niet eens een paar pilletjes?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:03 schreef rubbereend het volgende:
geen rondjes meer op kosten van Marc Lotz

]quote:

Gefeliciteerd!!quote:

* appelsientje geeft duckie vast een woordenboekquote:

thanxquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef numero_uno het volgende:
Feliciteerd gratis bier van mij voor jouw

Een prachtige sprint en worp werd afgekeurd, terwijl er even later één heel de tijd onder het mandje duidelijk buitenspel stond en gewoon mocht scoren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
De regels bij korfbal zijn niet zo ingewikkeld hoor.

k ken Da en Wodka en daarmee kom ik een eindquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje geeft duckie vast een woordenboek
[afbeelding]

quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een prachtige sprint en worp werd afgekeurd, terwijl er even later één heel de tijd onder het mandje duidelijk buitenspel stond en gewoon mocht scoren.

Weet ik nog niet, afwachten tot de 16equote:Op woensdag 1 juni 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
alles goed verlopen VoreG?

ik dacht dat je voor deze zou gaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
zooo net ff een nieuw slippie gekocht....vinden jullie het wat ?
klik hier !

De 16e is wel een hele mooie datum, mijn geboortedag en ook van de eerste Hools mascotte trouwens! Dus feest is het sowieso.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, afwachten tot de 16e.

staat toch niet onder een witte broekquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik dacht dat je voor deze zou gaan
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33120&item=3976659762&rd=1

Oe dat wist ik ook niet.Maar goed dat ik vandaag geen cursus hadquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:48 schreef mitt het volgende:
leuk, die mensen die niet wisten dat de stadsbussen niet reden

in Utrecht?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe dat wist ik ook niet.Maar goed dat ik vandaag geen cursus had

Ben je niet met de bus naar de boekenkastwinkel gegaan ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
Oe dat wist ik ook niet. Maar goed dat ik vandaag geen cursus had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |