk net zo goed omgekeerdquote:Op zondag 26 juni 2005 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
nokwanda wil eigenlijk met BG trouwen , daarom is ze zo aardig voor BG
ik heb je door!
![]()
Whehehequote:Op zondag 26 juni 2005 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
nokwanda wil eigenlijk met BG trouwen , daarom is ze zo aardig voor BG
ik heb je door!
![]()
ik plaag alle meisjesquote:Op zondag 26 juni 2005 17:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
"meisjes plagen kusjes vragen" geldt natúúrlijk net zo goed omgekeerd![]()
Deed ik dat?quote:Op zondag 26 juni 2005 19:31 schreef Enyalius het volgende:
verschil is er wel.
daar waar jongens spelen der wijs plagen trappen meiden je mentaal helemaal onderuit
hé als je de perfecte man wil bouwen zal je hem eerst af moeten brekenquote:Op zondag 26 juni 2005 19:31 schreef Enyalius het volgende:
verschil is er wel.
daar waar jongens spelen der wijs plagen trappen meiden je mentaal helemaal onderuit
Oooohhhh, ik dacht dat jij lief was...... maar je bent eigenlijk een vals krengquote:Op zondag 26 juni 2005 19:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
hé als je de perfecte man wil bouwen zal je hem eerst af moeten breken![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oooohhhh, ik dacht dat jij lief was...... maar je bent eigenlijk een vals kreng![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oooohhhh, ik dacht dat jij lief was...... maar je bent eigenlijk een vals kreng![]()
Ik wil je je dromen niet ontnemen hoor, maar euhh....... je bent nog jong, zal ik maar zeggenquote:Op zondag 26 juni 2005 20:24 schreef Enyalius het volgende:
hehe een vrouw die mij breekt bestaat niet. ik heb haar al lang gedumpt voordat er een barst in me schild ontstaaten de vrouw die wel door me schild komt zal voor een grote verassing staan...en nee dan heb ik het niet over de inhoud van me broek
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben gewoon onnoemelijk aantrekkelijk , niet perse alleen in uiterlijke zin
daarom willen alle vrouwen altijd met me trouwen, nou .. enne , ik vraag niet altijd kusjes , ik krijg ze wel altijd
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:42 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian overdondert nokwanda met gigantische vrachtwagens vol met haar lievelings snoep en bloemen en een paketje met een jong hondje erin , en dingen , en nog meer dingen en woohooo wat een toffe dag voor nokwanda !
![]()
nu genoeg uitgesloofd ?
![]()
ik ga toch maar niet trouwen , heb nu al pijn in me rug![]()
maar goed ookquote:Op zondag 26 juni 2005 23:42 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian overdondert nokwanda met gigantische vrachtwagens vol met haar lievelings snoep en bloemen en een paketje met een jong hondje erin , en dingen , en nog meer dingen en woohooo wat een toffe dag voor nokwanda !
![]()
nu genoeg uitgesloofd ?
![]()
ik ga toch maar niet trouwen , heb nu al pijn in me rug![]()
Een jong hondje?? Zo'n kwijlende keffende allemansvriend? Zo'n kwispelend stuk onbenul??quote:Op zondag 26 juni 2005 23:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Juist. Geef mij dus jonge katjes. Total meltdown........quote:Op maandag 27 juni 2005 22:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een jong hondje?? Zo'n kwijlende keffende allemansvriend? Zo'n kwispelend stuk onbenul??
Nee.
Katten zijn veel leuker.
Ik wil een jonge struisvogelquote:Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian geeft iteejer en nokwanda allebei een jong poezelig katje , met poezelige oogjes die je recht aankijken , jeweettoch , poezenoogjes doet
Ow..... ik dacht dat ik dan allebei de katjes mocht. Iteejer wilde niet dus ik dacht.... Goody.... more for me.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan wil ik wel het poezelige katje met poezenoogjes.
Wat wil jij dan?quote:
Ik kan wel met een gitaar op jouw balkon komen zitten. Dan heb je iig een leeuwIN met een gitaar op je balkon.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil een leeuw met een gitaar op mijn balkon
ik heb al 3 kids, een maffe kat, een stel baardagamen en een ratteslangetje... Laat die vleermuizen maar buiten rondvliegen!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |