In de OP kun je dit soort dingen toch juist vinden? Ja sorry maar ik vind dat je wel even zelf kunt zoeken eerst, als je het niet kunt vinden is ernaar vragen iets anders. Maar uit pure gemakszucht vragen hierneer plampen terwijl die info niet zo moeilijk te vinden is... En natuurlijk wist ik in het begin ook niet precies hoe alles ging maar neemt niet weg dat je zelf wel even kunt zoeken.quote:Heel fijn dat jij alles al uit je hoofd weet en alles weet te vinden, maar sommige mensen weten nog niet zo goed hoe het allemaal werkt. Alsof jij meteen alles wist en geen vragen meer stelt.
Wat is dat rechtsboven?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:30 schreef Mirjamke het volgende:
Ik doe ook maar mee..ik hoop dat ik er tussen kom.
MissyMirjam, ik heb een nieuwe foto gemaakt; http://fotoboek.fok.nl/userpics/102832_lushie.JPG van mijn Lush productjes. zou die ook geplaatst kunnen worden in de OP?
Dan mag die andere wel weg.
Het lijkt net een plak paté met peperkorrels er bovenopquote:
Nouja, als ik door een lush topic scroll zie ik voornamelijk jou roze icoon.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef heaven7 het volgende:
[..]Ik volg je even niet, alsof ik de enige ben die fanatiek post?
Ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Het lijkt net een plat paté met peperkorrels er bovenop
Aan paté of aan Fresh Farmacy?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:38 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
M`n moeder is er ook al aan verslaafd..![]()
ha! en ik maar wachten op mn angel'squote:Op donderdag 16 juni 2005 15:41 schreef Funnie het volgende:
Mijn stukkie Soft is binnen![]()
Vanavond gelijk eens uitproberen![]()
Iedereen is hier van harte welkom met wat voor vraag dan ook. Zolang het maar over Lush gaat. Daar komt het simpelweg op neer. Als het naar jouw inziens een voor de hand liggende vraag of wat dan ook is negeer je het gewoon.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:30 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Maar wat is nou de bedoeling? Verdergaan met de discussie van net?
Ja dat smeert ze uiteraard niet op haar gezicht..quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar paté op je gezicht lijkt me toch minder
De Angels delight was meen ik een soort van kerstzeep, maar in de amsterdamse lush leidse straat nog verkrijgbaar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ha! en ik maar wachten op mn angel's![]()
is dat trouwens een limited edition zeep ofzo? of gewoon hier en daar nog verkrijgbaar..?
heeft de soft het heel gered
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
gaarne gedaan. kleine moeite
Zeik niet zo aub, je verknalt het echt een beetje voor een hoop mensen op deze manier.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:51 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat het zo gelopen is.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeik niet zo aub, je verknalt het echt een beetje voor een hoop mensen op deze manier.
Onderlinge vetes kunnen prima in de mail lijkt me.
Ja, die heeft het geredt!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ha! en ik maar wachten op mn angel's![]()
is dat trouwens een limited edition zeep ofzo? of gewoon hier en daar nog verkrijgbaar..?
heeft de soft het heel gered
Dream cream helpt bij Djulian erg goed. Niks te zien meer dus kan aqua marina ook niet proberen bij hemquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef MUUS het volgende:
Is er hier iemand die aquamarina heeft geprobeerd op eczeem? Er staat op hun site dat het daarvoor ook geschikt is en nu wil ik weten of het ook echt wat doet.
Ik was namelijk al van plan om Dream Cream voor mini-MUUS te halen, maar die aquamarina is dan misschien ook wel wat. Uiteraard kan ik het zelf allemaal gebruiken, maar ik vind het leuk om dingen te halen die zij ook kan gebruiken aangezien ze zo van tutten houdt.
Ze wil zo graag weer naar de 'zeepwinkel' en als ik dan alleen dingen koop waar zij niet tegen kan, vind ik dat zo sneu.
Nou, ze heeft eczeem op haar beentjes (eerst alleen holtes, maar sinds kort ook op kuiten en schenen) en soms aan de binnenkant van haar ellebogen. Nu las ik dat mother_mother zei dat de Dream Cream wel een beetje prikte als het over haar eczeem werd gesmeerd, maar dat het wel hielp. (Vooral tegen de jeuk en dat is natuurlijk het ergste!)quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geen eczeem, maar gebruik wel aqua marina. echt kan ik je er niet mee helpen, maar ik merk geen nadelige effecten op mijn huid, die wel heel gevoelig is in mijn gezicht.
en heb ook het idee dat mn huid wat rustiger is, wat regelmatiger zeg maar.
Nah, toen jij zei dat ymme 'best wel' op de ene meet mocht komen, maar 'liever niet' op de andere, aangezien je een vriendin meenam die haar niet mag, had ik ook wel zoiets van: "Pleur ff heel gauw op". Dat jullie elkaar niet mogen prima, maar wie de neuk ben jij om dat te bepalen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:54 schreef heaven7 het volgende:
[..]Onderlinge vetes? Ik zeg nu alleen maar dat ik het jammer vindt dat het allemaal zo moest gaan.
Dan kon jij toch ook wegblijven?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:01 schreef heaven7 het volgende:
Nee, tuurlijk bepaal ik dat niet en wie ben ik om te verbieden als ze ook wil komen. Maar het is wel een feit dat het niet of misschien minder gezellig zal worden als we elkaar gaan tegenkomen daar en dat zou jammer zijn, voor iedereen.
Ah, da's onwijs lief van je, maar ik was het toch al van plan om te gaan halen voor mezelf, joh. Ik wil namelijk iets wat ik dagelijks kan gebruiken om mijn gezicht te reinigen. (AOBS durf ik niet dagelijks namelijk)quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
M. , als je wil, kan ik je een beetje opsturen..?
in een geplet potje, dat wel
maar het kan wel.
Jeetje, goed spul dan idd!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dream cream helpt bij Djulian erg goed. Niks te zien meer dus kan aqua marina ook niet proberen bij hem
Maar dream cream is aan te raden
auqua marina kan elke dag, maar ik doe het om de dag omdat ik ook AOBS heb. Dus de ene dag aqua en de andere dag AOBS. Werkt hier primaquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen idee eigenlijk of aqua marina elke dag kan, ik gebruik het niet dagelijks
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:04 schreef tonks het volgende:
Ik wil muus ook als mama
Nou ja, dan gebruik ik die ook af en toe en maak ik mijn gezicht dagelijks schoon met Tea Tree water, want die staat ook bovenaan mijn verlanglijst.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen idee eigenlijk of aqua marina elke dag kan, ik gebruik het niet dagelijks
Ahhh, dochtertjesquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef MUUS het volgende:
Is er hier iemand die aquamarina heeft geprobeerd op eczeem? Er staat op hun site dat het daarvoor ook geschikt is en nu wil ik weten of het ook echt wat doet.
Ik was namelijk al van plan om Dream Cream voor mini-MUUS te halen, maar die aquamarina is dan misschien ook wel wat. Uiteraard kan ik het zelf allemaal gebruiken, maar ik vind het leuk om dingen te halen die zij ook kan gebruiken aangezien ze zo van tutten houdt.
Ze wil zo graag weer naar de 'zeepwinkel' en als ik dan alleen dingen koop waar zij niet tegen kan, vind ik dat zo sneu.
Dat is goed om te horen.quote:
koelquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:44 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Wat is reincarnate heerlijke shampoo
Ik heb nu een mooie rode gloed over m`n haar
ik woon vlak bij de lush in de kalverstraat, dus kan best LF voor je halen en versturen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:02 schreef tonks het volgende:
Mirjamke, als je die LF graag wilt dan kan je misschien iemand uit dit topic lief aankijken en misschien nemen die dat wel voor je mee
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:00 schreef sefer het volgende:
[..]
koel![]()
hoe lang blijft die gloed ongeveer in je haar?
Gebruik je daarna nog conditioner?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:05 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de Reincarnate nu ongeveer 5 x gebruikt en het is echt zichtbaar
Ik heb er meerdere (goeie) reacties op gehad ook![]()
Ik weet niet of de ''kleur'' blijft zitten als je het gebruik van de Reincarnate zou stoppen..
Er staan in de winkel bakjes met koffiebonen. Als je daaraan ruikt wordt je neus euh.. schoon zeg maarquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:35 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb dus ook hetzelfde probleem als jou MUUS, dat ik niets ruik in die winkel. Ben bang na de meet met miskopen thuis te komen..
aha, dus daar zijn ze voor!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef imago het volgende:
[..]
Er staan in de winkel bakjes met koffiebonen. Als je daaraan ruikt wordt je neus euh.. schoon zeg maarJe kan weer objectief ruiken in ieder geval en ruikt niet meer alles door elkaar!
Haha, dat had ik nog niet gehoord.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef imago het volgende:
[..]
Er staan in de winkel bakjes met koffiebonen. Als je daaraan ruikt wordt je neus euh.. schoon zeg maarJe kan weer objectief ruiken in ieder geval en ruikt niet meer alles door elkaar!
Nee, ik gebruik geen conditioner..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Gebruik je daarna nog conditioner?
Of zal dat het weer teniet doen?
Dat heb ik ook met mijn Trichomania. En de ene keer gebruik ik wel een conditioner maar de andere keer weer niet. Als ik het niet doe, doet het haren kammen onwijs pijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:43 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik geen conditioner..
Wel is m`n haar na het gebruik van de Reincarnate vrij stroef
als ik het uit borstel en het is eenmaal opgedroogd, dan is het heerlijk zacht
ja hoor, doe ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:08 schreef Mirjamke het volgende:
Pff wat veel tips! hahaerg bedankt!
even @ Sefer: dat zou ik echt op prijs stellen!
Als je dat zou willen doen, graag!
Niet droog of pluizig ofzo? Ik heb altijd een conditioner nodig anders is het net stroquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:43 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik geen conditioner..
Wel is m`n haar na het gebruik van de Reincarnate vrij stroef
als ik het uit borstel en het is eenmaal opgedroogd, dan is het heerlijk zacht
Body butter ofzo.. je kunt het smeren..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:52 schreef sefer het volgende:
[..]
ja hoor, doe ik![]()
wat is het eigenlijk precies?![]()
Nee helemaal niet. M`n haar wordt er erg mooi van.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Niet droog of pluizig ofzo? Ik heb altijd een conditioner nodig anders is het net stro
ook net pas bijgelezen en snapte eerlijk gezegd niet hoe het ineens zo kon omslaan qua sfeer. Verder ben ik het eens met wat imago heeft gezegd, na de eerste meet waren er al dingen anders. Vond het alleen raar dat mensen zich ineens overal aan irriteerden, maar goed, dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef imago het volgende:
De hele discussie van vanmiddag heb ik trouwens totaal gemist en net bijgelezen. Ik snap eigenlijk van iedereen het standpunt wel. Voor "oldbies" wordt het irritant om telkens dezelfde vragen voorbij te zien komen, zeker als het om praktische informatie gaat. Voor "newbies" is het moeilijk om ertussen te komen - al heb ik niet het idee dat dat expres is hoor, ikzelf negeer bijvoorbeeld niemand expres, maar soms weet ik gewoon niks te zeggenNa de eerste meet lijkt er een soort van schifting ontstaan te zijn, wat ook wel logisch is en onvermijdelijk, maar wel jammer. Maar ik denk dat na de komende meet(s) wel opnieuw dingen zullen veranderen, omdat dan andere mensen elkaar ontmoet hebben en samen "een ervaring delen". Denk dat de afsplitsing van een apart meet-topic in ieder geval een goed idee is. Oh en de Wiki vind ik maar een stom ding eigenlijk
Niet de Lush-Wiki specifiek, maar gewoon het hele fenomeen Wiki, daar kan ik nou echt niets mee.
Hey dat is goed om te weten!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef imago het volgende:
[..]
Nu word ik helemaal nieuwsgierig. Heb er net eentje gekocht vandaag. Die ga ik dus zeker vanaaf even uitproberenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:33 schreef ymme het volgende:
Kom net onder de douche vandaan. Die buffywat is dat geweldig spul zeg
Het laat een vet laagje achter, en mijn huis voelt als nieuw! Lekker
Megamega drogen ben, had ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef meXXmo het volgende:
[..]
Nu word ik helemaal nieuwsgierig. Heb er net eentje gekocht vandaag. Die ga ik dus zeker vanaaf even uitproberenScrubt ie ook een beetje, of totaal niet?
Want dan moet ik voor m'n megadroge benen nog op zoek naar wat anders![]()
Oh, en ja hij scrubt heerlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Megamega drogen ben, had ik![]()
Na mijn douch van net niet meer![]()
Okidoki, klinkt zoals ik 't ook verwacht. Na vanavond zal ik ook even laten weten wat ik ervan vindquote:
Vind ik toch wel een vrij moeilijke vraag..quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:09 schreef heaven7 het volgende:
Wat is jouw haartype en kleur dan?Ik heb heel donkerblond tot bruin haar en op mn hoofdhuid is het na 3 dagen alweer vet maar het hangende haar zeg maar is vrij droog vaak, een conditioner doet het echt opleven. En ik schijn bandhaar te hebben
Haar met een rare structuur (beetje kroesachtig sommige haren, niet allemaal) wat je ook niet kan permanenten schijnt.
En krijg je er ook zo'n superglans van zoals je vaker hoort?
Moet je doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:42 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik heb er hele vreemde haren tussenzitten en dat zouden bandharen zijn volgens de kapster. Ik weet het verder ook niet. Maar over het algemeen is mijn haar gewoon normaal hoorBedankt iig, ik denk dat ik hem toch maar op mijn lijstje zet
![]()
Dan is skinny dip het eerste lush producht wat ik ronduit goor vind.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:50 schreef heaven7 het volgende:
Ik had ook Skinny dip en ook bij mij is er een soort schuimlaag (doet me denken aan dat bierglas met ****** van American pie) De datum is bij mij van 8 oktober 2004 tot 8 december 2005 maar ik vind hem niet vies ruiken verder.
Dat roep ik al 2 weken dat dat spul helptquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:55 schreef tonks het volgende:
ik heb nu dat sleapy head op me schouders en me nek en het werkt echt
Ik vind Fresh Farmacy echt super!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:56 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Fresh Farmacy, hoe bevalt jou dat? Zit er nl. ook over te denken om het te kopen.
Milky barquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:15 schreef Cheesecake het volgende:
Ohja, heeft iemand ook ervaring met Extra Virgin Olive? Ik heb oa. I should Coco gehad maar daar kon ik absoluut niet tegen, kreeg rode vlekken en jeuk (heb atopisch eczeem). Ik zoek dus een zachte en niet sterk geparfumeerde zeep...
Dan denk ik dat dream wash iets voor jou is. Dat is dream cream, maar dan voor onder de douche.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:15 schreef Cheesecake het volgende:
Ohja, heeft iemand ook ervaring met Extra Virgin Olive? Ik heb oa. I should Coco gehad maar daar kon ik absoluut niet tegen, kreeg rode vlekken en jeuk (heb atopisch eczeem). Ik zoek dus een zachte en niet sterk geparfumeerde zeep...
Ik heb een wel een gemengde/vette huid, soms puistjes etc. (volgens mij ben ik echt de jongste hier...ben bijna 18quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Mij droogt Fresh farmacy alleen maar uit helaas. Ik heb meer baat bij Aquamarina enzo.
Hmm...misschien toch maar Herbalism dan..quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:21 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb een droge huid met puistjesMaar Fresh farmacy is een zeep en zepen drogen altijd uit dus dat is normaal denk ik, alleen doet het verder vrij weinig voor puisjtes helaas.
Ik ben 17,5quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:20 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik heb een wel een gemengde/vette huid, soms puistjes etc. (volgens mij ben ik echt de jongste hier...ben bijna 18)
Jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:53 schreef jessie het volgende:
Je hebt een aardig lijstje ook Mirjamke
Wel grappig om te zien dat de meningen over sommige dingen erg verschillen.
Die middle earthe turns to rock bv vind ik echt muf en werkelijk naar aarde ruiken.
Milky begin ik steeds lekkerder te vinden.
En Ginger ook. die blijft ook lekker lang hangen. Wel jammer en raar dat dat een uitgebreide lijn is, maar dat er geen shampoo van is.
Periquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:59 schreef PeRi het volgende:
* PeRi pimpt mee
Zeep
Honey, I washed the kids. Rockstar. I should coco.
Angels Delight. Noriko.17 Cherry Tree Lane (proefje). Cereology. Karma.
Sea Vegetable. Bohemian. Figs 'n Leaves. Demon in the Dark. Miranda.
Extra Virgin Olive, Milky Bar.
Bad/Douche
FlyingFox, Skinny Dip en Happy for sad douchegel,
You've been mangoed en de Chistmas Cracker bubble bar (proefje),
Haarverzorging:
Big shampoo (proefje), Snake Oil for Scalps, Karma Komba Bar.
Seanik, Reincarnate en Trichomania, American Cream, Retread.
Huidverzorging
Angels on Bare Skin en Aquamarina (beide proefjes), Dream Cream, Babyface,
Aquamirabilis, Herbalism, The soft touch, Lemony Flutter Cuticle Butter,
Sympathy for the skin (proefje), You Snap the Whip body butter, Karma Kream, Running For The Embassy, Celestial.
Massagebars
Therapy, Black Magic, Fever en Shimmy Shimmy (proefje).
'Persoonlijk'
Whoosh en FlyingFox templebalm. Honeytrap/ Lip Lime en Lite Lip lippenbalm.
Aromaco deo (proefje) en Ambrosia scheergel.
Vers:
Ik heb Brazened Honey (proefje). En After tango.
Middle earth turns to rockquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is trouwens voor jullie nou het feel good product?
als je dat gebruikt, dat je zegt van ja! ik kan er weer helemaal tegenaan! hoezee! ?
Als mijn vriend die gebruikt dan ben ik niet meer te houdenquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:35 schreef tonks het volgende:
middle earth turns to rock is zooooo lekkerrrr
Ik heb nog niet zoveel uitgeprobeert, maar vind Red Rooster echt een feel good zeepquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is trouwens voor jullie nou het feel good product?
als je dat gebruikt, dat je zegt van ja! ik kan er weer helemaal tegenaan! hoezee! ?
ik hoop het nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:36 schreef Anitra het volgende:
Hebben meerdere het dat de rockstar uit de sweetie stack minder ruikt dan de rockstar los?
Want nu ruik ik het veel beter dan met de rockstar uit de sweetie stack
Ik heb die honey verse masker besteld, krijg hem zaterdag, ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:51 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat die poeder van je afvalt ofzo, is dat niet zo?
Ik wil trouwens ookwel een vers maskerIk vergeet de helft altijd van wat ik wil hebben
Ik vind Jungle nu erg fijn, mijn haar glanst en mijn krullen vallen lekker in model. Ruikt ook heerlijk. Moest alleen wennen aan hoe te gebruiken, eerste keer veel te vaak met dat blok over mijn haar gegaan en dus moddervette slierten. Wrijf nu een of twee keer met het blok over mijn haar, even intrekken en uitspoelen, klaar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:30 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben even een paar uur weg en ik moet al weer moeite doen om jullie te vinden![]()
Iemand ervaring met jungle en ocean salt?
Mijn haar is nl vrij onhandelbaar zonder conditioner en die jungle klinkt goed, maar werkt het ook?
En die ocean salt klinkt gewoon te lekker![]()
Ik ben erg benieuwd..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb pied de pepper
en vind m nit superspeciaal ofzo.
gewoon lekker voetencremetje, verder niks eigenlijk.
als deze op is, wil ik die andere proberen.
maar dat duurt nog wel ff
Sleepy horrorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:42 schreef tonks het volgende:Sleapyhead
!
Heb alleen maar nachtmerries gehad.. wtf
Zal toch wel niet van de sleepy head gekomen zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:42 schreef tonks het volgende:Sleapyhead
!
Heb alleen maar nachtmerries gehad.. wtf
meen je dat nou? Ik vind hem echt stinken, zeker in het begin. Na een tijdje ruikt ie gelukkig een stuk neutraler.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 06:30 schreef Mirjamke het volgende:
En wat ruikt die Dream Cream lekker zeg..!!!
Normaal gesproken heb ik nooit dromenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:26 schreef ymme het volgende:
[..]
Zal toch wel niet van de sleepy head gekomen zijn![]()
Ja, ik vind`m echt lekker ruiken!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
meen je dat nou? Ik vind hem echt stinken, zeker in het begin. Na een tijdje ruikt ie gelukkig een stuk neutraler.
Ik zie trouwens nog weinig verschil met het eczeem van vriendje. De plekken zijn een stuk minder droog maar dat effect bereik je denk ik ook wel met een andere creme. Dit weekend maar even aankijken en anders toch maar ff langs de apotheek.
dus dan pik ik die dream cream zelf maar in
Waar ruikt ie naar dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
meen je dat nou? Ik vind hem echt stinken, zeker in het begin. Na een tijdje ruikt ie gelukkig een stuk neutraler.
Is hij er nu nog niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zit ook te wachten op een stukkie angels!!
postbode, kom nou
hij is binnenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zit ook te wachten op een stukkie angels!!
postbode, kom nou
Hij is lekker he?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:19 schreef jessie het volgende:
Ik heb de angels delight binnen van Lois.
Hij is echt supoer verukkelijk.![]()
![]()
Euhm, een beetje naar angels on bare skin eigenlijk. Volgens mij is het lavendel maar dan heel scherp en een beetje muf. Maar zo zie je maar weer dat ook wat Lush betreft smaken verschillen.quote:
Dat was t. Ik heet geen Anitraquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hij is lekker he?
Wat heeft Lois nog meer gekocht dan alleen stukje angels delight voor jou?
Ik denk het niet, in de Handy box zat er ook niks.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:31 schreef heaven7 het volgende:
He, zit in die Honey i washed the kids cadeaubox een kortingsbon?
Ah ok, dan is dat wel te doen,heb namelijk de Brazened Honey op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef PeRi het volgende:
Binnen 3 weken opmaken is het beste, maar ze zijn nog wel iets langer goed. Tot 4 à 4,5 weken ongeveer.
Ik heb een proefje van veganese, maar ik vind het onwijs vies ruikenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:21 schreef heaven7 het volgende:
Kan iemand me iets aanraden om morgen mee te nemen nog? Ik heb een mager lijstje zowaar
*Reincarnate
*Vegenese 100 gram
*Sympathy for the skin
*Soft Coeur (The Honeymooner)
En van Veganese is het nog maar twijfelachtig want ik wil eerst ruiken.
*onthoudt*quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:28 schreef Maeghan het volgende:
Buffy en aanverwanten kun je het beste in stukjes snijden. Dat las ik op die ene amerikaanse cosmeticasite waar iemand mee aankwam, en dat heb ik ook maar gedaan. Buffy gebruik ik alleen voor m'n benen en derriere maar die hebben wel het oppervlak van een gemiddeld menselijk lichaam =P en ik heb nu met een kwart-blokje Buffy twee keer gedaan. Dan zou je er dus acht keer uithalen in plaats van 2 à 3 keer.
Het nieuwe potje aromacreme is aangekomen hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:48 schreef heaven7 het volgende:
Ja, maar ik wil tegenover mn vriendin niet als een freak overkomen dus split het op, is ook beter voor de portomonee
Hoe ruikt Veganese dan?
Natuulijk kan dat. Je kunt allergisch zijn voor bepaalde toevoegingen in dat product!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:18 schreef tonks het volgende:
Kan iemand eigenlijk allergisch voor sleapyhead zijn?
Je kunt het laten smelten in een vol bad. Dan krijg je een heel klein beetje schuim. Ik gebruik het gewoon als een bbs omdat ik graag iets meer schuim wil. Dus in het bad leggen terwijl hij aan het vol lopen is.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:17 schreef ymme het volgende:
Hoe gebruiken jullie de MELTING MARSHMELLOW MOMENT (dit is toch geen bubble bar)??
En de AROMANT?
Op de site staat natuurlijk wel hoe je het moet gebruiken, maar ik wil graag van mede gebruikers weten hoe hun het gebruiken. Tips zijn van harte welkom
Bedankt alvast
Het geheel in 1x ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:29 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Je kunt het laten smelten in een vol bad. Dan krijg je een heel klein beetje schuim. Ik gebruik het gewoon als een bbs omdat ik graag iets meer schuim wil. Dus in het bad leggen terwijl hij aan het vol lopen is.
Val je ervan in slaap?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:18 schreef tonks het volgende:
Kan iemand eigenlijk allergisch voor sleapyhead zijn?
Het werkt een beetje averechts bij mij denk ikquote:
Ai.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Het werkt een beetje averechts bij mij denk ikwas tot 4 uur klaarwakker en me ogen waren vuurrood
Dan kom ik straks even gauw langs, ben je thuis over een 1,5 uur?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Het nieuwe potje aromacreme is aangekomen hoorJe kunt het op komen halen
Ik vind dat juist HEERLIJK!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:28 schreef Maeghan het volgende:
American Cream vind ik dus echt niet fijn. Ik ging vanmiddag op m'n werk een satébroodje eten en ik had m'n haar los gedaan, en ik kan je vertellen dat satébroodjes niet lekker smaken wanneer er een vanillewalm om je heen hangt. Bah =(
Lush nightmare`s gelukkig ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:25 schreef tonks het volgende:
Maar nu weet ik niet of het aan sleapyhead ligt, maar als ik het gebruik (gister en eergisteren)
Krijg ik allemaal nachtmerries, en gister kon ik helemaal niet slapen en waar ik het op had gedaan deed echt pijn.. toen keek ik in de spiegel waren heel mijn ogen vuurrood
Tering, volg jij die vrouwen nou gewoon?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lush nightmare`s gelukkig ik ben niet de enige
Tering waar heb je het overquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tering, volg jij die vrouwen nou gewoon?
Vet lush!quote:
Nee ik ben vet lush en volg vrouwen,24 uur per dagquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:15 schreef Marty26 het volgende:
Ik lush
Jij lusht
wij Lushen
En jij bent echt ziekelijk vet Lush
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik ben vet lush en volg vrouwen,24 uur per dag![]()
je moet het ook niet in je ogen smeren. of in de buurt van je ogen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:25 schreef tonks het volgende:
Maar nu weet ik niet of het aan sleapyhead ligt, maar als ik het gebruik (gister en eergisteren)
Krijg ik allemaal nachtmerries, en gister kon ik helemaal niet slapen en waar ik het op had gedaan deed echt pijn.. toen keek ik in de spiegel waren heel mijn ogen vuurrood
Kun je gewoon via de email om proefjes vragen?quote:
Karma en fresh farmacy maar dat was een uitzondering voor mij zeiden zequote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Kun je gewoon via de email om proefjes vragen?
Oh leuk, welke heb jij gevraagt dan, en gekregen?
Het bad was overigens heerlijk hoor. Lekker rosequote:
Net uit bad, en me gewassen met Rock Star. Ik vind em enorm veel op Creamy Candy Bath Bubble Bar lijken, precies hetzelfde eigenlijk. M'n haar er ook mee gewassen, weet niet of dat echt de bedoeling is, maar het ruikt erg lekker. Daarna American Cream erin...tijdens het opsmeren vond ik hem al lekker, doet me ergens aan een bekend parfum denken, weet alleen niet welke. Even in laten trekken en nu zit ik hier met nat haar en ik blijf eraan ruiken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:02 schreef Shirley het volgende:
M 'n nieuwe aankoopjes zijn binnen!
Vandaag binnengekregen:
-American Cream
-Little Monkey
-Bollywood bruisbal
-Sweetiestack met Rock Star, Honey I Washed The Kids en I Should Coco
-Skinny Dip
-Alkmaar soap ( monstertje)
Nu al, zonder iets gebruikt te hebben ben ik al helemaal weg van I Should Coco ( die looks!) en Honey I washed...(die lucht!)
Ik ga zo ff badderen, alleen heb ik geen flauw idee wat ik als eerst moet gebruiken, wil het allemaal! Hieronder mijn verzamelingetje, daar zijn behalve bovengenoemde ook nog te zien:
-Dream Cream
-Creamy Candy Bar
-Trichomania monstertje
-Honey Trap Lipbalm
[afbeelding]
LUSH IS COOL!
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
die angels delight lijkt veel op miranda zeg.
Heb wel een branderig gevoel, maar of dat van de zon komt om van het masker durf ik niet te zeggen. Denk dat het dan beter is om wel een creme te smeren he?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:11 schreef Kyara het volgende:
Bij normale maskers doe ik vrijwel meteen daarna creme op mijn gezicht. Door het afspoelen met water krijg ik vrijwel meteen een heel trekkerig gevoel en dan moet ik er echt iets opsmeren. Hoe dat met lush maskers zit weet ik niet. Zal het zo eens proberen.
Scheelt het ook veel qua samenstelling? Ik heb wel (na een tijdje meegelezen te hebben hier) nu wel vreselijk de neiging om even met m'n creditcard te gaan wapperen op die sitequote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:11 schreef Anitra het volgende:
Het scheelt heel veel.
Ik vind Lush veel lekkerder
Jaaaaaaa dat vind ik hartstikke fijn! Dankjewel! Ik mail je!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:38 schreef morgaine21 het volgende:
stukje temptation (voor Peri, als ze nog wil)
Dreamy Creamy is volgens mij after sun spul ofzo. Dat hebben ze op de afgelopen meet laten zien, dat is nieuw in het assortiment. En je weet hoe traag ze met de site zijn, vandaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:30 schreef Funnie het volgende:
Jah, ik heb in het duitse krantje gekeken. Daar staat wel de Dream Cream, op de duitse site staat ook de Dream Cream. En ik heb een verpakking Dreamy Creamy met ook andere ingredienten voor zover ik het kan zien. Dus ik weet het niet meer![]()
Maar goed hijs wel lekkerrr![]()
Dan kom je toch gezellig naar de meeting op 29 juni. Ik wil het anders wel voor je meenemen als niet er niet naar toe gaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:49 schreef Funnie het volgende:
* Funnie is terug!
Ik ben terug gekomen met Dreamy Creamy !!
En Enchanted eye cream.
Snowcake (Voor Anitra)
Proefjes
Celestial
Lemon Flutter cuticle butter
en Freeze.
Ik ben er speciaal heen gegaan voor de lemony flutterWas gisteren alles al opgegaan...
Dus ik heb een proefje mee gekregen uit de tester pot die ze nog hadden. Dus moet ik maar eens kijken of ik die online ga bestellen ofzo
En die Dreamy Creamy snap ik dus niets van. Die kan ik op de site ook niet terug vinden wel de Dream Cream. Ik ben verbrand vandaag. Maar heb dat erop gesmeert. Het haalt wel de brand eruit. Dat scheelt alweer.
Maar wel vreemd dat ik hem niet terug kan vinden ergens..
Dit staat op de duitse site bij dream cream:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dreamy Creamy is volgens mij after sun spul ofzo. Dat hebben ze op de afgelopen meet laten zien, dat is nieuw in het assortiment. En je weet hoe traag ze met de site zijn, vandaar.
sunny citrus is volgens mij bohemian dacht ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:38 schreef morgaine21 het volgende:
Vandaag naar Lush in Luik geweest![]()
Hij was alleen niet zo groot als de verkoopster in Maastricht me wijs wilde maken.
Sommige dingen hebben andere namen daar en das best verwarrend soms, american cream is bijv "vive la revelution' en middle earth turns to rock is " marrakesh".
Ze hadden er ook een zeep die ik niet kon thuis brengen; die heette "sunny citrus"
Ik heb trouwens gekocht:
Big
American cream (500ml)
Milky bar
tramp (100ml)
stukje temptation (voor Peri, als ze nog wil)
Als sample kreeg ik middle earth turns to rock
maar op het plaatje staat gewoon dream cream op het potje. Snap er niets meer van.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:04 schreef PeRi het volgende:
Hm vreemd, ik kan me namelijk herinneren dat ze in ieder geval zulk spul nieuw in het assortiment hadden. Maar misschien heb ik heb wel fout.
Hij zit wel in het happy cadeaupakket.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:28 schreef La_Guiri het volgende:
Sunny Citrus lijkt me ook lekker, staat nog wel gewoon op de Amerikaanse site, hier is hij niet meer verkrijgbaar volgens mij.
Van die cadeaupakketten is het jammer dat het vol baddingen zit... vooral als je geen bad hebt zoals ikquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:28 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Hij zit wel in het happy cadeaupakket.
Ghehe, mooi want ik wil een bananenversie =Pquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:43 schreef heaven7 het volgende:
Even een tip voor de mensen die Sympathy for the skin willen aanschaffen.. er zitten HELE grote verschillen in qua geur, de een is zwaar van geur en ruik je echt de banaan en de ander is lichter en ruikt echt naar vanille, gelukkig heb ik even geroken! Er was nog 1 pot die naar vanille rook, de rest was een andere lading en roken allemaal naar banaan
Ik wil de vanille versie... Maar die met banaan zal toch ook wel lekker zijn anders?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:43 schreef heaven7 het volgende:
Even een tip voor de mensen die Sympathy for the skin willen aanschaffen.. er zitten HELE grote verschillen in qua geur, de een is zwaar van geur en ruik je echt de banaan en de ander is lichter en ruikt echt naar vanille, gelukkig heb ik even geroken! Er was nog 1 pot die naar vanille rook, de rest was een andere lading en roken allemaal naar banaan
Volgens mij zijn er meer bananenversies dus dat komt voor jou mooi uitquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:50 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ghehe, mooi want ik wil een bananenversie =P
Hij is niet vies hoor maar van deze vanillelucht vlieg ik over de kop zo heerlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:55 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik wil de vanille versie... Maar die met banaan zal toch ook wel lekker zijn anders?
Dan is het misschien maar goed dat ik eerst een proefje hebt gevraagdquote:
De Body Shop schijnt niet zo eerlijk te zijn over haar producten heb ik weleens op TV gezien.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:15 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Scheelt het ook veel qua samenstelling? Ik heb wel (na een tijdje meegelezen te hebben hier) nu wel vreselijk de neiging om even met m'n creditcard te gaan wapperen op die site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |