abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27988750
Ik ben ook benieuwd naar die smoothie. Ik hou heel erg van de geur van amandel, maar ik had ergens gelezen dat het juist totaal niet naar amandel ruikt. Verder hou ik niet van zoete luchtjes dus ben benieuwd.

Ik heb dus ook hetzelfde probleem als jou MUUS, dat ik niets ruik in die winkel. Ben bang na de meet met miskopen thuis te komen..
pi_27988968
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef MUUS het volgende:
Is er hier iemand die aquamarina heeft geprobeerd op eczeem? Er staat op hun site dat het daarvoor ook geschikt is en nu wil ik weten of het ook echt wat doet.

Ik was namelijk al van plan om Dream Cream voor mini-MUUS te halen, maar die aquamarina is dan misschien ook wel wat. Uiteraard kan ik het zelf allemaal gebruiken, maar ik vind het leuk om dingen te halen die zij ook kan gebruiken aangezien ze zo van tutten houdt.
Ze wil zo graag weer naar de 'zeepwinkel' en als ik dan alleen dingen koop waar zij niet tegen kan, vind ik dat zo sneu.
Ahhh, dochtertjes Lief.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_27989308
De ooh.lala was erg lekker !
pi_27989419
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:51 schreef tonks het volgende:
De ooh.lala was erg lekker !
Dat is goed om te horen. Heb`m voor m`n moeder besteld.

Ik wil graag de Lemony Flutter hebben, maar is volgens mij niet te bestellen via
internet.
En aangezien ik in het noorden woon. (Friesland) reis ik niet zomaar naar Amsterdam oid..
Jammer!
pi_27989616
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:44 schreef Mirjamke het volgende:

[..]

Wat is reincarnate heerlijke shampoo
Ik heb nu een mooie rode gloed over m`n haar
koel
hoe lang blijft die gloed ongeveer in je haar?
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_27989663
Mirjamke je kan een mailtje naar Lush sturen om te vragen of je het kan bestellen. Meestal kan dat wel en dan moet je waarschijnlijk hun even bellen. Maar dat staat dan in de mail die je terug krijgt.
pi_27989673
Mirjamke, als je die LF graag wilt dan kan je misschien iemand uit dit topic lief aankijken en misschien nemen die dat wel voor je mee
pi_27989719
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:02 schreef tonks het volgende:
Mirjamke, als je die LF graag wilt dan kan je misschien iemand uit dit topic lief aankijken en misschien nemen die dat wel voor je mee
ik woon vlak bij de lush in de kalverstraat, dus kan best LF voor je halen en versturen hoor
pi_27989799
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:00 schreef sefer het volgende:

[..]

koel
hoe lang blijft die gloed ongeveer in je haar?

Ik heb de Reincarnate nu ongeveer 5 x gebruikt en het is echt zichtbaar
Ik heb er meerdere (goeie) reacties op gehad ook
Ik weet niet of de ''kleur'' blijft zitten als je het gebruik van de Reincarnate zou stoppen..
pi_27989866
Pff wat veel tips! haha erg bedankt!

even @ Sefer: dat zou ik echt op prijs stellen!
Als je dat zou willen doen, graag!
pi_27990245
Ik heb vanavond bruiloft
En dan moet ik er natuurlijk goed uitzien, en natuurlijk, niet te vergeten LEKKER RUIKEN.

Ik ga dadelijk mijn gezicht schoonmaken met Herbalism, en dan een masker erop van love lettnce (of hoe schrijf je dat). Dan lekker douchen met rockstar. En dan... candy fluff en glitterbug massage bar..???

Is dit wat... Ik wil als snoepje gaan vanavond

Oh nee, ik ga onder de douche scrubben met buffy

Die heb ik gisteren thuis gekregen, was ik alweer vergeten oeps

[ Bericht 18% gewijzigd door ymme op 16-06-2005 17:30:08 ]
pi_27990421
Muus, ik weet niet of Aqua Marina ook tégen eczeem helpt, maar ik weet wel dat ik van veel gezichtsverzorging eczeem krijg en van Aqua Marina niet. Het maakt een geïrriteerde huid rustiger, maar ik weet niet of het dat ook met irritatie door eczeem doet. Als je het niet zeker weet zou ik gewoon een monster vragen.

De hele discussie van vanmiddag heb ik trouwens totaal gemist en net bijgelezen. Ik snap eigenlijk van iedereen het standpunt wel. Voor "oldbies" wordt het irritant om telkens dezelfde vragen voorbij te zien komen, zeker als het om praktische informatie gaat. Voor "newbies" is het moeilijk om ertussen te komen - al heb ik niet het idee dat dat expres is hoor, ikzelf negeer bijvoorbeeld niemand expres, maar soms weet ik gewoon niks te zeggen Na de eerste meet lijkt er een soort van schifting ontstaan te zijn, wat ook wel logisch is en onvermijdelijk, maar wel jammer. Maar ik denk dat na de komende meet(s) wel opnieuw dingen zullen veranderen, omdat dan andere mensen elkaar ontmoet hebben en samen "een ervaring delen". Denk dat de afsplitsing van een apart meet-topic in ieder geval een goed idee is. Oh en de Wiki vind ik maar een stom ding eigenlijk Niet de Lush-Wiki specifiek, maar gewoon het hele fenomeen Wiki, daar kan ik nou echt niets mee.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27990427
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:05 schreef Mirjamke het volgende:

[..]

Ik heb de Reincarnate nu ongeveer 5 x gebruikt en het is echt zichtbaar
Ik heb er meerdere (goeie) reacties op gehad ook
Ik weet niet of de ''kleur'' blijft zitten als je het gebruik van de Reincarnate zou stoppen..
Gebruik je daarna nog conditioner?
Of zal dat het weer teniet doen?
Dat is eens wat anders...
pi_27990456
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:35 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb dus ook hetzelfde probleem als jou MUUS, dat ik niets ruik in die winkel. Ben bang na de meet met miskopen thuis te komen..
Er staan in de winkel bakjes met koffiebonen. Als je daaraan ruikt wordt je neus euh.. schoon zeg maar Je kan weer objectief ruiken in ieder geval en ruikt niet meer alles door elkaar!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27990573
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef imago het volgende:

[..]

Er staan in de winkel bakjes met koffiebonen. Als je daaraan ruikt wordt je neus euh.. schoon zeg maar Je kan weer objectief ruiken in ieder geval en ruikt niet meer alles door elkaar!
aha, dus daar zijn ze voor!
heb ik me nou al een hele tijd afgevraagd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27990588
quote:

[..]

Haha, dat had ik nog niet gehoord.
Wel een oplossing ja, als het ook echt werkt.
Gewoon bij een drogist had ik dat ook altijd met verschillende geurtjes dat ik op een gegeven moment niet meer wist hoe of wat nou ruikte. Heel vervelend is dat

Goed van Lush dan, dat ze er koffiebonen neer hebben gezet
pi_27990957
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Gebruik je daarna nog conditioner?
Of zal dat het weer teniet doen?
Nee, ik gebruik geen conditioner..
Wel is m`n haar na het gebruik van de Reincarnate vrij stroef
als ik het uit borstel en het is eenmaal opgedroogd, dan is het heerlijk zacht
pi_27991095
Hahaha, ik zit nu met een groen gezicht achter de pc. Heb een vers masker opgedaan net.

Morgen krijgen we een digitale camera, dan zal ik er eens een keer foto's van maken en hier neerzetten! Heel mag gezicht. Maar voelt wel onwijs lekker aan hoor.
pi_27991146
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:43 schreef Mirjamke het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met mijn Trichomania. En de ene keer gebruik ik wel een conditioner maar de andere keer weer niet. Als ik het niet doe, doet het haren kammen onwijs pijn en ik heb maar half lang haar/kort
pi_27991197
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:08 schreef Mirjamke het volgende:
Pff wat veel tips! haha erg bedankt!

even @ Sefer: dat zou ik echt op prijs stellen!
Als je dat zou willen doen, graag!
ja hoor, doe ik
wat is het eigenlijk precies?
pi_27991205
een 2e post van mij in een Lush-topic...

Na afgelopen dinsdag m'n eerste bezoekje aan een Lush-winkel, ben ik er vandaag wéér heen gegaan

De Red Rooster zeep bevalt me prima. Ben er al 2 ochtenden prima mee wakker geworden toen ik om 6 uur op moest. Lukt me meestal niet zo goed

De Ooh Lala heb ik nog niet uitgeprobeerd onder de douche. Wel op m'n hand. Die lijkt me wat minder bij nader inzien. Vond ik in de winkel lekkerder ruiken. Alleen ik wacht nog even m'n echte mening af tot ik 'm onder de douche uitgeprobeerd heb.

Woosh temple balm heb ik cadeau gedaan aan m'n moeder, want die is voor haar werk naar Amerika. Vanmiddag gesproken en ze heeft 'm uitgeprobeerd en 't beviel wel zei ze.

Ik heb dinsdag ook nog een monstertje Mask of Magnaminty gekregen. Die heb ik vanmiddag uitgeprobeerd. Lekker spul vond ik. Fris zacht velletje had ik daarna. Wel wat rode vlekken (verkleuring van m'n huid) maar niet gevoelig of geïrriteerd ofzo en 't trok al snel weer weg.

Vandaag heb ik I should coco gekocht, omdat ik wel zin heb ik kokos. (geeft me altijd zo'n tropisch vakantiegevoel )
Verder heb ik Buffy the backside slayer gekocht, die ga ik straks uitproberen. Ik begreep dat 't een combi van een milde schrub met body butter is? Lijkt me iig wel lekker.

Ook een proefje gevraagd van Imperialis dagcréme. Die heb ik na 't maskertje opgedaan en m'n huid voelt nu super!

Ook nog Dream Time temple balm gekocht, kijken of ik hierdoor wat beter kan slapen. Time will tell.

En ik kreeg vandaag een monstertje mee van Aromacreme deodorant. Die zou ik tussen m'n vinger wat moeten laten smelten en dan onder m'n oksels kunnen aanbrengen. Ga ik zeker proberen, maar of ik 't wat ga vinden....

Ik geloof dat ik Lush ook leuk en vooral lekker ga vinden!
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
pi_27991214
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:43 schreef Mirjamke het volgende:

[..]

Niet droog of pluizig ofzo? Ik heb altijd een conditioner nodig anders is het net stro
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:00:21 #73
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27991414
ja hoi.
Whatever I want.
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:01:39 #74
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27991444
MUUS je moet voor MiniMUUS Dream Cream halen. Als ze daar niet tegen kan, weet ik het ook niet meer.
Whatever I want.
pi_27991516
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:52 schreef sefer het volgende:

[..]

ja hoor, doe ik
wat is het eigenlijk precies?
Body butter ofzo.. je kunt het smeren..
Het lijkt me lekker..de naam alleen al
Ik zoek later wel wat meer info over lemony flutter..
we mailen wel hoe en wat ofzo
pi_27991565
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Niet droog of pluizig ofzo? Ik heb altijd een conditioner nodig anders is het net stro
Nee helemaal niet. M`n haar wordt er erg mooi van.
zit ook snel in model tegenwoordig
Ik denk ook dat het een beetje van het ''haartype'' afhangt..
pi_27991632
Wat is jouw haartype en kleur dan? Ik heb heel donkerblond tot bruin haar en op mn hoofdhuid is het na 3 dagen alweer vet maar het hangende haar zeg maar is vrij droog vaak, een conditioner doet het echt opleven. En ik schijn bandhaar te hebben Haar met een rare structuur (beetje kroesachtig sommige haren, niet allemaal) wat je ook niet kan permanenten schijnt.

En krijg je er ook zo'n superglans van zoals je vaker hoort?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2005 18:09:35 ]
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:12:31 #78
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27991721
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef imago het volgende:

De hele discussie van vanmiddag heb ik trouwens totaal gemist en net bijgelezen. Ik snap eigenlijk van iedereen het standpunt wel. Voor "oldbies" wordt het irritant om telkens dezelfde vragen voorbij te zien komen, zeker als het om praktische informatie gaat. Voor "newbies" is het moeilijk om ertussen te komen - al heb ik niet het idee dat dat expres is hoor, ikzelf negeer bijvoorbeeld niemand expres, maar soms weet ik gewoon niks te zeggen Na de eerste meet lijkt er een soort van schifting ontstaan te zijn, wat ook wel logisch is en onvermijdelijk, maar wel jammer. Maar ik denk dat na de komende meet(s) wel opnieuw dingen zullen veranderen, omdat dan andere mensen elkaar ontmoet hebben en samen "een ervaring delen". Denk dat de afsplitsing van een apart meet-topic in ieder geval een goed idee is. Oh en de Wiki vind ik maar een stom ding eigenlijk Niet de Lush-Wiki specifiek, maar gewoon het hele fenomeen Wiki, daar kan ik nou echt niets mee.
ook net pas bijgelezen en snapte eerlijk gezegd niet hoe het ineens zo kon omslaan qua sfeer. Verder ben ik het eens met wat imago heeft gezegd, na de eerste meet waren er al dingen anders. Vond het alleen raar dat mensen zich ineens overal aan irriteerden, maar goed, dat kan natuurlijk.
Hopelijk gaat het zo beter.

Verder heb ik niks on-topic te melden op het moment, oh ja ga me even douchen met Honey I washed the kids
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_27992175
quote:

[..]

Hey dat is goed om te weten! Thx!!
pi_27992243
Kom net onder de douche vandaan. Die buffy wat is dat geweldig spul zeg
Het laat een vet laagje achter, en mijn huis voelt als nieuw! Lekker
pi_27992358
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:33 schreef ymme het volgende:
Kom net onder de douche vandaan. Die buffy wat is dat geweldig spul zeg
Het laat een vet laagje achter, en mijn huis voelt als nieuw! Lekker
Nu word ik helemaal nieuwsgierig. Heb er net eentje gekocht vandaag. Die ga ik dus zeker vanaaf even uitproberen Scrubt ie ook een beetje, of totaal niet?

Want dan moet ik voor m'n megadroge benen nog op zoek naar wat anders
pi_27992462
Pff word ik opeens ziek.. heb dus lange rust nodig. Daar zou die sleapy head wel goed voor zijn
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:44:48 #83
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27992518
Ik zat te twijfelen tussen Buffy en Aqua Mirabilis, maar denk dat Aqua me nog net iets lekkerder lijkt.
De Madrid al cielo
pi_27992562
Weet iemand of er ook een lush in Parijs en Keulen zit?

Of hoe ik daar achter kan komen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:46:47 #85
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27992584
www.lush.com daar staan in elk geval sites van landen waar Lush zit en op de desbetreffende sites zullen de winkels wel staan denk ik.
De Madrid al cielo
pi_27992604
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef meXXmo het volgende:

[..]

Nu word ik helemaal nieuwsgierig. Heb er net eentje gekocht vandaag. Die ga ik dus zeker vanaaf even uitproberen Scrubt ie ook een beetje, of totaal niet?

Want dan moet ik voor m'n megadroge benen nog op zoek naar wat anders
Megamega drogen ben, had ik

Na mijn douch van net niet meer
pi_27992605
Ik heb vanochtend Sandstone dan geprobeerd, en ik vind 'm eigenlijk wel fijn. Hij ruikt lekker fris, het is precies die citroenoase die ik mis bij Bohemian (alhoewel ik die droog net iets lekkerder vind). Het maakt m'n huid niet droog, en hij scrubt ook best aardig.
Sanity is (not) statistical
pi_27992627
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:47 schreef ymme het volgende:

[..]

Megamega drogen ben, had ik

Na mijn douch van net niet meer
Oh, en ja hij scrubt heerlijk
pi_27992701
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:48 schreef ymme het volgende:

[..]

Oh, en ja hij scrubt heerlijk
Okidoki, klinkt zoals ik 't ook verwacht. Na vanavond zal ik ook even laten weten wat ik ervan vind
pi_27992807
Ik hoor het graag, maar dat zou wel morgen vroeg worden, ben klaar voor de bruiloft. Ik ben glitter weg nu
pi_27994154
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:09 schreef heaven7 het volgende:
Wat is jouw haartype en kleur dan? Ik heb heel donkerblond tot bruin haar en op mn hoofdhuid is het na 3 dagen alweer vet maar het hangende haar zeg maar is vrij droog vaak, een conditioner doet het echt opleven. En ik schijn bandhaar te hebben Haar met een rare structuur (beetje kroesachtig sommige haren, niet allemaal) wat je ook niet kan permanenten schijnt.

En krijg je er ook zo'n superglans van zoals je vaker hoort?
Vind ik toch wel een vrij moeilijke vraag..
Ik heb donkerblond stijl haar tot net over m`n schouders.
Niet heel moeilijk haar, maar soms wel moeilijk in model te brengen. omdat het nogal hangt.. (ik hoop dat je me kunt volgen)
Als ik de reincarnate heb gebruikt, en m`n haar is opgedroogd dan glanst het ontzettend. dat is zeker wel bevorderlijk
Ik heb nog nooit van bandhaar gehoord.
Ik weet eigelijk ook geen shampoo/conditioner wat het kroezen tegengaat...
pi_27994238
Ja, ik heb er hele vreemde haren tussenzitten en dat zouden bandharen zijn volgens de kapster. Ik weet het verder ook niet. Maar over het algemeen is mijn haar gewoon normaal hoor Bedankt iig, ik denk dat ik hem toch maar op mijn lijstje zet
pi_27994336
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:42 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik heb er hele vreemde haren tussenzitten en dat zouden bandharen zijn volgens de kapster. Ik weet het verder ook niet. Maar over het algemeen is mijn haar gewoon normaal hoor Bedankt iig, ik denk dat ik hem toch maar op mijn lijstje zet
Moet je doen
Reincarnate is echt F A N T A S T I S C H !
pi_27994341
Op de meet zat in mijn goody bag een flesje skinny dip.
Het zag er een beetje vreemd uit, bovenop een melkachtig laagje en daaronder gele douchegel.
Ik vond hem niet zo lekker ruiken in eerste instantie. Nu nog eens geroken en kreeg bijna neigingen. De datum op het flesje was ook ruim over 1 jaar.

Hadden meer mensen dit?
pi_27994493
Ik had ook Skinny dip en ook bij mij is er een soort schuimlaag (doet me denken aan dat bierglas met ****** van American pie ) De datum is bij mij van 8 oktober 2004 tot 8 december 2005 maar ik vind hem niet vies ruiken verder.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2005 19:50:55 ]
pi_27994511
Hmmm hier een depri mama.
Tijd voor een douche dus
Zit alleen te bedenken met welke ik zou gaan douchen

Ik dacht dat iedereen dat wist van die koffiebonen
pi_27994580
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:50 schreef heaven7 het volgende:
Ik had ook Skinny dip en ook bij mij is er een soort schuimlaag (doet me denken aan dat bierglas met ****** van American pie ) De datum is bij mij van 8 oktober 2004 tot 8 december 2005 maar ik vind hem niet vies ruiken verder.
Dan is skinny dip het eerste lush producht wat ik ronduit goor vind.
Het hangt nu nog in mijn neus
pi_27994632
ik heb nu dat sleapy head op me schouders en me nek en het werkt echt
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:56:10 #99
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_27994642
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:33 schreef Mirjamke het volgende:

[..]

Fresh Farmacy....
Fresh Farmacy, hoe bevalt jou dat? Zit er nl. ook over te denken om het te kopen.
pi_27994706
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:55 schreef tonks het volgende:
ik heb nu dat sleapy head op me schouders en me nek en het werkt echt
Dat roep ik al 2 weken dat dat spul helpt
Echt een aanrader en nu hup Tonks je bedje in en slapen maar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')