Goed advies, beeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje laat...quote:Op maandag 6 juni 2005 00:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vanavond mots en dan 2x pic, en dan normal is beste optie in mijn ogen
ik had laatst dus een speler die van disastrous naar wretched experience ging in 6 officiele duels en 8 friendlies als 18/19jarige: 12 ervaringspunten max. dus het kan nóg lager maar dan moet je wel geluk hebben...quote:Op maandag 6 juni 2005 00:10 schreef Grumpey het volgende:
tussen de 20 en 35
waarbij de 2 uitersten minder voorkomen....
mijn keeper overigens zit nu op 33,1 punten en nog steeds niet gestegen![]()
wanneer je zeker weet dat je een mindere middenveld hebt dan tegenstander en je verdedigers een goede pass in huis hebbenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Wanneer kan je het beste counteren?
Thxquote:Op maandag 6 juni 2005 16:58 schreef One_conundrum het volgende:
mooi artwork uddel!
ik ben donderdag nog langs je huis geredenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:28 schreef Uddel het volgende:
[..]
Thx
Was wel een hele klus om het zo te krijgen, ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden, maargoed, dat zien we door de vingers..
Lul niet, wat moest jij in Uddel doen?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ben donderdag nog langs je huis gereden
ik was op weg naar Duitslandquote:
ik had je nummer nietquote:Had je nie ff langs kunnen komen?
Waarom ga je door Uddel als je naar Duitsland moet..? Of moest je van de A28 bij Nunspeet naar de A1 bij Kootwijk (Uddel) ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik was op weg naar Duitsland
[..]
ik had je nummer niet
ehhh weet ik dat. Ik reed wel, maar ik let niet zo op A1 en A28 enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 18:25 schreef Uddel het volgende:
[..]
Waarom ga je door Uddel als je naar Duitsland moet..? Of moest je van de A28 bij Nunspeet naar de A1 bij Kootwijk (Uddel) ofzo?
Zou best kunnen dat je hier langs kwam dan, Uden ligt in Brabant, maar ik snap niet waarom je de snelweg niet neemt..? Welke dorpen kwam je nog meer langs dan? Garderen, Elspeet..?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ehhh weet ik dat. Ik reed wel, maar ik let niet zo op A1 en A28 enzo. Misschien was het dan wel Uden
Ik ging iig via lelystad richting Oberhausen in Duitsland.
Ben jij een mod? Nee? Houd je stil danquote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Flikker eens op met dat offtopic gelul
nee, zag gewoon een naambordjequote:Op maandag 6 juni 2005 18:45 schreef Uddel het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat je hier langs kwam dan, Uden ligt in Brabant, maar ik snap niet waarom je de snelweg niet neemt..? Welke dorpen kwam je nog meer langs dan? Garderen, Elspeet..?
Als je door Uddel gekomen bent ben je wel langs mijn huis gekomen, woon aan de doorgaande weg..
Ik al blij dat ik net een speler voor 85k verkoopquote:
bitte sehrquote:Op maandag 6 juni 2005 18:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dank je, duitser
Bij Apeldoorn? Of bij Speuld/Ermelo..?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, zag gewoon een naambordjeben er dus niet doorheen gereden. We moesten op een andere snelweg over ofzoiets, dus gingen even over een 80/100km weg
we gingen lelystad/ langs arnhem/amersfoort/oberhausen/nürnbergquote:
Zou kunnen idd.. ben je over de Betonweg gekomen denk ik, weg met een paar rotondes erin.. ligt eraan vanaf waar je de weg gevolgd hebt..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
we gingen lelystad/ langs arnhem/amersfoort/oberhausen/nürnberg
Ik denk dat we via harderwijk en ermelo richting Amersfoort gingen (echt erg dat ik het niet precies meer weet ondanks dat ik stuurde)
Okquote:Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef The_Hives het volgende:
we maken dit op irc wel eens af
ontopic:
geen verkeerde terugkomst qua hattrick. 198k in mn stadionkas en 2-1 verlies wat vrij goed is tegen deze gast.
Jij traint verdedigen toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef komrad het volgende:
net weer een speler voor 650k verkocht, heb nu 1.35M uit te geven aan 2 trainees, wat zal ik eens kopen ??
voorlopig niks want et transfersysteem loopt te kuttenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef komrad het volgende:
net weer een speler voor 650k verkocht, heb nu 1.35M uit te geven aan 2 trainees, wat zal ik eens kopen ??
Nee.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:05 schreef Oldbie het volgende:
Is het trouwens mogelijk om een soort prive deal te maken? Dat ik rechtstreeks een speler van iemand koop zonder dat deze eerst op transferlijst komt te staan. Geen openbare veiling dus, maar een rechtstreekse verkoop?
Geen, kosten 1000 euroquote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef Grimm het volgende:
wat zijn de risico's als ik iemand ontsla? kan 't niet echt duidelijk vindne in de regels.
kost me dat handen vol geld of helemaal niks?
volgens mij kost het niet eens 1000 euro hoorquote:
quote:Current HT-Time: 2005-06-06 23:32:54
Hattrick is currently closed (since 23:15 HT-Time), while we are fixing the database problems affecting the Transfers all Monday. We cannot yet say how long it will have to be closed - it could be anything between 2 hours and 12 hours.
En ik weet het zeker. Pullen van een speler kost geld. Het ontslaan kost niks. Op de transferlijst zetten kost ook geld. Zo, opgelostquote:Op maandag 6 juni 2005 23:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij kost het niet eens 1000 euro hoor
volgens mij kost het niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |