Sjit, verkeerde postikoon, moest deze zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zie je mij ook nergens beweren.
Dootje, dit verpletterende compliment voeg ik toe aan mijn repertoire.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je binnenkant is anders prima af te lezen aan je buitenkant...
Nu ja, als je mij écht wil pesten zal je toch met iets geloofwaardigers moeten komen...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zie je mij ook nergens beweren.
Repertoire?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dootje, dit verpletterende compliment voeg ik toe aan mijn repertoire.![]()
Da's dan 1 euro.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dootje, dit verpletterende compliment voeg ik toe aan mijn repertoire.![]()
Bijvoorbeeld: "Do2, het bier is op! Jip heeft het opgedronken".quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, als je mij écht wil pesten zal je toch met iets geloofwaardigers moeten komen...
Wat!?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: "Do2, het bier is op! Jip heeft het opgedronken".
AE volhardt in haar onschuldige meisjes imago.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
En nee, ik lust geen bier en ook geen andere alcoholische dranken.
Welk park?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zeg Do2... ga je morgen met Jip en mij mee Raymzter in de park checken?
GRrrrrrrrrrrr is Wantijpop ook dit weekend?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Welk park?
ik ga morgen naar Dordrecht, voor een of ander festival...
Wantijpop, of zo...
Wantijpop is ook in de park.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Welk park?
ik ga morgen naar Dordrecht, voor een of ander festival...
Wantijpop, of zo...
Eénmalig of voor iedere keer dat ik het gebruik?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's dan 1 euro.
Nou vergis je niet Gajus... zo'n lieverdje ben ik niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:26 schreef Gajus het volgende:
[..]
AE volhardt in haar onschuldige meisjes imago.![]()
Sorry,quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
GRrrrrrrrrrrr is Wantijpop ook dit weekend?
Het is ook Breda Barst.
Don't feel sorry... no need.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Sorry,.
Tja, ik moet wel gaan.
Ik ga er enkel heen om een vriend de hand te schudden die ik inmiddels al maanden niet gezien heb en die ikzelf notabene heb overgehaald om daar samen met mij en m'n broer een kijkje te gaan nemen...
Hij woont in Dordrecht. Zodoende.
Eens even checken of Raymzter ook op Wantijpop komt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik had om die reden ook nog even valse hoop...
Ik was er vorig jaar ook!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Don't feel sorry... no need.
Leuk toch om naar toe te gaan. Ben vorig jaar met Jip naar Wantijpop geweest, was érg leuk ondanks dat het weer toen wat minder was.
Goh, heb je niet gezien.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
... Raymzter in de park checken?
Dat deed ik ook op een dag... en toen was ik op slag verliefd op (Nederlandstalige) rap.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik moest mij even verdiepen in de hip-hop-cultuur
Op zich is Ali B niet slecht hoor... hij is naast rapper vooral een goede entertainer.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ali B?
Mooi, da's weer een prima excuus om veel bier te bestellen...
Vorig jaar hebben Jip en ik er Extince, VSOP en Skiggy Rapz gezien, was zeer de moeite.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor mij is Wantijpop niet veel meer dan wat oude vrienden ontmoeten onder het genot van bier in de open lucht...
Voor de muziek hoef je 't, mijns inziens, echt niet te doen...
Dat doet me genoegen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben het lang niet alijd met je eens, AE.
Laten we 't daar op houden.
Je laat je ook veel teveel door het bier afleiden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik geef daar allemaal geen zak om.
Dat weet je toch...
Dat is de Jazz die de bier overstemd Do2...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vraag me dan toch af hoe het komt dat Jazz en bier wél prima samen gaan...
Hoe kan ik dat weten? Het is mijn eerste kennismaking met dat jong.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gajus, wat een onflateuse foto van Raymzter.
Gelukkig heb ik geen bal verstand van "leuke jongens".quote:Hij is veel lekkerder dan op die foto.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:56 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat weten? Het is mijn eerste kennismaking met dat jong.![]()
[..]
Gelukkig heb ik geen bal verstand van "leuke jongens".![]()
Welke opgave?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Do2, heb je de opgave van Gajus al gevonden?
Ahaa op die fiets.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb daarentegen wél verstand van leuke jongens,
en ik kan jullie vertellen dat die Ram-ster géén leuke jongen is.

Mijn PC lijkt enigszins van slag.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar is Gajus?
Hij is van het niet-leuke soort. Punt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ahaa op die fiets. [afbeelding]
Van dat soort is Raym-zter ook helemaal niet.
Jaloers?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hij is van het niet-leuke soort. Punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |