Ik al blij dat ik net een speler voor 85k verkoopquote:
bitte sehrquote:Op maandag 6 juni 2005 18:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dank je, duitser
Bij Apeldoorn? Of bij Speuld/Ermelo..?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, zag gewoon een naambordjeben er dus niet doorheen gereden. We moesten op een andere snelweg over ofzoiets, dus gingen even over een 80/100km weg
we gingen lelystad/ langs arnhem/amersfoort/oberhausen/nürnbergquote:
Zou kunnen idd.. ben je over de Betonweg gekomen denk ik, weg met een paar rotondes erin.. ligt eraan vanaf waar je de weg gevolgd hebt..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
we gingen lelystad/ langs arnhem/amersfoort/oberhausen/nürnberg
Ik denk dat we via harderwijk en ermelo richting Amersfoort gingen (echt erg dat ik het niet precies meer weet ondanks dat ik stuurde)
Okquote:Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef The_Hives het volgende:
we maken dit op irc wel eens af
ontopic:
geen verkeerde terugkomst qua hattrick. 198k in mn stadionkas en 2-1 verlies wat vrij goed is tegen deze gast.
Jij traint verdedigen toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef komrad het volgende:
net weer een speler voor 650k verkocht, heb nu 1.35M uit te geven aan 2 trainees, wat zal ik eens kopen ??
voorlopig niks want et transfersysteem loopt te kuttenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef komrad het volgende:
net weer een speler voor 650k verkocht, heb nu 1.35M uit te geven aan 2 trainees, wat zal ik eens kopen ??
Nee.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:05 schreef Oldbie het volgende:
Is het trouwens mogelijk om een soort prive deal te maken? Dat ik rechtstreeks een speler van iemand koop zonder dat deze eerst op transferlijst komt te staan. Geen openbare veiling dus, maar een rechtstreekse verkoop?
Geen, kosten 1000 euroquote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef Grimm het volgende:
wat zijn de risico's als ik iemand ontsla? kan 't niet echt duidelijk vindne in de regels.
kost me dat handen vol geld of helemaal niks?
volgens mij kost het niet eens 1000 euro hoorquote:
quote:Current HT-Time: 2005-06-06 23:32:54
Hattrick is currently closed (since 23:15 HT-Time), while we are fixing the database problems affecting the Transfers all Monday. We cannot yet say how long it will have to be closed - it could be anything between 2 hours and 12 hours.
En ik weet het zeker. Pullen van een speler kost geld. Het ontslaan kost niks. Op de transferlijst zetten kost ook geld. Zo, opgelostquote:Op maandag 6 juni 2005 23:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij kost het niet eens 1000 euro hoor
volgens mij kost het niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |