Die dwangmatige handelingen wil je niet (denk ik)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef jogy het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou. ( ik neem trouwens je gewoonte om overal [afbeelding] te posten een beetje over. )
Ellooquote:
ik was nieuwsgierig dus deed zo'n google naar mijn naam. staan mijn tattoo's er ook gewoon tussenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
yup......Dat zijn ze....!!!
En beesten met jouw naam zijn ook errug mooi!
Denk positiefquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:48 schreef Enyalius het volgende:
kan ik je vanavond pas zeggen of dat zo is
Gelukkig heb je fok!quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:00 schreef Enyalius het volgende:
bleh het wordt broeierig heet en vanavond regen/onweer...denk ik
en nu verveel ik me
God mooooooorning Beunigen!!quote:
Ik had nog een vraag voor je staan (mits je tijd hebt natuurlijk)quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:03 schreef Enyalius het volgende:
ja dus lees ik deze maar even Is er leven na de dood? vindt het wel interessant de meningen van anders. maakt me aan het lachen op de vroege ochtend
Alleen dreunt het gebonk zo door in je eigen hoofdquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Mirage het volgende:
Gooeeeeeie morgen
Ik krijg zo mijn schoonmams over de vloer en heb het te vroeg tegen de kleine uk vermeld.
Hij roept nu de hele tijd ooooooooooooooooooooomaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bij de voordeur terwijl hij met zijn tractor op de deur timmert.
Het is serieus goed dat ik geen onderburen heb.
Dat huis wordt alleen als opslag gebruikt.
Meurningquote:
Waarom denk ik direct aan gestolen horloges enzo?quote:Dat huis wordt alleen als opslag gebruikt.
vind het best. ik zit nu alleen keihard te lachen over wat er gepost worden. er is maar een enkeling die aardig in de beurt komt van hoe het werkt. mensen snappen nog steeds niet dat ze religien moeten laten vallen en met hun eigen spiritualiteit verder moetenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik had nog een vraag voor je staan aan (mits je tijd hebt natuurlijk)
Denk jij dat als mensen meermaals dit soort posts van jouw lezen ( als in uitlachen bv) ze nog gestimuleerd zijn om te posten ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Enyalius het volgende:
[..]
vind het best. ik zit nu alleen keihard te lachen over wat er gepost worden. er is maar een enkeling die aardig in de beurt komt van hoe het werkt. mensen snappen nog steeds niet dat ze religien moeten laten vallen en met hun eigen spiritualiteit verder moeten
Haal jij ook ideeen uit boeken enzo? Of is het puur eigen gedachtegangen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Enyalius het volgende:
vind het best. ik zit nu alleen keihard te lachen over wat er gepost worden. er is maar een enkeling die aardig in de beurt komt van hoe het werkt. mensen snappen nog steeds niet dat ze religien moeten laten vallen en met hun eigen spiritualiteit verder moeten
* Mirage brengt wat leven in de brouwerijquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
haha!![]()
Beuningen is nog best wel dood :p
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
haha!![]()
Beuningen is nog best wel dood :p
dank je wel voor je antwoord,quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef Enyalius het volgende:
@Mirage
ja ik kan best arrogant over komen dat weet ik. mensen mogen posten en denken wat ze willen. ik houd ze niet tegen. ik denk dat ik rustig mag lachen, weet zeker dat er ook anderen zijn die om mijn gedachten gang lachen.
wat denk ik hier over. iedereen moet zijn eigen ingeving volgen, of het nu inhoud iemand te vermoorden of juist heel lief en aardig te zijn, dat maakt niet uit. dat wat als goed op kwaad gezien wordt door onze opgedrongen maatschappij is toch niet hoe we werkelijk "gecontroleerd en geconditioneerd" worden. de karma kickt vanzelf wel in om het leven van iemand te vermoeilijken als ie iets doet wat niet mag.
de vraagstelling van live dan.
ik haal zeer weinig uit boeken en films. ik ga astraal en ervaar het voor mezelf of haal het uit de universele bieb. stuk betrouwbaarder
Dat je karma je terug kicked is idd waar, ja. Tenminste........ waar...... in mijn ervaring wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef Enyalius het volgende:
wat denk ik hier over. iedereen moet zijn eigen ingeving volgen, of het nu inhoud iemand te vermoorden of juist heel lief en aardig te zijn, dat maakt niet uit. dat wat als goed op kwaad gezien wordt door onze opgedrongen maatschappij is toch niet hoe we werkelijk "gecontroleerd en geconditioneerd" worden. de karma kickt vanzelf wel in om het leven van iemand te vermoeilijken als ie iets doet wat niet mag.
de vraagstelling van live dan.
ik haal zeer weinig uit boeken en films. ik ga astraal en ervaar het voor mezelf of haal het uit de universele bieb. stuk betrouwbaarderik kies een onderwerp uit en ga dan op onderzoek uit. zo heb ik een eindelijk een antwoord gevonden hoe zielen van planten en dieren nu werken. is anders dan dat van de mens.
Hoeft niet hoor, als ze dat er nou voor over hebben? Niemand die ze dwingt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef Enyalius het volgende:
die gasten die steeds konijnenvoer eten komen aardig wat te kort wat betreft voedingsstoffen. ze zullen dus zwaar aan de vitamine pillen zitten. heb echt medelijden met dat soort figuren
Iemand noemde mij laatst een vagueatarian. Dit omdat ik wel vlees eet af en toe maar dan van niet bio-industrie. Maar ook door mijn tic; ik kan sinds ik ooit zwanger raakte geen dood rauw vlees zien of ruiken zonder te walgen van de geur en het gevoel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef Enyalius het volgende:
vegetariers![]()
de natuur maakt niet voor niks vlees aan voor ons.
in den beginnen leefde de planten en bomen, dier en mens samen. allen profiteerde van elkaar.
tot de mens dus alles begon te onderdrukken en uitbuiten. sindsdien is het nooit meer goedgekomen met ons
Ik heb geen problemen met vlees eten, maar idd, de manier van 'verwerking' kan beter. Maar ja, gans de wereld draait om geld en winst, dus alles moet zo goedkoop mogelijk opgelost worden, emoties zijn dan onbestaande ...quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:13 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind het wel heel erg walgelijk om te zien dat er dagelijk varkens onder afgrijselijke omstandigheden naar het slachthuis gevoerd worden. En ze weten wat ze te wachten staan. Het geeft me echt iedere dag een pijnlijke steek.
Nou ja.... als het om kweek gaat dan zou in jouw visie de hele discussie over klonen en genetische manipulatie en aanverwante zaken ook onnodig zijn. Aangezien dat dan ter dienste staat van de mensheid en er speciaal voor dat doel gekweekt wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
Medelijden nu niet direct ... maar ze moeten dus niet zitten zeveren dat het voor het welzijn van de dieren is, als je bedenkt dat planten ook leven.
Trouwens, die dieren worden er speciaal voor gekweekt ... moest niemand vlees eten, zouden die dieren er ook niet zijn.
Precies.... da's nou juist het hele probleemquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met vlees eten, maar idd, de manier van 'verwerking' kan beter. Maar ja, gans de wereld draait om geld en winst, dus alles moet zo goedkoop mogelijk opgelost worden, emoties zijn dan onbestaande ...
Heho ... er is wel nog een verschil tussen kweken en clonen of genetisch manipuleren ... ik heb mijn kids ook op de ouderwetse manier gemaakt hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:18 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja.... als het om kweek gaat dan zou in jouw visie de hele discussie over klonen en genetische manipulatie en aanverwante zaken ook onnodig zijn. Aangezien dat dan ter dienste staat van de mensheid en er speciaal voor dat doel gekweekt wordt.
Men is gaan kweken voor dat doel. En dat is niet echt nodig op deze schaal. Liever dat dat wezen er niet geweest was dan het lijden dat nu toegebracht wordt. Kun je zeggen dat dat voor het karma van dat bewustzijn nodig is maar ik wil dan toch wel opkomen voor het welzijn van een medewezen.
leef je uit. ik ga even douchenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:25 schreef UncleScorp het volgende:
Ok thx ... kan ik weer ff verderpuzzelen met alle andere info die ik zoal gelezen heb ...
Vraagtekens bij de medische wetenschap en verder bij bijna alles in het huidige systeem. En het is allemaal zo ingewikkeld geworden dat de hele mensheid er met open ogen intrapt. Viva het simplisme. Dan kun je door de bomen het bos tenminste nog zien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef Enyalius het volgende:
ik heb liever dat we niet gedaan hadden wat we vroeger deden. alles jagen tot het uitgestorven was. dat was de natuurlijke weg en we namen alleen wat we nodig hadden. de huiden en alles van het dier werd gebruikt. nu heb je instant dieren waar alleen het vlees van gebruikt wordt en de rest niet. veel gaat verloren. en daarnaast inderdaad, de wereld draait om geld en macht en niet om wat juist is. alles heeft zijn prijs en je kunt er niet onderuit.
over de medische wetenschap....het is leuk en aardig maar ik heb daar zeer veel morele vraagtekens bij
Dat is het leuke aan dit topic.... tussen het ouwehoeren door worden er ook interessante dingen besproken. Gewoon het leven. Het leven is geen topic waarin maar een ding besproken mag worden maar een afwisseling van serieuze en minder serieuze zaken die allemaal even belangrijk zijn in hun functie. Net als de planten en dieren waar we het over hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef Enyalius het volgende:
ik heb het met zo'n beetje alles dus ook met teksten die ik online lees. de topic waar ik niet in reageer zijn degene waar ik dus koppijn van krijg. komt ook wel eens voor dat halverwege zo'n draad er een verandering plaatsvind met de teksten en dingen die geplaatst worden. dan stop ik ook met lezen en deelnemen.
maar als ik weet dat het gewoon gezellig ouwehoeren is of een stripboek, dan weet je al dat het onzin is en krijg ik er bewust geen hoofdpijn van.
zo kom ik niet aan douchen toequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef UncleScorp het volgende:
Enyalius ... je haalt dus je info uit het astrale ipv uit films, boeken enz.
Zou je eventueel kunnen geloven dat alles wat er gebeurt op de wereld ook een soort patroon volgt met eventuele hidden messages ?
Dat ben ik geloof ik mn hele leven al!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan dit topic.... tussen het ouwehoeren door worden er ook interessante dingen besproken. Gewoon het leven. Het leven is geen topic waarin maar een ding besproken mag worden maar een afwisseling van serieuze en minder serieuze zaken die allemaal even belangrijk zijn in hun functie. Net als de planten en dieren waar we het over hebben.
Dat bedoe ik ook met siplisme. Kleine systemen kun je in het groot zien. Merk dat het niet wezenlijk verschilt.
Vaag he! Ik ben wat vaag vandaag.
Pfff... Lijkt me soms handig, maar ook zeer vermoeiend.....!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef Enyalius het volgende:
ik heb het met zo'n beetje alles dus ook met teksten die ik online lees. de topic waar ik niet in reageer zijn degene waar ik dus koppijn van krijg. komt ook wel eens voor dat halverwege zo'n draad er een verandering plaatsvind met de teksten en dingen die geplaatst worden. dan stop ik ook met lezen en deelnemen.
maar als ik weet dat het gewoon gezellig ouwehoeren is of een stripboek, dan weet je al dat het onzin is en krijg ik er bewust geen hoofdpijn van.
druk druk druk drukquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:56 schreef Enyalius het volgende:
ben ik weer. helemaal schoon. gedouched en geschoren. als me haren droog zijn ff gellen en meteen tande poetsen en moet ik weer werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |