quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
dat kan ik nu net niet betalenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Iemand mijn clown kopen, alstublieft?
Had hem per ongeluk voor 0 gelist...
Terwijl een clown bijna altijd voor het afgesproken bedrag van 79.500 wordt verkocht.
ALS iemand een clown wil kopen, koop dan aub de mijne voor die 80k...
Doordat ik hem dus voor 0k gelist had, heb ik zelf maar 78k geboden anders gaat ie voor een prikkie weg. Als niemand biedt, kost het me makelaarskosten...
Het heeft positieve invloed op je TS... maar hoe het heel precies werkt zal je nooit weten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:00 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dat kan ik nu net niet betalen
en ben ff aan het bieden op ee nandere clown (nu nog goedkoper)
als ik pic met een clown, danb stijgt mijn TS ook sneller?
Ik heb geld nodig om mn middenveld te versterken...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:09 schreef ASSpirine het volgende:
hmmm, zou ik ook een populaire persoon met redelijk leiderschap kunnen kiezen?
maar waarom verkoop je em dan JD?
Ja duh, dan maak ik meer verlies dan wanneer ik hem terugkoop en voor een normaal bedrag list...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:38 schreef Jonks het volgende:
JD, alle koopjes voor jezelf houden he!?
Ik had hem wel van je gekocht voor 37500
dat vraag ik me ook af, als ik en clown zou kopen, zou dan mijn teamgeest een enmalige boost van bijvoorbeeld kalm naar content krijgen of is er een andere uitwerking??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:20 schreef ASSpirine het volgende:
JD, ik heb een clown voor 57,2 k
Ik kom wat voordeliger uit
Veranderd mijn TS nu meestal niet een beetje?
Iets zoals het tegenstelde van dit:
Een pas gekochte speler begon niet al te goed bij je club. De teamgeest zakte toen bleek dat hij niet goed met de rest van het team kon opschieten.
tvp bedoel jequote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:57 schreef sir_dalord het volgende:
hier ff zo'n dinges...
ach hoe heet dat ook al weer?
dat je dit topic kan vinden en volgens de policy van fok verboden is... Damn, puntje van mijn tong...
nouja... zo'n dinges dus
Niet echt spectaculair, maar ach... 't is in ieder geval nog enigszins te verkopen voor weinagquote:Roelant Lieftink (66593830)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 210
Loon: 542 ¤/week
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Kut dus ....quote:Jaro Pels (66704608)
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 90
Loon: 516 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
dat is wel zo, maar aan de andere kant kan je ook zo 3/4 divisies promoveren op de relatief korte termijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:24 schreef halleekes het volgende:
Na lang wachten is het dan eindelijk zo verik heb begin van de week mijn eigen team gekregen en ik dacht, grote kans dat er op fokforum wel een topicje over is (en of er "een" topic is
!!!!) Mijn eerste indruk van het spel is leuk, kben ingestroomd in de 10de divisie. Ik krijg alleen een beetje het gevoel, dat de mensen die vroeg zijn ingestroomd, hoog staan en dat het wel heel moeilijk wordt om hogerop te komen. Maargoed, ik probeer eerst ff me te handhaven in de 10de divisie voordat ik ga hopen op hoger!
Jeugd is naar Goed gestegen, en prompt trek ik mijn eerste verkoopbare spelerquote:Silver Jorritsma (66710480)
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 340
Loon: 565 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Net even aangetrokken om mn middenveld te versterken.quote:Edi Crãciunescu (19316880)
25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 3 550
Loon: 1 944 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
maar voor 0 op de lijstquote:Kristiaan Zeegers (66729683)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 581 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
gekocht voor 2.250.000quote:Tziki Avrahami (17728229)
27 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 12 000
Loon: 6 144 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 27
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Als het nu zo blijft ben ik alweer de enige met 6 puntenquote:Rust: met een stand van 0 - 3 gingen de spelers naar de kleedkamer. Minnertsga had het meeste balbezit, namelijk 74 procent
Kut he?quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Kut he?
De Hertjes - Hoolieganzen (45 minuten gespeeld) 4 - 0
quote:In de 50e minuut kwam Groenenbroek op 5 - 1 toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Federico Casula. Vanaf de linkerkant speelde hij de keeper uit en schoof de bal in het lege doel. De manier van spelen veranderde toen Groenenbroek zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen.
Ja cashen, altijd mooiquote:Op zondag 5 juni 2005 21:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Loop trouwens lekker te cashen nu:
05-06-2005 Je hebt een speler verkocht en 852 670 ¤ ontvangen
05-06-2005 Je hebt een speler verkocht en 234 874 ¤ ontvangen
05-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 183 078 ¤ aan entreegeld.
En let niet op mijn usericoon, ben ff aan het spelen
quote:Wimpe Coenen
TSI = 260, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
5-1winst 40 sterren, makje ben nu al de enige met 6 puntenquote:Minnertsga had het meeste balbezit, namelijk 89 procent.
tussen de 20 en 35quote:Op zondag 5 juni 2005 19:08 schreef DionysuZ het volgende:
ongeveer?
vanavond mots en dan 2x pic, en dan normal is beste optie in mijn ogenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:09 schreef poiuy het volgende:
Vanavond: Tegenstander net iets beter
Volgende week: Tegenstander behoorlijk minder en managerloos
Week erna: Tegenstander veel en veel beter
Over 3 weken: Tegenstander gelijk
Teamspirit at the moment: "bedaard"
Zal ik vanavond MOTS'en en volgende week PIC'en.. Of is een goede temaspirit zo belangrijk dat ik vanavond beter normaal kan gaan spelen..?
Goed advies, beeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje laat...quote:Op maandag 6 juni 2005 00:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vanavond mots en dan 2x pic, en dan normal is beste optie in mijn ogen
ik had laatst dus een speler die van disastrous naar wretched experience ging in 6 officiele duels en 8 friendlies als 18/19jarige: 12 ervaringspunten max. dus het kan nóg lager maar dan moet je wel geluk hebben...quote:Op maandag 6 juni 2005 00:10 schreef Grumpey het volgende:
tussen de 20 en 35
waarbij de 2 uitersten minder voorkomen....
mijn keeper overigens zit nu op 33,1 punten en nog steeds niet gestegen![]()
wanneer je zeker weet dat je een mindere middenveld hebt dan tegenstander en je verdedigers een goede pass in huis hebbenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Wanneer kan je het beste counteren?
Thxquote:Op maandag 6 juni 2005 16:58 schreef One_conundrum het volgende:
mooi artwork uddel!
ik ben donderdag nog langs je huis geredenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:28 schreef Uddel het volgende:
[..]
Thx
Was wel een hele klus om het zo te krijgen, ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden, maargoed, dat zien we door de vingers..
Lul niet, wat moest jij in Uddel doen?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ben donderdag nog langs je huis gereden
ik was op weg naar Duitslandquote:
ik had je nummer nietquote:Had je nie ff langs kunnen komen?
Waarom ga je door Uddel als je naar Duitsland moet..? Of moest je van de A28 bij Nunspeet naar de A1 bij Kootwijk (Uddel) ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik was op weg naar Duitsland
[..]
ik had je nummer niet
ehhh weet ik dat. Ik reed wel, maar ik let niet zo op A1 en A28 enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 18:25 schreef Uddel het volgende:
[..]
Waarom ga je door Uddel als je naar Duitsland moet..? Of moest je van de A28 bij Nunspeet naar de A1 bij Kootwijk (Uddel) ofzo?
Zou best kunnen dat je hier langs kwam dan, Uden ligt in Brabant, maar ik snap niet waarom je de snelweg niet neemt..? Welke dorpen kwam je nog meer langs dan? Garderen, Elspeet..?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ehhh weet ik dat. Ik reed wel, maar ik let niet zo op A1 en A28 enzo. Misschien was het dan wel Uden
Ik ging iig via lelystad richting Oberhausen in Duitsland.
Ben jij een mod? Nee? Houd je stil danquote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Flikker eens op met dat offtopic gelul
nee, zag gewoon een naambordjequote:Op maandag 6 juni 2005 18:45 schreef Uddel het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat je hier langs kwam dan, Uden ligt in Brabant, maar ik snap niet waarom je de snelweg niet neemt..? Welke dorpen kwam je nog meer langs dan? Garderen, Elspeet..?
Als je door Uddel gekomen bent ben je wel langs mijn huis gekomen, woon aan de doorgaande weg..
Ik al blij dat ik net een speler voor 85k verkoopquote:
bitte sehrquote:Op maandag 6 juni 2005 18:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dank je, duitser
Bij Apeldoorn? Of bij Speuld/Ermelo..?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, zag gewoon een naambordjeben er dus niet doorheen gereden. We moesten op een andere snelweg over ofzoiets, dus gingen even over een 80/100km weg
we gingen lelystad/ langs arnhem/amersfoort/oberhausen/nürnbergquote:
Zou kunnen idd.. ben je over de Betonweg gekomen denk ik, weg met een paar rotondes erin.. ligt eraan vanaf waar je de weg gevolgd hebt..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
we gingen lelystad/ langs arnhem/amersfoort/oberhausen/nürnberg
Ik denk dat we via harderwijk en ermelo richting Amersfoort gingen (echt erg dat ik het niet precies meer weet ondanks dat ik stuurde)
Okquote:Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef The_Hives het volgende:
we maken dit op irc wel eens af
ontopic:
geen verkeerde terugkomst qua hattrick. 198k in mn stadionkas en 2-1 verlies wat vrij goed is tegen deze gast.
Jij traint verdedigen toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef komrad het volgende:
net weer een speler voor 650k verkocht, heb nu 1.35M uit te geven aan 2 trainees, wat zal ik eens kopen ??
voorlopig niks want et transfersysteem loopt te kuttenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef komrad het volgende:
net weer een speler voor 650k verkocht, heb nu 1.35M uit te geven aan 2 trainees, wat zal ik eens kopen ??
Nee.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:05 schreef Oldbie het volgende:
Is het trouwens mogelijk om een soort prive deal te maken? Dat ik rechtstreeks een speler van iemand koop zonder dat deze eerst op transferlijst komt te staan. Geen openbare veiling dus, maar een rechtstreekse verkoop?
Geen, kosten 1000 euroquote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef Grimm het volgende:
wat zijn de risico's als ik iemand ontsla? kan 't niet echt duidelijk vindne in de regels.
kost me dat handen vol geld of helemaal niks?
volgens mij kost het niet eens 1000 euro hoorquote:
quote:Current HT-Time: 2005-06-06 23:32:54
Hattrick is currently closed (since 23:15 HT-Time), while we are fixing the database problems affecting the Transfers all Monday. We cannot yet say how long it will have to be closed - it could be anything between 2 hours and 12 hours.
En ik weet het zeker. Pullen van een speler kost geld. Het ontslaan kost niks. Op de transferlijst zetten kost ook geld. Zo, opgelostquote:Op maandag 6 juni 2005 23:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij kost het niet eens 1000 euro hoor
volgens mij kost het niks
ervaring duurt erg lang om omhoog te gaan. Zeker als je geen bekerwedstrijden speelt of internationals hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef halleekes het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb achterin 3 jonge (18-19) verdedigers rondlopen, omdat ze voor 10de divisie begrippen gewoon best sterk zijn, zullen ze waarschijnlijk het grootste gedeelte van de competitiewedstrijden mee spelen (mits blessure vrij). Nu is mijn vraag: hoe snel gaat ongeveer iemand zijn ervaring omhoog? ze zijn nu nog alle 3 op rampzalig of waardeloos.
Omdat er achterin naar mijn mening groei mogelijk is, denk ik erover om over te schakelen op verdedigen bij het trainen, is dit een verstandige keuze?
alvast bedankt, sander
als je je training op verdedigen zet, dan gaan toch alle spelers verdedigen trainen, wat bedoel je dan met "probeer er wel zoveel mogelijk te trainen". Ik heb nu ongeveer 4 jonge verdedigers en 2 wat oudere verdedigers, allemaal 2-3 sterren, opzich dus wel redelijk voor de 10de divisie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ervaring duurt erg lang om omhoog te gaan. Zeker als je geen bekerwedstrijden speelt of internationals hebt.
Het is inderdaad wel verstandig om je jongste spelers te trainen. Als je nog niet hebt geinvesteerd in de linie die je nu traint (geen spelers voor gekocht hebt), lijkt het me idd goed om verdedigen te gaan trainen. Blijf dan echter niet afhankelijk van 3 spelers. Probeer er wel zoveel mogelijk te trainen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef Robar het volgende:
Poehee, ik ben er weer eens . . . . .
Heb nu 2 weken vakantie en we hebben onze nieuwe pup gehad.
Dus helaas erg weinig tijd gehad om te reageren hier.
Wat neemt dat mormel veel tijd in beslag.
Sta op dit moment tweede met 4 punten en heb net uit tegen mijn grootste concurrent om de 2/3de plaats gelijk gespeeld. Ik was beter, maar in de 86ste minuut gaf ik de overwinning weg. Eerste wedstrjid is met 2-0 gemakkelijk naar mij gegaan.
Onze pup :
![]()
[afbeelding]
Hij lijkt op een negerquote:
En zijn naam is?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef Robar het volgende:
Poehee, ik ben er weer eens . . . . .
Heb nu 2 weken vakantie en we hebben onze nieuwe pup gehad.
Dus helaas erg weinig tijd gehad om te reageren hier.
Wat neemt dat mormel veel tijd in beslag.
Sta op dit moment tweede met 4 punten en heb net uit tegen mijn grootste concurrent om de 2/3de plaats gelijk gespeeld. Ik was beter, maar in de 86ste minuut gaf ik de overwinning weg. Eerste wedstrjid is met 2-0 gemakkelijk naar mij gegaan.
Onze pup :
![]()
[afbeelding]
Aan de hoeveelheid schijt en de kwaliteit schijt te zien die ze net in haar bench heeft achtergelaten zou ik zeggen:quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:17 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
En zijn naam is?
Zeg me niet dat het hattrick is
Zegt trusteh:quote:Noel Cabrero (66547124)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 060
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Terra Lliure
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Aan de hoeveelheid schijt en de kwaliteit schijt te zien die ze net in haar bench heeft achtergelaten zou ik zeggen:
Op dr Baasje, ik dus.
Bewijs:
Stoute Zoë
Het feit dat ze snurkt pleit ook voor mij!
Oe off-topic
Ik kijk daar eigenlijk nooit naarquote:Had aardige HAT stats, bijna 150.
Was er wel tevreden mee!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:33 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben een oetlul!! Ging bieden op deze speler:
[..]
---verhaal---Als ik gewoon niet had gezegd dat trusteh mocht bieden had ik hem voor 150k gehad
Maar veel plezier ermee hoor!!! Hij stijgt denk ik 2-3 weken
* truSteh nomiteert alvast voor meest memorabele blunder van het seizoenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:33 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben een oetlul!! Ging bieden op deze speler:
[..]
Zegt trusteh:
<truSteh> shit wat had ik die graag gehad
Hij werd wat duurder, dus ik zeg:
<Joralf> ik ga max 150k
En trusteh zegt dat ie 1x biedt en....
<Joralf> ga je bieden?
<Joralf> anders geef ik hem 10 sec voor de deadline nog 1 laatste kans
<truSteh> pfff duurt word ie zeg
<truSteh> ik bied 1 keer
<Joralf> als ie niet wordt overboden vermoord ik mezelf
<truSteh> Hoogste bod:
<truSteh> 149 000 ¤ door truStopia Ballers
<truSteh> Het bieden is geëindigd!
<Joralf> gefeliciteerdAls ik gewoon niet had gezegd dat trusteh mocht bieden had ik hem voor 150k gehad
Maar veel plezier ermee hoor!!! Hij stijgt denk ik 2-3 weken
Die is al voor Jonksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:57 schreef truSteh het volgende:
[..]
* truSteh nomiteert alvast voor meest memorabele blunder van het seizoen
misschien kom ik binnenkort eens pimpen met mn headset voor skypequote:
leuk? haha wel meer dan leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef truSteh het volgende:
Die was ook wel leuk ja, word moeilijke keuze aanstaande nominaties
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leuk? haha wel meer dan leuken de keuze is bij deze al gemaakt lijkt me
Uhuh.. die is voor Jonks..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leuk? haha wel meer dan leuken de keuze is bij deze al gemaakt lijkt me
En je speelt nog op hetzelfde niveau als 7 seizoenen geledenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef One_conundrum het volgende:
Noh ik speel al jaren gratis hattrick...
Mét een uitschieter van 2 seizoen naar V niet vergetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
En je speelt nog op hetzelfde niveau als 7 seizoenen geleden
Als je team veel verdedigers telt met redelijk wat passing, dan is het de moeite waard. Je zal inderdaad een onervaren opstelling hebben, maar dat moet dan maar..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef DionysuZ het volgende:
ik heb morgen een tegenstander die sterker is dan ik. Op het middenveld is het verschil niet zo groot, maar is hij toch sterker. Mijn verdediging zit goed in elkaar, is het verstandig om te counteren om dan eventueel nog een kansje te maken? En zo ja, is het dan verstandig om een opstelling waar ik geen ervaring in heb (451) te gebruiken ipv mijn standaardopstelling (352)?
je kan toch ook hoog of laag in de stats zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:37 schreef ASSpirine het volgende:
Als de stats van 2spelers exact hetzelfde zijn
zal de TSI iets anders zijn als ze bv 17 en 18 jaar zijn?
daar let ik even niet op, wil eigenlijk weten of de leeftijd invloed heeft op de TSIquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je kan toch ook hoog of laag in de stats zijn
HEYquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef komrad het volgende:
volgens mij heeft leeftijd (tot 26) geen invloed op de tsi
-edit-quote:
Kosten: 230k, misschien iets aan de hoge kant, want hij heeft nog wel 4 weken nodig, maar goed dan is ie goed en 17 jaar, dus dan heb ik volgend seizoen een formi of zelfs uitmunted 18 jarig, dus dat lijkt me primaquote:Frits de Nies
TSI = 860, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
quote:Jordi Vis (Gekocht voor 600k)
TSI = 1 200, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Frankie Plantard (Gekocht voor 350k)
TSI = 760, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
3 trainees erbijquote:Jesús Usúa (Gekocht voor 154k)
TSI = 1 020, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ik wil ook geldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
---aankoopverhaal---
Met supporter wordt je niks beter dan zonder supporter, maar de opties van supporter zijn gewoon leuk..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:45 schreef One_conundrum het volgende:
haha heb jet even nagechecked. Vind ik ok van je. Ik wil alleen maar aangeven dat je zonder supporter, oftwel die 20 euro per jaar, ook wel aardig kan presteren en veel plezier aan hattrick kan beleven. Net als betalen voor HAM, terwijl er ook gratis varianten zijn...
Die rakkert moet eerst nog naar goed. Kost je (zoals je zelf al zei) waarschijnlijk zo'n 4 weken (hoge TSI door dat vleugelspel). Dus dan wordt hij ongeveer in ronde 5 dit seizoen goed. Dan wordt hij in ronde 11 ongeveer uitstekend en dan (als hij in het tussenseizoen ook speelt) in ronde 2 formidabel. Dan zal ie halverwege zijn 18e pas uitmuntend zijn. Maar het blijft een mooi spelertje als je hem tot z'n 20e doortraintquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef maniack28 het volgende:
Uiteindelijk toch een leuke spits kunnen vinden vandaag
[..]
Kosten: 230k, misschien iets aan de hoge kant, want hij heeft nog wel 4 weken nodig, maar goed dan is ie goed en 17 jaar, dus dan heb ik volgend seizoen een formi of zelfs uitmunted 18 jarig, dus dat lijkt me prima
transfervergelijking tussen de 3 en 5 ton, 5 ton vragen dus?quote:Grigore Pintea (30343673)
27 years, matig form, gezond
A aangenaam who is evenwichtig and rechtvaardig.
Has zwak experience and rampzalig leadership abilities.
Specialiteit: Snel
Nationality: România
Total Skill Index (TSI): 2 350
Loon: 1 176 ¤/week including 20% Bonus
Eigenaar: Brouwhuis '04
Waarschuwingen: 2
Injuries: Healthy
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
wazig, maargoed als hij m'n speler voor 5 ton wil / kan kopenquote:VKSJW (513503)
Country: België
Region: Vlaams Brabant
Arena: VKSJW Arena
Language: Nederlands
Series: # 5 in VIII.446
Owner
Owner: Fons Vanhemelrijk
Alias: Fokkevksjw
E-mail: (Hidden)
ik moet als VIde klasser tegen iemand uit de V die toch wel flink wat sterker isquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef One_conundrum het volgende:
Bijna Beker! Ik kan wel makkelijk door naar de volgende ronde.
Nog meer bekerdeelnemers of ligt iedereen er al uit?
GROMMMMMMMquote:SC Grolsch - Seinfeld (19 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
Ai!quote:In de 28e wedstrijdminuut deelde Per Fyhrerberg van Minnertsga een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd.
ik heb alleen mazzel dat hij 532 met counter speelt en ik een goeie verdediging en aanval heb. Maar dit wordt nog spannend de 2e helftquote:De teams gingen met een 0 - 2 stand de rust in. Suicidal had het meeste balbezit, namelijk 53 procent
Ik zet je er morgen bij. Nog meer mensen die er niet in staan? Morgen heb ik eindelijk tijd om up-te-datenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef Oldbie het volgende:
* Oldbie wil ook graag in het Fok lijstje met managers.....ik geloof dat het zo moest:
Oldbie met Flevo Rangers (146070) ---- positiespel
Is het al tijd voor het team van de 3 weken???quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik zet je er morgen bij. Nog meer mensen die er niet in staan? Morgen heb ik eindelijk tijd om up-te-daten
En daar verlies je dan van door een rode kaart, na een 2-0 voorsprongquote:Suicidal Serial Killers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: goed
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
K.F.C. Minnertsga
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: redelijk (zeer hoog)
eigenlijk volgende week, maar ik zal het morgen even postenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is het al tijd voor het team van de 3 weken???![]()
ipv het slecht (zeer hoog) middenveld dat hij vorige bekerwedstrijden had komt hij nu opeens met matig (laag) aanzettenquote:SC Grolsch
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: zwak
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
Seinfeld
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: goed (laag)
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef Uddel het volgende:
bla bla
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
eigenlijk volgende week, maar ik zal het morgen even posten. Ik weet alleen niet meer wat de nieuwe vraag is
. Dan maar de vorige nieuwe vraag
. Of Uddel moet zo liev zijn om die vraag nog eens te posten
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef ASSpirine het volgende:
Begin pagina van hattrick kan ik bereiken
maar als ik inlog krijg ik een foutmelding...
bij jullie ook zo?
ik heb hem maar met 3 maanden verlengd omdat ik een beetje klaar was met hattrickquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je Supporterlidmaatschap
Je bent een Hattrick Supporter tot 09-06-2006 om 16:35.
![]()
![]()
wat was je zelf verzonnen vraag bij team-van-de-3-wekenquote:
mooi zo hives, we willen je niet kwijt in de fedquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb hem maar met 3 maanden verlengd omdat ik een beetje klaar was met hattrick. Maar door mn 4e ronde beker begint het weer te leven
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:51 schreef komrad het volgende:
[..]
mooi zo hives, we willen je niet kwijt in de fed![]()
ja hoorquote:trouwens, ze vroeg me te vragen hoe het met je solli was afgelopen, krijg ik nog antwoord?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef komrad het volgende:
maar wat ga je daar doen
en etten-leur
dat is het meest rotte deel van brabant, natuurlijk nog veel beter dan noord holland maar toch, je treft het niet
thnxquote:
proost, ik kom er net uit rollenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
leg ik morgen wel uit. Ik moet nu naar de kroeg
quote:08-06-2005 Je hebt een speler verkocht en 455 000 ¤ ontvangen
08-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 103 628 ¤ aan entreegeld.
07-06-2005 Je ontvangt voor deze speler: 9 900 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Pff... staat in een topic van heel veel weekjes terug wel..quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat was je zelf verzonnen vraag bij team-van-de-3-weken
Budget? Verder natuurlijk snel! Beetje PM is ook leuk, tenzij je CA gaat spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef komrad het volgende:
ik zoek een winger, graag advies over wat te kopen
ten eerstequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef komrad het volgende:
ik zoek een winger, graag advies over wat te kopen
quote:1. Evgeny Ivannikov 590 000 ¤ (DonP)
Is eigendom van: SV Victoria
Leeftijd: 24 jaar
TSI: 3 650
Deadline: 08-06-2005 om 21:40
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
1. José Ignacio Margiotta 350 000 ¤ (NK Pajzbar)
Is eigendom van: Super Caracas F.C.
Leeftijd: 24 jaar
TSI: 2 510
Deadline: 09-06-2005 om 16:44
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
edit: iets te oud
Maar je kan altijd proberen, is een leuek backup mits er morgen niet teveel mensen meebieden
1. Ohad Gurevitz 53 000 ¤ (Benga Boys)
Is eigendom van: Buggers
Leeftijd: 30 jaar
TSI: 1 000
Deadline: 09-06-2005 om 12:40
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
dat verandert de situatie wel...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef komrad het volgende:
ik zit zelf meer te denken aan een trainee wingback
formi wing, redelijk def en wat PM en/of passen. Daar kan ik dan ook wel een M aan spenderen als dat voldoende is
maar net zei je dat je een trainee wingback zochtquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef komrad het volgende:
assp, maar die moet dan wel een trainee leeftijd hebben. Bovendien is de speler die ik wil hebbne niet op de TL te vinden. Bovendien heb ik gisteren als een wingback gekocht. Ik ga voor een winger, wellicht een oude bok met XP voor niet al te veel geld
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef komrad het volgende:
ik zit zelf meer te denken aan een trainee wingback
formi wing, redelijk def en wat PM en/of passen. Daar kan ik dan ook wel een M aan spenderen als dat voldoende is
Was De Hovenier trouwens neit de laatste die dat ingevuld had?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat was je zelf verzonnen vraag bij team-van-de-3-weken
werken? nu? pffffffff... succes danquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:43 schreef komrad het volgende:
maniack nee ben weer aan het nuchter worden en tegelijkertijd aan het werken als je het wil weten
*hap*quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:43 schreef komrad het volgende:
maniack nee ben weer aan het nuchter worden en tegelijkertijd aan het werken als je het wil weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |