Met 1922 was het in elk geval te vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:36 schreef cioran63 het volgende:
Metropolis van Citroen was goed! Al spreken zij die het weten kunnen elkaar tegen voor wat betreft het jaar. De catalogus van Citroen die ik heb zegt 1923. Anderen 1921 of 1922.![]()
![]()
Same to me ...quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Slaap roept!
Wie ben jij!?quote:Op donderdag 9 juni 2005 06:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wil je weten welk beroemd schilderij hier uitgebeeld is?? Of is dit een kunstwerk opzich???
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wie ben jij!?
En wat heb je met AR gedaan, klootzak!?
Nou ... dat weet ik al jaren. Ik wil wel het antwoord van jou of anderen vernemen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 06:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wil je weten welk beroemd schilderij hier uitgebeeld is??
Natuurlijk is ook dit een kunstwerk (misschien zelfs een constructie).quote:Of is dit een kunstwerk opzich???
quote:Manet werd het prototype van de 'moderne schilder' in de zin van Baudelaire. Zijn beroemde schandaaldoek dat in 1863 op de Salon des Refusés hing, vertoont niet, zoals de Franse titel suggereert, een picknick in het stadspark. Waar het wel licht op werpt is de veel voorkomende prostitutie in het Bois de Boulogne, waar heel Parijs weet van heeft, maar waar niemand over praat en die dus al helemaal geen schilderij waard kan zijn.
Twee burgerlijk geklede heren zitten in het bos, verdiept in een gesprek, met naast zich een naakte jonge vrouw, die de kijker zelfbewust aanstaart. Op de achtergrond staat een badende vrouw tot haar knieën in een soort vijver. Bij nadere beschouwing brengt dit merkwaardige, poserende groepje, dat bijna collage-achtig in een bostoneel geplaatst lijkt, niets dan verwarring. Duidelijk wordt dan dat het hier niet gaat om een tafereel dat de kunstenaar zo tegenkwam, maar dat het een geraffineerde enscenering betreft, die bovendien teruggrijpt op kunsthistorische voorgangers.
Ook ik ken de maker en titel van dit kunstwerk niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:03 schreef Augustina het volgende:
De enige afbeelding die ik vind heeft geen vermelding van maker en titel. Misschien hebben anderen meer geluk.
quote:En mocht het om het toch om het originele werk gaan dan is dat natuurlijk Edouard Manet - Le Déjeuner sur l'herbe.
Volgens mij is dit net zo'n gevalletje als gister met Z en A'tina.quote:
Jouw held van de dag is reeds twaalf jaar dag-in-dag-uit dezelfde, toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:40 schreef Augustina het volgende:
Wie is mijn held van de dag en weet dit werk te betitelen?
Mijn helden kunnen per dag variëren, Gajus. Soms zelfs per minuut.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:10 schreef Gajus het volgende:
[..]
Jouw held van de dag is reeds twaalf jaar dag-in-dag-uit dezelfde, toch?![]()
Ten tijde van de totstandkoming van de collage had Paul Citroen slechts de beschikking over monochrome foto's: zowel grijs-kleurige als sepia-kleurige foto's. Mijn inschatting is dat Citroen beide varianten heeft gebruikt. Maar uitsluitsel hierover is slechts te verkrijgen door de originele collage te bezichtigen (vermoedelijk in Bonn).quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
Om nog even terug te komen op de opgave van afgelopen nacht...
Hoe ziet de fotocollage van Paul Citroen er in werkelijkheid uit?
De afbeelding die Cioran plaatste, was in grijstinten.
Terwijl ik dezelfde collage ook tegenkom in hele andere tinten:
[afbeelding]
Vind ze beiden mooi, daar niet van.
Maar ben toch wel benieuwd welke afbeelding het meest overeenkomt met de originele collage.
(of is hier sprake van verkleuring door de jaren heen)
Klopt, met de aanvulling dat de ouders van Paul Citroen de Nederlandse nationaliteit hadden. Om het correct te formuleren: Paul Citroen is teruggekeerd naar het land van zijn voorouders.quote:overigens is Paul Citroen volgens mijn info geboren in Berlijn... en pas later naar Nederland verhuist. (dus niet van Nederland naar Duitsland en terug zoals Cioran zei)
Leuk idee voor een toekomstige meeting.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:50 schreef Gajus het volgende:
Ten tijde van de totstandkoming van de collage had Paul Citroen slechts de beschikking over monochrome foto's: zowel grijs-kleurige als sepia-kleurige foto's. Mijn inschatting is dat Citroen beide varianten heeft gebruikt. Maar uitsluitsel hierover is slechts te verkrijgen door de originele collage te bezichtigen (vermoedelijk in Bonn).
Aan ideeën geen gebrek in dit gezelschap ...quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
Leuk idee voor een toekomstige meeting.
Zonder een hint achter te laten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef Augustina het volgende:
Ik ga een filmpje bekoekeloeren.
Hoezo? Die Blechtrommel begint pas om 23:45 uur op RTL5. Trouwens Room with a view om 00:05 uur op Canvas is ook een aanrader, althans voor liefhebbers van Engelse sferen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef Augustina het volgende:
Ik ga een filmpje bekoekeloeren.
Die wel ja...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Fijn...., ben ik er eens later op de avond, houd de rest zich stil
Je kunt mijn post altijd nog deleten AR.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:29 schreef Automatic_Rock het volgende:da's ook een lekker geplande post AE, had je niet 1 minuutje kunnen wachten?? NU sta ik voor lul
Voor de zekerheid quote ik mezelf maar even...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je kunt mijn post altijd nog deleten AR.
quote:
Je snapt natuurlijk wel dat het voor mijn geen enkel probleem is om ook je quote te deleten he??quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Voor de zekerheid quote ik mezelf maar even...
[..]
Ohwja dat is ook zo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat het voor mijn geen enkel probleem is om ook je quote te deleten he??![]()
Hmm, daar heb je idd wel een goed punt te pakkenquote:
Die energie kan je beter besteden aan belangrijkere zaken, zoals schilderen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je idd wel een goed punt te pakken
Jazeker wel.., tis alleen nog niet klaar. En zaterdag MOET het klaar zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben je nog aan schilderen toegekomen deze week?
Ouch, nooit leuk, deadlines.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jazeker wel.., tis alleen nog niet klaar. En zaterdag MOET het klaar zijn![]()
![]()
![]()
Ja nou..., in theorie zou het moeten lukken. Alleen dan had ik nu wel al een uur moeten slapenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ouch, nooit leuk, deadlines.
Ben je er al wel ver mee?
en heb je nog genoeg tijd voor zaterdag om eraan te besteden?
Niet in slaap kunnen komen is een crime, vooral als je het graag wilt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja nou..., in theorie zou het moeten lukken. Alleen dan had ik nu wel al een uur moeten slapen
En ik kan verdomme maar niet in slaap komen. Dus dat wordt maar iets van 4 uur slapen vannacht (wat voor mij dus echt veeel te kort is), en morgen loop ik de hele dag ook half slapend rond.... zie dan nog maar eens een schilderij af te maken
Good luck... en denk aan fijne dingen, dat scheelt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik ga weer een poging wagen, weltruste!!
Voor nu welterusten èn voor morgen sterkte met het halen van jouw deadline.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik ga weer een poging wagen, weltruste!!
Iets zegt me dat A'tina niet meer met een hint zal komen deze nacht...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:12 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Inspector Clouseau: "do you have a clue?"
Dat onheilspellende gevoel heb ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
Iets zegt me dat A'tina niet meer met een hint zal komen deze nacht...
Doe jij um, of ik?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:26 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dat onheilspellende gevoel heb ik ook.![]()
Zullen wij een tussendoortje doen?![]()
Nope.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:54 schreef Gajus het volgende:
[..]
Volslagen onbekend. Ik doe een slag in de lucht ... COBRA.![]()
Kubisme is het niet.quote:
De maker van dit werk wordt toch beschouwd als een belangrijk vertegenwoordiger van het kubisme.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:06 schreef Gajus het volgende:
[..]
Kubisme is het niet.![]()
Ik vermoed eerder een van die post-kubistische stromingen van die Russen of Duitsers.
Dan gok je op het goede paard.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:16 schreef Gajus het volgende:
Dan gok ik op Fernand Léger. Klopt?
Zo is het.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:20 schreef Gajus het volgende:
Inmiddels gevonden: sketch for "The Railway Crossing" (1919).![]()
Ja, hoewel ik in eerste instantie aan COBRA, met name Malevich, dacht.quote:
Niet zomaar een zangeres, niet zomaar een pianist.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zo te zien stelt de afbeelding een zangeres en pianist voor...
Dat wilde ik horen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:33 schreef Gajus het volgende:
[..]
Niet zomaar een zangeres, niet zomaar een pianist.
Dit zijn levende legendes van de jazz, althans tot voor kort.
update: zij leeft nog, hij is gestorven in 1984.
In 24 minuten gevonden!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het is "Nothin' But The Blues" van (jazz) schilder Will Enns.
Met Ella Fitzgerald en Count Basie.
Door de bril van de zangeres op de afbeelding dacht ik al wel aan Ella Fitzgerald.. maar ik twijfelde of het om bekende muzikanten ging op de afbeelding.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:52 schreef Gajus het volgende:
[..]
In 24 minuten gevonden!![]()
alleen Cioran scoort (soms) sneller
[afbeelding]
Hier beide legenden in gezelschap Frankie S.
Ella liet zich ook vaker begeleiden door Duke Ellington. Volgens mij kickte zij op graven en hertogen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
Door de bril van de zangeres op de afbeelding dacht ik al wel aan Ella Fitzgerald.. maar ik twijfelde of het om bekende muzikanten ging op de afbeelding.
Count Basie herkende ik er niet uit, maar met je hint dat het ging om een pianist die gestorven is in 1984, was dat snel duidelijk.
bron: http://members.shaw.ca/willenns/art/art.htmquote:Unlike many artists, Will Enns was not born with a pencil clutched in each of his extremities. In fact, he was thought by his peers to be somewhat normal until his 40's, when he began drawing seriously, and his unorthodox view of the world came to light.
His artistic approach is the distillation of a simple concept: "If art does not elicit a response from the viewer, it's probably not much good. I don't want people to be indifferent to my work. They should either love it, or hate it." While he suspects such a simple view is the anti-thesis of high-browed elitism, he doesn't worry too much. "I don't want to be taken seriously. The art world is too constipated already."
Will attributes the 3-dimensionality of his works to an interest in formal portraiture; "...it is perhaps the most demanding of the painterly disciplines. Once learned, portrait skills serve well with all subject matter."
Will lives and works in Summerland, BC, where his wife Dolly encourages him in his artistic efforts when she is not too busy chortling over them. He illustrates for a few magazines, including Okanagan Life Magazine, of Kelowna, BC, and is currently creating cover paintings for Canadian Technician Magazine, of Ontario. He is a self-taught watercolorist.
Leuk om te lezen.. zijn jazz portretten zijn erg grappig.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:09 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ella liet zich ook vaker begeleiden door Duke Ellington. Volgens mij kickte zij op graven en hertogen.![]()
Ook nog wat gevonden over de schilder, die oorspronkelijk zelf een jazzmuzikant was.
[..]
bron: http://members.shaw.ca/willenns/art/art.htm
Het is zeker een schilderij om met plezier naar te kijken. Evenwichtig in opbouw en kleurgebruik.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dit vind ik niet alleen een mooi schilderij, ook de titel ervan vind ik prachtig.
[afbeelding]
COBRA en Malevich hebben weinig met elkaar van doen hoor!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:30 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik in eerste instantie aan COBRA, met name Malevich, dacht.
Achteraf zie ik een duidelijke verwantschap tussen beiden, qua 'mechanische' en kleurpalet.
Waarschijnlijk heeft de titel betrekking op de afbeelding... al is het er niet aan af te zien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het is zeker een schilderij om met plezier naar te kijken. Evenwichtig in opbouw en kleurgebruik.![]()
Heeft de (prachtige) titel ook betrekking op de afbeelding? Wat stelt de afbeelding voor? Het lijkt mij een gestyleerd stilleven met bloemen.![]()
Met diepe schaamte bemerk ik Alechinsky en Malevich (1878-1935) te hebben verwisseld.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:20 schreef cioran63 het volgende:
COBRA en Malevich hebben weinig met elkaar van doen hoor!
Aha, vandaar. Dan snap ik het iets beter. Dank voor de uitleg.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:30 schreef Gajus het volgende:
[..]
Met diepe schaamte bemerk ik Alechinsky en Malevich (1878-1935) te hebben verwisseld.![]()
Dank voor uw attente observatie.![]()
Vooralsnog is het zoeken naar de speld in de hooiberg.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
Lukt het met zoeken?
Eet smakelijk.quote:Ondertussen zit ik aan de mosterdsoep... mijn maag knorde.
Hopelijk wordt die hooiberg na mijn laatste hint wat kleiner en is de speld te vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:59 schreef Gajus het volgende:
[..]
Vooralsnog is het zoeken naar de speld in de hooiberg.![]()
[..]
Eet smakelijk.![]()
Ohw, was ik net te laat met mijn vorige post.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:18 schreef Gajus het volgende:
gevonden
Hint 1vertaald in "fashion designer"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nog even de belangrijkste hints op een rij...
- De maker ervan is eigenlijk een mode-ontwerper van dameskleding. :
- Deze ontwerper/kunstenaar is een Amerikaan en in hetzelfde jaar als mij geboren. jullie bekend
- De laatste afbeelding is een poster die deze heer ontwierp voor het Atlanta Jazz Festival 2001.
Heel goed!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:30 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hint 1vertaald in "fashion designer"
Hint 2 vertaald in "born in 19**"
Gaf vele hits maar nergens een Anthony Liggins te bekennen.![]()
Hint 3 vertaald in "altlanta jazz festival" poster
Met de laatste trefwoorden kreeg ik zijn naam te pakken.![]()
Poeh, poeh ...
Oops, ik zie nu pas dat je de titel al hebt gepost.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:18 schreef Gajus het volgende:
getiteld "if my soul could sing" (2002) van Anthony Liggins.
Boefje hoort zijn woefjes. Hoogste tijd voor de beestjes ... en ook voor mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
jij boefje...
Het is alweer laat ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:45 schreef Gajus het volgende:
[..]
Boefje hoort zijn woefjes. Hoogste tijd voor de beestjes ... en ook voor mij.
Alvast welterusten.![]()
Plaats je geen nieuwe?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:44 schreef cioran63 het volgende:
Dat is dan een werkloze ochtendpoeg.
Volgens mij heb ik er deze nacht alweer genoeg geplaatst.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:58 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Misschien straks, nog even druk. Be my guest, als u zin hebt hoor.
Deze beschrijving is van toepassing op Marcel Duchamp (1887-1968), in combinatie met zijn oudere broers Gaston (a.k.a. Jacques Villon) en Raymond.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef cioran63 het volgende:
Het is geen Richter, het werk is veel ouder. De broers van de kunstenaar dit tekende werden erg beroemd, maar deze kunstenaar aanvankelijk niet. Later dreigde hij ook beroemd te worden, maar toen wilde hij het niet meer. Dit alles speelt meer dan honderd jaar geleden.
Als ik het verhaal van Cioran lees dan lijkt het mij eerder 1 van z'n broers. En dan wel de minst bekende (ik ken ze allebei niet trouwensquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:02 schreef Gajus het volgende:
[..]
Deze beschrijving is van toepassing op Marcel Duchamp (1887-1968), in combinatie met zijn oudere broers Gaston (a.k.a. Jacques Villon) en Raymond.![]()
Helaas heb ik onder het trefwoord "Marcel Duchamp" niet het betreffende werk gevonden. Nochtans lijkt het mij toch van Marcel Duchamp.![]()
BTW, een hele aardige website over Marcel Duchamp gevonden: http://www.understandingduchamp.com/![]()
Aanvulling:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Heb de opgave van Cioran gevonden.
Het is "Extase" van Matthijs Maris.
Ik heb inmiddels ook gegoogeld met de namen van die broers. Noppes!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als ik het verhaal van Cioran lees dan lijkt het mij eerder 1 van z'n broers. En dan wel de minst bekende (ik ken ze allebei niet trouwens)
Schot in de roos, AE.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het is "Extase" van Matthijs Maris.
Het is geen Nederlandse schilder en geen Nederlands tafereel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:54 schreef Gajus het volgende:
Lijkt mij een Nederlands tafereel en derhalve waarschijnlijk van een Nederlandse schilder.
Klopt dat?
Ik bedoelde géén Hollands landschap (weiden, molens e.d.), eerder een Zuid-Nederlands landschap (rivier met licht glooiend landschap).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is dit Nederlands denk je???
Niet dat ik weet wat het is hoor.., maar ik vind het niet echt Nederlands eigenlijk
Of het de maas is weet ik niet... dacht het niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:11 schreef Gajus het volgende:
Maar ja, de Maas stroomt ook in België en Frankrijk ... alwaar het impressionisme welig tierde
Niet de Maas maar die andere rivier in België, de Schelde dus ...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
Of het de Maas is weet ik niet... dacht het niet.
Heel juist!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:35 schreef Gajus het volgende:
[..]
Niet de Maas maar die andere rivier in België, de Schelde dus ...
Titel "Voiliers sur L'Escault" (1892) van Theo van Rysselberghe.![]()
Je zou op zoek kunnen gaan naar de oplossing, hierover kunnen posten, ...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom is het hier zo stil?
23: 04quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd...
Bij de volgende toon is het ...
Piep
Hoe had je het gehad willen hebben?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor gezelligheid.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor gezelligheid een gouden rakker met een witte kraag.
Zoiets had ik met een mosterdsoepje van afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik dacht vandaag: "Lekker, friet!"
Nou,
ik heb er zelden zo ver naast gezeten...
Zo'n vraag verwacht je eerder van een 'madam'.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hoe had je het gehad willen hebben?
Heb je daar ervaring mee dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:14 schreef Gajus het volgende:
[..]
Zo'n vraag verwacht je eerder van een 'madam'.![]()
Hierover heb ik jou vannacht niet horen klagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zoiets had ik met een mosterdsoepje van afgelopen nacht.
Nee, dat kwam pas vanochtend... toen ik misselijk wakker werd en alles eruitkwam.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hierover heb ik jou vannacht niet horen klagen.![]()
Dat woord vertik ik te zeggen... vreselijk klinkt dat.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
"Houdoe" is het mooiste Brabantse woord geworden......
Mocht ik daarmee ervaring hebben, dan zou ik het ontkennen.quote:
Nu ja, bij mij rolt het nog wel eens ongewild m'n strot uit...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat woord vertik ik te zeggen... vreselijk klinkt dat.
Associeer ik met dat liedje van Mouth en MacNeil "how do you do".quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
"Houdoe" is het mooiste Brabantse woord geworden......
Het is inderdaad de omgekeerde wereld in huize AE.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Als het kind van huis is, dan danst moeders op tafel....
Het zou mij niets verbazen als kattenbak en eetbord ook verwisseld worden.quote:Even wat te eten voor de katten en mezelf fixen.
Reden temeer dat ik blij ben geen echte brabo te zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, bij mij rolt het nog wel eens ongewild m'n strot uit...
Maar ja, ik ben er mee opgegroeid, he...Het is meer een soort van reflex...
Een kwaadaardig gezwel in mijn hersenstam, of zo...
Tevens bedoeld als excuus om niet te hoeven zoeken naar de oplossing van de opgave.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een kwaadaardig gezwel in mijn hersenstam, of zo...
Welk ding?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat ding is echt levensgevaarlijk...
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:33 schreef Gajus het volgende:
Het is inderdaad de omgekeerde wereld in huize AE.![]()
Dat nog net niet... het etensbakje van de katten is grijs, mijn eetbord is blauw, zodoende weet ik ze wel uit elkaar te houden.quote:Het zou mij niets verbazen als kattenbak en eetbord ook verwisseld worden.![]()
De kat.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:38 schreef Gajus het volgende:
[..]
Welk ding?![]()
Volgens mij heb ik iets gemist.
Ken jij die sketch van Henk Elsink over het onderscheid tussen "blauwachtig grijs" en "grijsachtig blauw"?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat nog net niet... het etensbakje van de katten is grijs, mijn eetbord is blauw, zodoende weet ik ze wel uit elkaar te houden.
Niet dat ik zo 123 weet... maar zou goed kunnen dat ik die wel ken, alleen zit dat dan ergens zover weggemoffeld omdat ik het niet wil kennen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:43 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ken jij die sketch van Henk Elsink over het onderscheid tussen "blauwachtig grijs" en "grijsachtig blauw"?![]()
Wie? Gajus, mijn kat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ben je toch eigenlijk een onschuldig ding, he...
Daar heb ik God niet voor nodig hoor, voel ik me zonder Hem ook wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, wat voel ik me opeens jong...
Het was niet zozeer dat ik me aangesproken voelde...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, hoor... Hang de onschuldige maar weer uit...
Jij valt op onschuldige meisjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ben je toch eigenlijk een onschuldig ding, he...
Is daar alles mee gezegd? Zo weinig kieskeurig?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik val op meisjes, Gajus. En daar is dan ook alles mee gezegd.
Nu krijg ik ook trek in zo'n lasagne.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
*Are you feeling hot hot hot....*
dat hoor ik mijn lasagna zingen
Precies, ik ben in staat om ( bijna ) overal schoonheid in te zien...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef Gajus het volgende:
[..]
Is daar alles mee gezegd? Zo weinig kieskeurig?![]()
en dat noemt zich beoefenaar van de schone kunsten ... onbegrijpelijk
*burps*quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:04 schreef Gajus het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook trek in zo'n lasagne.![]()
eet smakelijk
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zal ik nou maar eens aan het bier beginnen wat koud staat?
Ik bedoel ... er zit een hemelsbreed verschil tussen een dame van Gustav Klimt en een snol van Pyke Koch ... toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef Gajus het volgende:
en dat noemt zich beoefenaar van de schone kunsten ... onbegrijpelijk
Jawel,quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik bedoel ... er zit een hemelsbreed verschil tussen een dame van Gustav Klimt en een snol van Pyke Koch ... toch?
Je binnenkant is anders prima af te lezen aan je buitenkant...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
Mijn mooi zit aan de binnenkant.
Helaas, daar zie je niets van.
Daar toont mijn speigel me weinig van.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je binnenkant is anders prima af te lezen aan je buitenkant....
Onzekerheid is ook mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daar toont mijn speigel me weinig van.
Pas op ... hete lasagne en koud bier is een levensgevaarlijke combinatie ... vergelijkbaar met jouw mosterdsoep van gisteren.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zal ik nou maar eens aan het bier beginnen wat koud staat?
Wees gerust Gajus, ik zat Do2-tje te pesten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Pas op ... hete lasagne en koud bier is een levensgevaarlijke combinatie ... vergelijkbaar met jouw mosterdsoep van gisteren.![]()
ik dacht dat jij niet van bier hield
Nee,quote:
Zo dom ben ik nu ook weer niet, he...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wees gerust Gajus, ik zat Do2-tje te pesten.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee,
maar het is wel goed om jezelf vanuit allerlei hoeken te belichten...
Dat zie je mij ook nergens beweren.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zo dom ben ik nu ook weer niet, he...
Sjit, verkeerde postikoon, moest deze zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zie je mij ook nergens beweren.
Dootje, dit verpletterende compliment voeg ik toe aan mijn repertoire.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je binnenkant is anders prima af te lezen aan je buitenkant...
Nu ja, als je mij écht wil pesten zal je toch met iets geloofwaardigers moeten komen...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zie je mij ook nergens beweren.
Repertoire?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dootje, dit verpletterende compliment voeg ik toe aan mijn repertoire.![]()
Da's dan 1 euro.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dootje, dit verpletterende compliment voeg ik toe aan mijn repertoire.![]()
Bijvoorbeeld: "Do2, het bier is op! Jip heeft het opgedronken".quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, als je mij écht wil pesten zal je toch met iets geloofwaardigers moeten komen...
Wat!?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: "Do2, het bier is op! Jip heeft het opgedronken".
AE volhardt in haar onschuldige meisjes imago.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
En nee, ik lust geen bier en ook geen andere alcoholische dranken.
Welk park?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zeg Do2... ga je morgen met Jip en mij mee Raymzter in de park checken?
GRrrrrrrrrrrr is Wantijpop ook dit weekend?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Welk park?
ik ga morgen naar Dordrecht, voor een of ander festival...
Wantijpop, of zo...
Wantijpop is ook in de park.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Welk park?
ik ga morgen naar Dordrecht, voor een of ander festival...
Wantijpop, of zo...
Eénmalig of voor iedere keer dat ik het gebruik?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's dan 1 euro.
Nou vergis je niet Gajus... zo'n lieverdje ben ik niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:26 schreef Gajus het volgende:
[..]
AE volhardt in haar onschuldige meisjes imago.![]()
Sorry,quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
GRrrrrrrrrrrr is Wantijpop ook dit weekend?
Het is ook Breda Barst.
Don't feel sorry... no need.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Sorry,.
Tja, ik moet wel gaan.
Ik ga er enkel heen om een vriend de hand te schudden die ik inmiddels al maanden niet gezien heb en die ikzelf notabene heb overgehaald om daar samen met mij en m'n broer een kijkje te gaan nemen...
Hij woont in Dordrecht. Zodoende.
Eens even checken of Raymzter ook op Wantijpop komt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik had om die reden ook nog even valse hoop...
Ik was er vorig jaar ook!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Don't feel sorry... no need.
Leuk toch om naar toe te gaan. Ben vorig jaar met Jip naar Wantijpop geweest, was érg leuk ondanks dat het weer toen wat minder was.
Goh, heb je niet gezien.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
... Raymzter in de park checken?
Dat deed ik ook op een dag... en toen was ik op slag verliefd op (Nederlandstalige) rap.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik moest mij even verdiepen in de hip-hop-cultuur
Op zich is Ali B niet slecht hoor... hij is naast rapper vooral een goede entertainer.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ali B?
Mooi, da's weer een prima excuus om veel bier te bestellen...
Vorig jaar hebben Jip en ik er Extince, VSOP en Skiggy Rapz gezien, was zeer de moeite.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor mij is Wantijpop niet veel meer dan wat oude vrienden ontmoeten onder het genot van bier in de open lucht...
Voor de muziek hoef je 't, mijns inziens, echt niet te doen...
Dat doet me genoegen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben het lang niet alijd met je eens, AE.
Laten we 't daar op houden.
Je laat je ook veel teveel door het bier afleiden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik geef daar allemaal geen zak om.
Dat weet je toch...
Dat is de Jazz die de bier overstemd Do2...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vraag me dan toch af hoe het komt dat Jazz en bier wél prima samen gaan...
Hoe kan ik dat weten? Het is mijn eerste kennismaking met dat jong.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gajus, wat een onflateuse foto van Raymzter.
Gelukkig heb ik geen bal verstand van "leuke jongens".quote:Hij is veel lekkerder dan op die foto.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:56 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat weten? Het is mijn eerste kennismaking met dat jong.![]()
[..]
Gelukkig heb ik geen bal verstand van "leuke jongens".![]()
Welke opgave?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Do2, heb je de opgave van Gajus al gevonden?
Ahaa op die fiets.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb daarentegen wél verstand van leuke jongens,
en ik kan jullie vertellen dat die Ram-ster géén leuke jongen is.

Mijn PC lijkt enigszins van slag.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar is Gajus?
Hij is van het niet-leuke soort. Punt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ahaa op die fiets. [afbeelding]
Van dat soort is Raym-zter ook helemaal niet.
Jaloers?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hij is van het niet-leuke soort. Punt.
Wat zit jij hier trouwens te insinueren?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ahaa op die fiets. [afbeelding]
Van dat soort is Raym-zter ook helemaal niet.
Hoi, andere spuit 11.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat zit jij hier trouwens te insinueren?
Dat ben ik ook weleens...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te trots voor...
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke opgave?
Ik voel me na een behoorlijk aantal biertjes verdomd handig...Dat wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zeg Do2-tje, ben jij een beetje handig?
met schroef-en-boor-gerei that is
Ja oke, maar bén je het ook?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik voel me na een behoorlijk aantal biertjes verdomd handig...Dat wel.
Potdikkie, wat ben je toch een lastig joch.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik verbaas mezelf nog wel eens.
Waarom stel je die vraag niet aan die leuke jongen ... uh ... Raymtzer?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zeg Do2-tje, ben jij een beetje handig?
met schroef-en-boor-gerei that is
Omdat ik Raymzter een leuk uitziende jongen vind... wil nog niet zeggen dat ik weg van hem ben.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:15 schreef Gajus het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag niet aan die leuke jongen ... uh ... Raymtzer?![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
Heb je een hint?
mijn zoeklust is tijdelijk kwijt
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:52 schreef Gajus het volgende:
Hint: de schilder is ter sprake gekomen, vanmiddag in BdT.
Je zit op het goede spoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ben al een hele tijd aan het zoeken (naar een Duchamp?) maar kan 't niet vinden.
Ohwja, dat ben ik vanmiddag tegengekomen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:54 schreef Gajus het volgende:
[..]
Je zit op het goede spoor.![]()
maar ... de gebroeders Duchamp gebruikten pseudoniemen
Ik ken dat gevoel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gajus,. ik heb me ongans gezocht... i hate to admit... maar geef het op.
Jeemig... als ik had geweten dat het zo makkelijk kon.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:47 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel.![]()
Google eens met de volgende twee trefwoorden: Villon 1912 ...![]()
eerste pagina, vijftiende plaatje
Toch vind ik wel dat ik nu een fakkel verdiend heb.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
ergens voel ik nu niet de "voldoening"
Klopt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het is "La table à manger" van Jacques Villon aka Gaston Duchamp.
ergens voel ik nu niet de "voldoening"
Dan hebben we het toch weer over een ander soort van voldoening.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:05 schreef Gajus het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Weet je het verschil tussen het BdT- en het sex-spel?![]()
Het BdT-spel geeft de grootste voldoening als je het in je eentje klaarspeelt.
Ik ga mijn slaapmutsje uit de koelkast halen. Dikke fakkel inmiddels klaar voor ontbranding.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Toch vind ik wel dat ik nu een fakkel verdiend heb.![]()
*draai*
Dan drink ik een flesje bronwater leeg terwijl je van je slaapmutsje geniet... en mijn fakkel is zojuist ontvlamt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:08 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik ga mijn slaapmutsje uit de koelkast halen. Dikke fakkel inmiddels klaar voor ontbranding.![]()
![]()
Een opsteker zoals een fakkel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dan hebben we het toch weer over een ander soort van voldoening.
en in het BdT-spel vind ik soms enige hulp wel pretiig... mits ik er maar wel iets van opsteek... en voorlopig steek ik heel wat op hier
Daarnet kwam die "leuke jongen" Raymzter voorbij. Dat is toch ook kunst, toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
Bedacht me net trouwens dat de titel dezer topic helemaal niet zo toepasselijk is, gezien inhoudelijk lang niet alle reacties over kunst gaan.
Wat op zich ook wel weer een kunst is natuurlijk.
Doorgekeken en meteen gebookmarked... kan altijd handig zijn...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
Een opsteker zoals een fakkel.![]()
Trouwens, leuke link: http://www.insecula.com/oeuvre/photo_ME0000068005.html
en dan doorbladeren met precedente / suivante .
Raymzter zijn kop is niet echt kunst, maar veel van zijn lyrics vind ik vallen onder "woordkunst". (Vind ik he...)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Daarnet kwam die "leuke jongen" Raymzter voorbij. Dat is toch ook kunst, toch?![]()
zolang het maar niet over politiek en poepluiers gaat, vind ik het best.
Voor een nieuw plaatje ... t.z.t.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Doorgekeken en meteen gebookmarked... kan altijd handig zijn...
(Raymzter - De verkeerde kant op)quote:De verkeerde kant op
Ok we beginnen um,
de dj’s spinnen um
De raymzter drop-away zie je in het nieuwe millennium
Langzaam zodat iedereen me kan verstaan
Van waar en waarheen,
dat zijn twee vragen die eeuwen bestaan
Van waar we komen weten zelfs de geleerden nog niet
Maar waar we heen gaan is destructie “ of niet “ ?
Ik zie het gebeuren,
mensen vechten om huidskleuren
En religieuze oorlogen die families verscheuren
Ik wil niet zeuren,
maar ik denk dat dat al te laat is
Neem als bewijs maar eens kijkje hoe het op straat is
Mensen geven geen fock om elkaar
Ook als slaan gasten iemand met een stok in elkaar
Ze kijken naar je als je daar ligt met je kop op het trottoir
En dat is nou je medemens
Als ze denken dat je niet meer in leven bent
Nemen ze nog een foto van je met een telelens
En verkopen het voor publicatie aan een tijdschrift
Die op haar beurt zelf wel wat verzint of hoe je er bij ligt
Het gaat de hele verkeerde kant op,
gooit je olie op het vuur of gooi je er zand op,
het gaat de hele verkeerde kant op
En ben je dan down met deze sound
steek dan allemaal je hand op
Nu je dit allemaal weet kun je er zelf iets aan gaan doen
Verander je mentaliteit,
doe niet alles voor de poen
zo houden we het moraal in stand gebruik je verstand
wat zoals het er aan toe gaat balanceren we op de rand
Het lijkt wel of de mens gierig is van nature
We willen altijd een duurdere auto dan die van onze buren
Een mooi ingericht huis komt geef mij maar vuist
word dan maar hysterisch en lyrisch slaat het materialisme tot gruis
Toch werken sommige mensen hun hele leven de tering
eindigen met zware stress of dubbele maagverzwering
Anderen kiezen de weg van de misdaad
Maar dat is iets wat ik laat,
want ik weet dat het uiteindelijk altijd misgaat
De meeste gasten die rijk zijn in financieel opzicht
zijn niet half zo rijk als mij met wat ik spiritueel opricht
Dus houd je kop dicht
Want joh ik schop het extreem en al de aardse bezittingen
die je hebt zijn als een blok om je been
Elke dag denk ik na over deze situatie
Over hoe we het kunnen verbeteren voor de volgende generatie
Die gebrek hebben aan motivatie en richtlijnen
Dus ik schrijf met inspiratie zodat ik kan schijnen
Ik vertel je het nare en het fijne ik heb schijt
En vertel het je,
een zestienjarige sletten zien een kind opvoeden als een spelletje
En ik zie het de laatste tijd te vaak
Het zijn nog kleine meisjes die achter een kinderwagens lopen op straat
Dat is waar het om gaat
En toch zijn mijn teksten niet gewenst door de doorsnee mens
Worden alleen geaccepteerd door hiphop fans
Omdat ze zogenaamd gewelddadig zijn
Of zwart wit,
ik word er niet eens meer kwaad om
Krijg eerder een lachkick
Diezelfde mensen die kijken naar het nieuws en explosief
vinden me tekst te agressief of negatief
En dat is hypocriet,
of je dat nou ziet of niet
Want ik weerspiegel m’n omgeving af met op een zieke piet
Moeten... dat komt niet in mijn woordenboek voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:32 schreef Gajus het volgende:
[..]
Voor een nieuw plaatje ... t.z.t.![]()
moeten wij de ochtendploeg nog bevoorraden?
Met excuses aan de ochtendploeg voor het oeverloze geouwehoer van de afgelopen uren.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Raymzter zijn kop is niet echt kunst, maar veel van zijn lyrics vind ik vallen onder "woordkunst". (Vind ik he...)
Het mag ook weleens een keer een beetje feest zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:37 schreef Gajus het volgende:
[..]
Met excuses aan de ochtendploeg voor het oeverloze geouwehoer van de afgelopen uren.![]()
but it's friday night, you know ...
Oopsie... daar kun je vanzelfsprekend niet onder uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:50 schreef Gajus het volgende:
Over feesten gesproken:
mijn nichtje krijgt komende week te horen dat zij (cum laude) geslaagd is voor haar VWO![]()
en dat willen haar ouders (mijn broer dus) op gepaste wijze vieren ... op zondagmiddag 19 juni !!!![]()
Daar kom ik inderdaad niet onderuit. En dat wil ik ook niet. Dit zijn - naast bruiloften en begrafenissen - ijkpunten binnen mijn familie.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Oopsie... daar kun je vanzelfsprekend niet onder uit.
Misschien maar eens met Do2 en AR en eventuele anderen die zouden komen erover hebben om het te verzetten.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 04:07 schreef Gajus het volgende:
[..]
Daar kom ik inderdaad niet onderuit. En dat wil ik ook niet. Dit zijn - naast bruiloften en begrafenissen - ijkpunten binnen mijn familie.
Maar het museumbezoek zou ik maar niet verzetten. De vakantieperiode staat voor de deur, ook voor mij.
ik behelp mij wel met een museumbezoek in Bilbao.
Ik zie toch regelmatig het woord woordkunstenaar en bier staan... Dus lijkt mij volledig ontopic voor BdT-begrippenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:37 schreef Gajus het volgende:
[..]
Met excuses aan de ochtendploeg voor het oeverloze geouwehoer van de afgelopen uren.![]()
but it's friday night, you know ...
Het heeft geen zin meer je nu nog succes te wensen... je zal al wel naar school geweest zijn vandaag.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 07:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb vandaag beoordling op school..., en 1 schilderij is nog niet zoals ik het wil![]()
Pff, ben een beetje angstig voor vandaag
Ja, ik weet het ook wel Cioran.., maar toch he, een zeven was wel leuk geweest voor al die energie die ik er in gestoken heb...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:22 schreef cioran63 het volgende:
Shit, maar ja, meestal zijn ze lekker negatief op de academie, om je flink aan het werk te krijgen. Want wat heb je aan achten. Of ga je dan juist harder werken, als je achten en negens krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |