Weet ik nog niet, afwachten tot de 16equote:Op woensdag 1 juni 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
alles goed verlopen VoreG?
ik dacht dat je voor deze zou gaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
zooo net ff een nieuw slippie gekocht....vinden jullie het wat ?
klik hier !
De 16e is wel een hele mooie datum, mijn geboortedag en ook van de eerste Hools mascotte trouwens! Dus feest is het sowieso.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, afwachten tot de 16e.
staat toch niet onder een witte broekquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik dacht dat je voor deze zou gaan
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33120&item=3976659762&rd=1
Oe dat wist ik ook niet.Maar goed dat ik vandaag geen cursus hadquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:48 schreef mitt het volgende:
leuk, die mensen die niet wisten dat de stadsbussen niet reden
in Utrecht?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe dat wist ik ook niet.Maar goed dat ik vandaag geen cursus had
Ben je niet met de bus naar de boekenkastwinkel gegaan ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
Oe dat wist ik ook niet. Maar goed dat ik vandaag geen cursus had
Okee, vandaar.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
korfbal is een gemixd spel, dus met vrouwen
vrouwen snappen buitenspel niet.....
dus korfbal heeft geen buitenspel![]()
Hier heeft hij er ook even uit gelegenquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Deed FOK het net bij jullie ook een tijdje niet?
Precies op het moment dat ik eens een half uur bezig was geweest met een postquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, vandaar.
Deed FOK het net bij jullie ook een tijdje niet?
Blijf jij nou maar gewoon bij je oneliners. Iedereen moet doen waar 'ie goed in is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies op het moment dat ik eens een half uur bezig was geweest met een post
Alsof de duvel er mee speelt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies op het moment dat ik eens een half uur bezig was geweest met een post
Nee, in wordfile.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:13 schreef Suijk het volgende:
Zijn dat Excel stats ofzo?
Ok, ik zou ze wel willen ontvangen.quote:
Ik wil ze ook wel... maar waar op moet ik mailenquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alsof de duvel er mee speelt.
Mensen met interesse in eredivisiestats kunnen mij mailen op @hotmail.com en dan stuur ik ze terug.
zijn Usersname@hotmail.comquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel... maar waar op moet ik mailen![]()
Leuk voor jequote:Op woensdag 1 juni 2005 17:23 schreef golfer het volgende:
Zo, de verjaardagsmiddag van Bluezz goed besteed met zuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |