Oudere dames van lichte zeden ben ik hier nog niet tegengekomen. Maar goed..... je weet nooit zeker wat er achter een nick zit natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:18 schreef iteejer het volgende:
Het is iig duidelijk waarom dit topic heet zoals het heet..
Ik ook nietquote:
jajaja.... een en al contradictie en reflectie......LOLquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:52 schreef Enyalius het volgende:
ik impliceer niks...u ziet niks, u voelt niks. het is een optische illusie gecreerd door je geest in deze lucide omgeving van energie. de droomstaat. ik ben hier niet eens, ik ben een droomkarakatuur in jouw absurde belevenis van jouw wereldbeeld. ik ben self aware that i don't excist
Die loopt weer helemaal in de pas....quote:Op maandag 27 juni 2005 23:07 schreef nokwanda het volgende:
Mirage........ hoeis het afgelopen met jouw jeugdige delinquent ?
Owwkay....... Happy..... i rejoyce alongquote:
jaaahhh, jij snapt het.quote:
Yeah !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaahhh, jij snapt het.
If I say jump, you don't ask why. You ask: how high.
Zoals ik al zei in het vorige topic... Het schiet niet echt op. ik zou meer aan publiciteit moeten doen. Maar dat kost geld dat ik niet heb. Dus heb ik het voorlopig vooral nog druk met af en toe een dansworkshop op een school omdat ik daarvoor zomaar gevraagd blijk te worden en vooral ook met haren vlechten. Zomertijd..... dan wilt iedereen opeens vlechtjes. Maar ik hoop met de vierdaagse iets aan de publiciteit voor mijn schilderwerk te kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Yeah !![]()
over die link gisten... wat leuk joh !! Jammer dat je zo ver weg woont anders wa ik best geïneteresseerd ine ne cursus geweest. Is het op regelmatige basis dat mensen deze cursus bij je volgen?
Ik weet niet zo goed hoe het met Nijmegen zit, maar hier in Rotterdam heb in veel wijken wijkcentra's.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in het vorige topic... Het schiet niet echt op. ik zou meer aan publiciteit moeten doen. Maar dat kost geld dat ik niet heb. Dus heb ik het voorlopig vooral nog druk met af en toe een dansworkshop op een school omdat ik daarvoor zomaar gevraagd blijk te worden en vooral ook met haren vlechten. Zomertijd..... dan wilt iedereen opeens vlechtjes. Maar ik hoop met de vierdaagse iets aan de publiciteit voor mijn schilderwerk te kunnen doen.
Punt is dat folders van enige kwaliteit moeten zijn endat is nou juist hetgeen dat geld kost. Kopietjes.... okay....... maar die zijn zwart wit. Geven dus helemaal geen goede indruk van wat er mogelijk is. Dus moeten het kleurenkopietjes zijn en die zijn duur.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe het met Nijmegen zit, maar hier in Rotterdam heb in veel wijken wijkcentra's.
Deze wijkcentra's bieden allerlei activiteiten aan. Ook liggen er allerlei folders met activiteiten die niets met het centrum van doen hebben.
Misschien een idee voor jou.. een paar copiën maken en die bij de centra's ophangen / neerleggen.
En de wijkcentra bieden wel activiteiten ja..... maar het werkt zo dat de ruimtes gesubsidieerd zijn. Je moet dus al wel een cursusaanbod hebben en een ruimte huren. Dan pikken de wijkcentra dat wel op. Beetje kip/ei verhaalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe het met Nijmegen zit, maar hier in Rotterdam heb in veel wijken wijkcentra's.
Deze wijkcentra's bieden allerlei activiteiten aan. Ook liggen er allerlei folders met activiteiten die niets met het centrum van doen hebben.
Misschien een idee voor jou.. een paar copiën maken en die bij de centra's ophangen / neerleggen.
Rijst wel iig..........en een hete tomatensaus met veel madame Jeanettes en zoete aardappel en een salade. Kip is idd wel een goed idee maar daar had ik nog geen besluit over genomen...... bij deze dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef Mirage het volgende:
"Gok hier wat de ander eet"![]()
Ik gok dat nokwanda rijst, kip en ananas eet.
Oeh, dat zou idd erg lekker zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Rijst wel iig..........en een hete tomatensaus met veel madame Jeanettes en zoete aardappel en een salade. Kip is idd wel een goed idee maar daar had ik nog geen besluit over genomen...... bij deze dan.
En nu jij......
euh.........gebakken aardappels, zalmmootje met een lekker sausje, salade, doperwtjes.
mmmm, denk dat ik maar bij jou kom eten
Niet standaard........Vaak ook gewoon hollandse pot hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:44 schreef Mirage het volgende:
volgens mij eet jij behoorlijk pittig is het niet ?
Tafeltje dek je.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
ik eet loempia en de rest weet ik nog niet , want ik krijg thuisbezorging en had nog niet gekeken wat er in dat ding zat , alleen de loempia zag ik ,
met mijn oogen
Maar ik ben helemaal niet op de 9de jarigquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:46 schreef Enyalius het volgende:
bleh ben kapot. thuis van werken. ik ga de 9e naar nijmegen voor een verjaardag daar
I know.... ik had er eenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:05 schreef Enyalius het volgende:
ik kom ook niet voor jouw. ken je nauwelijks
quote:
... en als je nou écht gelooft dat er in dat ding een heus feestmaal zit met al je favoriete lekkers ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
ik eet loempia en de rest weet ik nog niet , want ik krijg thuisbezorging en had nog niet gekeken wat er in dat ding zat , alleen de loempia zag ik ,
met mijn oogen
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef Enyalius het volgende:
hmmm 34...tja dat is het randje...op je 35 gaat alles berg afwaards. sorry maar het is gedaan met je. de goeie tijden zijn dan afgelopen![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
... en als je nou écht gelooft dat er in dat ding een heus feestmaal zit met al je favoriete lekkers ?
Moet toch lukken ?
(zie ander topic)
You go girl !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er gaat hier helemaal niks AFwaards!!! In fact ......Ik kan niet wachten tot ik 40 ben. Men zegt dat het leven dan pas begint.
De meest interessante tijd van je leven dus !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:16 schreef Enyalius het volgende:
40....dan ben je pas een echte fossiel. het leven gaat dan zeer zeker niet beginnen. het is meer the beginning of the end met midlife crissesen en dergelijke![]()
Ik??? Dachut nie..... ik nu nog het lijf van een 20-jarige. Misschien dat ik dan eindelijk op 30 ga lijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:16 schreef Enyalius het volgende:
40....dan ben je pas een echte fossiel. het leven gaat dan zeer zeker niet beginnen. het is meer the beginning of the end met midlife crissesen en dergelijke![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien word ik dan eindelijk volwassen
En ik lijk qua karakter idd heel erg veel op een van mijn poezevriendinnetjesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
De meest interessante tijd van je leven dus !
les 1 bij vrouwen... strijk ze nóóit tegen hun haren in... of was dat nou bij poezen... nou ja één pot nat... allebei krabben ze je ogen uit als je je niet aan de regel houdt...
quote:
Hey!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Parvus het volgende:
jeetje, 2 dagen niet online gelijk deeltje 3![]()
Ik ben er over aangesproken door een vrouw....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]Is ook iets dat ik wel eens doe ja.......
dat heet ontkenningquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
De meest interessante tijd van je leven dus !
Dat heb ik met Joel ook wel eens gedaan ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben er over aangesproken door een vrouw....
Het plensde uit de lucht, maar het was wel lekker warm.
Ik haal mijn zoontje uit school en net buiten het schoolplein heb je een soort viaduckt waar de metro over gaat.
Veel mensen bleven daar onder schuilen. Ik greep mijn zoontje bij zijnhand en we hebben gierend door de regen naa rhuis gerend.
De zoon van de vrouw had geklaagd "maar Brian mag dat ook" etc.... de jongen had blijkbaar behoorlijk door gedramd want de volgende ochtend kreeg ik het te horen van haar.
Tsja.. ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer kan dan glimlachen op zo'n moment en zeggen "goh wat vervelend voor je"
Ik zou echt vre-se-lijk in lachen uitbarsten als ik zo'n mens recht moest aankijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben er over aangesproken door een vrouw....
Het plensde uit de lucht, maar het was wel lekker warm.
Ik haal mijn zoontje uit school en net buiten het schoolplein heb je een soort viaduckt waar de metro over gaat.
Veel mensen bleven daar onder schuilen. Ik greep mijn zoontje bij zijnhand en we hebben gierend door de regen naa rhuis gerend.
De zoon van de vrouw had geklaagd "maar Brian mag dat ook" etc.... de jongen had blijkbaar behoorlijk door gedramd want de volgende ochtend kreeg ik het te horen van haar.
Tsja.. ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer kan dan glimlachen op zo'n moment en zeggen "goh wat vervelend voor je"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |