http://images.google.com/images?q=Baardagamen&hl=en&hs=Gxd&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zijn baardagamen toch? Mirage heeft ze. Jij ook al.
Could be...... maar da's mijn realiteit. Je bent nog jongquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef Enyalius het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?q=Baardagamen&hl=en&hs=Gxd&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wi
plaatjes
Nou in dat geval moeten we dan maar een feestje vieren ter ere van jou als het eenmaal zo ver is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:39 schreef Enyalius het volgende:
ik probeer niet verder dan 30 te komen eigenlijk. mensen denken dat ik een doodswens heb of zwaar depressief ben ofzo, maar ik wil gewoon naar huis
yep.... ben ook weg nu.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:41 schreef Enyalius het volgende:
ik ga even een stuk of 3 films kijken. spreek je later
yup......Dat zijn ze....!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef Enyalius het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?q=Baardagamen&hl=en&hs=Gxd&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wi
plaatjes
Ik neem altijd een flesje shampoo mee!!! Ben je in 1 klap... Nou ja, zeg maar plensbui.... klaar!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:58 schreef Parvus het volgende:
Ik ben nog jong, maar ik denk altijd dat ik later ook dat soort dingen zou doen als ik vader was. Ik snap dan echt niet waarom mensen dan zo kunnen zeuren. Je kind vind het schitterend en 1 keer wassen (en douchen) en je bent weer helemaal schoon...
Ff een vraagje vanwege een post in een ander topic.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:41 schreef Enyalius het volgende:
ik ga even een stuk of 3 films kijken. spreek je later
Flikker dan ook een linkje neer mênquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ff een vraagje vanwege een post in een ander topic.
Waarom ben je zo overtuigd?
Ja goede vraag. Ik ben hem ff kwijt. Normaal zijn al me active topics tabladen (door ctrl-shift klikken in me active topic lijst in vuurvosje). Anyway, ik lees de shit, hop wat reacties in me geheugen, en ga posten als ik klaar ben met lezen. Niet ideaal maar hej ik heb die drangquote:
*haalt voodoo-pop uit de kastquote:
Kijk, dat bedoel ik nou. ( ik neem trouwens je gewoonte om overalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja goede vraag. Ik ben hem ff kwijt. Normaal zijn al me active topics tabladen (door ctrl-shift klikken in me active topic lijst in vuurvosje). Anyway, ik lees de shit, hop wat reacties in me geheugen, en ga posten als ik klaar ben met lezen. Niet ideaal maar hej ik heb die drang
Ff zoeken brb: Telekinese en dan vooral dit: "ik weet dat je verkeerd zit." vond ik interessant.
te posten een beetje over
Die dwangmatige handelingen wil je niet (denk ik)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef jogy het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou. ( ik neem trouwens je gewoonte om overal [afbeelding] te posten een beetje over. )
Ellooquote:
ik was nieuwsgierig dus deed zo'n google naar mijn naam. staan mijn tattoo's er ook gewoon tussenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
yup......Dat zijn ze....!!!
En beesten met jouw naam zijn ook errug mooi!
Denk positiefquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:48 schreef Enyalius het volgende:
kan ik je vanavond pas zeggen of dat zo is
Gelukkig heb je fok!quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:00 schreef Enyalius het volgende:
bleh het wordt broeierig heet en vanavond regen/onweer...denk ik
en nu verveel ik me
God mooooooorning Beunigen!!quote:
Ik had nog een vraag voor je staan (mits je tijd hebt natuurlijk)quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:03 schreef Enyalius het volgende:
ja dus lees ik deze maar even Is er leven na de dood? vindt het wel interessant de meningen van anders. maakt me aan het lachen op de vroege ochtend
Alleen dreunt het gebonk zo door in je eigen hoofdquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Mirage het volgende:
Gooeeeeeie morgen
Ik krijg zo mijn schoonmams over de vloer en heb het te vroeg tegen de kleine uk vermeld.
Hij roept nu de hele tijd ooooooooooooooooooooomaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bij de voordeur terwijl hij met zijn tractor op de deur timmert.
Het is serieus goed dat ik geen onderburen heb.
Dat huis wordt alleen als opslag gebruikt.
Meurningquote:
Waarom denk ik direct aan gestolen horloges enzo?quote:Dat huis wordt alleen als opslag gebruikt.
vind het best. ik zit nu alleen keihard te lachen over wat er gepost worden. er is maar een enkeling die aardig in de beurt komt van hoe het werkt. mensen snappen nog steeds niet dat ze religien moeten laten vallen en met hun eigen spiritualiteit verder moetenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik had nog een vraag voor je staan aan (mits je tijd hebt natuurlijk)
Denk jij dat als mensen meermaals dit soort posts van jouw lezen ( als in uitlachen bv) ze nog gestimuleerd zijn om te posten ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Enyalius het volgende:
[..]
vind het best. ik zit nu alleen keihard te lachen over wat er gepost worden. er is maar een enkeling die aardig in de beurt komt van hoe het werkt. mensen snappen nog steeds niet dat ze religien moeten laten vallen en met hun eigen spiritualiteit verder moeten
Haal jij ook ideeen uit boeken enzo? Of is het puur eigen gedachtegangen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Enyalius het volgende:
vind het best. ik zit nu alleen keihard te lachen over wat er gepost worden. er is maar een enkeling die aardig in de beurt komt van hoe het werkt. mensen snappen nog steeds niet dat ze religien moeten laten vallen en met hun eigen spiritualiteit verder moeten
* Mirage brengt wat leven in de brouwerijquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
haha!![]()
Beuningen is nog best wel dood :p
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
haha!![]()
Beuningen is nog best wel dood :p
dank je wel voor je antwoord,quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef Enyalius het volgende:
@Mirage
ja ik kan best arrogant over komen dat weet ik. mensen mogen posten en denken wat ze willen. ik houd ze niet tegen. ik denk dat ik rustig mag lachen, weet zeker dat er ook anderen zijn die om mijn gedachten gang lachen.
wat denk ik hier over. iedereen moet zijn eigen ingeving volgen, of het nu inhoud iemand te vermoorden of juist heel lief en aardig te zijn, dat maakt niet uit. dat wat als goed op kwaad gezien wordt door onze opgedrongen maatschappij is toch niet hoe we werkelijk "gecontroleerd en geconditioneerd" worden. de karma kickt vanzelf wel in om het leven van iemand te vermoeilijken als ie iets doet wat niet mag.
de vraagstelling van live dan.
ik haal zeer weinig uit boeken en films. ik ga astraal en ervaar het voor mezelf of haal het uit de universele bieb. stuk betrouwbaarder
Dat je karma je terug kicked is idd waar, ja. Tenminste........ waar...... in mijn ervaring wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef Enyalius het volgende:
wat denk ik hier over. iedereen moet zijn eigen ingeving volgen, of het nu inhoud iemand te vermoorden of juist heel lief en aardig te zijn, dat maakt niet uit. dat wat als goed op kwaad gezien wordt door onze opgedrongen maatschappij is toch niet hoe we werkelijk "gecontroleerd en geconditioneerd" worden. de karma kickt vanzelf wel in om het leven van iemand te vermoeilijken als ie iets doet wat niet mag.
de vraagstelling van live dan.
ik haal zeer weinig uit boeken en films. ik ga astraal en ervaar het voor mezelf of haal het uit de universele bieb. stuk betrouwbaarderik kies een onderwerp uit en ga dan op onderzoek uit. zo heb ik een eindelijk een antwoord gevonden hoe zielen van planten en dieren nu werken. is anders dan dat van de mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |