ervaring duurt erg lang om omhoog te gaan. Zeker als je geen bekerwedstrijden speelt of internationals hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef halleekes het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb achterin 3 jonge (18-19) verdedigers rondlopen, omdat ze voor 10de divisie begrippen gewoon best sterk zijn, zullen ze waarschijnlijk het grootste gedeelte van de competitiewedstrijden mee spelen (mits blessure vrij). Nu is mijn vraag: hoe snel gaat ongeveer iemand zijn ervaring omhoog? ze zijn nu nog alle 3 op rampzalig of waardeloos.
Omdat er achterin naar mijn mening groei mogelijk is, denk ik erover om over te schakelen op verdedigen bij het trainen, is dit een verstandige keuze?
alvast bedankt, sander
als je je training op verdedigen zet, dan gaan toch alle spelers verdedigen trainen, wat bedoel je dan met "probeer er wel zoveel mogelijk te trainen". Ik heb nu ongeveer 4 jonge verdedigers en 2 wat oudere verdedigers, allemaal 2-3 sterren, opzich dus wel redelijk voor de 10de divisie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ervaring duurt erg lang om omhoog te gaan. Zeker als je geen bekerwedstrijden speelt of internationals hebt.
Het is inderdaad wel verstandig om je jongste spelers te trainen. Als je nog niet hebt geinvesteerd in de linie die je nu traint (geen spelers voor gekocht hebt), lijkt het me idd goed om verdedigen te gaan trainen. Blijf dan echter niet afhankelijk van 3 spelers. Probeer er wel zoveel mogelijk te trainen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef Robar het volgende:
Poehee, ik ben er weer eens . . . . .
Heb nu 2 weken vakantie en we hebben onze nieuwe pup gehad.
Dus helaas erg weinig tijd gehad om te reageren hier.
Wat neemt dat mormel veel tijd in beslag.
Sta op dit moment tweede met 4 punten en heb net uit tegen mijn grootste concurrent om de 2/3de plaats gelijk gespeeld. Ik was beter, maar in de 86ste minuut gaf ik de overwinning weg. Eerste wedstrjid is met 2-0 gemakkelijk naar mij gegaan.
Onze pup :
![]()
[afbeelding]
Hij lijkt op een negerquote:
En zijn naam is?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef Robar het volgende:
Poehee, ik ben er weer eens . . . . .
Heb nu 2 weken vakantie en we hebben onze nieuwe pup gehad.
Dus helaas erg weinig tijd gehad om te reageren hier.
Wat neemt dat mormel veel tijd in beslag.
Sta op dit moment tweede met 4 punten en heb net uit tegen mijn grootste concurrent om de 2/3de plaats gelijk gespeeld. Ik was beter, maar in de 86ste minuut gaf ik de overwinning weg. Eerste wedstrjid is met 2-0 gemakkelijk naar mij gegaan.
Onze pup :
![]()
[afbeelding]
Aan de hoeveelheid schijt en de kwaliteit schijt te zien die ze net in haar bench heeft achtergelaten zou ik zeggen:quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:17 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
En zijn naam is?
Zeg me niet dat het hattrick is
Zegt trusteh:quote:Noel Cabrero (66547124)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 060
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Terra Lliure
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Aan de hoeveelheid schijt en de kwaliteit schijt te zien die ze net in haar bench heeft achtergelaten zou ik zeggen:
Op dr Baasje, ik dus.
Bewijs:
Stoute Zoë
Het feit dat ze snurkt pleit ook voor mij!
Oe off-topic
Ik kijk daar eigenlijk nooit naarquote:Had aardige HAT stats, bijna 150.
Was er wel tevreden mee!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:33 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben een oetlul!! Ging bieden op deze speler:
[..]
---verhaal---Als ik gewoon niet had gezegd dat trusteh mocht bieden had ik hem voor 150k gehad
Maar veel plezier ermee hoor!!! Hij stijgt denk ik 2-3 weken
* truSteh nomiteert alvast voor meest memorabele blunder van het seizoenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:33 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben een oetlul!! Ging bieden op deze speler:
[..]
Zegt trusteh:
<truSteh> shit wat had ik die graag gehad
Hij werd wat duurder, dus ik zeg:
<Joralf> ik ga max 150k
En trusteh zegt dat ie 1x biedt en....
<Joralf> ga je bieden?
<Joralf> anders geef ik hem 10 sec voor de deadline nog 1 laatste kans
<truSteh> pfff duurt word ie zeg
<truSteh> ik bied 1 keer
<Joralf> als ie niet wordt overboden vermoord ik mezelf
<truSteh> Hoogste bod:
<truSteh> 149 000 ¤ door truStopia Ballers
<truSteh> Het bieden is geëindigd!
<Joralf> gefeliciteerdAls ik gewoon niet had gezegd dat trusteh mocht bieden had ik hem voor 150k gehad
Maar veel plezier ermee hoor!!! Hij stijgt denk ik 2-3 weken
Die is al voor Jonksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:57 schreef truSteh het volgende:
[..]
* truSteh nomiteert alvast voor meest memorabele blunder van het seizoen
misschien kom ik binnenkort eens pimpen met mn headset voor skypequote:
leuk? haha wel meer dan leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef truSteh het volgende:
Die was ook wel leuk ja, word moeilijke keuze aanstaande nominaties
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leuk? haha wel meer dan leuken de keuze is bij deze al gemaakt lijkt me
Uhuh.. die is voor Jonks..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leuk? haha wel meer dan leuken de keuze is bij deze al gemaakt lijkt me
En je speelt nog op hetzelfde niveau als 7 seizoenen geledenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef One_conundrum het volgende:
Noh ik speel al jaren gratis hattrick...
Mét een uitschieter van 2 seizoen naar V niet vergetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
En je speelt nog op hetzelfde niveau als 7 seizoenen geleden
Als je team veel verdedigers telt met redelijk wat passing, dan is het de moeite waard. Je zal inderdaad een onervaren opstelling hebben, maar dat moet dan maar..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef DionysuZ het volgende:
ik heb morgen een tegenstander die sterker is dan ik. Op het middenveld is het verschil niet zo groot, maar is hij toch sterker. Mijn verdediging zit goed in elkaar, is het verstandig om te counteren om dan eventueel nog een kansje te maken? En zo ja, is het dan verstandig om een opstelling waar ik geen ervaring in heb (451) te gebruiken ipv mijn standaardopstelling (352)?
je kan toch ook hoog of laag in de stats zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:37 schreef ASSpirine het volgende:
Als de stats van 2spelers exact hetzelfde zijn
zal de TSI iets anders zijn als ze bv 17 en 18 jaar zijn?
daar let ik even niet op, wil eigenlijk weten of de leeftijd invloed heeft op de TSIquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je kan toch ook hoog of laag in de stats zijn
HEYquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef komrad het volgende:
volgens mij heeft leeftijd (tot 26) geen invloed op de tsi
-edit-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |