Ik heb een proefje van veganese, maar ik vind het onwijs vies ruikenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:21 schreef heaven7 het volgende:
Kan iemand me iets aanraden om morgen mee te nemen nog? Ik heb een mager lijstje zowaar
*Reincarnate
*Vegenese 100 gram
*Sympathy for the skin
*Soft Coeur (The Honeymooner)
En van Veganese is het nog maar twijfelachtig want ik wil eerst ruiken.
*onthoudt*quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:28 schreef Maeghan het volgende:
Buffy en aanverwanten kun je het beste in stukjes snijden. Dat las ik op die ene amerikaanse cosmeticasite waar iemand mee aankwam, en dat heb ik ook maar gedaan. Buffy gebruik ik alleen voor m'n benen en derriere maar die hebben wel het oppervlak van een gemiddeld menselijk lichaam =P en ik heb nu met een kwart-blokje Buffy twee keer gedaan. Dan zou je er dus acht keer uithalen in plaats van 2 à 3 keer.
Het nieuwe potje aromacreme is aangekomen hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:48 schreef heaven7 het volgende:
Ja, maar ik wil tegenover mn vriendin niet als een freak overkomen dus split het op, is ook beter voor de portomonee
Hoe ruikt Veganese dan?
Natuulijk kan dat. Je kunt allergisch zijn voor bepaalde toevoegingen in dat product!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:18 schreef tonks het volgende:
Kan iemand eigenlijk allergisch voor sleapyhead zijn?
Je kunt het laten smelten in een vol bad. Dan krijg je een heel klein beetje schuim. Ik gebruik het gewoon als een bbs omdat ik graag iets meer schuim wil. Dus in het bad leggen terwijl hij aan het vol lopen is.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:17 schreef ymme het volgende:
Hoe gebruiken jullie de MELTING MARSHMELLOW MOMENT (dit is toch geen bubble bar)??
En de AROMANT?
Op de site staat natuurlijk wel hoe je het moet gebruiken, maar ik wil graag van mede gebruikers weten hoe hun het gebruiken. Tips zijn van harte welkom
Bedankt alvast
Het geheel in 1x ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:29 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Je kunt het laten smelten in een vol bad. Dan krijg je een heel klein beetje schuim. Ik gebruik het gewoon als een bbs omdat ik graag iets meer schuim wil. Dus in het bad leggen terwijl hij aan het vol lopen is.
Val je ervan in slaap?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:18 schreef tonks het volgende:
Kan iemand eigenlijk allergisch voor sleapyhead zijn?
Het werkt een beetje averechts bij mij denk ikquote:
Ai.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Het werkt een beetje averechts bij mij denk ikwas tot 4 uur klaarwakker en me ogen waren vuurrood
Dan kom ik straks even gauw langs, ben je thuis over een 1,5 uur?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Het nieuwe potje aromacreme is aangekomen hoorJe kunt het op komen halen
Ik vind dat juist HEERLIJK!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:28 schreef Maeghan het volgende:
American Cream vind ik dus echt niet fijn. Ik ging vanmiddag op m'n werk een satébroodje eten en ik had m'n haar los gedaan, en ik kan je vertellen dat satébroodjes niet lekker smaken wanneer er een vanillewalm om je heen hangt. Bah =(
Lush nightmare`s gelukkig ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:25 schreef tonks het volgende:
Maar nu weet ik niet of het aan sleapyhead ligt, maar als ik het gebruik (gister en eergisteren)
Krijg ik allemaal nachtmerries, en gister kon ik helemaal niet slapen en waar ik het op had gedaan deed echt pijn.. toen keek ik in de spiegel waren heel mijn ogen vuurrood
Tering, volg jij die vrouwen nou gewoon?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lush nightmare`s gelukkig ik ben niet de enige
Tering waar heb je het overquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tering, volg jij die vrouwen nou gewoon?
Vet lush!quote:
Nee ik ben vet lush en volg vrouwen,24 uur per dagquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:15 schreef Marty26 het volgende:
Ik lush
Jij lusht
wij Lushen
En jij bent echt ziekelijk vet Lush
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik ben vet lush en volg vrouwen,24 uur per dag![]()
je moet het ook niet in je ogen smeren. of in de buurt van je ogen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:25 schreef tonks het volgende:
Maar nu weet ik niet of het aan sleapyhead ligt, maar als ik het gebruik (gister en eergisteren)
Krijg ik allemaal nachtmerries, en gister kon ik helemaal niet slapen en waar ik het op had gedaan deed echt pijn.. toen keek ik in de spiegel waren heel mijn ogen vuurrood
Kun je gewoon via de email om proefjes vragen?quote:
Karma en fresh farmacy maar dat was een uitzondering voor mij zeiden zequote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Kun je gewoon via de email om proefjes vragen?
Oh leuk, welke heb jij gevraagt dan, en gekregen?
Het bad was overigens heerlijk hoor. Lekker rosequote:
Net uit bad, en me gewassen met Rock Star. Ik vind em enorm veel op Creamy Candy Bath Bubble Bar lijken, precies hetzelfde eigenlijk. M'n haar er ook mee gewassen, weet niet of dat echt de bedoeling is, maar het ruikt erg lekker. Daarna American Cream erin...tijdens het opsmeren vond ik hem al lekker, doet me ergens aan een bekend parfum denken, weet alleen niet welke. Even in laten trekken en nu zit ik hier met nat haar en ik blijf eraan ruiken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:02 schreef Shirley het volgende:
M 'n nieuwe aankoopjes zijn binnen!
Vandaag binnengekregen:
-American Cream
-Little Monkey
-Bollywood bruisbal
-Sweetiestack met Rock Star, Honey I Washed The Kids en I Should Coco
-Skinny Dip
-Alkmaar soap ( monstertje)
Nu al, zonder iets gebruikt te hebben ben ik al helemaal weg van I Should Coco ( die looks!) en Honey I washed...(die lucht!)
Ik ga zo ff badderen, alleen heb ik geen flauw idee wat ik als eerst moet gebruiken, wil het allemaal! Hieronder mijn verzamelingetje, daar zijn behalve bovengenoemde ook nog te zien:
-Dream Cream
-Creamy Candy Bar
-Trichomania monstertje
-Honey Trap Lipbalm
[afbeelding]
LUSH IS COOL!
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
die angels delight lijkt veel op miranda zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |