Koffie??quote:
DEN HAAG - Politiemensen lopen vanaf 1 juli het risico beboet te worden als zij in diensttijd te hard rijden. Vanaf die datum gaan nieuwe landelijke richtlijnen in die verantwoord rijgedrag stellen boven het risico op ongelukken.
De eerste keer dat ik moest stemmen, in Vleuten, hadden ze al stemmachines staanquote:
Moet je nu met zo'n groot rood potlood de papieren invullen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:14 schreef Againzender het volgende:
Handig, die FOK!tools, kan je makkelijk quoten uit een gesloten topic:
[..]
De eerste keer dat ik moest stemmen, in Vleuten, hadden ze al stemmachines staan
Ach, we geven gewoon Cohen de schuld van alles hier, wel zo makkelijk
hij is veilig geland, de parachutist dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:20 schreef Bos81 het volgende:
is de heli er al ?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je nu met zo'n groot rood potlood de papieren invullen?
jammer inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is veilig geland, de parachutist dus
Je kan tot 20:00 stemmen geloof ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie het nog wel even wanneer ik ga.
Geen full-time samenwoner, maar een weekend-samenwoner. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Samenwonen Zjroen, mogen we jou feliciteren?
Ja ik las het net op frontpagequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Tot 21:00 zelfs.
Dat kan ook wel gezellig zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geen full-time samenwoner, maar een weekend-samenwoner. Dat dan weer wel.
Part-timerquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Goed plan!quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef Againzender het volgende:
Koffie!
Doordeweeks als student levende op m'n kamer, in het weekend samen met de vriendin in een huis.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:50 schreef Vom het volgende:
Zeg Zjroentje, wat moet ik me daarbij voorstellen part-time samenwonen?![]()
Whehe, grappigquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doordeweeks als student levende op m'n kamer, in het weekend samen met de vriendin in een huis.
Jij hebt toch al vanaf je vierde verkering?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De jarige schlaapt nogquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen, extra vroeg opgestaan. Wil geen minuut missen van de verjaardag van Bluezz.
Die is gisteravond iets te laat door gegaanquote:
Straks zijn ze te laat om te stemmenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:14 schreef Suijk het volgende:
Als die twee uitslapen is ook meteen de hele dag bijna voorbij. Echte nachtmensen.
k ga over het algemeen om 20.55 stemmen k wil de opkomst in ons dorp graag weten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Tot 21:00 zelfs.
Om deze tijd nog ? Dat mensen dat kunnen.quote:
Volgens mij is het niet toegestaan om dat soort uitingen bij een stembureau te hangen....quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:31 schreef Dos37 het volgende:
Hier op deze school waar ik stageloop zit dus ook wel een stembureau heb er maar even aan de deur gehangen STEM NEE
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:31 schreef Dos37 het volgende:
Hier op deze school waar ik stageloop zit dus ook wel een stembureau heb er maar even aan de deur gehangen STEM NEE
daarintegen is het wel een goed advies van DOSquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom dat Dos? Iedereen beslist voor zichzelf wel, hebben ze jouw advies niet bij nodig hoor.
Klaar?quote:
VoreG wanneer komt de finale van best buitenlanderquote:
hier nog 1......quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen, extra vroeg opgestaan. Wil geen minuut missen van de verjaardag van Bluezz.
Koffie graag, zwart.
Half 2 mag ik weer aantredenquote:
Euhm, eerst even het examen vandaag afronden daarna zal ik kijken of ik niet ergens toevallig een feest hebquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
VoreG wanneer komt de finale van best buitenlander
Okquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Half 2 mag ik weer aantreden
[..]
Euhm, eerst even het examen vandaag afronden daarna zal ik kijken of ik niet ergens toevallig een feest heb. Komt eraan
.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:53 schreef JaWi het volgende:
VoreG gaat lam vanavond.
Was gisteravond in een enorm gezellige kroeg, het was zelfs zo gezellig dat we de eigenaar naar huis moesten dragen.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:53 schreef JaWi het volgende:
Was gisteravond in een enorm gezellige kroeg, het was zelfs zo gezellig dat we de eigenaar naar huis moesten dragen.
Echt die man was zo ontzettend lam. Zijn vrouw had hem nog nooit zo thuis zien komen dacht zequote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:58 schreef tong80 het volgende:
Zo boekenkasten staan weer op hun plaats, alles op alfabet zetten is leuk om te doen, blijk je plots 5 Grunbergs te hebben die je nog niet hebt gelezen.
Jij krijgt ook altijd iedereen bezopen, goede barmanquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Echt die man was zo ontzettend lam. Zijn vrouw had hem nog nooit zo thuis zien komen dacht ze. En na ¤ 50 euro hoefden we niet meer te betalen
.
Ik heb ook te weinig ruimte Rubber. Heb al m'n sportboeken in twee mooie kisten staan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]mijn boeken passen niet meer
ik heb teveel boeken... of te weinig ruimte
Tong dit was Appel niet Rubberquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook te weinig ruimte Rubber. Heb al m'n sportboeken in twee mooie kisten staan.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij krijgt ook altijd iedereen bezopen, goede barman.
Hij heeft Bananenman om z'n technieken aan te scherpen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij krijgt ook altijd iedereen bezopen, goede barman.
Zondag weerquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft Bananenman om z'n technieken aan te scherpen.
Pas op, daar komen kinderen van!quote:
Hoe komt dat danquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:20 schreef Vom het volgende:
Voor mij is vandaag niet echt een feest![]()
Mijn bovenbenen zijn helemaal blauw en opgezwollen van het vocht
3x raden welk vocht! En dan het gevolg is blauwe plekken op je benen, zo moeilijk is het nietquote:
Die zitten nou niet bepaald in de planning momenteel ...quote:
Same here!quote:
goed plan!quote:
Kan jij 2 of 3 treetjes met blikjes bier koudzetten? Dan komen we die zondagmorgen ophalenquote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die zitten nou niet bepaald in de planning momenteel ...
Uitslapenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef Blumchen het volgende:goedemiddag
uitslapen is okeKoffie iemand?
Wat heb je dan allemaal gedaan ?? of gaat ons dat niks aanquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:41 schreef Blumchen het volgende:
yep, nu pas wakker.. Nou moet ik wel zeggen dat het best laat was geworden gister... :
buitenbad?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:51 schreef JaWi het volgende:
Zo maar eens even een eitje bakken. Om 3 uur weer badmeesteren.
Jepquote:
9 uur.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Tot hoe laat zijn die stembussen open?
Leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:55 schreef Bjoro het volgende:
Gisteren even naar Volendam-VVV geweest, zat precies achter de goals waar alle 5 de goals vielen.........duidelijk stukje strakkie planning dus![]()
Snatsen!quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
9 uur.
[..]
Leuk. Ik ga 9 juni naar Volendam
.
Dus jij hebt tegen gestemt?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:08 schreef SCH het volgende:
Het valt me wel op dat de mesnen die Tegen stemmen echt veel dommer zijn dan de Voor stemmers
Ik heb voor gestemdquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:08 schreef SCH het volgende:
Het valt me wel op dat de mesnen die Tegen stemmen echt veel dommer zijn dan de Voor stemmers
Er zijn nou eenmaal veel domme mensen in Nederland...quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind de nee-stemmers, die dat doen vanwege de Euro verschrikkelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:08 schreef SCH het volgende:
Ik heb er serieus één gehoord die Nee zou stemmen omdat we dan tenminste het songfestival nog zouden behouden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind de nee-stemmers, die dat doen vanwege de Euro verschrikkelijk.
Van Bommel?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:14 schreef Lionheaad het volgende:
Vond dat die gozer van de SP het goed kon brengen....
En hij is echt niet de enige denk ik zo....quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb er serieus één gehoord die Nee zou stemmen omdat we dan tenminste het songfestival nog zouden behouden.![]()
even kijkenquote:
zit in de naam denk ikquote:
Dat zeker. Sprak wel goed Engels op de BBC gisteren. Heeft nog even uitgelegd waar die tomaat op sloeg!quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van Bommel?
Echt een enge vent zeg.
Lekker een sappie eerstquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef Blumchen het volgende:goedemiddag
uitslapen is okeKoffie iemand?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb bij de vorige verkiezingen SP gestemd maar ben echt helemaal klaar met die partij.
Dat is zo, maar het blijft een enge manquote:De enige die het Nee goed kan uitleggen is Andre Rouvoet van de ChristenUnie
ik doe alleen aan kratten eigenljik!quote:
kun je wat winnen met die sms-jesquote:
Mail je nummer maarquote:
Haal dan 2 treetjes en 1 krat. Komen wij de gekoelde treetjes zondagmorgen halen en hou je de krat zelfquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe alleen aan kratten eigenljik!
Th4nX 5aNtj3quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb ook niet gesmst...
Maar doe het hier wel...
hEj tRuDz, vEt fEli mEt jE bUrzDaY tOg
zullen we een waxinelichtje opsturen, kunnen ze er een diner voor 2 bij kaarslicht van maken ?quote:
net op het journaal was te zien dat hij ging stemmen, had hij de verkeerde stemkaart meegenomenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van Bommel?
Echt een enge vent zeg.
kun je zien dat hij toch gewoon mens isquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net op het journaal was te zien dat hij ging stemmen, had hij de verkeerde stemkaart meegenomen![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:55 schreef Bjoro het volgende:
Kreeg net even alle vlaggen van de EU voor me neus.....viel toch wel tegen hoeveel ik er nog wist
zo'n voorronde kan je uiteindelijk ver brengenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
zooo net even mijn veto uitgesproken bij de vakantiebesprekingen
Gezorgd dat we voor de 10e augustus terug zijn, anders mis ik de voorronde CL
misschien zit je wel in t goede land voor de terugwedstrijd, kun je daar ook nog ff heenquote:
de gevestigde orde was ook niet het probleem, ging meer om slowakije/slovenie/estland/litouwen dat soort lidstaten !quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:58 schreef Lionheaad het volgende:
Ik denk dat ik de meeste wel ken, alleen die van de nieuwe lidstaten zullen wel tegenvallen
Ja, maar die clubs zitten niet echt in de buurt van Barcelona geloof ik. Maar als het een leuke uitwedstrijd is kan ik daar ook wel heenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien zit je wel in t goede land voor de terugwedstrijd, kun je daar ook nog ff heen
Europees gezien dan toch hoop ik voor je?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb bij de vorige verkiezingen SP gestemd maar ben echt helemaal klaar met die partij.
Villarreal zit ook aan de kust daar alleen meer richting Valencia dus opzich nog wel te doen via trein enzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, maar die clubs zitten niet echt in de buurt van Barcelona geloof ik. Maar als het een leuke uitwedstrijd is kan ik daar ook wel heen.
Thuis ga is sowieso heen.
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Villarreal zit ook aan de kust daar alleen meer richting Valencia dus opzich nog wel te doen via trein enzo
hongarije en bulgarije ging bij mij ook niet zo soepel !quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:03 schreef Lionheaad het volgende:
ik had 4 van die vlaggetjes niet geweten:
Litouwen
Estland
slovenië en slowakije had ik door elkaar gehaald
Het talent van het jaar naar psv? Dat zou me wat zijn.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:14 schreef Bjoro het volgende:
2 geruchten......
*Kalou naar PSV
*Babos weg bij Feyenoord (naar NAC)
Ik wil nog steeds een keer naar een wedstrijd van Barcelona, lijkt me echt gaaf namelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Villarreal zit ook aan de kust daar alleen meer richting Valencia dus opzich nog wel te doen via trein enzo
is Kalou talent van t jaar geworden en niet Alexquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het talent van het jaar naar psv? Dat zou me wat zijn.....
Nee landelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Europees gezien dan toch hoop ik voor je?
Ja duh.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is Kalou talent van t jaar geworden en niet Alex?
nee hij was ook genomineerd volgens mijquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:23 schreef numero_uno het volgende:
Alex te oud voor misschien?
Heb je ook meteen voor haar gestemdquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik heb ook gestemd. En nog een meisje geholpen die voor haar ouders moest stemmen. Ze was d'r eigen papier vergeten dus heb ik maar mijn volmacht gegeven.
Kijk daar komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze stond er al een kwartier (ook mooi te zijn) en niemand wilde helpen. Dus ben ik maar zo vriendelijk geweest.
vind alleen wel dat je snel terug bent van haar bedankjequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
T voelt wel goed om een redder in nood te zijn hoor.![]()
Snoepertquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze had haast. Maar ik heb haar wel vaker gezien, zal haar nog wel eens aanspreken.
Vaduz tegen dat meisje: "Neuken? "quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze had haast. Maar ik heb haar wel vaker gezien, zal haar nog wel eens aanspreken.
Drink als een.... euh.... Bananenmanquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:51 schreef numero_uno het volgende:
Lach als een clown...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vaduz tegen dat meisje: "Neuken? "
de eend manier is heel anders, je gaat voor t meisje staat en doet kwakquote:
Aha, erg doeltreffend. De konijnenmanier vind ik wat te lomp. Die gaat niet werken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de eend manier is heel anders, je gaat voor t meisje staat en doet kwak
....geniet van de momenten.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:51 schreef numero_uno het volgende:
Lach als een clown...
jij doet iets met je wortel?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aha, erg doeltreffend. De konijnenmanier vind ik wat te lomp. Die gaat niet werken.
kloptquote:
en toen zat ze helemaal onderquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de eend manier is heel anders, je gaat voor t meisje staat en doet kwak
Komt je geloofwaardigheid niet echt ten goede.quote:
dus voor maar 50% ben je t eens met iets en dan ben je voor?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Komt je geloofwaardigheid niet echt ten goede.
Ik ga zo trouwens toch maar voor stemmen denk ik. Uit de referendumwijzer test kwam precies 50% naar voren![]()
Leuke sport, alleen vond m'n enkel het minder leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond nog ff stemmen voor ik naar badminton ga
ik kon niet smsen helaasquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker een sappie eerst
En tnxx voor de smsjes lieverds
Om 3 uur naar de tandarts![]()
Wat is het nou, voor of tegen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:13 schreef pascalheister het volgende:
het is zo slordig en onduidelijk gebracht door het kabinet, daar alleen moet je al voor tegen stemmen
Na een geslaagde avond mag dat best een keer hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb in de vorige Hools weer bezopen lopen posten, mijn excuses
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb in de vorige Hools weer bezopen lopen posten, mijn excuses
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]eindelijk een beetje gemixed met je partner
Ervoor ook al hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
En daarna heb je je volgegoten van geluk?
idd.quote:
Ja en dan de mensen die er zitten laten raden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
kop of munt doen bij het apparaat is ook leuk
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en dan de mensen die er zitten laten raden.
M'n oordeel wordt natuurlijk niet door een enkele wijzer beoordeeld. Heb alle debatten ook gevolgd en moet zeggen dat het debat van gisteravond mij toch wel naar 'ja' heeft doen neigen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus voor maar 50% ben je t eens met iets en dan ben je voor?
als je een meisje ziet lopen en denkt mwah mwah dan ga je dr toch ook niet mee trouwen
hahaquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
Gestemd.
Tong : 'Zo da's ook makkelijk met twee keuzes.'
'Ja meneer maar u moet nog wel op bevestigen klikken.'![]()
Dat heb ik dus ook.. was eerst voor toen tegen... maar ik kan gewoon geen 'goede' tegen argumenten geven.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
M'n oordeel wordt natuurlijk niet door een enkele wijzer beoordeeld. Heb alle debatten ook gevolgd en moet zeggen dat het debat van gisteravond mij toch wel naar 'ja' heeft doen neigen.
En JA is het ook gewordenHeb net gestemd hier bij de basisschool, waar Turks overigens de voertaal is.
maar ga je dan voor iets stemmen waar je eigenlijk ook voor de helft tegen bentquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij liggen de voors en tegens hier wel ongeveer gelijk.
Idd... ben toch wel heel erg benieuwd wat de eind uitslag wordt...quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij liggen de voors en tegens hier wel ongeveer gelijk.
wat is Turks voor Ja?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
M'n oordeel wordt natuurlijk niet door een enkele wijzer beoordeeld. Heb alle debatten ook gevolgd en moet zeggen dat het debat van gisteravond mij toch wel naar 'ja' heeft doen neigen.
En JA is het ook gewordenHeb net gestemd hier bij de basisschool, waar Turks overigens de voertaal is.
Was ik eerst ook hoor. Maar de informatie die ik toen had was afkomstig van partijen als LPF, SP en Wilders. Later is mij haarfijn uitgelegd dat de meeste punten van hen niet helemaal op waarheid berust zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. was eerst voor toen tegen... maar ik kan gewoon geen 'goede' tegen argumenten geven.
Ik dacht trouwens dat jij super tegen was...
volgens mij wordt t nog best spannend want k hoor van veel mensen dat ze uiteindelijk toch maar Ja hebben gestemd terwijl ze eerst meer naar Nee neigdenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... ben toch wel heel erg benieuwd wat de eind uitslag wordt...
Er staat voor en tegen opquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is Turks voor Ja?
staat er eigenlijk wel Ja op de stemmachine of voor en tegen?
Da's handig, is 'ie vast tweetalig voor als Turkije straks tot de EU toetreedt en de absolute macht krijgt omdat het zo'n groot land isquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Overigens 1 Nederlands kindje erbij dat net zo hard in het Turks meeblêrd
dan ga ik vanst Russisch lerenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Da's handig, is 'ie vast tweetalig voor als Turkije straks tot de EU toetreedt en de absolute macht krijgt omdat het zo'n groot land is
ik ga voor chinees, voor als dat land de nieuwe wereldmacht wordt.quote:
niet eens een paar pilletjes?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:03 schreef rubbereend het volgende:
geen rondjes meer op kosten van Marc Lotz
]quote:
Gefeliciteerd!!quote:
* appelsientje geeft duckie vast een woordenboekquote:
thanxquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef numero_uno het volgende:
Feliciteerd gratis bier van mij voor jouw
Een prachtige sprint en worp werd afgekeurd, terwijl er even later één heel de tijd onder het mandje duidelijk buitenspel stond en gewoon mocht scoren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
De regels bij korfbal zijn niet zo ingewikkeld hoor.
k ken Da en Wodka en daarmee kom ik een eindquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje geeft duckie vast een woordenboek
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een prachtige sprint en worp werd afgekeurd, terwijl er even later één heel de tijd onder het mandje duidelijk buitenspel stond en gewoon mocht scoren.
Weet ik nog niet, afwachten tot de 16equote:Op woensdag 1 juni 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
alles goed verlopen VoreG?
ik dacht dat je voor deze zou gaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
zooo net ff een nieuw slippie gekocht....vinden jullie het wat ?
klik hier !
De 16e is wel een hele mooie datum, mijn geboortedag en ook van de eerste Hools mascotte trouwens! Dus feest is het sowieso.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, afwachten tot de 16e.
staat toch niet onder een witte broekquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik dacht dat je voor deze zou gaan
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33120&item=3976659762&rd=1
Oe dat wist ik ook niet.Maar goed dat ik vandaag geen cursus hadquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:48 schreef mitt het volgende:
leuk, die mensen die niet wisten dat de stadsbussen niet reden
in Utrecht?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe dat wist ik ook niet.Maar goed dat ik vandaag geen cursus had
Ben je niet met de bus naar de boekenkastwinkel gegaan ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
Oe dat wist ik ook niet. Maar goed dat ik vandaag geen cursus had
Okee, vandaar.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
korfbal is een gemixd spel, dus met vrouwen
vrouwen snappen buitenspel niet.....
dus korfbal heeft geen buitenspel![]()
Hier heeft hij er ook even uit gelegenquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Deed FOK het net bij jullie ook een tijdje niet?
Precies op het moment dat ik eens een half uur bezig was geweest met een postquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, vandaar.
Deed FOK het net bij jullie ook een tijdje niet?
Blijf jij nou maar gewoon bij je oneliners. Iedereen moet doen waar 'ie goed in is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies op het moment dat ik eens een half uur bezig was geweest met een post
Alsof de duvel er mee speelt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies op het moment dat ik eens een half uur bezig was geweest met een post
Nee, in wordfile.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:13 schreef Suijk het volgende:
Zijn dat Excel stats ofzo?
Ok, ik zou ze wel willen ontvangen.quote:
Ik wil ze ook wel... maar waar op moet ik mailenquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alsof de duvel er mee speelt.
Mensen met interesse in eredivisiestats kunnen mij mailen op @hotmail.com en dan stuur ik ze terug.
zijn Usersname@hotmail.comquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel... maar waar op moet ik mailen![]()
Leuk voor jequote:Op woensdag 1 juni 2005 17:23 schreef golfer het volgende:
Zo, de verjaardagsmiddag van Bluezz goed besteed met zuigen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Precies. Methodmich@fok.nl of @hotmail.com
Ben nu nasi in de magnetron gooien. We hadden over en dus is woensdag kookdag een makkie voor mij en veilig voor de mee-eters.
Ok Clauwhee, en waarom moet toch altijd eerst aangetoond worden dat je wat hebt, en geloven ze mensen niet op hun woordquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:38 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben vanmiddag bij de iroscopist geweest. Hij snapte niet zo goed dat de dokter kon zeggen dat alles goed was verder. Ik heb volgens hem een variant van Pfeiffer, wat ze echt wel in mn bloed hadden kunnen zien. Verder waren mn lever en milt niet goed (hield daar verband mee) en waren mn bloedaanmaak en zenuwgestel zwak. Een hele mond vol, maar ik weet nu in elk geval dat ik me niet aanstel. Heb druppels gekregen nu en hij hoopte dat ik binnenkort vakantie nam om uit te rusten, want die moeheid enzo kon nog wel ff duren.
Oe lekkerrrr Bluezz!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Wat waarschijnlijk kan leiden tot eerst toename van je klachten waarna het afneemt
oowja was ik al bijna weer vergeten ga het zeker kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:59 schreef golfer het volgende:
TV-kijktip
Vanavond 21:00 uur Nederland 1: 'En un momento dado' Documentaire over de invloed in Barcelona van JC.
Nou, hopelijk heb je er wat aan!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:38 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben vanmiddag bij de iroscopist geweest. Hij snapte niet zo goed dat de dokter kon zeggen dat alles goed was verder. Ik heb volgens hem een variant van Pfeiffer, wat ze echt wel in mn bloed hadden kunnen zien. Verder waren mn lever en milt niet goed (hield daar verband mee) en waren mn bloedaanmaak en zenuwgestel zwak. Een hele mond vol, maar ik weet nu in elk geval dat ik me niet aanstel. Heb druppels gekregen nu en hij hoopte dat ik binnenkort vakantie nam om uit te rusten, want die moeheid enzo kon nog wel ff duren.
Oe lekkerrrr Bluezz!
Dat lijkt mij inderdaad wel wat.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:59 schreef golfer het volgende:
TV-kijktip
Vanavond 21:00 uur Nederland 1: 'En un momento dado' Documentaire over de invloed in Barcelona van JC.
Maar die wordt toch morgen uitgezondenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad wel wat.
Net als die docu over Bradford trouwens.
Ja ik vond dat ook altijd wazigquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, hopelijk heb je er wat aan!
Wat doet zo'n iroscopist eigenlijk, klinkt mij namelijk nogal wazig
Ah, leuke docu. Ben bij de premiere geweest.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:59 schreef golfer het volgende:
TV-kijktip
Hm, ik vind het nog steeds wazig klinken in ieder geval...quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik vond dat ook altijd wazig
Maar nadat mn schoonzus aan de hand van die man erachter kwam dat ze een zware schildklierafwijking had, wat eerst niet in dr bloed is gevonden en nadien opeens wel, had ik zoiets van het kan geen kwaad.
Hij onderzoekt je door middel van drukpunten in de handen en voeten, met speciale apparatuur. Zo heb je drukpunten voor suiker, schildklier, lever enzovoort. Dat apparaat geeft dan aan of iets goed is of niet.
Ja, dat was echt horrorquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:11 schreef tong80 het volgende:
Bradford is morgen. Het vergeten drama, twee weken voor Heizel.
Ik zie nog die brandende mensen in het hek klimmen
Ik ken hem al, mijn vader vorig jaar op dvd gegeven. Wel een mooie docu trouwensquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:59 schreef golfer het volgende:
TV-kijktip
ben je al dronken ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:22 schreef VoreG het volgende:
Woohoo
Net en beerpong tfel geaakt. Hout gehaaalt bij de gamms en mar vanavnd gaan oefnen
Morgen Bosquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar die wordt toch morgen uitgezonden
Of toch vanavond![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:22 schreef VoreG het volgende:
Woohoo
Net en beerpong tfel geaakt. Hout gehaaalt bij de gamms en mar vanavnd gaan oefnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |