1quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand al werk voor mij?
2 maar ?? dus geen blanco stem ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:39 schreef Suijk het volgende:
Ik moest echt zoeken op de stemcomputer. Zo'n enorm ding, met maar 2 knoppen erop.
Jawel, maar die zit helemaal bovenin. De 2 knoppen 'Voor' en 'Tegen' zitten in het midden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
2 maar ?? dus geen blanco stem ?
Oo oke mag ik vragen wat je gestemd hebt?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jawel, maar die zit helemaal bovenin. De 2 knoppen 'Voor' en 'Tegen' zitten in het midden.
Jahoor, ik heb 'Voor' gestemd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke mag ik vragen wat je gestemd hebt?
Geloof me dat een stemmachine beter is dan een stem computer, gezeik dat ze er hier mee hebben. Bij een stemcomputer kunnen zoveel onderdelen het begeven zijn hier al 2 pc's en dan heb je nog een touchscreen dat kan gaan kutten enzv enzv.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:41 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam heeft nog steeds geen stemcomputers
Wel lekker klein nu, zo'n stembiljet. (ja, ik ben toch maar even gaan stemmen) Veel beter dan met de Tweede Kamerverkiezingen, daar kon je een complete muur mee behangen...
Stemmen met biljetten? Ik dacht serieus dat dat alleen nog in Balkanlanden en de VS voor kwam.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:41 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam heeft nog steeds geen stemcomputers
Wel lekker klein nu, zo'n stembiljet. (ja, ik ben toch maar even gaan stemmen) Veel beter dan met de Tweede Kamerverkiezingen, daar kon je een complete muur mee behangen...
Ja, het is werkelijk te gek voor woorden eigenlijk, achtergebleven kutdorp hier!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Stemmen met biljetten? Ik dacht serieus dat dat alleen nog in Balkanlanden en de VS voor kwam.
quote:
DEN HAAG - Politiemensen lopen vanaf 1 juli het risico beboet te worden als zij in diensttijd te hard rijden. Vanaf die datum gaan nieuwe landelijke richtlijnen in die verantwoord rijgedrag stellen boven het risico op ongelukken.
Boeruuuhhhh Boeruuhhhhh!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, het is werkelijk te gek voor woorden eigenlijk, achtergebleven kutdorp hier!
Ik nog niet, Ik ga zo rond de middag, denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:06 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij is iedereen aan het stemmen
Kom je er nu pas achter???quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, het is werkelijk te gek voor woorden eigenlijk, achtergebleven kutdorp hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |