abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28322349
http://www.izpitera.ru/lj/tetka.swf dies wel leuk trouwens, zit er al een kwartier mee te spelen
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:51:33 #122
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28322361
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef BaajGuardian het volgende:
.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:28:36 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28325044
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:51 schreef jogy het volgende:

[..]

.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:42:43 #124
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28326134
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef jogy het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou. ( ik neem trouwens je gewoonte om overal [afbeelding] te posten een beetje over . )
Die dwangmatige handelingen wil je niet (denk ik) Ik denk er niet eens meer bij na Ik doe het vanaf het begin volgens mij al. Weet niet eens.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:35:53 #125
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28328527
goeie morgen
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_28328695
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:35 schreef Enyalius het volgende:
goeie morgen
Elloo Tis weer een prachtige dag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:48:26 #127
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28328804
kan ik je vanavond pas zeggen of dat zo is
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:59:39 #128
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28329054
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:52 schreef vamperotica het volgende:

[..]

yup......Dat zijn ze....!!!

En beesten met jouw naam zijn ook errug mooi!
ik was nieuwsgierig dus deed zo'n google naar mijn naam. staan mijn tattoo's er ook gewoon tussen
hehe vage google
pi_28329055
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:48 schreef Enyalius het volgende:
kan ik je vanavond pas zeggen of dat zo is
Denk positief Het zonnetje schijnt en het is niet plakkerig heet. En het is woensdag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:00:19 #130
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28329072
bleh het wordt broeierig heet en vanavond regen/onweer...denk ik
en nu verveel ik me
pi_28329108
goodmorningggg
pi_28329122
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:00 schreef Enyalius het volgende:
bleh het wordt broeierig heet en vanavond regen/onweer...denk ik
en nu verveel ik me
Gelukkig heb je fok!

Hier in huis is verveling een verboden woord.
Mijn standaard antwoord erop hier is: onmogelijk in een huis vol met boeken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:03:53 #133
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28329168
ja dus lees ik deze maar even Is er leven na de dood? vindt het wel interessant de meningen van anders. maakt me aan het lachen op de vroege ochtend
pi_28329183
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:01 schreef Parvus het volgende:
goodmorningggg
God mooooooorning Beunigen!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:19:52 #135
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28329637
Gooeeeeeie morgen

Ik krijg zo mijn schoonmams over de vloer en heb het te vroeg tegen de kleine uk vermeld.
Hij roept nu de hele tijd ooooooooooooooooooooomaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bij de voordeur terwijl hij met zijn tractor op de deur timmert.

Het is serieus goed dat ik geen onderburen heb.
Dat huis wordt alleen als opslag gebruikt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:24:30 #136
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28329792
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:03 schreef Enyalius het volgende:
ja dus lees ik deze maar even Is er leven na de dood? vindt het wel interessant de meningen van anders. maakt me aan het lachen op de vroege ochtend
Ik had nog een vraag voor je staan (mits je tijd hebt natuurlijk)

Edit: Paar posts terug
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_28329793
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Mirage het volgende:
Gooeeeeeie morgen

Ik krijg zo mijn schoonmams over de vloer en heb het te vroeg tegen de kleine uk vermeld.
Hij roept nu de hele tijd ooooooooooooooooooooomaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bij de voordeur terwijl hij met zijn tractor op de deur timmert.

Het is serieus goed dat ik geen onderburen heb.
Alleen dreunt het gebonk zo door in je eigen hoofd peuters...... zucht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:25:33 #138
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28329833
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Mirage het volgende:
Gooeeeeeie morgen
Meurning
quote:
Waarom denk ik direct aan gestolen horloges enzo?
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:25:56 #139
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28329846
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:24 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik had nog een vraag voor je staan aan (mits je tijd hebt natuurlijk)
vind het best. ik zit nu alleen keihard te lachen over wat er gepost worden. er is maar een enkeling die aardig in de beurt komt van hoe het werkt. mensen snappen nog steeds niet dat ze religien moeten laten vallen en met hun eigen spiritualiteit verder moeten
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:29:44 #140
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28329963
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Enyalius het volgende:

[..]

vind het best. ik zit nu alleen keihard te lachen over wat er gepost worden. er is maar een enkeling die aardig in de beurt komt van hoe het werkt. mensen snappen nog steeds niet dat ze religien moeten laten vallen en met hun eigen spiritualiteit verder moeten
Denk jij dat als mensen meermaals dit soort posts van jouw lezen ( als in uitlachen bv) ze nog gestimuleerd zijn om te posten ?

Ikzelf dnek dat sommige users zich behoorlijk lullig en gekleineerd kunnen voelen, of dit nou je bedoeling is of niet.

persoonlijk zou ik dit erg jammer vinden.

Hoe denk jij hier over ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:31:13 #141
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28329998
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Enyalius het volgende:
Haal jij ook ideeen uit boeken enzo? Of is het puur eigen gedachtegangen?
pi_28330084
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

God mooooooorning Beunigen!!
haha!

Beuningen is nog best wel dood :p
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:36:32 #143
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28330125
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:35 schreef Parvus het volgende:

[..]

haha!

* Mirage brengt wat leven in de brouwerij

kopje koffie erbij om wakker te worden
gebakje ?

Sir Winston Churchill
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:36:33 #144
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28330126
@Mirage
ja ik kan best arrogant over komen dat weet ik. mensen mogen posten en denken wat ze willen. ik houd ze niet tegen. ik denk dat ik rustig mag lachen, weet zeker dat er ook anderen zijn die om mijn gedachten gang lachen.

wat denk ik hier over. iedereen moet zijn eigen ingeving volgen, of het nu inhoud iemand te vermoorden of juist heel lief en aardig te zijn, dat maakt niet uit. dat wat als goed op kwaad gezien wordt door onze opgedrongen maatschappij is toch niet hoe we werkelijk "gecontroleerd en geconditioneerd" worden. de karma kickt vanzelf wel in om het leven van iemand te vermoeilijken als ie iets doet wat niet mag.

voorbeeld: iemand die in dit leven iemand vermoord is niet per definitie slecht bezig. maar volgens onze maatstaven wel. niemand kan zien wat er in een vorig leven was gebeurd. dit kan iemand zijn die gewoon zijn aard volgt en doet wat ie moet doen. of iemand die een ander mag doden omdat die persoon hem in het vorige leven had gemarteld....payback is a bitch

de vraagstelling van live dan.
ik haal zeer weinig uit boeken en films. ik ga astraal en ervaar het voor mezelf of haal het uit de universele bieb. stuk betrouwbaarder ik kies een onderwerp uit en ga dan op onderzoek uit. zo heb ik een eindelijk een antwoord gevonden hoe zielen van planten en dieren nu werken. is anders dan dat van de mens.

enige wat ik uit boeken haal is als ik dingen van me vorige levens probeer te achterhalen. zo heb ik een tijdje over Yorke tijdens de romeinse bezetting gelezen
pi_28330155
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:35 schreef Parvus het volgende:

[..]

haha!

je zei: NOG dood
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:41:21 #146
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28330251
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef Enyalius het volgende:
@Mirage
ja ik kan best arrogant over komen dat weet ik. mensen mogen posten en denken wat ze willen. ik houd ze niet tegen. ik denk dat ik rustig mag lachen, weet zeker dat er ook anderen zijn die om mijn gedachten gang lachen.

wat denk ik hier over. iedereen moet zijn eigen ingeving volgen, of het nu inhoud iemand te vermoorden of juist heel lief en aardig te zijn, dat maakt niet uit. dat wat als goed op kwaad gezien wordt door onze opgedrongen maatschappij is toch niet hoe we werkelijk "gecontroleerd en geconditioneerd" worden. de karma kickt vanzelf wel in om het leven van iemand te vermoeilijken als ie iets doet wat niet mag.

ik haal zeer weinig uit boeken en films. ik ga astraal en ervaar het voor mezelf of haal het uit de universele bieb. stuk betrouwbaarder
dank je wel voor je antwoord,

maar vind jij het niet jammer als mensen minder posten omdat ze dit soort "arrogante" reacties van jouw over hún posts lezen.
Ik vind dat jammer.
Ik ben erg geïnteresseerd in de diverse gedachten.
Daar is een forum ook voor bedoeld meen ik.
Sir Winston Churchill
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:42:34 #147
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28330276
ach ze mogen dan wel een wat dikkere huid creeren als ze zo makkelijk op hun tenen getrapt voelen.

dan zou ik allang gestopt moeten zijn met posten vanwege die kinderlijke reacties van zovelen die langskomen op dit subforum
pi_28330299
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef Enyalius het volgende:

ik haal zeer weinig uit boeken en films. ik ga astraal en ervaar het voor mezelf of haal het uit de universele bieb. stuk betrouwbaarder ik kies een onderwerp uit en ga dan op onderzoek uit. zo heb ik een eindelijk een antwoord gevonden hoe zielen van planten en dieren nu werken. is anders dan dat van de mens.
Dat je karma je terug kicked is idd waar, ja. Tenminste........ waar...... in mijn ervaring wel.
Toch geloof ik wel in regels omtrend goed en kwaad. We voeden uiteindelijk ook kinderen op. Voor mij betekend dat een pakketje goed en kwaad megeven en meehelpen een geweten te ontwikkelen. Hoewel dat ontwikkelen van een geweten ook een zaak is van een individu. Mentaal en fysiek proces.

In welke zin is volgens jou de ziel van dieren en planten anders? Ik neem aan dat er dan ook verschil is tussen de ziel van dieren en de ziel van planten. Is er ok nog een verschil tussen diersoorten en plantensoorten onderling?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:54:48 #149
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28330635
je voedt inderdaad kinderen op. maar dat doe je naar je eigen menselijke inzichten en geeft dan "goed" en "kwaad" mee van deze fysieke wereld. iets wat al een aantal eeuwen geleden gecreeerd is en waar iedereen zich aan vasthoud. is jammer want zo blijf je in hokjes denken vind ik. je moet aardse begrippen los laten om verder te komen

het meegeven van een geweten is goed. maar ik zie dat meer als...zorgen dat je kind bewust is van zijn daden en de gevolgen en er verantwoordelijkheid voor neemt. dat je het dus een bepaalde bewust wording meegeeft.

ziel van een plant. ze zijn geestelijk minder ver ontwikkelend dat is duidelijk. maar ze hebben wel een bewust zijn. ze reageren immers op geluiden als je tegen ze praat of rustgevende klassieke muziek. 1 plant heeft geen complete ziel, 1 colonie planten heeft 1 complete ziel. hetzelfde geld voor vliegen, muggen, mieren en dat soort kleine dieren. 1 colonie is 1 complete ziel. als je 1 vlieg neermept dood je geen ziel, maar een klein stukje er van. zoals een spiegel die in duizend stukjes breekt.

vogels precies hetzelfde, daarom lijkt het soms dat er een telepatische verbinding is tussen vogels. je leert er 1 iets in een gecontroleerde omgeving en een andere vogel stukje verder op kan het dan opeens ook. dat komt omdat die vogels van dezelfde colonie/ziel zijn.

de wat grotere dieren zoals beren, paarden, koeien die hebben wel elk een ziel. net zoals er verschil in zielen zit tussen de mensen...de oudere zielen en de jongere zielen heb je in dieren nog jongere zielen zitten die pas net met hun ontwikkeling begonnen zijn.

de aarde is in princiepe een school met bepaalde lessen die een ziel kan leren voor het doorgaat naar de volgende planeet met geavanceerdere lessen voor de ziel. de aarde komt net na de kleuterschool zullen we maar zeggen hehe

en we moeten de planten heel erg dankbaar zijn. zij zijn degene die ons in het begin hebben ontvangen met de rode loper uitgerold. zij hebben ons in de beginne begeleid tot we op onze eigen benen konden staan. planten staan stil in hun evolutie en hebben een zeer nederige maar belangrijke rol aangenomen en zijn verantwoordelijk voor al het leven. hun moeten zorgen dat de omgeving leefbaar blijft. dus we moeten die dingen niet minderen maar meer ruimte geven om te groeien en te verspreiden. dat vind ik dan....bleh te bedenken dat een rechtsdenkend individu met dit soort ideeen komt zeg

[ Bericht 2% gewijzigd door Enyalius op 29-06-2005 11:02:16 ]
pi_28330769
Wat ik steeds fascinerend gevonden heb, was een documentaire van Attenborough over de voortplanting van planten en bomen.
Veel planten maken vruchten aan speciaal bedoeld voor dieren ... de vogel eet de vrucht op en later via de uitwerpselen wordt het zaadje verspreid ...
Of bomen die "weten" dat ze aan het water staan en speciale zaadjes aanmaken die kunnen drijven om zo verderweg te kunnen voortplanten.
Of bomen die jaren wachten op een bosbrand omdat ze enkel dan zich kunnen voortplanten ...

Al deze zaken wijzen er toch ergens op dat er toch een soort interactie is tussen alles.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:00:23 #151
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28330813
is er ook.
pi_28330884
Ja, dus leve de vegetariërs
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:04:14 #153
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28330933
vegetariers

de natuur maakt niet voor niks vlees aan voor ons.
in den beginnen leefde de planten en bomen, dier en mens samen. allen profiteerde van elkaar.

tot de mens dus alles begon te onderdrukken en uitbuiten. sindsdien is het nooit meer goedgekomen met ons

die gasten die steeds konijnenvoer eten komen aardig wat te kort wat betreft voedingsstoffen. ze zullen dus zwaar aan de vitamine pillen zitten. heb echt medelijden met dat soort figuren
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:10:48 #154
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28331127
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef Enyalius het volgende:
die gasten die steeds konijnenvoer eten komen aardig wat te kort wat betreft voedingsstoffen. ze zullen dus zwaar aan de vitamine pillen zitten. heb echt medelijden met dat soort figuren
Hoeft niet hoor, als ze dat er nou voor over hebben? Niemand die ze dwingt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_28331157
Medelijden nu niet direct ... maar ze moeten dus niet zitten zeveren dat het voor het welzijn van de dieren is, als je bedenkt dat planten ook leven.
Trouwens, die dieren worden er speciaal voor gekweekt ... moest niemand vlees eten, zouden die dieren er ook niet zijn.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:13:13 #156
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331210
ik dwing ze niet. maar ik vind het nog steeds zielig op dezelfde schaal als neo-nazi's. enige verschil is dat vegetariers niet zo agresief zijn en zich opdwingen maar das mijn mening

omdat planten minder tekenen van leven tonen is het natuurlijk niet zo erg om die op te eten. maar ja hun zijn er tevens ook voor om het leven hier instant te houden.

maar je moet alles in mate doen heh, dat vergeten nog al veel
pi_28331225
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef Enyalius het volgende:
vegetariers

de natuur maakt niet voor niks vlees aan voor ons.
in den beginnen leefde de planten en bomen, dier en mens samen. allen profiteerde van elkaar.

tot de mens dus alles begon te onderdrukken en uitbuiten. sindsdien is het nooit meer goedgekomen met ons
Iemand noemde mij laatst een vagueatarian. Dit omdat ik wel vlees eet af en toe maar dan van niet bio-industrie. Maar ook door mijn tic; ik kan sinds ik ooit zwanger raakte geen dood rauw vlees zien of ruiken zonder te walgen van de geur en het gevoel.

Ik vind het wel heel erg walgelijk om te zien dat er dagelijk varkens onder afgrijselijke omstandigheden naar het slachthuis gevoerd worden. En ze weten wat ze te wachten staan. Het geeft me echt iedere dag een pijnlijke steek.

In Afrika is dat anders. Je zoekt een dier uit en dat wordt heel snel geslacht en verwerkt. Smaakt ook heel anders. Hoewel ik moet toegeven dat ik nog groen word bij de herinnering aan een schaap. Het slachten op zich vond ik niet walgelijk zoals het ging. maar toen later alles verwerkt werd terwijl de kop met glazige ogen op het dressoir lag toe te kijken werd ik niet goed. En de lucht!!!!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28331226
Enyalius ... als jij toch al je antwoorden uit het astrale haalt ... hoe zit het met aliens en eventueel "contact" ?
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:15:21 #159
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331283
wat wil je precies weten unclescorp?
pi_28331291
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:13 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind het wel heel erg walgelijk om te zien dat er dagelijk varkens onder afgrijselijke omstandigheden naar het slachthuis gevoerd worden. En ze weten wat ze te wachten staan. Het geeft me echt iedere dag een pijnlijke steek.
Ik heb geen problemen met vlees eten, maar idd, de manier van 'verwerking' kan beter. Maar ja, gans de wereld draait om geld en winst, dus alles moet zo goedkoop mogelijk opgelost worden, emoties zijn dan onbestaande ...
pi_28331317
Gewoon ... zijn ze er of hier en wordt er 'binnenkort' misschien contact gemaakt ?
pi_28331381
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
Medelijden nu niet direct ... maar ze moeten dus niet zitten zeveren dat het voor het welzijn van de dieren is, als je bedenkt dat planten ook leven.
Trouwens, die dieren worden er speciaal voor gekweekt ... moest niemand vlees eten, zouden die dieren er ook niet zijn.
Nou ja.... als het om kweek gaat dan zou in jouw visie de hele discussie over klonen en genetische manipulatie en aanverwante zaken ook onnodig zijn. Aangezien dat dan ter dienste staat van de mensheid en er speciaal voor dat doel gekweekt wordt.

Men is gaan kweken voor dat doel. En dat is niet echt nodig op deze schaal. Liever dat dat wezen er niet geweest was dan het lijden dat nu toegebracht wordt. Kun je zeggen dat dat voor het karma van dat bewustzijn nodig is maar ik wil dan toch wel opkomen voor het welzijn van een medewezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28331415
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen met vlees eten, maar idd, de manier van 'verwerking' kan beter. Maar ja, gans de wereld draait om geld en winst, dus alles moet zo goedkoop mogelijk opgelost worden, emoties zijn dan onbestaande ...
Precies.... da's nou juist het hele probleem
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28331487
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:18 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja.... als het om kweek gaat dan zou in jouw visie de hele discussie over klonen en genetische manipulatie en aanverwante zaken ook onnodig zijn. Aangezien dat dan ter dienste staat van de mensheid en er speciaal voor dat doel gekweekt wordt.

Men is gaan kweken voor dat doel. En dat is niet echt nodig op deze schaal. Liever dat dat wezen er niet geweest was dan het lijden dat nu toegebracht wordt. Kun je zeggen dat dat voor het karma van dat bewustzijn nodig is maar ik wil dan toch wel opkomen voor het welzijn van een medewezen.
Heho ... er is wel nog een verschil tussen kweken en clonen of genetisch manipuleren ... ik heb mijn kids ook op de ouderwetse manier gemaakt hoor
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:23:05 #165
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331515
je hebt die gasten die veel mensen omschrijven als "greys". die zijn er zo nu en dan. ze zijn behoorlijk technologisch geavanceerd. ze zijn niet slecht ofzo, maar erg zelfzuchtig en zien ons als een toekomstige dreiging voor hun bestaan. dus komen ze af en toe even wat onderzoekjes doen. ze bewegen zich tussen de 3e en 6e trillings niveau. aangezien de planeet aarde op het moment op 4 zit en sommige mensen op 5 komt het voor dat je ze af en toe gewoon kunt zien en andere keren niet.

dan zijn er de ancturians. die zijn aardig en spiritueel veel verder dan ons. en ook technologisch gezien. ze zijn hier om ons verder te helpen en te begeleiden met onze volgen evolutie stap. een aantal van hun zielen zijn geincarneerd in mensen lichamen en dus opgevoed als "reguliere" kinderen. dus je weet niet eens dat ze hier zijn tenzij je ze tegenkomt op het astrale. en een aantal van die graancirkels zijn van hun afkomstig, zoals je kunt lezen uit een andere draad van mij.. ze gaan hoogstwaarschijnlijk binnen nu en 10 jaar bewust contact maken, maar quote me hier niet op deze gasten zitten qua trillings nivea veel hoger dan ons, je kunt ze voorlopig nog niet zien in deze werkelijkheid.

er zijn nog veel meer rassen (ik ken ze verre van allemaal), maar daar weet ik niet van of ze hier naar toe gaan komen of niet. voorlopig niet. dus geen reptillians, geen Ancients die in het centurm van de aarde wonen en dat soort dingen.

geruchten van bepaalde mensen is dat er The Ancients in de core van de aarde wonen met 1 of andere machine die er voor zorgt dat zielen niet kunnen ontsnappen. dat reptillians hun slaven zijn. en leuke complot twist dat ze de amerikaanse overheid gebruiken om een nieuwe NWO op te richten. dat er een conflict gaande is tussen The ancients en the greys maar dat er dan een nep invasie komt die de NWO start. maar dat geloof ik niet aangezien ik er niks over kan vinden dat concreet is. ben niks tegen gekomen in het centrum van Gaia.

[ Bericht 6% gewijzigd door Enyalius op 29-06-2005 11:28:43 ]
pi_28331571
Ok thx ... kan ik weer ff verderpuzzelen met alle andere info die ik zoal gelezen heb ...
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:26:45 #167
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331639
ik heb liever dat we niet gedaan hadden wat we vroeger deden. alles jagen tot het uitgestorven was. dat was de natuurlijke weg en we namen alleen wat we nodig hadden. de huiden en alles van het dier werd gebruikt. nu heb je instant dieren waar alleen het vlees van gebruikt wordt en de rest niet. veel gaat verloren. en daarnaast inderdaad, de wereld draait om geld en macht en niet om wat juist is. alles heeft zijn prijs en je kunt er niet onderuit.

over de medische wetenschap....het is leuk en aardig maar ik heb daar zeer veel morele vraagtekens bij
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:29:02 #168
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331722
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:25 schreef UncleScorp het volgende:
Ok thx ... kan ik weer ff verderpuzzelen met alle andere info die ik zoal gelezen heb ...
leef je uit. ik ga even douchen
pi_28331724
@Enyalius....

Je zegt in t topic over geldvragende paragnosten enzo dat je maar in de buurt van een boek hoeft te komen om te weten of er onzin in staat....

Nou ben ik zomaar nieuwsgierig, of je dat ook hebt met zeg maar topics..... En de starters daarvan. Of gaat dat een beetje ver?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_28331771
Enyalius ... je haalt dus je info uit het astrale ipv uit films, boeken enz.
Zou je eventueel kunnen geloven dat alles wat er gebeurt op de wereld ook een soort patroon volgt met eventuele hidden messages ?
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:30:59 #171
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331785
ik heb het met zo'n beetje alles dus ook met teksten die ik online lees. de topic waar ik niet in reageer zijn degene waar ik dus koppijn van krijg. komt ook wel eens voor dat halverwege zo'n draad er een verandering plaatsvind met de teksten en dingen die geplaatst worden. dan stop ik ook met lezen en deelnemen.

maar als ik weet dat het gewoon gezellig ouwehoeren is of een stripboek, dan weet je al dat het onzin is en krijg ik er bewust geen hoofdpijn van.
pi_28331844
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef Enyalius het volgende:
ik heb liever dat we niet gedaan hadden wat we vroeger deden. alles jagen tot het uitgestorven was. dat was de natuurlijke weg en we namen alleen wat we nodig hadden. de huiden en alles van het dier werd gebruikt. nu heb je instant dieren waar alleen het vlees van gebruikt wordt en de rest niet. veel gaat verloren. en daarnaast inderdaad, de wereld draait om geld en macht en niet om wat juist is. alles heeft zijn prijs en je kunt er niet onderuit.

over de medische wetenschap....het is leuk en aardig maar ik heb daar zeer veel morele vraagtekens bij
Vraagtekens bij de medische wetenschap en verder bij bijna alles in het huidige systeem. En het is allemaal zo ingewikkeld geworden dat de hele mensheid er met open ogen intrapt. Viva het simplisme. Dan kun je door de bomen het bos tenminste nog zien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28331942
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef Enyalius het volgende:
ik heb het met zo'n beetje alles dus ook met teksten die ik online lees. de topic waar ik niet in reageer zijn degene waar ik dus koppijn van krijg. komt ook wel eens voor dat halverwege zo'n draad er een verandering plaatsvind met de teksten en dingen die geplaatst worden. dan stop ik ook met lezen en deelnemen.

maar als ik weet dat het gewoon gezellig ouwehoeren is of een stripboek, dan weet je al dat het onzin is en krijg ik er bewust geen hoofdpijn van.
Dat is het leuke aan dit topic.... tussen het ouwehoeren door worden er ook interessante dingen besproken. Gewoon het leven. Het leven is geen topic waarin maar een ding besproken mag worden maar een afwisseling van serieuze en minder serieuze zaken die allemaal even belangrijk zijn in hun functie. Net als de planten en dieren waar we het over hebben.

Dat bedoe ik ook met siplisme. Kleine systemen kun je in het groot zien. Merk dat het niet wezenlijk verschilt.

Vaag he! Ik ben wat vaag vandaag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:36:21 #174
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28331951
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef UncleScorp het volgende:
Enyalius ... je haalt dus je info uit het astrale ipv uit films, boeken enz.
Zou je eventueel kunnen geloven dat alles wat er gebeurt op de wereld ook een soort patroon volgt met eventuele hidden messages ?
zo kom ik niet aan douchen toe

ja er zitten patronen in. tegenwoordig ontvangen steeds meer mensen onbewust berichten. helaas zijn er veel mensen die het nog niet horen en kunnen begrijpen dus geven ze er hun eigen twist aan. of maken ze onbewust een film met gates er in naar bepaalde plekken in het astrale.

andere vorm van hidden messages zijn afkomstig van je beschermers en gidsen. de manier dat jij een bericht ontvangt verschilt per persoon. de een ziet een aaneenvolging van gebeurtenissen als bericht, anderen schrijven teksten of zijn kunstenaars die iets schilderen en daar iets uit halen. is maar net wat jouw persoonlijk aanspreekt en dat wordt gebruikt om met jouw te communiceren. zo heb ik vaak dat ik muziek luister, maar dan luister ik niet echt meer en uit het niets springen bepaalde woorden er uit die ik dan oppik.

zoals "ben ik nu verliefd op die meid?" en dan komt er een tekst voorbij "this is not love" heel banaal maar wel duidelijk

of er hidden messages zitten in muziek nummers die je alleen hoort als je het achteruit afspeeld, nee dat geloof ik niet. dat ze diepere betekenissen hebben dat wel. maar ja dat weet iedereen, niet alles wat gezongen word is meteen wat het is. zo werd er in het verleden vaak gezongen over iets dat eigenlijk over drugs ging weet je
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:43:23 #175
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28332132

* Mirage leest mee en vindt het een leuke discussie !

Ik heb helaas nu niet de tijd/concentratie om inhoudelijk te reageren... ben eten aan het maken ( oma haalt zoontje van school) .

Maar leuk hoor !
Eigenlijk vind ik deze gesprekken/discussie al een eigen topic waard, waarschijnlijk krijg je dan ook nóg meer reacties. niet iedereen leest het ouwehoer topic.
En mensen verwachten zéker niet dat hier een serieus gesprek gevoerd wordt.

* Mirage gaat verder met stiekem lurken

Sir Winston Churchill
pi_28332150
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat is het leuke aan dit topic.... tussen het ouwehoeren door worden er ook interessante dingen besproken. Gewoon het leven. Het leven is geen topic waarin maar een ding besproken mag worden maar een afwisseling van serieuze en minder serieuze zaken die allemaal even belangrijk zijn in hun functie. Net als de planten en dieren waar we het over hebben.

Dat bedoe ik ook met siplisme. Kleine systemen kun je in het groot zien. Merk dat het niet wezenlijk verschilt.

Vaag he! Ik ben wat vaag vandaag.
Dat ben ik geloof ik mn hele leven al!!!

Weet altijd iets zo uit te leggen dat ik t zelf niet meer snap bijvoorbeeld!!!

Maar je hebt wel gelijk ja...
pi_28332153
Ik volg al jaren een orakel die bezig is met the Super Torch Ritual ... en hij zoekt dus patronen in gebeurtenissen enzo. En volgens hem betreden we nu een "intense window", en af en toe vallen er woorden zoals PoleShift, Contact enzo ...

Ach wotever ... vroeger wou ik die site hier niet doorgeven omdat je er ook kon posten , en ik wou die gast de onnozele reacties van sommige Fokkers besparen. Maar nu kan je er niet meer posten en ook het forum is gesloten omdat hij het tegenwoordig té druk heeft, alles zit precies in een stroomversnelling ... anyway ... voor de geïnteresseerden dan : http://www.goroadachi.com/etemenanki/

Aaah ... my kingdom for a shower ...
pi_28332204
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef Enyalius het volgende:

Pfff... Lijkt me soms handig, maar ook zeer vermoeiend.....!!!
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:56:31 #179
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28332561
ben ik weer. helemaal schoon. gedouched en geschoren. als me haren droog zijn ff gellen en meteen tande poetsen en moet ik weer werken
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:57:56 #180
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28332605
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:56 schreef Enyalius het volgende:
ben ik weer. helemaal schoon. gedouched en geschoren. als me haren droog zijn ff gellen en meteen tande poetsen en moet ik weer werken
druk druk druk druk
Maar het houdt je wel bezig en in ritme
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')