Ahhh, dochtertjesquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef MUUS het volgende:
Is er hier iemand die aquamarina heeft geprobeerd op eczeem? Er staat op hun site dat het daarvoor ook geschikt is en nu wil ik weten of het ook echt wat doet.
Ik was namelijk al van plan om Dream Cream voor mini-MUUS te halen, maar die aquamarina is dan misschien ook wel wat. Uiteraard kan ik het zelf allemaal gebruiken, maar ik vind het leuk om dingen te halen die zij ook kan gebruiken aangezien ze zo van tutten houdt.
Ze wil zo graag weer naar de 'zeepwinkel' en als ik dan alleen dingen koop waar zij niet tegen kan, vind ik dat zo sneu.
Dat is goed om te horen.quote:
koelquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:44 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Wat is reincarnate heerlijke shampoo
Ik heb nu een mooie rode gloed over m`n haar
ik woon vlak bij de lush in de kalverstraat, dus kan best LF voor je halen en versturen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:02 schreef tonks het volgende:
Mirjamke, als je die LF graag wilt dan kan je misschien iemand uit dit topic lief aankijken en misschien nemen die dat wel voor je mee
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:00 schreef sefer het volgende:
[..]
koel![]()
hoe lang blijft die gloed ongeveer in je haar?
Gebruik je daarna nog conditioner?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:05 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de Reincarnate nu ongeveer 5 x gebruikt en het is echt zichtbaar
Ik heb er meerdere (goeie) reacties op gehad ook![]()
Ik weet niet of de ''kleur'' blijft zitten als je het gebruik van de Reincarnate zou stoppen..
Er staan in de winkel bakjes met koffiebonen. Als je daaraan ruikt wordt je neus euh.. schoon zeg maarquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:35 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb dus ook hetzelfde probleem als jou MUUS, dat ik niets ruik in die winkel. Ben bang na de meet met miskopen thuis te komen..
aha, dus daar zijn ze voor!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef imago het volgende:
[..]
Er staan in de winkel bakjes met koffiebonen. Als je daaraan ruikt wordt je neus euh.. schoon zeg maarJe kan weer objectief ruiken in ieder geval en ruikt niet meer alles door elkaar!
Haha, dat had ik nog niet gehoord.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef imago het volgende:
[..]
Er staan in de winkel bakjes met koffiebonen. Als je daaraan ruikt wordt je neus euh.. schoon zeg maarJe kan weer objectief ruiken in ieder geval en ruikt niet meer alles door elkaar!
Nee, ik gebruik geen conditioner..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Gebruik je daarna nog conditioner?
Of zal dat het weer teniet doen?
Dat heb ik ook met mijn Trichomania. En de ene keer gebruik ik wel een conditioner maar de andere keer weer niet. Als ik het niet doe, doet het haren kammen onwijs pijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:43 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik geen conditioner..
Wel is m`n haar na het gebruik van de Reincarnate vrij stroef
als ik het uit borstel en het is eenmaal opgedroogd, dan is het heerlijk zacht
ja hoor, doe ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:08 schreef Mirjamke het volgende:
Pff wat veel tips! hahaerg bedankt!
even @ Sefer: dat zou ik echt op prijs stellen!
Als je dat zou willen doen, graag!
Niet droog of pluizig ofzo? Ik heb altijd een conditioner nodig anders is het net stroquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:43 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik geen conditioner..
Wel is m`n haar na het gebruik van de Reincarnate vrij stroef
als ik het uit borstel en het is eenmaal opgedroogd, dan is het heerlijk zacht
Body butter ofzo.. je kunt het smeren..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:52 schreef sefer het volgende:
[..]
ja hoor, doe ik![]()
wat is het eigenlijk precies?![]()
Nee helemaal niet. M`n haar wordt er erg mooi van.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Niet droog of pluizig ofzo? Ik heb altijd een conditioner nodig anders is het net stro
ook net pas bijgelezen en snapte eerlijk gezegd niet hoe het ineens zo kon omslaan qua sfeer. Verder ben ik het eens met wat imago heeft gezegd, na de eerste meet waren er al dingen anders. Vond het alleen raar dat mensen zich ineens overal aan irriteerden, maar goed, dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef imago het volgende:
De hele discussie van vanmiddag heb ik trouwens totaal gemist en net bijgelezen. Ik snap eigenlijk van iedereen het standpunt wel. Voor "oldbies" wordt het irritant om telkens dezelfde vragen voorbij te zien komen, zeker als het om praktische informatie gaat. Voor "newbies" is het moeilijk om ertussen te komen - al heb ik niet het idee dat dat expres is hoor, ikzelf negeer bijvoorbeeld niemand expres, maar soms weet ik gewoon niks te zeggenNa de eerste meet lijkt er een soort van schifting ontstaan te zijn, wat ook wel logisch is en onvermijdelijk, maar wel jammer. Maar ik denk dat na de komende meet(s) wel opnieuw dingen zullen veranderen, omdat dan andere mensen elkaar ontmoet hebben en samen "een ervaring delen". Denk dat de afsplitsing van een apart meet-topic in ieder geval een goed idee is. Oh en de Wiki vind ik maar een stom ding eigenlijk
Niet de Lush-Wiki specifiek, maar gewoon het hele fenomeen Wiki, daar kan ik nou echt niets mee.
Hey dat is goed om te weten!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef imago het volgende:
[..]
Nu word ik helemaal nieuwsgierig. Heb er net eentje gekocht vandaag. Die ga ik dus zeker vanaaf even uitproberenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:33 schreef ymme het volgende:
Kom net onder de douche vandaan. Die buffywat is dat geweldig spul zeg
Het laat een vet laagje achter, en mijn huis voelt als nieuw! Lekker
Megamega drogen ben, had ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef meXXmo het volgende:
[..]
Nu word ik helemaal nieuwsgierig. Heb er net eentje gekocht vandaag. Die ga ik dus zeker vanaaf even uitproberenScrubt ie ook een beetje, of totaal niet?
Want dan moet ik voor m'n megadroge benen nog op zoek naar wat anders![]()
Oh, en ja hij scrubt heerlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Megamega drogen ben, had ik![]()
Na mijn douch van net niet meer![]()
Okidoki, klinkt zoals ik 't ook verwacht. Na vanavond zal ik ook even laten weten wat ik ervan vindquote:
Vind ik toch wel een vrij moeilijke vraag..quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:09 schreef heaven7 het volgende:
Wat is jouw haartype en kleur dan?Ik heb heel donkerblond tot bruin haar en op mn hoofdhuid is het na 3 dagen alweer vet maar het hangende haar zeg maar is vrij droog vaak, een conditioner doet het echt opleven. En ik schijn bandhaar te hebben
Haar met een rare structuur (beetje kroesachtig sommige haren, niet allemaal) wat je ook niet kan permanenten schijnt.
En krijg je er ook zo'n superglans van zoals je vaker hoort?
Moet je doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:42 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik heb er hele vreemde haren tussenzitten en dat zouden bandharen zijn volgens de kapster. Ik weet het verder ook niet. Maar over het algemeen is mijn haar gewoon normaal hoorBedankt iig, ik denk dat ik hem toch maar op mijn lijstje zet
![]()
Dan is skinny dip het eerste lush producht wat ik ronduit goor vind.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:50 schreef heaven7 het volgende:
Ik had ook Skinny dip en ook bij mij is er een soort schuimlaag (doet me denken aan dat bierglas met ****** van American pie) De datum is bij mij van 8 oktober 2004 tot 8 december 2005 maar ik vind hem niet vies ruiken verder.
Dat roep ik al 2 weken dat dat spul helptquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:55 schreef tonks het volgende:
ik heb nu dat sleapy head op me schouders en me nek en het werkt echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |